Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- bambano: Bambanő háza tája
- nonsen5e: DPD tapasztalatok
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
dbala
tag
Sziasztok!
Superior kerékpárokkal van valakinek tapasztalata? Főleg a monti vázak érdekelnének.
Nagyon gondolkodom egy XP969-ben, de nem nagyon találok róla tesztet.
Minden véleményt szívesen fogadok. -
bandi0000
nagyúr
válasz
Hasaggymeg #91147 üzenetére
két bicajom van, a másik kínai, de az kényelmesebb, lényeg h ennél nagyon előre kell hajolni ugye, és az jobban fekszik
igen hátrahajló nyeregcső, mert a kormányt elvben már nem tudom emelni -
-=RelakS=-
veterán
válasz
jjeahh #91143 üzenetére
1: ha fent van a lánc, és figyeled a helyét/hangját, úgy lehet a legjobban beállítani.
2: most pipecre beállítottad, aztán ha elindulsz vele, akkor lehet, hogy össze-vissza fog kerregni, meg nem úgy vált, ahogy kéneEkkor a finombeállító csavarral még hangolni kell a bovden feszességén.
Szóval pattanj nyeregbe, és terhelés alatt is teszteld!
-
bandi0000
nagyúr
sziasztok ismét, amire hivatkoztam, ez a bicajom most, lényeg a lényeg, hogy most vettem észre, hogy nekem messze van a nyereg a kormánytól picit, milyen megoldást tudnátok ajánlani, a bicaj csere helyett?
Gyakorlatilag most megfordítottam az egész nyereg csőt, de kicsit hülyén néz ki, hogy előre néz, esetleg gondolom ki lehetne cserélni full egyenes csőre
-
jjeahh
nagyúr
válasz
bringasisti #91141 üzenetére
Teljesen jól ráfordul a lánckerékre, csak első blikkre nem harap rá... no de közelebb állítottam a felső görgőt a nagy lánckerékhez a láncfeszítő csavarral, így úgy tűnik könnyebben ráharap, szal azt hiszem végre sikerült megcsinálni
. Ez nehéz szülés volt az biztos
. Aztán holnap tekerés közben kiderül akció közben is jól működik-e... most egy rövid kört tekertem, úgy tűnik oké.
Amúgy az volt a legnagyobb hiba, hogy nem szedtem le a láncot szvsz, a lánc kitakarta a görgőket, így nem tudtam pontosan beállítani. De aztán fejreállítottam a szamarat, lekaptam a láncot és azonnal láttam hogy merre kéne még állítani a csavarokon.... No mindegy, kezdő hiba
-
madle
őstag
válasz
trialboj #91138 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a válaszokat. Igazság szerint 15km-es napi ingázásra volt a bicaj, ezért valami hadra fogható bringa kell, a pénzt nem sajnálom jóra kiadni. A régi Csepel is opció, vagy egy német bringa, csak errefelé nem igen van választék. A GPS-t meg csak az érzés miatt is szeretném beletenni, hogy lenne esély előkeríteni, ha esetleg megtörténik a baj.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
-=RelakS=- #91137 üzenetére
-
trialboj
őstag
Rendkívül frusztráló érzés lehet, szerencsére még nem éltem át, de elhiszem hogy ezután kicsit több figyelmet kap a bringa védelme.
Az alábbi cég, már elég rég óta működik, és a csúfos véget ért Tolvajkergető csapat használta és segítette a gps követő fejlesztését.
Persze nem olcsó, általában drágább mint egy boltba/melóba járós bringa, illetve attól hogy megmondja kb melyik tömbházban van a bringa, még nem biztos hogy tud és akar segíteni a rendőrség visszaszerezni (az önkéntes rendőrködésből meg általában rosszul lehet kijönni) de ha érdekel, akkor mindenképp nézz fel a weboldalukra.
SpyBike(#91135) jjeahh
Nem lehet hogy görbe ott valami? Estél vele? Az a kis fül, amin a váltó csatlakozik a vázhoz, nincs meggörbülve? Ha minden jól csinálsz, csak ez lehet az oka hogy mégsem sikerül beállítani. -
-=RelakS=-
veterán
-
jjeahh
nagyúr
válasz
bringasisti #91129 üzenetére
Ha jól látom messze van tőle.
Ez a váltó dolog teljesen kikészített amúgy... elméletben felfogom, oké, aztán a gyakorlat katasztrófa
. Kb. 2 órája bütykölöm és a legkisebb lánckerékhez még mindíg nem tudtam hozzáigazítani
-
madle
őstag
Üdv srácok,
olyan kérdéssel kapcsolatban írok, hogy a minap ellopták a párom biciklijét a saját udvarunkból.... Rendőri intézkedés megvolt, viszont venni kell egy új bringát munkába járás miatt, de szeretném kicsit biztosabbra tenni a dolgot és gondolkodtam valami nyomkövetőn, létezik már valami hatékony rendszer élő követésre?
-
deny330
senior tag
Srácok! Valaki ismeri a "SYB Bikes" oldalt facebookon? Ha valaki ismeri, mennyire megbízhatóak? Pár órája pakoltak ki egy posztot, amiben egy "Cube Stereo HPC 160 Race 27.5" KARBON" van feltüntetve, 425.000 forintos vételáron. Ez mennyire lehet hihető? (Állítólag Angliából hozzák be a bicókat, mert ott a 2-3 éves (vagy régebbi) cangák elértéktelenednek és potom pénzért mennek.)
-
eddie1978
senior tag
válasz
Runner_fxr #91126 üzenetére
Köszönöm! Őket megjegyzem.
-
flash-
veterán
bringalandnál 15.ezer egy komplett nagygenerál teleszkóppal
szerintetek megéri?Hajtásrendszer (hajtómű, fogaskoszorú, lánc), váltórendszer (első, hátsó váltó mosása, tisztítása, beállítása, váltógörgő kenése, kerékagyak, kormánycsapágy, hajtóműcsapágy szétszedése, tisztítása, zsírozása, beállítása, bowdenezés tisztítása kenése vagy cseréje, fékek beállítása, kerekek centrírozása, kerékpár műszaki tisztítása és egyéb beállítások + teleszkópos villa generál (ld. villa nagygenerál
-
-
eddie1978
senior tag
válasz
Runner_fxr #91121 üzenetére
A tagot telópumpával írja a Service manual, ha van nitrogén, akkor azzal. Én így értelmezem.
-
válasz
Hasaggymeg #91122 üzenetére
Bezzeg ha rokrajdered lenne, porokat szivnal mindig
-
válasz
eddie1978 #91118 üzenetére
Az alap karbantartás ezeknél a villáknál és tagoknál nem olyan bonyolult. Ezt szerintem érdemes otthon elvégezni, amennyiben érzünk magunkban kellő kézügyességet és van egy kis műszaki érzékünk.
A nagy szervizek, amikor a csillapítást is szétszeded, már bonyolultabb, de ezt sem lehetetlen otthon elvégezni, bár ide már nem árt egy jól felszerelt kis műhely.
A tagot meg ugye nitrogénnel is tölteni kell, tehát ez otthon nem igazán kivitelezhető.Általános felhasználás mellett, szerintem az is belefér, hogy egy szervizzel végezteted el. Kb 7000ft-ot szoktak kérni egy kisszervizért. A nagy már lehet akár 15-20 ezer is, annak függvényében, hogy cserélnek e szimmeringet és tömítés szettet.
-
eddie1978
senior tag
Runner:
Rockshox SID RL és Monarch RL szervizeléséhez mennyire érdemes felszerelkezni itthon? Anyagi oldalról kérdezem. Elég sokféle olaj, zsír és célszerszám kell hozzá. Mennyit lehet számolni a szervizre? Székesfehérvári vagyok. Emiatt posta vagy személyes eljuttatás is hozzáadódna.
-
jjeahh
nagyúr
válasz
bringasisti #91113 üzenetére
Lassan felfogom én ezt, közben kiszedtem két újabb láncszemet, elvileg így már a lánc hossza tökéletes.
-
bringasisti
őstag
válasz
bringasisti #91113 üzenetére
-
K_Gabor
tag
válasz
Vadászmenyét #91103 üzenetére
Én Crossway-t használok, bár igaz, hogy "csak" a 15V-t.
Mióta raktam rá egy Conti SpeedRide-ot azóta kultúráltabb földes/murvás útra is para
nélkül megyek. -
bringasisti
őstag
válasz
jjeahh #91111 üzenetére
Ez az első lépés, ugyanis a lánc hossza határozza meg hogy a két görgő milyen pozíciót foglal el. Mint írtam korábban a felső görgőt úgy kell a kérdéses csavar segítségével pozíciónálni hogy bár elég közel legyen az aktuális lánckerékhez hogy a váltás pontos legyen, de ha oldalt elmozdul a váltó váltás pillanatában a láncvezető görgő ne menjen neki a kicsit nagyobb lánckerék oldalának, hanem alá tudjon besorolva váltani
-
5381
aktív tag
-
jjeahh
nagyúr
válasz
bringasisti #91110 üzenetére
Kösz, a lánchossz beállításáról már sok tutorialt végignéztem, de ez a verzió kimaradt
-
jjeahh
nagyúr
Kösz! Csak azért vettem lazára eddig, mert bikemagon ezt írja:
"Minél inkább lazítunk a csavaron, annál közelebb megy a görgő a fogaskerékhez. A közelség jó, mivel ez meggyorsítja a váltás sebességét, viszont ha túl közel van, akkor már nem tudja a váltó a láncot feltenni a legnagyobb fogaskerékre. A kerékpár összeszerelésekor úgy állítsuk be a lánc feszességét, hogy a legnagyobb fogaskeréktől 2-3 mm-re legyen a felső görgő." -
-=RelakS=-
veterán
válasz
rétisün #91097 üzenetére
Igen, 800.
Shimano lánc, beleesett már a nyúlásmérő, az új lánc meg vitustáncot járt az első pár kilométeren a fogaskoszorún.
Mikor meg már abbahagyta, akkorra meg megnyúlt, mint a rétes.jjeahh
A váltónál először azt állítanám, hogy mindenhova azonnal tudj váltani, utána játszanék a véghelyzet állító csavarokkal.Ha meg a legkisebb lánckerekekre váltva lóg a lánc, akkor egy szemet ki kellene venni belőle (pont mint az én bringámon, ahol az 55 szem hosszú, az 54 lenne az ideális, bár mivel nem szoktam ezt a kombinációt használni, pont lecarom
)
-
jjeahh
nagyúr
Srácok, a hátsó váltón beállítottam a H meg L csavart, hogy egy síkban legyen a legkisebb meg legnagyobb fogaskerékkel, a láncfeszesség és láncszög állító csavart meg a bikemagos leírás szerint úgy állítottam be, hogy a felső görgő és a fogaskerekek között 3mm távolság legyen. Nos azóta ezekre a fogaskerekekre nagyon otrombán meg nehezen vált és ha elöl-hátul a legkisebb fogaskerékre váltok, nagyon lötyög a lánc, konkrétan súrolja a láncvillát... szerintetek tojjak a leírásra és húzzam meg a láncszög állító csavart? Vagy még több szemet vegyek ki a láncból? 112 szemes most amúgy, 4-et már kiszedtem.
-
Vadászmenyét
aktív tag
Van itt esetleg olyan aki Kellys Phanatic -ot használ, vagy Merida Crossway-t?
Új hozzászólás Aktív témák
- DDR5 8/ 16/ 32GB 4800-5600MHz SODIMM laptop RAM, több db- számla, garancia
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch Series 9/Apple Watch Ultra/Apple Watch Ultra 2
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 5900X 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Fém, összecsukható és kihúzható fotó állvány eladó
- REFURBISHED és ÚJ - Lenovo ThinkPad Ultra Docking Station (40AJ)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest