Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#29001) ferikek válasza aicon (#28998) üzenetére


ferikek
aktív tag

Kompenzáció? Maguktól semmit. Általában írok nekik egy levelet, és jóváírnak vmi minimális összeget. Sóher banda az biztos:)

Vicces az, hogy kisvállalatként kb. 200-at fizetsz havonta (mobil, vezetékes tel, internet, mobilnet, stb.), évente cseréled a telefonokat (ez persze nem kötelező), évi szinten kb. 3-3,5 milliót 'hagysz' a M. Telekomnál, mindig időben fizeted a számlákat, 20 éve vagy az ügyfelük, erre amikor megkérdezem h esetleg egyedi kedvezményt az előbb leírtak miatt kaphatok-e, adnak 5 eFt 'Ügyfélmegtartási kedvezményt'.
Aztán lehet h nekem túl nagyon az elvárásaim :D

(#29002) Gyick


Gyick
őstag

Ha rendelek egy új telefont dominós díjcsomagban amihez adnak új simkártyát akkor az előző sim kártyámat azt tudom bent használni ugye?ami szintén dominos..Csak így olcsobb mintha listaáron venném meg

[ Szerkesztve ]

(#29003) giigz válasza Gyick (#29002) üzenetére


giigz
veterán

Igen, tudod használni természetesen :)

(#29004) Vangelis válasza Gyick (#29002) üzenetére


Vangelis
nagyúr

jah!

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#29005) hoffman_


hoffman_
nagyúr

sziasztok,

leadtam május 6-án javításra egy SE live walkman telefont. azóta semmi hír róla, 21-i határidőre adták a garilapot. kicsit kellemetlen, de utánanéztem, mivel lejárt a határidő, és ide se szóltak, van egy olyan lehetőségem, hogy nem kérem a készüléket, mivel nem tudták időben megcsinálni, hanem választhatok a palettáról, akár ráfizetéssel.

ez korrekt infó, meg tudja valaki erősíteni? előre is köszönöm a választ! :R

[ Szerkesztve ]

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#29006) kali válasza hoffman_ (#29005) üzenetére


kali
legenda

szia,

hol néztél utána?
mert a törvényi szabályozás úgy szól, hogy törekedni kell a 15 napra, de lehet az jóval több is.
jogszabályilag javítás történik először - arra is adta le -, amennyiben az nem megvalósítható, akkor csere azonos típusra, és ha ez sem lehetséges, akkor elállás a szerződéstől, vásárlás előtti állapot visszaállítása, tehát pénz vissza, és utána te abból ott másik típust vásárolsz.
előfizetéses telefonnál - hozzá kapcsolódó hűség...stb - kicsit bonyolultabb a dolog.
arra sem ártana rákérdeznedm, hogy mi a helyzet a telefonnal, mert többször is előfordult már, hogy bár már régen megjavították, de az ügyfél nem lett értesítve, és ő sem kereste a telefont.

[ Szerkesztve ]

(#29007) hoffman_ válasza kali (#29006) üzenetére


hoffman_
nagyúr

volt cseretelefon itthon, és rengeteg felé kell most figyelni, nem igazán tűnt fel a dolog. most néztem utána, ma hívtam őket többször, persze foglalt mindig. amúgy nem hogy a 15, már 35 napon is túl vagyunk, egy telefont nem kaptam, azért ez enyhén szólva is rosszul lett menedzselve általuk, nevetséges.

sajnos jogszabályt meg konkrétumot nem tudok mondani, beszéltem pár emberrel a témában, és az ő infóikra hagyatkozom, de mivel nem láttam leírva ugye a saját szememmel, ezért kérdeztem rá Nálatok.

[ Szerkesztve ]

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#29008) Mate


Mate
nagyúr

Sziasztok!

Használtan vettem egy telefon 2013. januárjától induló 2 éves garanciával. A készülékkel voltak már gondok, így 2x cseréltetve lett ugyan olyanra. A hiba még mindig fent áll, így más márkájú és típusú készülékre akarom lecserélni.

Felmentem T honlapjára és felugrott egy chat ablak. Beszéltem ott egy ügyintézővel, aki elmondta megoldható a dolog annak ellenére, hogy nem az én nevemen van a készülék. Kérdeztem a részletekről, azt mondta szervizben tudják elmondani a többit.

Írtam T-nek ezek után egy email-t leírva a dolgokat. A kérdésem az volt, hogy mi a pontos menete, milyen árral számolhatok stb. A válasz: "Köszönjük megkeresését. sajnáljuk a felmerült kellemetlenséget.
Társaságunk ilyen jellegű kapcsolatban nem áll az Ön által megnevezett készülék gyártójával, a nem tőlünk vásárolt eszközök javítását és garanciális cseréjét nem tudjuk elvégezni.. Javasoljuk, a honlapjukon szereplő hivatalos márkaszervizt keresse meg a jótállási jeggyel illetve a vásárlási számlával és az adás-vételi szerződéssel."

Nem egészen értem a dolgot, szerintem félreértették a helyzetet. Szerintem azt hiszik független telefonról van szó, nem általuk vállalt garanciával rendelkező készülékről.

Mindenesetre mi a menete az ilyen jellegű csereigénynek? Milyen összegben választhatok másik készüléket?
Fentebb olvastam, hogy ilyenkor visszaadják a vételárat, amiből vehetek másik készüléket.

Ha előfizetéses áron lett megvéve a készülék és visszaadják az árát, akkor előfizetéses áron nézhetek másikat, vagy bukta van?

Már kezd megőrjíteni a dolog, remélem tud valaki segíteni.

Máté

(#29009) kali válasza hoffman_ (#29007) üzenetére


kali
legenda

verni kell az asztalt, 15 nap után erre jogod van!
kérdezz rá, hogy mi a helyzet, mert adott intervallum már elég hosszú!
sajnos, a jogszabály csak a 15 napra törekvést írja elő, indokolt esetben több is lehet, a szolgáltató beküldte a gyártó központi/szerződéses szervizébe a készüléket, ott intézik, de azzal neked nem kell foglalkoznosód, te a szolgáltató asztalát verd, hiszen velük állsz szerződésben.
amennyiben telefonon nem éred el őket, úgy érdeklődj személyesen, az a biztos, illetve negatív válasz esetén - a hallottak függvényében -, akár a vásárlók könyvébe is rögzítheted a panaszodat, hiszen a bő egy hónap már nem piskóta.
az általad korábban vázolt elképzelés miatt írtam le a hivatalos menetét a dolgoknak, hogy annyira azért nem egyszerű úgy kivitelezni, az azonosra történő csere is csak javíthatatlanság esetén áll fenn, illetve ha sokadszorra azonos hibával kerül javításra, az elállás pedig csak a javítás és csere lehetőségének kizárását követően lehetséges, tehát csak úgy nem adhatnak másféle készüléket, papírozni kell az elállást, pénz vissza, és utána azonos helyen/szolgáltatónál veszel másfélét, de így ugye nem a hibás és javíthatatlan telefont cserélték neked más típusúra, mert arra jogilag - direktben - nincs lehetőség.
egy köznapibb nyelven megfogalmazott írás; link

[ Szerkesztve ]

(#29010) hoffman_ válasza kali (#29009) üzenetére


hoffman_
nagyúr

értem, köszönöm a választ. mindenképp lesz személyes számonkérés, csak itt szerettem volna érdeklődni előtte. köszi mégegyszer :)

"The time you enjoy wasting is not wasted time."

(#29011) kali válasza Mate (#29008) üzenetére


kali
legenda

szia,

amennyiben a készülék előfizetésre lett vásárolva, úgy az a személy intézze a szolgáltatóval, akinek a nevére lett vásárolva adott konstrukció, hiszen ő áll szerződésben a szolgáltatóval.
a garanciális ügyintézéshez - alapban - elég a jótállási jegy is, az pedig a készülékre szól, tehát javításra bárki beviheti a készüléket, de komolyabb ügyintézéshez - ami már az előfizetést is direktben érinti - már az kell, aki adott készülék - a hozzá tartozó előfizetés kapcsán - szerződésben áll a szolgáltatóval.
a következő garanciális ügyintézéskor jelezni kell, hogy a már sokadik csere sem oldotta meg adott problémát, az továbbra is jelentkezik, ezért sem a javítás, sem pedig az azonosra történő csere nem elfogadható, és elállási igényt kell benyújtani.
a számlát nézik ilyenkor, amilyen konsrtukcióban vásárolva lett a készülék, és elmondják majd a lehetőségeket - ez azért fontos, mert az ügyfél sokszor csak annyit lát, hogy kicserlték másra/jobbra a telefonját, akár ráfizetéssel, de a háttérben jóval komolyabb papírozás történt, a jogi szabályozásnak megfelelően, akár úgy is, hogy az ügyfél számára kedvezően tértek el a jogszabályoktól.
nem minden esetben egyszerű és rövid lefutású a dolog, de jellemzően működni szokot, akár külső behatás - vonatkozó felügyeleti szervek - segítségével.

[ Szerkesztve ]

(#29012) Mate válasza kali (#29011) üzenetére


Mate
nagyúr

Köszönöm a választ!

Írtam nekik még egy emailt, amiben jeleztem, hogy szerintem félreértettek illetve majd bemegyek személyesen a szervizbe a papírokkal és megpróbálom elintéztetni. Sajnos nem tudok kapcsolatba lépni az eredeti tulajdonossal, miután gőzöm sincs ki az. Én már 2. személytől vettem, vele van is adásvételi szerződésem.

Amit szintén nem értek, hogy a cserepapírokon mindenhol a simkártyám tulajdonosa van feltüntetve ügyfélként. Ott nem az eredeti személynek vagy nekem, aki fizikailag ott voltam kellene szerepelnie/nem?

[ Szerkesztve ]

(#29013) kali válasza Mate (#29012) üzenetére


kali
legenda

a szolgáltató azt szerepelteti a papírokon, akivel ő szerződésben áll, tehát akinek a nevén fut adott előfizetés, ezért is nehézkes komolyabb ügyintézés másnak.
egy telefont javításra leadni, illetve a javítottat átvenni még csak megoldható, de amikor az előfizetői szerződéshez kapcsolódó dokumentumokat is alá kell írni, azt te - vagy bárki más - nem eszközölheti, csak és kizárólag az, akinek a nevén az előfizetés van.
ne legyen igazam, de nem lesz könnyű menet, ha nem ismert az eredeti tulajdonos, és ő nem tudja intézni...

(#29014) zoli62 válasza ferikek (#29001) üzenetére


zoli62
addikt

Szomorú olvasni. , hogy üzleti szegmensben is azt az üzletpolitikát folytatják, mint lakosságiban. Igen, én is megerősíthetem,, csak akkor kapsz valami kompenzációt, ha te magad írsz nekik, másként nem. Bár múltkor egy téves intézkedés folytán a T-Home-tól kaptam ilyet, de ez még mindiog ritka kivétel. Az is látszik viszont, hogy mostanában mintha nagyobb figyelmet fordítanak az ügyfélmegtartásra, akár az ilyen kismértékű kompenzációk segítségével is.

(#29015) Mate válasza kali (#29013) üzenetére


Mate
nagyúr

Köszönöm! Kíváncsi leszek mi lesz a végkifejlet. Jó lenne minél hamarabb lerendezni a dolgot.

(#29016) krisztian112


krisztian112
senior tag

Üdv!

Néztem a like 300 díjcsomagot, illetve a mozaik díjcsomagokat. Azt szerertném kérdezni, hogy a díjcsomagban foglalt havidíj CSAK T-mobile felé beszélhető le? Tehát ha én beszéklek egy telenorossal akkor még a 2690 nem lebeszélem hanem hozzá a percdíjak alapján számlázzák a pénzt? Mert akkor az így elég sok lenne. Köszönöm a választ! :R :R

Huawei P10 lite

(#29017) B1T3 válasza krisztian112 (#29016) üzenetére


B1T3
addikt

Bármelyik irányba lebeszélheted. Csak a Telenornál van fejetlenség ilyen szempontból.

(#29018) 1430 válasza krisztian112 (#29016) üzenetére


1430
senior tag

Igen, jól gondolod, ha például Telenor számot hívsz, az alapból a havidíjon felül fizetendő.

B1T3
A Like pont nem ilyen.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#29019) Vangelis válasza 1430 (#29018) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Akkor eltelenorosodott :D

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#29020) pepe091 válasza krisztian112 (#29016) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Annyi, hogy más hálózatba irányuló hívás nem forgalmazható a havidíjból, SMS viszont igen, a Like300 esetén.

[ Szerkesztve ]

(#29021) g0dl


g0dl
addikt

Ha rendelek egy domino web csomagot, akkor annak lehet tudni mi lesz a fordulónapja?
- a rendelés napja +/- néhány nap
- az aktiválás napja +/- néhány nap
- az első forgalmazás napja +/- néhány nap
- vagy amit a gép dob/ nem megjósolható

(pl. tudom, hogy hó elején nem szeretném ha félbevágná az aktuálisan megrendelt adatmennyiséget, mert akkor kéne folyamatosan használnom)

[ Szerkesztve ]

(#29022) sarkanyolo2 válasza hoffman_ (#29005) üzenetére


sarkanyolo2
őstag

A jelző SMS gyakorlatilag nem létezik (esetemben legalábbis biztosan így volt). 2 telefont adtam le február 28-án április 3-ig nem jött semmi.

-Mondom oké itt a vége, csókolom mi a helyzet... Ó már itt vannak rég! (FAK!)
-Az SMS-el mi a helyzet, amivel arról értesítenek, hogy megérkezett a telefonom? : Nem tudom.

(cseretelefont nem kaptam, valamint a hozzám legközelebb levő szervizes pontot(Békéscsaba) el sem lehet érni telefonon ( végül is kommunikációs cég, semmi furcsa nincs ebben, biza) :N

Azt ajánlom menj be és érdeklődj.

Sony XZ٩(̾●̮̮̃̾•̃̾)۶ / LG UJ620V / Kanto YU6

(#29023) peugeotmate


peugeotmate
őstag

Hali!
Újra én a szerencsétlen kérdéseimmel:
Jól látom, hogy nem tiltja semmi sem, hogy Like előfizetés mellé Fun Aranytárskártyát kössek (arany szintű vagyok)? Továbbá az alap Like díjcsomagnak mennyi a felmondási költsége? Bár ez lehet előfizetésenként változó. Most már úgyis érik egy alapos T-Mobile körbejárás, nem olyan jó már nekem ez a Like csomag. :(

meg

(#29024) 1430 válasza g0dl (#29021) üzenetére


1430
senior tag

Talán az első pont áll legközelebb a valósághoz. Egyébként ha éppen benne vagy egy sávban (és van még belőle), akkor a My T-Mobile-ban látható, meddig lehet felhasználni. Egyéb esetben pedig az ügyfélszolgálat meg tudja mondani, mikor volt az utolsó "megújulás", amikortól indult a 30 nap.

peugeotmate
Igen, a Like díjcsomagos hívószám is lehet Fun díjcsomaghoz tartozó fő szám (Fun esetén még arany szint sem feltétlen kell a fő számhoz). Mondjuk ha a Like-ot megszüntetitek, akkor a Fun sem maradhat Fun (ha nem tesztek semmit, Eco Surf-be ugrik). A Like (vagy bármely más) díjcsomagnak nincs felmondási költsége, legfeljebb ha hűségidőben teszed, akkor kötbért kell fizetni (az meg elég eltérő összegű, rajta van a szerződésen, illetve ügyfélszolgálat is megmondja).

[ Szerkesztve ]

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#29025) GLOCK34


GLOCK34
aktív tag

Üdv. Mindenkinek! Cserekészülék biztosítása szerviz esetén egyedi elbírálással történik vagy hogyan? Tegnap bevittem a telefont (Padfone 2) az egyik T-szervizbe és azt mondták jelenleg nem tudnak cserekészüléket adni. :F Pedig még mondtam is,hogy nem kell semmi extra csak wifi legyen. :D

(#29026) kali válasza GLOCK34 (#29025) üzenetére


kali
legenda

szia,

szoktak adni, ha van bent, de nem kötelesek.

(#29027) HofiZoli válasza kali (#29026) üzenetére


HofiZoli
senior tag

Én meg úgy gondolom, kötelesek. Mivel köteles vagyok fizetni a szolgáltatásért akkor tegyék lehetővé a használatát. Erre mindig előkerül egy "pont megtaláltam, jól elbújt" készülék. :D

A hozzászólás elolvasása kizárólag erős idegzetű fórumozóknak ajánlott! A hozzászólás elolvasásából adódó esetleges fizikai és szellemi károkért a hozzászóló nem vállal semmilyen felelősséget!

(#29028) kali válasza HofiZoli (#29027) üzenetére


kali
legenda

nem kötelesek, legalábbis törvényi szabályozás szerint.
más kérdés, hogy mikor és miért lehet jóváírást kérni...stb.

[ Szerkesztve ]

(#29029) club1 válasza 1430 (#29024) üzenetére


club1
veterán

Üzleti vezetékes netre előfizetőknek még mindig elérhető a duplanet 40 pl. a Business Net csomagokhoz?

(#29030) GLOCK34 válasza kali (#29026) üzenetére


GLOCK34
aktív tag

Nem is verem a tamtamot,csak kicsit elgondolkodtató,hogy havi átlag 50k számla és 12 év után egy 170k telefon leadásakor nem adnak cserekészüléket. Nekem munkaeszköz a telefon,net lehetőleg wifin keresztül létkérdés. Lehet amúgy az volt a baj,hogy zárás előtt nem sokkal estem be. :)

(#29031) davidcsaba93


davidcsaba93
aktív tag

Utolsó havi pontszám: 66 pont
Utolsó 6 hónap egyenlege: 414 pont
Következő szinthez szükséges pontok: 0 pont
Kártyaszín: még nem arany
Következő szint elérésének vizsgálata: 2013.07.01.
Tarifakedvezmény: 0
Most ilyenkor mi van? 0 pont szükséges a következő szinthez de mégsem vagyok aranykártyás?

(#29032) kali válasza davidcsaba93 (#29031) üzenetére


kali
legenda

mióta fut az előfizetés?

GLOCK34; 16 éve a szolgáltatónál, több előfizetés és mobilinternet, soha egy forint elmaradásom nem volt a számlákkal, 22 darab - aktuálisan mindig csúcskategóriás - mobiltelefon megvétele a szolgáltatótól, még néhány középkategóriás készülék a családtagoknak, mégsem vagyok sokkal több, mint egy közel új ügyfél, ez van...

[ Szerkesztve ]

(#29033) giigz


giigz
veterán

Nekem az van írva, hogy tarifakedvezmény: 1. Ez mit jelent?

(#29034) davidcsaba93 válasza kali (#29032) üzenetére


davidcsaba93
aktív tag

Kicsivel több mint másfél éve van meg.

(#29035) #56573440 válasza kali (#29032) üzenetére


#56573440
törölt tag

ohhó:D ha közel vagy egy új ügyfélhez akkor még szerencsés vagy ;] cégesen nekünk 15 év pontos fizetés, tonnányi pofázás, és hűség után az új, egyéni előfizetőknek 50k-s csomag nélkül 2év hűséges telefont 56 ért adják csomagra és előfizetésre vállat 2 évvel, amit normál helyen függetlenül 60 ért árulnak ;]

(#29036) kali válasza #56573440 (#29035) üzenetére


kali
legenda

kérdés, hogy a független ár is gyári garis, vagy csak sufni gsm bolti, 0% áfa...stb.
igaz, nem is szoktam ebbe belemenni, mert a szolgáltató szolgáltatást ad el főként, a telefonok ára sokadlagos tényező...
előnye is van/lehet; például egy samsung galaxy s4 jelenleg közel 190 e ft (volt olcsóbb is kicsivel) 2 év előfizetése hűséggel - a díjcsomagra nincs hűség, lehet a legolcsóbb is -, függetlenül pedig megvásárolható a nagyobb műszaki üzletekben 200 - 210 e ft között, pont úgy 24 hónap gyártói garival, rendes áfás számlával.
igen ám, de a szolgáltató ad a hűséges és nem problémás előfizetőnek 24 hónap kamat- és minden más díjtól mentes részletfizetési lehetőséget, annyi idő alatt saját számlán kamatozik a pénz, illetve vélhetően romlik is közben, így amire teljesen kifizetésre kerül, úgy folyamatosan kevésbé fáj a magas ár.

(#29037) aicon válasza kali (#29036) üzenetére


aicon
senior tag

Legtöbben általában azért vásárolnak részletre mert hiányzik az a saját számlán kamatozó összeg. ;]
Na persze mindig vannak kivételek.

======== Sim kártyás routerek olcsón ======== https://hardverapro.hu/tag/aicon#aprohirdetesei

(#29038) kali válasza aicon (#29037) üzenetére


kali
legenda

én sosem vennék 150 - 200 e ft-os telefont úgy, hogy nincs adott összeg sokszorosa tartalékban a számlámon, és nem tudnám azonnal - vagy később bármikor - egy összegben kifizetni, illetve azt sem nézem jó szemmel, ha tudom valakiről, hogy az anyagi helyzete amúgy nem engedné meg, de azért vesz részletre drága telefont...stb, csak mert villogni akar vele, pedig még 50 - 100 megabyte keretes mobilinternetre sem képes előfizetni a legolcsóbb csomag mellé, de tovább is mehetek, a fizetés előtti napokban már számolgatnia kell, hogy mit fontos befizetni, és mivel csúszhat kicsit... :(

(#29039) GLOCK34 válasza kali (#29032) üzenetére


GLOCK34
aktív tag

Bementem egy másik T-pontba,elmondtam az ügyintéző srácnak mi a nyűgöm a telefonnal és hogy szeretnék cserekészüléket amíg bent van a másik javításon. Válasz: "Természetesen,adunk cserekészüléket." Kihozott négyet,hogy válasszak ami szimpi. Ledöbbentem. :D Megkérdeztem azért,hogy a másik helyen miért nem adtak vajon,de azt már nem kommentálta csak mosolygott. Szerintem a záróra miatt nem tudott adni a másik helyen. :DDD

(#29040) kali válasza GLOCK34 (#29039) üzenetére


kali
legenda

ez a jobbik eset, de tényleg előfordulhat, hogy pont nincs valahol cserére kiadható készülék, bár ugye nem vagyok t-s illetékes, csak úgy mondom... :)

(#29041) Gedeon31 válasza kali (#29038) üzenetére


Gedeon31
addikt

Vagy a gyereke éhezik ,mert jó telefont vett magának,de drága volt és kajára nem maradt sajnos ilyet is láttam már.

(#29042) djculture


djculture
félisten

Azért az is megér egy misét hogy ugyanaz a telefon t-mobil webshopjában 20k dominósan, Tescoban t-mobil csomagba meg 10k... És az árlista felénél ezt látom. Még azt se lehet mondani hogy más szolgáltató meg más garancia, mert mindkettő T-s maximum az egyikből kb 2000ft al többet lehet lebeszélni, de ez nem indokolna szerintem dupla árat.

(#29043) blueye válasza djculture (#29042) üzenetére


blueye
veterán

Nincs ezen mit gondolkodni.
Régen CSAK a t-től vettem a telefonjaimat, most már KIZÁRT h tőlük vegyem. Ezt akarták, el is érték. De szvsz sokan vagyunk így.

(#29044) 1430 válasza club1 (#29029) üzenetére


1430
senior tag

A nagyvállalati dolgokat nem ismerem (T-Systems), de már a kisüzleti ügyfelek is elkerültek a lakosságiról (ezért nem követem a dolgaikat), mindenesetre utóbbinál még biztos van Duplanet, de szerintem ott is már csak 25% kedvezmény jár.

davidcsaba93
Majd július 1-től leszel arany.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#29045) heidrich


heidrich
senior tag

Sziasztok!

Lenne Felétek 1 kérdésem :)

Van egy 1 hónapos iPhone 5-öm T-Mobileos aminek sajnos nagyon gyenge a WiFi jelerőssége. Konkrétan házon belül ahol tökéletes a WiFi jelerősség, ingadoik a sebesség, fent a "pálcikák" is állandóan váltakoznak és sokszor van olyan, hogy le is vált 3G-re majd vissza. A hálózattal minden rendben van, próbáltam csatornát is váltani, más eszközök tökéletesen működnek (közte egy iPad 3 is). Volt korábban már iPhone 5-öm (másik készülék) ott sem volt probléma.

Kérdésem az lenne, hogy nem tudom ki mennyire tapasztalt a T-Mobile szervizzel kapcsolatban de ha leadom a készüléket vizsgálatra akkor mekkora esély van rá, hogy esetleg kekeckedni fognak és azt mondják, hogy nincsen semmi baja? Mert ez eléggé olyan probléma, hogy környezetfüggő. Persze most ha WiFi router mellett használom akkor működik értelemszerűen.

Most valamikor fogom leadni várom, hogy szóljanak a T-től, hogy ha hoztak vissza cseretelefont. Mert, hogy az nincs nekik másik én meg hétfő óta arra várok. :W (Szeged T-pont)

Köszi!

[ Szerkesztve ]

iPhone 14 Pro Deep Purple 128GB | Apple Watch Series 7 45mm Silver Stainless Steel | MacBook Air M1 2020 8/256GB | iPad Pro 11” 2021 M1

(#29046) Morris


Morris
veterán

Urak!

situation: adott egy normál sim kártya. Ezt érvénytelenítették és kicserélték egy micro sim-re. Időközben túladtam a telefonon amibe az kellett és szeretném visszacsinálni a hívószámot a régi sim-re.

És kérdés: Adott egy micro sim. (csak épp telefon nincs hozzá - átalakítóval meg nem szeretnék szerencsétlenkedni)
Megoldható az, hogy a beviszem a régi sim kártyámat a T-hez és azt mondom, hogy állítsa át (vissza) erre a hívószámomat?

(#29047) pepe091 válasza Morris (#29046) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Mi baj az átalakítóval? 100 Ft-ért adják a T-nél..

(#29048) Morris válasza pepe091 (#29047) üzenetére


Morris
veterán

sok rosszat olvastam róla.

(#29049) pepe091 válasza Morris (#29048) üzenetére


pepe091
MODERÁTOR

Szerintem nincs vele gond. Én is használtam azzal az enyém. Már csak azért is felesleges lenne visszacseréltetned, mert ha mondjuk megint cserélsz mobilt nagy valószínűséggel megint microSIM-es lesz, mivel újabban szinte az összes készülék azzal megy. Egyszerűbb az adapter.
De szerintem még ők is ezt ajánlanák a T nél.

(#29050) blueye válasza Morris (#29048) üzenetére


blueye
veterán

Rossz helyen olvastál róla. Egyszerű mint a faék és működik.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.