Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mágus2
Közösségépítő
Amint a turbóban a labirintus átszakad, a kipufogó vagy a szívó oldalra elkezd ömleni az olaj. Nálad a szívó oldalra nyomta, amint elérte az égésteret, akár egy dízelmotor, a saját olajától pörgött. Ami azért veszélyes, mert a fordulatszám határoló nem tudja kordában tartani. Amint túllépte az ún. rev limiter fordulatot, a váltó nem vált többet, hagyja szétforogni. Az a kérdés, a turbó siklógyapágya mögött a labirintus mitől eresztette át az olajat. A többi kárt a motorban a magas fordulat okozta.
Azért van a közvetlen befecskendezős motorok maximális fordulatszáma kisebb értékre beállítva, mert majdnem olyan sürítési aránnyal dolgoznak, mint a dízelek, a kompressziós végnyomásik is a dízelekéhez közeli, de ahhoz erősebb szeleprugó kell, ami nem bír akkora fordulatszámot.
[ Szerkesztve ]