Hirdetés

2019. augusztus 25., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#95001) thomas77 válasza kali (#95000) üzenetére


thomas77
(senior tag)

Köszi. Fel fogom hívni őket...

(#95002) balint82


balint82
(aktív tag)

Sziasztok!

Korábban havonta voltak új árak, készülékek stb., most meg továbbra is az "ünnepi ajánlatok" vannak, ami több mint vicces :).

Lehet arról tudni valamit, hogy mikor lesznek készülék árváltozások?

:R

Google Pixel 3a

(#95003) thomas77 válasza kali (#95000) üzenetére


thomas77
(senior tag)

Kiderült, hogy nem egy számlafizető azonisítóra került a két szám. Ezt nem igazán értem, hogy hogy lehetséges, de min1. Persze így a 20% kedvezményt se kaptam meg a második előfizetésre...
A fentiek miatt a családi opciót sem lehetett bekapcsolni. Most várom, hogy egy azonosító alá tegyék az előfizetéseimet. Ez akár néhány napig is eltarthat. Utána ismét próbálhatom a családi opciót.
A 10 GB ajándékról továbbra sincs hír. Az ügyintéző utánanézett volna, de már 27 perce beszéltem és le kellett raknom.

(#95004) kali válasza balint82 (#95002) üzenetére


kali
(titán)

Szia,

Korábban sem változtak olyan sűrűn az árak tömegesen, így év elején meg pláne nem jellemző, de ha külön nézed egyik vagy másik telefont, akkor most is találsz olyat, aminél módosult valamennyit az elmúlt időszakban, viszont ha jelentősebb olcsósodást vársz, akkor az olyankor várható inkább, amikor egyik vagy másik gyártó kijön az újabb típussal, ami lenyomja a régebbi típusok árát.
A gyártók az új típusokat nem az év elejére ütemezik, hanem őszre (szeptember - november) és tavaszra, januárban a fű sem nő, a csúcskategóriában legalábbis nem ekkorra időzítenek a nagyok.

thomas77: Akkor az a probléma, az új családi mobil opciónál ez is feltétel, de csak megoldják majd.
Jelezheted majd még azért feléjük, hogy az extra 10 GB nem került még aktiválásra, bár azt írják, hogy az automatikusan megtörténik.

[ Szerkesztve ]

(#95005) thomas77 válasza kali (#95004) üzenetére


thomas77
(senior tag)

Na igen, csak már félek ezektől az automatikus dolgoktól is.
Ez, hogy nem egy számlaazonosítóra került a két domino számom, meg se fordult a fejemben. Ha nem hallgatok rád és nem telefonálok, akkor ki se derült volna.

(#95006) kali válasza thomas77 (#95005) üzenetére


kali
(titán)

Végső esetben szoktam én is csak a telefonos vagy személyes ügyfélszolgálathoz fordulni, ha valami online nem megoldható, de vannak esetek, amikor muszáj.

Más: Csak sikerült végre rendbe tenniük a webshopot, tegnap 12:45-kor adtam le rendelést, már akkor feltűnt, hogy jól kezeli az állapotokat, folyamatosan frissül, e-mail is jött mindenről, ma is 4 perccel a GLS levele után jött a Telekomos is, hogy a futár átvette kiszállításra, illetve amikor átvettem és elektronikusan aláírtam, alig zártam be az ajtókat, jött az SMS a teljesítettre módosulásról, valamint az e-mail a kapcsolódó dokumentumok letölthetőségéről - amiket amúgy már tegnap feltöltöttek.

(#95007) Bogyó bá' válasza kali (#95006) üzenetére


Bogyó bá'
(veterán)

Rendbetették?! Én harmadik napja ezt látom, ha be szeretnék lépni a fiókomba (egyszer sem sikerült még a létrehozása óta). :W Telefonról, az alkalmazásból sem megy.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#95008) dptrsk válasza Bogyó bá' (#95007) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

Előzmény törlés/privát mód esetén is ez a hiba?

(#95009) Bogyó bá' válasza dptrsk (#95008) üzenetére


Bogyó bá'
(veterán)

Igen, mindig. Másik böngészőből, illetve másik PC-ről is.

szerk: e-maillel létrehozott fiók, és nem tudok belépni, nem tudom a vadi új (számhordozott) dominós "előfizetésemet" hozzá adni a fiókhoz. Ha telefonszámmal és a 1777-en létrehozott 5-jegyű kóddal lépnék be, akkor küld egy számot SMS-ben, amit a beléptető le se xar, nem fogadja el.

(#95010) kali: privát böngészést most kipróbáltam, az eredmény ugyanaz. :(((

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#95010) kali válasza Bogyó bá' (#95007) üzenetére


kali
(titán)

Én a webshopot írtam, te meg a fiókkal birkózol, két külön dolog, bár nekem utóbbival sincs gondom.
Próbáld meg inkognito/privát lapon is, mert előzményes, sütis, blokkolós vagy hasonló hiba is lehet az, ha meg úgy sem jó, akkor telefonálni kell az ügyfélszolgálatnak, segítenek.
Nekem is volt már olyan, hogy új Domino előfizetést (családtagé) annak a fiókjából nem lehetett hozzáadni az én fiókomhoz, ha pedig én vontam be a fiókomba belépve, akkor meghalt a fiókom.
Telefonon jeleztem, a következő munkanapon javították a problémát, azóta hibátlanul működik.
Másnál is volt ilyen gond, többet hallottam és olvastam itt a fórumon is, de megoldották.

[ Szerkesztve ]

(#95011) Bogyó bá' válasza kali (#95010) üzenetére


Bogyó bá'
(veterán)

Melyik számot kell hívni, ha nem a gépi ügyfélszolgálattal szeretnék beszélni, hanem egy hozzáértő emberrel?

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#95012) kali válasza Bogyó bá' (#95011) üzenetére


kali
(titán)

A 1414-et, de először muszáj vagy az automatát hallgatni egy ideig, ott az elhangzottak alapján kiválasztani, hogy milyen ügyet akarsz intézni.
Az a lényeg, hogy részletesen taglald a problémát az ügyfélszolgálatosnak, aki rögzíti azt, mert nem ő fogja megoldani, ha komolyabb a gond, hanem továbbítja a megfelelő helyre/illetékesnek, ahol majd intézik.

(#95013) gzbotii


gzbotii
(veterán)

Sziasztok,

A mobil app másnak jól működik? Sokszor nem tudok bejelentkezni, technikai karbantartásra hivatkozik - valamint ha bezárom az appot, akkor utána mindig újra be kellene jelentkeznem.
Az ikonja is egy zöld android robot csak.

Készülék, amin a hiba fenál: Moto G5 és G5s Plus, stock Android 7.0 illetve 7.1.1 rendszer. Reboot volt, app uninstall-install is.

Proposing the same flawed strategy over and over again will not make it more effective, Ensign.

(#95014) Lackooo84 válasza Bogyó bá' (#95011) üzenetére


Lackooo84
(addikt)

1414 3-1-1

The Truth is out there...

(#95015) Gercsi válasza gzbotii (#95013) üzenetére


Gercsi
(tag)

Pár napja nálam sem müködik. Gondolom majd frissítik.

Egy jó sakkozó mindig tudja, melyik bábut áldozza fel, és mikor.

(#95016) kali válasza gzbotii (#95013) üzenetére


kali
(titán)

Szia,

Most próbáltam, működik, viszont SIM alapján léptetett be, holott e-mail címes fiókkal voltam bejelentkezve, ami azt jelenti, hogy valamikor kidobott azóta, tehát vagy probléma volt, vagy pedig karbantartás.

(#95017) havri1


havri1
(nagyúr)

Hali!

Domino fix kártyát tudok úgy igényelni, hogy számot hordozok, vagy azok fix, random legenerált számok mindig?
:R

havri

(#95018) szekra válasza kali (#95000) üzenetére


szekra
(őstag)

Cserélték szó nélkül. :K

(#95019) Bogyó bá' válasza havri1 (#95017) üzenetére


Bogyó bá'
(veterán)

Tudsz, én egy hete jöttem át Telenor Praktikumról Telekom Domino Fix-re számhordozással. Ne felejtsd el kérni a díjmentes Most opció bekapcsolását, mert úgy csak 9/19 Ft lesz a percdíjad.

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#95020) kali válasza szekra (#95018) üzenetére


kali
(titán)

Szuper, akkor jó üzletben voltál és korrekt ügyintézőt fogtál ki.

(#95021) havri1 válasza Bogyó bá' (#95019) üzenetére


havri1
(nagyúr)

Szuper, köszönöm!
Gyerekeknek ma hozta a GLS a 2 simet, meglepődve néztem, hogy ha neten rendelem, 990, és 1GB adat és 80perc beszéd jár hozzá, ha személyesen veszem, ugyanez állítólag 1980FT, és csak fele annyi net meg beszéd jár.
Aktiváltam a Most opciót, de ez csak 30 napig él nem? Végül is az is ajándék. :R

havri

(#95022) kali válasza havri1 (#95021) üzenetére


kali
(titán)

Szia,

Nem csak 30 napig él, automatikusan megújul visszavonásig, az meg még odébb lehet.

(#95023) Bogyó bá' válasza havri1 (#95021) üzenetére


Bogyó bá'
(veterán)

Ha bementél volna egy Telekom üzletbe, akkor pontosan 0 Ft-ért (ingyen) adták volna a SIM-et a számhordozási kérelem aláírásakor. Igaz, az tök üres, nincs rajta egy fillér sem, neked kell feltöltened a keretet. Tehát nem jár hozzá sem adatkeret, sem lebeszélhető perc. Nekem legalábbis nem kellett fizetnem semmit sem.

[ Szerkesztve ]

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#95024) FLD1987


FLD1987
(tag)

Sziasztok!
2016.05.17-én vásároltam egy JBL T280 fülhallgatót. Tönkrement a fülhallgató. 2017.05.16-án adtak a JBL T280 fülhallgató helyett JBL T290 fülhallgatót. Tönkrement a fülhallgató. Voltam kettő T-Pontban (Mammut és WestEnd). Mind a kettő helyen azt állították, hogy a fülhallgatóra 6 hónap garancia van. Tudomásom szerint a gyártó 1 év garanciát vállal a fülhallgatóra. Mennyi idő garanciát vállal a Telekom a JBL fülhallgatókra akkor, ha a gyártó 1 év garanciát vállal a fülhallgatókra?
Előre is köszi a válaszotok.

Dell Latitude 5491; Nokia 8.1; Huawei Mate 9 Dual SIM; Alcatel Pop 4 (6)

(#95025) Kbali válasza FLD1987 (#95024) üzenetére


Kbali
(veterán)

Mit ír a kapott garanciajegy?

nem vagyok suhanc...

(#95026) FLD1987 válasza Kbali (#95025) üzenetére


FLD1987
(tag)

Nincs magyar nyelv a garanciajegyen. Nem tudok angolul. Viszont az angol nyelvű részen szerepel ez: ONE year

[ Szerkesztve ]

Dell Latitude 5491; Nokia 8.1; Huawei Mate 9 Dual SIM; Alcatel Pop 4 (6)

(#95027) Lackooo84 válasza FLD1987 (#95024) üzenetére


Lackooo84
(addikt)

Hát ez érdekes, mert ha csak fél év volt rá, először hogy cserélték ki egy év után...?!

The Truth is out there...

(#95028) FLD1987 válasza Lackooo84 (#95027) üzenetére


FLD1987
(tag)

Azért cserélték ki, mert sikerült olyan emberhez jutnom, aki elfogadta azt az információt, hogy a fülhallgatóra 1 év garancia van. Viszont most mind a kettő helyen elutasítottak azzal, hogy 6 hónap garancia van a fülhallgatóra. T-Pont (Mammut) pedig azt állítja, hogyha a hibás fülhallgató helyett adnak új fülhallgatót, mert nem javítható a fülhallgató, akkor az új fülhallgatóra nem kezdődik újra a garancia, hanem a régi fülhallgató garancia ideje folytatódik. A másik T-Pontban (WestEnd) ilyen információt nem mondtak. Viszont szerintem az 1 év garancia az új fülhallgatóra vonatkozik, mert nem a régi garancia ideje folytatódik, hanem ilyenkor újra kezdődik a garanciaidő.

Dell Latitude 5491; Nokia 8.1; Huawei Mate 9 Dual SIM; Alcatel Pop 4 (6)

(#95029) Lackooo84 válasza FLD1987 (#95028) üzenetére


Lackooo84
(addikt)

Cserénél alap, hogy újra indul a jótállás. És a poén, hogy az 1 év jótállás után van még 2 év szavatosság is...

The Truth is out there...

(#95030) FLD1987 válasza Lackooo84 (#95029) üzenetére


FLD1987
(tag)

Amit betettem angol nyelvű garanciapapírt az bizonyítja szerinted, hogy 1 év garanciát vállal a gyártó?

Dell Latitude 5491; Nokia 8.1; Huawei Mate 9 Dual SIM; Alcatel Pop 4 (6)

(#95031) kali válasza Lackooo84 (#95029) üzenetére


kali
(titán)

Egyrészt nem utána van a szavatosság, hanem a jótállási és a szavatossági intervallum egyszerre indul (a vásárláskor/átvételkor), másrészt az egy év kötelező jótállás és annak újraindulása akkor lenne biztos, ha adott termék eladási ára 10.000 Ft felett lenne:

...
16. híradástechnikai készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen üzenetrögzítő, kihangosító készülék; műholdvevő és AM Micro antenna rendszerek és ezek részegységei, televízió, projektor, videomagnó, rádió, autórádió, rádiós ébresztőóra, műholdas helymeghatározó, lemezjátszó, szalagos és kazettás magnó, CD-felvevő és lejátszó, DVD-felvevő és lejátszó, játékkonzol, Blu-ray lejátszó és -író, asztali médialejátszó, egyéni hangrendszer, keverőasztal, erősítő, hangszóró, hangfal, mikrofon és fülhallgató, head-set
...

Forrás: Link

A Telekomnál jelenleg a JBL T290 fülhallgató ára 9480 Ft.

(#95032) Lackooo84 válasza kali (#95031) üzenetére


Lackooo84
(addikt)

Bármilyen fülest vagy 10 ezer alatti kacatot veszel a Telekomnál, akkor is 12 hónapot adnak rá. Ez egy 5800Ft-os Samsung fülesé. Amelyik terméknek van (JBL-eknek van) saját gyártói garipapírjuk, akkor azt adják. Van, hogy kitöltik, van, hogy nem, az én JBL fülesemé pl. ki lett töltve.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#95033) Lackooo84 válasza kali (#95031) üzenetére


Lackooo84
(addikt)

Ja és azért írtam, hogy az 1 év jótállás után van még 1 év szavatosság, mert igen, akkor indul amikor a jótállás, de az mindig 2 év, sőt van ahol 3.

The Truth is out there...

(#95034) kali válasza Lackooo84 (#95032) üzenetére


kali
(titán)

Nem mindegy, hogy az a 12 hónap jótállást vagy csak szavatosságot ad a Telekom, korábban a kötelező jótállás feltételeit idéztem be, mivel az a kedvezőbb a fogyasztó számára, illetve a köznyelv azt nevezi garanciának.

FLD1987: Azt rosszul mondták az említett T-pontban, hogy a termék kicserélésekor az előzőnek a garanciája fut tovább, mert olyankor a jótállás/szavatosság újraindul.

(#95035) Lackooo84 válasza kali (#95034) üzenetére


Lackooo84
(addikt)

Jótállást ír.

The Truth is out there...

(#95036) gzbotii válasza FLD1987 (#95024) üzenetére


gzbotii
(veterán)

Én nem a T-s vagy JBL témában vagyok otthon, de, úgy tudom, ha garanciában cserélnek valamit (nem lehet javítani, minden tartozék BER - beyond economical repair), akkor az eredeti készülék garanciáját veszik alapul. H az lejárt, akkor nincs több - vagy adnak rá 3 hónapot.

Proposing the same flawed strategy over and over again will not make it more effective, Ensign.

(#95037) kali válasza gzbotii (#95036) üzenetére


kali
(titán)

Hivatalos hazai forgalmazóknál vásárolt, megfelelő forrásból származó termékeknél nincs ilyen - márpedig a Telekom ilyen forgalmazó -, mert azokra vonatkozik a hazai jogi szabályozás.

Bármilyen okból a hibás készülék helyett egy új készüléket adnak, újra indul-e a garanciaidő?

A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

Ilyen esetekben a kötelező jótállási idő egy éves időtartama, illetőleg a szavatossági jogok gyakorlására nyitvaálló két (adott esetben három) éves határideje a kicserélés (az új termék átadásának) napjától újraindul a teljes termék vonatkozásában.

Forrás: Link

Egy példa csak: Az Apple is azt csinálta egy ideig, hogy a kicserélt termékeknél az eredeti jótállási intervallumot görgette tovább, vagy ha arra kevesebb volt 3 hónapnál, akkor annyit adott rá, aztán ahogy elkezdte Magyarországon hivatalosan is forgalmazni a termékeket, az orrára koppintottak és immár a hivatalos viszonteladóknál vásároltakra újraindítja az 1 év jótállást, de ami nem hivatalos viszonteladótól származik, külföldről van behozva, annál továbbra is a régi gyakorlata él, mert annál megteheti, azokra nem vonatkozik a hazai jogi szabályozás.

[ Szerkesztve ]

(#95038) havri1 válasza Bogyó bá' (#95023) üzenetére


havri1
(nagyúr)

A számhordozás nekem lesz, az még odébb van:)

havri

(#95039) Soulfly842 válasza Bogyó bá' (#95023) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

Akkor ott valamit rosszul csináltak :) avagy elvesztek a cikkszámok megfelelő rengetegében

990-ért létezik jelenleg csak számhordozás,40 perc lebeszélhetőséggel és 500 MB internettel. (ettől eltér a Brand váltás (pl. blue mobil--->telekom domino))

(#95002) balint82

Kicsit eltévedtünk :)

Az elmúlt hét évben a karácsonyi promóciók mindig jan. közepéig tartottak a Telekomnál.

(#95032) Lackooo84

A 10 E alatti termékekre kivétel nélkül fél év van csak, kivétel, ha a gyártói garancia máshogy nyilatkozik...

Nyilván, ha valamit kicserélnek garanciában, akkor arra újraindul a garancia is (a csereigazolás bemutatása mellett), de itt valami fogalmi zavar van... 1 év jótállás és +2 év szavatosság? :) Ezt nem gondolod te se komolyan, hogy mondjuk egy olyan fülesre, amire a gyártó évet ad, arra további két év szavatosság jár? ;]

[ Szerkesztve ]

(#95040) Lackooo84 válasza Soulfly842 (#95039) üzenetére


Lackooo84
(addikt)

Ott van a temék jótállási jegyén, hogy 12 hónap a jótállás. Mit nem lehet ezen érteni? Minden termékükhöz ezt a jótállási jegyet adják, amihez nincs gyári/ill. nem bontják ki érte a dobozt. A 2 év szavatosság kötelező, van amire 3 év.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#95041) stefi68


stefi68
(őstag)

Ha jól látom, Domino Fix Extra már nincs.

A Domino Fix-nél, a 40 perc lebeszélhetőség hogy értendő?
Egy egyszeri kedvezmény díjcsomag váltáskor, vagy feltöltésenként adják?

◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►

(#95042) havri1 válasza stefi68 (#95041) üzenetére


havri1
(nagyúr)

Szerintem van : [link]
Tegnap hozott 2-t a GLS

Vagy váltani szeretnél meglévőről?

[ Szerkesztve ]

havri

(#95043) kali válasza stefi68 (#95041) üzenetére


kali
(titán)

Van Fix extra is: Link
Minden egyszeri, a perc, a net adatkerete és az SMS is, ezek aktiváláskor adottak a 990 Ft ellenében.

[ Szerkesztve ]

(#95044) Bogyó bá' válasza kali (#95043) üzenetére


Bogyó bá'
(veterán)

A net adatkerete egy hónap alatt "elmúlik", vagy a kártya érvényességi idejéig lehet felhasználni?

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#95045) havri1 válasza Bogyó bá' (#95044) üzenetére


havri1
(nagyúr)

366 napig él a net és a beszéd is.

[kép]

[ Szerkesztve ]

havri

(#95046) kali válasza Bogyó bá' (#95044) üzenetére


kali
(titán)

A linkelt oldalon alul olvasható:

Jó, ha tudod

A benne foglalt perc és adatforgalom belföldön és az EU-ban használható fel az adott SIM aktuális rendelkezésre állási idejéig.
A benne foglalt perc/adat mennyiség felhasználhatósága minden feltöltéskor meghosszabbodik annak elfogyásáig. Például, ha 180 napos rendelkezésre állási idejű SIM-et vásárolt az ügyfél, de később olyan értékkel tölti fel az egyenlegét, amely 366 napos rendelkezésre állási időt biztosít, akkor a megmaradt perc/adatforgalom felhasználhatósága is 366 nap. A fenti árak az áfát tartalmazzák.

(#95047) Bogyó bá' válasza kali (#95046) üzenetére


Bogyó bá'
(veterán)

Wow! Akkor rendelek egy marékkal! :B

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#95048) vpanangin válasza Bogyó bá' (#95047) üzenetére


vpanangin
(aktív tag)

Van limit! 10db/fő.

(#95049) zsoltzsolt válasza vpanangin (#95048) üzenetére


zsoltzsolt
(addikt)

Kicsi a marka 🙂

(#95050) stefi68 válasza havri1 (#95042) üzenetére


stefi68
(őstag)

Igen, váltásról lenne szó.

Csak ezt ajánlja fel:

A Fix Extra szimpatikusabb lenne...

[ Szerkesztve ]

◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.