Hirdetés

2019. augusztus 22., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#64001) r3dsnake válasza kali (#63999) üzenetére


r3dsnake
(nagyúr)

Egy zeneszámot lehetetlen végighallgatni mobilnetről az általam említett vonalakon. És támogatja a telefonom a 800mhz-es LTE-t (a 2600-at nem, de az csak nagyvárosokban mérvadó úgyis). Puszta közepén hatalmas kimaradások vannak, néha még egy messenger üzenet elküldése is kínlódás. De Pápa-Győr útvonalon is ezt tapasztalta egy ismerősöm, szintén LTE-s telefonnal, valamint a Balaton - Szeged távon három különböző LTE-s telón tapasztaltuk ugyanezt. De itt Szeged környéki falukban is gyakran ütközök EDGE-be, vagy a teljes szolgáltatás hiányába. Néhol még telefonálni sem lehet. :U

[ Szerkesztve ]

(#64002) kali válasza 313313 (#64000) üzenetére


kali
(titán)

vannak problémás területek, ezt senki sem vitatja, de a balaton környékén például már tavaly nyáron is elég jó lte lefedettség volt, még az akkori térképen nem jelzett helyeken is sokszor lte hálón lógott a telefonom.
annyira azért nem siralmas a helyzet, mint néhány szélsőséges ember azt vázolja.
lehet persze panaszkodni, meg a maximumot várni, de az egyik szolgáltatónál sem most lesz...

r3dsnake; kőszeget nem sorolnám a nagyobb városok közé, de ott is 2600 MHz lte háló van, ahogy sok más helyen a határ mentén.

[ Szerkesztve ]

(#64003) Zeki válasza 313313 (#64000) üzenetére


Zeki
(veterán)

Bele kell húzniuk még nekik is év végéig. Nekünk lett a faluban 4G, de esküszöm a 3G jel erősebb volt. Pedig 800Mhz.

(#64004) polonic válasza r3dsnake (#64001) üzenetére


polonic
(nagyúr)

ha ilyen tapasztalatok vannak, akkor szolgáltatót kell váltani
voda 3g-je nagyon jó, 4g-jük is lesz év végére elég jó lefedettséggel, eleget kell tenniük a vállalásnak

Ha regisztráltok a hivatkozasommal 3000 HUF-ot kaptok, amikor először vásároltok az ingyenes Revolut kártyával. https://revolut.com/referral/szabolb1ek!G10D21

(#64005) Prien


Prien
(őstag)

800 Mhz 4G-n mekkora az elérhető maximális letöltési sebesség a szolgáltatóknál, ezt tudja valaki?

A pénz nem boldogít, de határozottan jobb lesz tőle a közérzetem...

(#64006) r3dsnake válasza Prien (#64005) üzenetére


r3dsnake
(nagyúr)

77 körül mértem, de szerintem menne többel is.

(#64007) adam3 válasza r3dsnake (#64006) üzenetére


adam3
(aktív tag)

Nekem éjszaka volt már 130 felett is, de azért ez ritka.

(#64008) kali válasza Prien (#64005) üzenetére


kali
(titán)

az alap az lenne, hogy az 1800 és 2600 MHz 150 Mbps, a 800 MHz pedig a fele körül, de a blokkok összevonhatósága, illetve a két t-s 800 MHz háló összeolvadása okán pozitív irányban változhat a sebesség, nem ritka a duplázás.
más kérdés, hogy a fővárosban több helyen is 300 Mbps lte+ van például az 1800 és a 2600 MHz összevonásával, szóval szinte bármi lehetséges.

[ Szerkesztve ]

(#64009) szabogabor10 válasza Prien (#64005) üzenetére


szabogabor10
(Topikgazda)

Én jópárszor mértem egy nagyobb faluban 145/45-öt nappal. A max sebesség a 20 MHz-es (2x10) Telekom-Telenor vidéki 800-as cellákon 150/50.

[ Szerkesztve ]

iPhone X -- iPad Pro 10.5” -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods

(#64010) Def26


Def26
(félisten)

Üdv. Térerő gondom van. "Nincs szolgáltatás" illetve csak 2g van pár percre. Másnál is van ez a probléma? Üszf nem veszi fel.

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Volvo:On,

(#64011) kali válasza Def26 (#64010) üzenetére


kali
(titán)

szia,

óbudán minden hálózati mód okés; 4g, 3g és 2g

(#64012) TheMarci válasza Def26 (#64010) üzenetére


TheMarci
(addikt)

Balatonon is minden ok.

Do You Dream?

(#64013) Def26 válasza kali (#64011) üzenetére


Def26
(félisten)

Itt a környékünkön nem stimmel valami. Budaörs-Felcsút -ig nem volt térerőm. Most Felcsúton vagyok és több ismerősömnek sincs. Van itthon egy 4g mobil wifi és ezen sincs hálózat, de néha beugrik 2g -re. :(

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Volvo:On,

(#64014) vidaila


vidaila
(tag)

Ha veszek egy telót kamatmentes részletre, előfizuval együtt , 3-4 hónap múlva lehet egy összegben rendezni a hátralévő részleteit a telefonnak??

http://steamcommunity.com/id/juhaszjani1988/

(#64015) polonic válasza vidaila (#64014) üzenetére


polonic
(nagyúr)

Igen.

Ha regisztráltok a hivatkozasommal 3000 HUF-ot kaptok, amikor először vásároltok az ingyenes Revolut kártyával. https://revolut.com/referral/szabolb1ek!G10D21

(#64016) kali válasza Def26 (#64013) üzenetére


kali
(titán)

budaörs tekintetében 17:00-ig rendelkezem infóval, akkor onnan hívott a párom és nem volt kapcsolódó probléma, felcsút viszont teljesen passz.

vidaila; bármikor és bármennyit befizethetsz a fennmaradó részletek tekintetében, akár az egészet egyszerre, de csak egy töredékét is lehet és akkor addig nem kell törleszteni, amíg a befizetett összeg fedezi a részleteket.

(#64017) Daffni2 válasza Def26 (#64013) üzenetére


Daffni2
(addikt)

Hívd oda szabogabor10 fórumtársat,neki biztosan fullon fog menni minden :DD

"Aki ad,az nyer"

(#64018) Def26 válasza kali (#64016) üzenetére


Def26
(félisten)

Közben helyreállt.

Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Volvo:On,

(#64019) Bdanyy


Bdanyy
(őstag)

Sziasztok!

T-Mobileos HTC One-om szervízelésével kapcsolatban fordulok hozzátok tanácsért.
Kicsit hosszú lesz, de igyekszem minden részletet leírni :) Biztos van benne pontatlanság, nehéz mindent felidézni, sok órám ment ezzel már az utóbbi hónapokban el.

2013 június 19.-én érkezett meg a webshopból rendelt készülékem, jópár pixelhibával. Mivel elállni nem akartam (egy hétig volt egy extra 20%-os HTC akció náluk, kicsúsztam volna belőle, újra ugyanezt a típust vettem volna), így a 3 napon belüli készülékcserét választottam, összesen azt hiszem 3-szor, mire a negyedik készülék végre pixelhibamentes volt. Kb 1 évig hibátlanul működött a telefon, leszámítva a kamerát, de mivel azt ritkán használom, így több mint egy évig nem foglalkoztam vele.

1. garanciális ügyintézés

2014 nyarán rászántam magam a gariztatásra, 11 napon belül elkészült a kamera és hangszórócsere (utóbbi recsegése, halksága akadályozta már a telefonálást is)

2. garanciális ügyintézés

Idén áprilisban tönkrement rajta az akku, és az usb port (Élmény androidos készüléket, amin root nélkül nincsen normális backup lementegetni wifin úgy, hogy tudod, amint lemerül, bukod róla az adataid), továbbá a hangszórók megint rosszak voltak, egyre többször panaszkodtak a mikrofonomra is.
Ismét 11 napig volt szervízben a készülék. Alaplapot illetve hangszórót cseréltek, kaptam új usb kábelt, az akkuhoz viszont nem nyúltak, 20% körül egyből kikapcsolt (előtte még az előző alaplappal volt hogy már 50%-nál is kikapcsolt, gondolom egy reset után azzal is 20%-ig birta volna). Bónusz: Szervízből visszatérve nem világított már a back és home gombom.

3. garanciális ügyintézés

Az akku és a gombok háttérvilágítása miatt újra leadtam szervízbe a telefont, ezúttal 18 nap után kaptam vissza. Cserélték az akkut, hátlapot, hangszórókat, illetve a kijelzőt is. Az új kijelző viszont újra pixelhibás :(( (először 1 pöttyöt láttam csak, nem foglalkoztam vele, majd utána már 2 vagy 3 db-ot is. 4.7"-on 1920x1080-as felbontás mellett gondolom nem 2-3 pixel hibás csak, ha szabad szemmel is látható).

4. garanciális ügyintézés

Május 28.-án újra leadtam a készüléket (ráírták a munkalapra, hogy hol látszódik a hiba, illetve hogy a szervizes is tapasztalta), de előtte egyeztettem a HTC ügyfélszolgálatával is, hogy az újonnan kicserélt alkatrésszel van problémám, plusz április óta már kb 1 hónapot nélkülöztem a készüléket. Ha jól emlékszem, már ekkor felajánlották a telefon cseréjét a visszatérő hibák miatt.

Ferob kiderítette időközben, hogy csak fwfrissítés történt, ne vegyem át ha megérkezik, küldjem vissza újra. Felhívtam a HTC-t, mondták hogy nem tapasztalták a hibát (mivel lehet, hogy rossz hibaleírás jutott el hozzájuk, és a gombokkal kapcsolatos problémát ellenőrizték megint) és csak néhány napot volt kint náluk a telefon, már rég visszaküldték, és amikor visszaérkezik a T-hez, ne vegyem át, küldessem újra ki.
A pár napos szervízben töltött idő ellenére mégis csak június 29.-én, több mint egy hónap után kaptam az smst, hogy mehetek a telóért. Mivel tényleg csak firmwarefrissítés történt, kértem küldjék újra vissza. HTC ügyfélszolgálatát újra felhívtam, mondták hogy amint kiérkezik újra megnézik, hogy hibahatáron belül van-e a problémám, és ha tényleg rossz, akkor kicserélik a készüléket.

Most hétfőn derült ki, mikor a HTC-től kerestek, hogy az T-től pontosan 3 hét után ért ki a csehországi szervízbe a telefonom, emiatt a Fogyasztóvédelmi Hatósággal való beszélgetésük alapján ebben az esetben a minőségi kifogásra a forgalmazónak kell megoldást kínálnia, azaz kérjek egy ugyanilyen, vagy újabb készüléket a T-Mobiletől, vagy kérjem vissza a vásárlás összegét.

Anno június közepén írtam már a T-Mobile weboldalán egy panaszt (június 29 előtt, akkorra még nem érkezett vissza a készülék), már ott megemlítettem hogy kicserélhetnék a telefonom, ha ~14 év után nem akarnak elveszíteni az előfizetőik táborából. Azt a választ kaptam postán, hogy elengednek 8k-t a júniusi számlámból, ha nem elégedek ezzel meg, forduljak a felügyeleti szervükhöz :)

Gyakorlatilag május 28 óta nincsen nálam egyhuzamban a telefon, június 19 óta már garanciám sincsen rá, legalábbis a T-Pont szervíz szerint HTC-re 1 év garancia és 1 év szavatosság vonatkozik, a szervizelés idejével így a második évben már nem tolódik ki a garanciaidő (HTC ügyfélszolgálata szerint ez nem így van, 2 év garancia van a telefonjaikra, és rugalmasan kezelik a helyzetet, cserélt alaplapra, kijelzőre ha jól rémlik plusz 3 vagy 6 hó garancia vonatkozik a csere idejétől számítva)

Most itt tartok, időm még nem volt visszamenni oda, ahol leadtam a telefont, nem tudom, hogy hova tovább...

Köszi előre is, ha bármi tippetek van, hogy folytassam.

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#64020) AeSDé Team


AeSDé Team
(senior tag)

Sziasztok!
Telekomnál gariztatni szeretném ~1,5 éves mobilomat, viszont minden amit itthon találtam az a doboz, a tartozékok, a SIM kártya csomagolása és egy utánvételi papírka a GLS-től. Se számla, se garancialevél. A telefont 2013-ban karácsonyi akció keretében rendeltem meg Domino 5 sim kártyával együtt a T-mobilos webshop használatával.
Kérdésem az lenne hogy ha beviszem ezeket a cuccokat + saját magamat tudom igazolni, akkor a címem és nevem alapján vissza tudják keresni a rendszerben a hiányzó dokumentumokat, vagy buktam a garanciát amíg meg nem találom őket valahol a lakásban?

LG V30+

(#64021) kali válasza Bdanyy (#64019) üzenetére


kali
(titán)

szia,

ezzel kezdeném, sok hasznos infó olvasható itt; link
megnézed a készülékhez kapott jótállási jegyet, azon 1 év kötelező jótállás lesz - amit a fenti linken is említett jogszabály határoz meg -, illetve ahhoz a gyártó további 12 hónap kiegészítő/korlátozott jótállást ad, de amint a leírásban is olvasható, utóbbinál már sok olyan feltétel nem biztosított, ami az első éves kötelező jótállási intervallumban még igen.
a szavatosság 2 év, de az már más tészta, a jótállást mondják garanciának, ami adott esetben egy év teljes körű és további 12 hónap korlátozott a gyártó által, addicionálisan.
nem lett volna szabad ilyen sokáig húzni a dolgot, nem feltétlenül kell négy garis ügyintézésig nyújtani, pláne ha egyszerre több hiba is adott volt korábban, hanem már a harmadik után a kicseréléses igényt írni a jegyzőkönyvre.
annyi a kanyar, hogy alapesetben a gyártói/szerződéses szerviz kell, hogy kiállítsa a csereutalványt, ami alapján a szolgáltató eszközli a kicserélést vagy esetlegesen az elállást.
igaz, a jogszabály minden félnek biztosít némi mozgásteret az ügyintézés módja tekintetében, a szerviz mondhatja azt bizonyos esetekben, hogy a javításhoz képest aránytalan többletköltséget jelent a készülék kicserélése, ezért ő a javítást preferálja, te meg erőltetheted, hogy a sok garis ügyintézés miatt sok kellemetlenség ért, rengeteg időt és energiát fektettél a javíttatások ügyintézésébe, összességében sokat volt távol tőled az említett okok miatt a készülék...stb.
azon is múlik persze a dolog, hogy mennyire vagy kitartó, valamint milyen részletességgel és szakszerűen van megfogalmazva az igényed, illetve a panaszod.
abba tudsz még esetleg kapaszkodni, hogy amikor utoljára leadtad a készüléket garis ügyintézésre, akkor még volt rajta jótállás - ha már csak a kiegészítő/korlátozott is -, az nem a te bajod, hogy onnantól mennyi idő kellett a (külföldi) szervizbe érkezésig, viszont azt sem értem, hogy szerviz miért görcsöl ezen, ha a papíron az szerepel, hogy te időben leadtad.
elsődlegesen a szolgáltatóval állsz szerződésben a készülék kapcsán, próbálkozz egy írásos panasszal, veszíteni nem sokat tudsz, hátha...

AeSDé Team; szia, a belépés megoldott részedről a kapcsolódó fiókba, ott a dokumentumoknál nézted a számlát és a jótállási jegyet?
a számlát tudják pótolni neked személyesen és az is megfelel a garis ügyintézéshez, ha minden kötél szakad.
annyi a kanyar, hogy az egy éves kötelező jótállás leteltével jellemzően küldenek direktben a gyártói/szerződéses szervizbe, ahhoz viszont kelleni fog a megfelelő papír.

(#64022) AeSDé Team válasza kali (#64021) üzenetére


AeSDé Team
(senior tag)

Ma voltam bent kérdezősködni és a nő azt állította hogy hiába telt már le az 1 év teljes körű garanciám, hozzam be a papírokat és ő be tudja venni így is. Még azt is mondta hogy kedden meg csütörtökön postáznak szóval előtte való nap célszerű beadnom.
Ha most a két dolgot összerakom, tehát ők pótolják a számlám és a nő beveszi akkor talán megoldható így?

Online fiókokat néztem, ott nincs. Vagy csak én vagyok béna, a dokumentumoknál egy darab volt és az nem az.

[ Szerkesztve ]

LG V30+

(#64023) szabogabor10 válasza Daffni2 (#64017) üzenetére


szabogabor10
(Topikgazda)

:U
Bocs, de nem tehetek arról, hogy összességében elégedett vagyok a Telekom hálóval. Nyilván vannak lyukas helyek, de ahol én mozgok, tökéletes az LTE.
Mondjuk Fonyódon közvetlenül a parton nem épp tökéletes a lefedettség, de LTE lévén alacsonyabb jelszintnél is gyors a net.

És kérlek tartózkodj máskor a gunyoros írásoktól...

[ Szerkesztve ]

iPhone X -- iPad Pro 10.5” -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods

(#64024) kali válasza AeSDé Team (#64022) üzenetére


kali
(titán)

adott tekintetben csak jó, ha átveszi a készüléket, mellékli/pótolja a hiányzó papírt és továbbítja, bár így nem lesz olyan gyors az ügymenet, mint amikor te magad viszed oda direktben, de legalább nem fog problémázni a szerviz a jótállási jegy/számla hiánya miatt., illetve ha igen, akkor tudsz mire hivatkozni.
az általam korábban linkelt leírás és a gyakorlati tapasztalat - ebben a témában is olvashatsz néhányat - alapján nem szeretik átvenni az egy év elteltével, de persze akadnak kivételek, mint a példa is mutatja.

(#64025) Bdanyy válasza kali (#64021) üzenetére


Bdanyy
(őstag)

Szia!

Köszi szépen a választ. A szerviz szerintem nem azon gorcsol, hogy a gari lejárta után érkezett be, hanem azon, hogy három hét kellett, mire a T-től hozzájuk eljutott a telefon, én pedig náluk azzal is indokoltam a csereigenyt, hogy alig volt az utóbbi időben nálam a készülék. Gyakorlatilag kb 4-5 hét a szervizelesekbol azzal telt osszesen, hogy tényleg a T-nél volt a telefon, nem a htcnel. Én mondjuk nem ragaszkodom a cserehez, ha nem tudnak ugyanilyet adni, mert akkor a tokoktol kezdve az autós tartoig egy rakás kiegészítőm használhatatlan lesz (illetve jó ha negyedaron eladható). De valahogy tényleg szeretném már, hogy megoldódjon a helyzet :)

[ Szerkesztve ]

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#64026) kali válasza Bdanyy (#64025) üzenetére


kali
(titán)

más miatt nem kellene foglalkozni a szerviznek adott intervallummal, te a szolgáltatóval állsz direktben szerződésben, nekik adtad le javításra a készüléket, velük fogod "leboxolni" a problémát is, nem pedig a szervizzel.
a szerviz javít vagy csereigazolást állít ki, a többi a te és a szolgáltató dolga.
a jogszabály úgy fogalmaz, hogy tulajdonságai, adottságai tekintetében azonosat vagy köteles elfogadni cserébe, márpedig megnézném én azt az eltérő típust, aminél nem tudnék néhány mérvadó eltérést mondani, a levásárlás fogalmát pedig nem ismeri a jog, szóval ha nem is könnyen, de megoldható az elállás, ha a szolgáltató nem is szereti azt...

[ Szerkesztve ]

(#64027) Bdanyy válasza kali (#64026) üzenetére


Bdanyy
(őstag)

Na újabb 1 és háromnegyedora ugyintezes után végre történt valami.

Kerhettem hogy boxoljanak továbbra a HTC vel ki tudja meddig, cserébe a cserélt alkatreszekre hosszabbodott volna a garancia, és kerhettem hogy küldjék vissza a kinti szervizbol a telefont, ők pedig adjanak nekem a központi T-s raktárból/szervizbol egy újat, de garancia nélkül. Mivel már elegem van az egész ugyintezesbol, utóbbit választottam, ha az sem jó, akkor eladom és veszek egy másikat... Mondjuk kíváncsi vagyok honnan lesz M7 még nekik.

http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt

(#64028) Breki


Breki
(veterán)

Hellosztok

Most hívtak a Telekomtól, hogy a Mediamania XS csomagom augusztus 31-től megszűnik.

És hogy mit ajánlhat helyette.

Jól értelmezem, hogy bár elsők között telefonáltam, hogy nem kérek az áremelésből amit rögzítettek is, ha díjcsomagot kell váltanom akkor azt már drágábban kapom mint azok akiknek ugyanilyen díjcsomagjuk volt mikor nyilatkoztak erről?

Italodisco Fórum ritkaságokkal: http://www.sg.hu/listazas.php3?id=1105716561

(#64029) polonic válasza Breki (#64028) üzenetére


polonic
(nagyúr)

ez így van szerintem

Ha regisztráltok a hivatkozasommal 3000 HUF-ot kaptok, amikor először vásároltok az ingyenes Revolut kártyával. https://revolut.com/referral/szabolb1ek!G10D21

(#64030) Famalac


Famalac
(senior tag)

Harmadjára próbálok rendelni készüléket+előfizut és harmadjára vág ki jóváhagyáskor...

:W

Nem tudom mi a megmeredt pömpölőnek hívjek ezt webshopnak, ha rendelni nem lehet...

(#64031) polonic


polonic
(nagyúr)

Meg van az első élő volte hívásom. :DD

Ha regisztráltok a hivatkozasommal 3000 HUF-ot kaptok, amikor először vásároltok az ingyenes Revolut kártyával. https://revolut.com/referral/szabolb1ek!G10D21

(#64032) KZP válasza polonic (#64031) üzenetére


KZP
(őstag)

És jó volt? :DDD

(#64033) Zeki válasza polonic (#64031) üzenetére


Zeki
(veterán)

Van olyan telód? Hol volt ez?

(#64034) polonic válasza Zeki (#64033) üzenetére


polonic
(nagyúr)

Tesztkörnyezeten. És nem telekomnál. :D
Van pár teló, ami támogatja. Iphone 6, S6, talán S5.

(#64032) KZP

Igen, jó volt. :D Nagyon gyors a híváskiépülés és a hang is elég tiszta.

Ha regisztráltok a hivatkozasommal 3000 HUF-ot kaptok, amikor először vásároltok az ingyenes Revolut kártyával. https://revolut.com/referral/szabolb1ek!G10D21

(#64035) Sayuar válasza polonic (#64031) üzenetére


Sayuar
(őstag)

Digi?

(#64036) polonic válasza Sayuar (#64035) üzenetére


polonic
(nagyúr)

Nem

Ha regisztráltok a hivatkozasommal 3000 HUF-ot kaptok, amikor először vásároltok az ingyenes Revolut kártyával. https://revolut.com/referral/szabolb1ek!G10D21

(#64037) cris78


cris78
(őstag)

Lejárt az atk net&roll xs husegem. Felhivom a 1430-at, hogy hozhatok e el valamit részletre. Azt mondja, NEM! Mondom mikor ezt kötöttem akkor is részletre hoztam el. Vagy ha bemegyek mint új ügyfél, akkor egyből hozzám vágnak bármit részletre? Hogy van ez?

(#64038) kali válasza Zeki (#64033) üzenetére


kali
(titán)

viszonylag sok telefon támogatja már, nekem is tudná az f-es note 4, de messze még messze...

cris78; azzal a díjcsomaggal ne nagyon számolj már, kivezetésre kerül a jövő hónap végén.

[ Szerkesztve ]

(#64039) Zeki válasza polonic (#64034) üzenetére


Zeki
(veterán)

Jó neked!
:)

(#64040) ferob válasza kali (#64038) üzenetére


ferob
(őstag)

Az ATK NRXS kivezetésével mibe kerülnek azok, akik ebben a csomagban a csomagban vannak?

[ Szerkesztve ]

HTC készülékekre elérhető bármilyen módosítás és visszaállítás a GARANCIA MEGTARTÁSÁVAL, valamint az U szériás készülékek szakszerű hardveres javítására is lehetőség van! // 🔋 Elérhető QC4+ töltő adapter is. Érdeklődj.

(#64041) kali válasza ferob (#64040) üzenetére


kali
(titán)

ezen hónap elején kiállított számlákon olvasható;

3. 2015. augusztus 31-tõl kivezetjük a következõ, korábbanmár lezárásra került havidíjas hang- és mobilinternet díjcsomagokat, opciókat, SMS csomagokat és kedvezményeket, amelyek a továbbiakban nem vehetõk igénybe: Az érintett elõfizetõket a változásról külön is tájékoztatjuk. (Havidíjas díjszabás 2/B Melléklet 1.1.3., 1.1.4., 1.1.6., 1.1.8., 1.2.1., 1.2.2., 1.2.3., 1.4., 1.5., 1.6. pont)
Hang díjcsomagok: EcoMix, Fun Aranytárskártya, Relax Aranytárskártya 50, Relax Aranytárskártya 125, Relax Aranytárskártya 250, Relax Aranytárskártya 500, Relax 100, Relax 250, Relax 500, Relax 1000, MédiaMánia XS, MédiaMánia S, MédiaMániaM, MédiaMánia L, MédiaMánia XL; Mobilinternet díjcsomagok és opciók: Relaxnet M ((külön SIM kártyán nyújtott, Relaxnet L (külön SIM kártyán nyújtott), Relaxnet XL (külön SIM kártyán nyújtott), Ikon Net 2GB, Aranytárskártya Mobilinternet csomag RelaxNet L, Aranytárskártya Mobilinternet csomag RelaxNet XL, Aranytárskártya Mobilinternet csomag Net&Roll XS, Aranytárskártya Mobilinternet csomag Net&Roll XS+, Aranytárskártya Mobilinternet csomag Net&Roll L, Net&Roll 4G mobilinternet díjcsomag, GPRS Net, GPRS Net Plusz, GPRS WAP Plusz, Net&Roll 1 GB - LTE opció, Relaxnet M, Relaxnet L, Relaxnet XL; SMS Te+Én kedvezmény; SMS csomag 25, SMS csomag 80, SMS csomag 200;
Nemzetközi perc-csomagok: Relax 100-hoz és Aranytárskártya Relax 50-hez kérhetõ, Relax 250-hez és Aranytárskártya Relax 125-höz kérhetõ, Relax 500-hoz és Aranytárskártya
Relax 250-hez kérhető, Relax 1000-hez és Aranytárskártya Relax 500-hoz kérhető.

közben szerkesztetted, de ha úgy vezetnek ki valamit, hogy még hűség van rá valakinek, akkor adott ár(sáv)nál drágábbat nem erőltet(het)nek a későbbiekben sem, amíg tart a hűség.

[ Szerkesztve ]

(#64042) Zeki válasza kali (#64041) üzenetére


Zeki
(veterán)

Remélem jobb csomagok jönnek, internetben is.

(#64043) cris78 válasza kali (#64038) üzenetére


cris78
(őstag)

Tudom, hogy kivezetésre kerül. De akkor sem, hozhatok el semmit részletre, ha netán a hivatalos legkisebbre váltók?

(#64044) Mercutio_ válasza kali (#64041) üzenetére


Mercutio_
(nagyúr)

Nincs hűségem, akkor én így jártam az Médiamedika XS csomagommal?

Automatikusan átkerülök valami másikba, vagy...?

Mi most a legolcsóbb csomag, amiben van legalább 200MB? (de ha több az mégjobb, van céges teló, így sms/telefonálás priváton minimális)

Eladó/Cserélhető: https://tinyurl.com/y7ts88wr Streacom ST-F7C alapú mITX PC, BASS-hangsúlyos fejhallgató, FD Node 202 ITX ház, Kolink 350W SFX táp, elegáns japán Orient Chronograph karóra, Panasonic 20/1.7 II, M.Zuiko 30/3.5 macro m4/3 obik

(#64045) Prien válasza kali (#64041) üzenetére


Prien
(őstag)

Jó tudni, hátha csökkentett áron jönnek az új giga csomagok! :D

A pénz nem boldogít, de határozottan jobb lesz tőle a közérzetem...

(#64046) szabogabor10 válasza polonic (#64031) üzenetére


szabogabor10
(Topikgazda)

Én is várom már. Remélem jövőre nem csak a Telenor vezeti be. :)

iPhone X -- iPad Pro 10.5” -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods

(#64047) polonic válasza Mercutio_ (#64044) üzenetére


polonic
(nagyúr)

a move s, 3490 ft 200 mega nettel

Ha regisztráltok a hivatkozasommal 3000 HUF-ot kaptok, amikor először vásároltok az ingyenes Revolut kártyával. https://revolut.com/referral/szabolb1ek!G10D21

(#64048) kali válasza Zeki (#64042) üzenetére


kali
(titán)

jöhetnének, ha már emelkedtek az adatcsomagok/bővítők árai...

cris78; abban a módozatban szerintem nem/sem, de próbálj ránézni a fiókba történő belépést követően, hogy mit kínál fel, vagy ír ki.

Mercutio_; a lezárást követően még maradhatott benne, aki úgy akarta - csak arra váltani nem lehetett már azt követően -, de a kivezetéskor teljesen megszűnik létezni a díjcsomag, aki pedig abban van, az vagy vált maga, vagy pedig automatikusan átkerül másmilyen (aktív) díjcsomagba.
a move s díjcsomagban alapban van 200 MB adatforgalom 3490 ft ellenében, de ha az adatforgalom az elsődleges és az nagyobb adatkeret a lényeg, akkor elég a move xs 1990 ft ellenében, bár abban csak 30 MB adatkeret van alapban, de mivel tartalmaz benne foglalt adatmennyiséget, ezért az olcsóbb árazású bővítők aktiválhatók mellé; netplusz arany és platina 200 MB (ha legalább arany kiemeltségű az előfizetésed) 590 ft-ért, ha nem vagy arany, akkor netplusz s 200 MB 690 ft, netplusz m 500 MB 1190 ft, netplusz l 1 GB 1590 ft, netplusz xl 3 GB 2590 ft, vagy netplusz xxl 5 GB 3290 ft.

Prien; jöhetnének, csak győzzük kivárni... :DDD

[ Szerkesztve ]

(#64049) polonic válasza szabogabor10 (#64046) üzenetére


polonic
(nagyúr)

Telenorról nem tudom, hogy ő mit tervez.
Nem a telenornál vagyok, nem is a vodánál. :)

Ha regisztráltok a hivatkozasommal 3000 HUF-ot kaptok, amikor először vásároltok az ingyenes Revolut kártyával. https://revolut.com/referral/szabolb1ek!G10D21

(#64050) 313313 válasza polonic (#64049) üzenetére


313313
(őstag)

Nokia?

HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Huawei P9 Lite

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.