Hirdetés

2019. augusztus 25., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#72001) anadroid válasza St3ven (#71989) üzenetére


anadroid
(aktív tag)

Legalább 4-5 hete nem megy (előtte nem próbáltam). 2 előfizetés+3 dominó. A *102# viszont megy a dominókról. Szóval ezt még gyakorolni kell.

Csak mi vagyunk itt, értelmes gépek...

(#72002) kali válasza anadroid (#72001) üzenetére


kali
(titán)

olyan van, hogy néha nem működik, de az minimum érdekes, ha heteken át folyamatosan nem megy több előfizetéssel sem, miközben itt is többen írták, hogy nekik megy.
én is rendszeresen használom, több előfizetéssel is.
délután is próbáltam, a korábbi hozzászólásomban onnan írtam a lépéseket.

[ Szerkesztve ]

(#72003) guftabi96


guftabi96
(addikt)

Sziasztok!

Édesapám egyik sim kártyáját ki kellene cserélni (sima sim->micro sim), ő viszont nem ér rá. Ha elviszem a szerződést, meg a sim kártyát, akkor nekem ki fogják cserélni vagy feltétlen ott kell lennie annak, akinek a nevén van a kártya? Nyilván igazolni tudom magamat, lakcímemet.

[ Szerkesztve ]

#KeepFightingMichael | #JB17

(#72004) Soulfly842 válasza guftabi96 (#72003) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

Szia!

Nem, nem fogják.

Egy ilyet töltsetek ki: [link]

(#72005) kali válasza guftabi96 (#72003) üzenetére


kali
(titán)

szia,

elvileg meghatalmazásra van szükség (közben linkelt is Soulfly842), ha nem az előfizető intézi, de rápróbálhatsz anélkül is, hátha kifogsz egy olyan ügyintézőt, aki jóhiszeműen megcsinálja, mert volt már rá példa, de nem jellemző, ezért csak akkor menj úgy, ha nem gond egy felesleges kör az esetleges elutasítás esetén, bár biztos nem gond a meghatalmazás kitöltése, úgy meg nem lesz probléma.
sok illetékes (Soulfly842 is biztos) tudna mesélni az ilyen közös háztartásban élő, de például már válófélben lévő, vagy szülő - gyermek...stb. esetén a másik fél nevére eszközölt ügyintézési igyekezetéről, hogy ez is egy módja (lenne) a másik féllel történő kicseszésnek... :) azért írom csak, mert sokan nem értik, hogy miért problémáznak rajta, ha egyszer azonos a név, lakcím...stb.

[ Szerkesztve ]

(#72006) guftabi96


guftabi96
(addikt)

Köszönöm a segítséget, igen nekem is az volt az érzésem, hogy meghatalmazás kell majd.
Megoldjuk majd. :R

#KeepFightingMichael | #JB17

(#72007) attiati


attiati
(addikt)

van valakinek saját összehasonlítási alapja, hogy

telenor vs. telekom mobilinternet minősége milyen?
(sebesség, vidéki és bp-i lefedettség, szolgáltatás kimaradás....)
(valós használat és saját tapasztalat alapján)

(#72008) btz válasza attiati (#72007) üzenetére


btz
(addikt)
LOGOUT blog

Nekem eddig az a tapaztalatom a Telenorral, hogy hirtelen lenyúlogatják az adatkeretet, Telekomnál ilyen nem volt, csak mivel drágálom a 2500 ft-t 1GB-re ezért mentem át a másikhoz, de ha így marad akkor visszamegyek.

[ Szerkesztve ]

ⓑⓣⓩ

(#72009) PainKiller13 válasza attiati (#72007) üzenetére


PainKiller13
(őstag)

Nálunk a környéken (fejér megye) a telekom a király, telenornak 4G-je sehol sincs a környéken, pest megyében állítólag telenor picit jobb.

Terület függő.

(#72010) spici válasza attiati (#72007) üzenetére


spici
(tag)

Teljesen területfüggő, pl ahol laktam egy kis falu volt, kb 1500fővel és a Telenor 4G-vel 40 megabitet tudott simán, a falu végén, miközben a Telekom olyan 6-7et, néha 15-öt.

Azonban azt vettem észre, hogy a Telekom városokban jobban teljesít, Telenor pedig a kieső részeken, pl erdős rész, falu stb.

(#72011) 4Grider válasza PainKiller13 (#72009) üzenetére


4Grider
(addikt)

Azt hogy csinálod? Nem tudja a telefonod a 800 MHz-es 4G-t? Mert hogy utóbbit közösen használják...

(#72012) kali válasza 4Grider (#72011) üzenetére


kali
(titán)

pont ezen gondolkodtam én is az utóbbi hozzászólók esetén, hogy miként tapasztalhatták, hiszen a vidéki 800 MHz 4g/lte közös a két t-nek, így lefedettségben nem lehet különbség, akik eltérést észlelnek, azoknak a saját eszközi oldalukon valószínűsíthető az ok, illetve sebességben is inkább csak annak függvényében, hogy milyen előfizetésük/díjcsomagjuk van.

[ Szerkesztve ]

(#72013) PainKiller13 válasza 4Grider (#72011) üzenetére


PainKiller13
(őstag)

Én is csodálkozom rajta, én Telekomos vagyok, de osztálytársammal épp hétvégén tárgyaltuk a fősulin hogy neki itt fejér megyében sehol sincs 4G és a 3G is borzalom. Egyébként Oneplus One-ja van, ami tudtommal tudja a 4G-t. Battán a finomítóban pedig simán megy neki a 4G elég jó tempóval.

(#72014) taip válasza PainKiller13 (#72013) üzenetére


taip
(senior tag)

Akkor az a probléma, hogy olyan telefonja van.
Az nem tudja az LTE B20-at, pont a 800 MHz-et, amin a két T szolgáltat vidéken.

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#72015) kali válasza PainKiller13 (#72013) üzenetére


kali
(titán)

nem elég, hogy 4g/lte képes a készülék, minden szükséges frekvenciát kezelnie kell, de a oneplus one sem ilyen (LTE band 1(2100), 3(1800), 4(1700/2100), 7(2600), 17(700), 38(2600), 40(2300)), pont a vidéken fontos 800 MHz 4g/lte képessége nincs meg, ezért csak ott lesz a telefonnal 4g/lte elérés, ahol 1800 vagy 2600 MHz sávon történik a szórás, márpedig vidéken leginkább 800 MHz van, kivételt csak a nagyobb városok képeznek.

(#72016) PainKiller13 válasza kali (#72015) üzenetére


PainKiller13
(őstag)

Köszi nektek, akkor azzal a bóvlival van gond, sebaj úgy is leakarja cserélni :)

(#72017) kaszaking


kaszaking
(tag)

Új telefont rendeltem a telekomnál és a weblapon a rendelésnél ezt írja. Akkor most átvehető a készülék vagy nem mert jóváhagyás alatt van?

Rendelés állapota:
Jóváhagyás alatt.
Rendelésed átvehető
2016.04.14.-tól
5 munkanapon keresztül

(#72018) KZP válasza kaszaking (#72017) üzenetére


KZP
(őstag)

Elvileg még nem vehető át...

(#72019) KMan


KMan
(őstag)

Udv!
Hogyan lehet most elektronikus szamlat befizetni? :F
Eddig mindig sikerult az ugyfelszolgaloton online, de most jott egy level, hogy ez a szolgaltatas megszunt... Az aprilisi szamlamat szeretnem befizetni, de nem engedi a rendszer :DDD
Koszi! :R

Csak a balekok alszanak [SAS]

(#72020) ablack


ablack
(senior tag)

Üdv,

Domino Surf díjcsomag mellé külön mobilnet csomag nélkül kérhető a Korlátlan böngészés és e-mail opció ?

(#72021) 4Grider válasza ablack (#72020) üzenetére


4Grider
(addikt)

Az igénybevétel feltétele: aktív, túlforgalmazási díjat nem tartalmazó havi/ időszaki díjas mobilinternet szolgáltatás megléte, ami lehet a havidíjban benne foglalt adatmennyiséget tartalmazó hang díjcsomag, a hang díjcsomag mellé aktivált adatdíjcsomag/adatopció vagy mobilinternet-csomag.

Tudomásom szerint a Surf nem lassítós mobilnetet tartalmazó díjcsomag.

(#72022) Soulfly842 válasza KMan (#72019) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

Nem a telekom Online ügyfélszolgálati felülete szűnt meg, hanem a távszámla.

A Telekomnak eddig saját gondozásában működő távszámla volt az elektronikus számlázási rendszer, de át állt egy szolgáltató független elektronikus számlabefizetési platformra: a Díjnetre.

Ez csak egy 'plusz felület', ahol kezelheted a számláidat, a My-Telekomos felületen ugyanezt gondtalanul megteheted a jövőben is.

(#72023) KMan válasza Soulfly842 (#72022) üzenetére


KMan
(őstag)

A My-Telekomos feluletbol a szamlam eltunt, igy ott befizetni mar nem tudom.
Megprobalom a dijnetet... Koszi!

Csak a balekok alszanak [SAS]

(#72024) dashed


dashed
(senior tag)

Ha mar szobajott a dijnet..
Az normalis , hogy meg mindig nem latom ott a szamlaimat?

Tavszamla regisztraciok menu alatt ott van az aktiv telekomos szamlakibocsato, de a szamlakat mar nem latom.
Fizetendo szamlak / szamlak keresese alatt csak annyit ir hogy on meg nem regisztralt szamlakibocsatohoz.
Pedig lenne befizetesre varo szamlam..

Raadasul 3-4 napja irtam mar nekik emiatt, illetve tegnap is de semmi valasz.

[ Szerkesztve ]

(#72025) polonic válasza dashed (#72024) üzenetére


polonic
(nagyúr)

Nálam is ugyanez a helyzet.

Ha regisztráltok a hivatkozasommal 3000 HUF-ot kaptok, amikor először vásároltok az ingyenes Revolut kártyával. https://revolut.com/referral/szabolb1ek!G10D21

(#72026) kaszaking válasza KZP (#72018) üzenetére


kaszaking
(tag)

Ügyintézővel beszéltem. Valóban nem vehető át csak miután felhívtak egyeztetni

(#72027) KMan válasza dashed (#72024) üzenetére


KMan
(őstag)

Na, vegigzondoraztam mindent es vegleg eltunt a szamlam, egyik rendszerben sem latszik :DDD
Mar varom a birsagot! :DDD

Csak a balekok alszanak [SAS]

(#72028) Soulfly842


Soulfly842
(őstag)

A migrációk még nem zárultak le teljesen.

Az érintett ügyfelek viszont számlakiemelést. Korlátozva nem lesznek ez alatt az átállási időszak alatt, s felszólítást sem kapnak.

(#72029) CSaB_STI


CSaB_STI
(csendes tag)

Tegnap óta próbálok meglévő előfizetéssel új készüléket venni a webshopban, de megrendelés közben mindig "Technikai hiba" üzeneteket kapok. Felhívtam a 1430-at, válasz elsőre: Nem tudom mi a baj. Másodjára: Karbantartás. Valakinek sikerült meglévő előfizetéssel vásárolnia az utóbbi 2 napban? :F

(#72030) taip válasza kali (#71918) üzenetére


taip
(senior tag)

Na, a 2 hete megkötött hűségem kapcsán tegnap jött meg az SMS, hogy a promóciós adatkeretet aktiválták.
Csak éppen azt sem írják, hogy mettől meddig él a keret, és azt sem erősítették meg, hogy mennyi az annyi... És követni sem tudom pontosan a fogyasztást, mert a Telekom fiókban az eredeti adatmennyiséget jelzi és abból számol vissza. Zseniálisan működik a rendszer... :F

Magyarul -val, -vel és NEM -al, -el. Legyünk már ennyire igényesek az anyanyelvünkhöz... (Például: 1-gyel, 2-vel, 3-mal, %-kal, stb.)

(#72031) MaxxDamage


MaxxDamage
(veterán)
LOGOUT blog

Sziasztok,

Telekom előfizetésem hűségideje (2 év) lejárt, így szeretném lemondani. Számom megtartanám, mert céges "Partner3" díjcsomagba mennék át. Főként netet használnék, így lehet abba megfeleló adatkeretet választani vajon? (tudom, olvassan el a szabályzatot, vagy majd a T-nél elmondják, mik a lehetőségek) :)

Gondolom, ha már nincs hűségem, gond nélkül megszűntethetem a jelenlegi előfizum és KAP pontjaim (meg Arany kártyám, stb..) átvihetem az új előfizetéshez?

L

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#72032) 4Grider válasza MaxxDamage (#72031) üzenetére


4Grider
(addikt)

Ha felmondod az előfizetésed, veszíted a telefonszámod.

(#72033) MaxxDamage válasza 4Grider (#72032) üzenetére


MaxxDamage
(veterán)
LOGOUT blog

Sajnos változtatni nem lehet, mert a jelenlegi előfizetésem nagyobb díjcsomagba van, mint amire szeretném váltani, ezért nem lehetséges azt az előfizut. (valahogy így van...) lefelé nem lehet, csak felfelé... akkor max az megszűnik és lesz egy teljesen új számom..... :U /KAP pontjaim talán megmaradnak, mert az névre szóló nem?/ :F

L

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#72034) b.daniel válasza MaxxDamage (#72033) üzenetére


b.daniel
(senior tag)

Váltsd le Dominóra, aztán egy hónap múlva majd át tudod váltani a flottás cuccodba. Így megmarad a számod, lesz céges csomagod, csak el kell lenned dominoban egy kicsit. Sztem vállalható :)

(#72035) MaxxDamage válasza b.daniel (#72034) üzenetére


MaxxDamage
(veterán)
LOGOUT blog

Köszönöm!
Jó ötlet ez! :C :R

L

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#72036) 4Grider válasza MaxxDamage (#72033) üzenetére


4Grider
(addikt)

Ha nincs hűséged egy előfizetésre miért is nem tudsz váltani lefelé?

(#72037) radio100jozs


radio100jozs
(őstag)

Megjött az első számlám, és már hívtam is a 1430-.ast. Volt nemrég téma, hogy a Next S ATK esetében ugye kedvezmény halmozás volt március 31-ig, azaz 5490-ből lejött még 1500 Ft kedvezmény most az ATK-sok esetében 2 évre, és volt a Dominóról váltásnak is 1000 Ft kedvezménye 1 évre, na ez utóbbit lefelejtették a számláról. Az ügyintéző korrekt volt, mondta, hogy nincs beállítva, most megcsinálja, és számlareklamációs jegyzőkönyvben felveszi, és az első számláról lemaradt részt jóváírják.

Aki érintett,. nézze meg, hogy neki is akkor rendben van e ez a dolog.

(#72038) ANDROID??? válasza radio100jozs (#72037) üzenetére


ANDROID???
(addikt)

Ez, ez a Telekom, nehogy már be legyen állítva alapból, neem inkább telefonálj utána, de ha nem tűnik fel fizessed csak... :(( :F

(#72039) MaxxDamage válasza 4Grider (#72036) üzenetére


MaxxDamage
(veterán)
LOGOUT blog

igaz!
Most néztem és 04.25.-n jár le a hűségem... :K :B
26.-n ingyenesen átvihetem a számom céges csomagba? :R

L

◄◄LG® V10 4/32GB "Black" -ELADÓ- & V20 DS 4/64GB "Silver" & V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."►►

(#72040) oliwire válasza St3ven (#71991) üzenetére


oliwire
(őstag)

Nekem sem megy.

(#72041) St3ven válasza oliwire (#72040) üzenetére


St3ven
(addikt)

És még mindig nem. Már nem is tudom, hány napja, de a héten már biztosan nem ment.

"Ultimate Windows Phone megoldás: factory reset" 😈

(#72042) oliwire válasza St3ven (#72041) üzenetére


oliwire
(őstag)

És valamikor volt, hogy ment? Üzleti előfizetéses vagy? (Flottás) mert én igen, és gyanakszok, hogy talán amiatt.

(#72043) 4Grider válasza MaxxDamage (#72039) üzenetére


4Grider
(addikt)

Céges csomagba csak a cég nevén szereplő előfizetés vihető be. Ha az átíratás ingyenes, akkor ingyen tudod bevinni a számodat.

(#72044) St3ven válasza oliwire (#72042) üzenetére


St3ven
(addikt)

Kártyás. Múlt héten még ment, a feltöltéshez járó bónuszok felhasználását ellenőriztem vele.

"Ultimate Windows Phone megoldás: factory reset" 😈

(#72045) atala


atala
(addikt)

Van valakinek infója róla, hogy a július 1-től megszüntetett Trave&Surf adatdíjcsomag, és az EU100 helyére jön-e valami más? Nyáron megyünk nyaralni, és ezek jól jöttel volna, főleg a travel&surf.

(#72046) sweet122


sweet122
(tag)

Sziasztok!

Külföldre költözés miatt felesleges teherré vált egy T-mobile-os előfizetés, illetve egy részlet és vele együtt egy rose gold iPhone 6S 64Gb-os keszülék is.
December elején lett vásárolva, 2 év hűséggel. A díjcsomagot nem tudom fejből, mert a páromé, de természetesen ki tudom deríteni szükség esetén. Azt hiszem 19.990 + 7.000 a reszlet, de nem vagyok benne biztos.

A kérdésem az lenne, hogy ilyenkor mit tudunk csinálni?
Nyilván egyoldalúan nem szeretnénk felmondani a szerződést és eladni sem szeretnénk, hogy nem lesz letiltva, aztán mégis.
A félmillió körüli kötbér sem opció.

Azt tudom, hogy egy harmadik fél átvállalhatja, ez meg is oldaná a dolgot, de ilyenkor attól a féltől mit lehet kérni a telefonért vagy az előfizetés átvállalásáért? Most a teljesen ésszerű megoldásra lennék kíváncsi.

Köszönöm a tanácsokat előre is!

[ Szerkesztve ]

https://www.flickr.com/photos/63335046@N08/

(#72047) dptrsk válasza sweet122 (#72046) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

A készüléket tudtommal ki kell fizetni a szolgáltatónak átírás előtt(7.000*amennyi részlet hátra van), ezután tudjátok átírni.

Az átírás 4.500 forint jelenleg.

Általában akkor sikeresek az ilyen hirdetések, ha adod a telefont az új tulajnak + fizeted az átírást (esetleg 1-2 hónap havidíjat az új tulajnak)

(#72048) Daffni2 válasza sweet122 (#72046) üzenetére


Daffni2
(addikt)

Szerintem olyan nincs,hogy átvállalja.
Tulajdonjog átírással lehet,de a készülék hátralevő részleteit mindenképpen ki kell fizetned előtte .

atala
Ha valakinek lenne is infója,gondolod kockáztatná az állását,hogy kikotyogja?

[ Szerkesztve ]

"Aki ad,az nyer"

(#72049) lugosi válasza sweet122 (#72046) üzenetére


lugosi
(nagyúr)

"ilyenkor attól a féltől mit lehet kérni a telefonért vagy az előfizetés átvállalásáért?"

20k-s előfizetés átvállalásáért még kb 20 hónapra? Szerintem neked kell még fizetned érte :((
Amúgy kicsit burkolt hirdetés szaga van a hsz-nek szerintem, úgyhogy óvatosan.

(#72050) sweet122 válasza lugosi (#72049) üzenetére


sweet122
(tag)

Köszi az infókat mindenkinek!

Nem, egyelőre tényleg a lehetőségeink felmérése a cél, de így akkor már előrébb vagyok. Köszönöm a segítséget!

https://www.flickr.com/photos/63335046@N08/

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.