Hirdetés

2024. május 3., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#135592) Mágus2 válasza Tsebacsi (#135580) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Amint a turbóban a labirintus átszakad, a kipufogó vagy a szívó oldalra elkezd ömleni az olaj. Nálad a szívó oldalra nyomta, amint elérte az égésteret, akár egy dízelmotor, a saját olajától pörgött. Ami azért veszélyes, mert a fordulatszám határoló nem tudja kordában tartani. Amint túllépte az ún. rev limiter fordulatot, a váltó nem vált többet, hagyja szétforogni. Az a kérdés, a turbó siklógyapágya mögött a labirintus mitől eresztette át az olajat. A többi kárt a motorban a magas fordulat okozta.

Azért van a közvetlen befecskendezős motorok maximális fordulatszáma kisebb értékre beállítva, mert majdnem olyan sürítési aránnyal dolgoznak, mint a dízelek, a kompressziós végnyomásik is a dízelekéhez közeli, de ahhoz erősebb szeleprugó kell, ami nem bír akkora fordulatszámot.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.