- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Használható a Windows 11 aktiválás nélkül hosszú távon?
- Gurulunk, WAZE?!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Szólánc.
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Narxis
nagyúr
válasz
Fancy-boy #259 üzenetére
Ez a világ szégyene ami ebben az országban megy, teljesen jól nyomonkövethető volt a csomag amíg meg nem érkezett ide Magyarisztánba, utána annyit látni, hogy vámolásra felvéve majd 1 óra múlva vámolás befejeződött. 20 napja ennyi az infó.
Na most a 20 milliárd forintos kérdés, hogy a 21. században, hogy nem lehet annyi információt kapni akár a vámosoktól akár a futárcégtől, hogy itt van a csomag csak nem tudtuk még kiszállítani/kiadni vagy akármi?
Mert ha lenne egy e-mail cím vagy telefon ahol meg lehetne kérdezni és meg tudnák nézni az hatalmas előrelépés lenne mert akkor tudom, hogy oké itt van, majd egyszer kihozzák, nem optimális de jobb mint a NAGY BÜDÖS SEMMI.
Azt olvastam most, hogy állítólag nem a vám a hunyó hanem a futárcégek mert nem viszik el időben vámról a csomagot. Van, hogy hetekig ott áll és nem frissítik a csomagkövető rendszert sem.
Amúgy elég régóta rendelgetek, szerintem minimum 10-15 éve de nem emlékszem, hogy ilyen rossz lett volna valaha is a csomagszállítási helyzet az országban. Nagyrészt a posta feküdt meg karácsony előtti időszakokban de azóta ősszel mindig felvesznek egy csomó embert. Talán egyetlen cégben bízok még és az a GLS, de lehet csak kevés helyen tudtam őket választani és ők se olyan jók.
Az összes többi futárcég a hígfos különböző színű ás állagú változata.
Az ügyfélszolgálatot pedig legalább 1 órán keresztül kell hívni vagy hallgatni a zenét, ezt olvastam.
"As long as there are those that remember what was, there will always be those that are unable to accept what can be. They will resist."
-
Fancy-boy
addikt
A végén még nem is vicc lesz az, amit írtam neked korábban.
Látom a postás topikban írtál a fejleményekről, vagy annak hiányáról.Nekem most a küldéssel is problémám adódott. ( DPD )
Karácsony előtt küldtem egy csomagot külföldre (EU-n belül) és az utolsó frissítés 30-án volt. Azóta semmi.
Ügyfélszolgálatnál csak a zene szól.[ Szerkesztve ]
-
ANT
őstag
Sziasztok.
Akkor én is leírnám a tapasztalatomat. Aliexpress csomagomnál dec. 30-án kértem csomagpontra átirányítást, akkor még nem tudtam, ez mekkora hiba. A következő kiszállítási nap jan. 2 volt, aznap született a nyomkövetésben egy bejegyzés, hogy "sajnáljuk, de az átvételi pont zárva van." No most azt tudni kell, hogy a megjelölt átvételi pont egy plázában lévő üzlet. Vettem a fáradságot, és jan. 3-án elmentem az üzletbe. Érdeklődésemre elmondták, hogy jan. 2-án nyitva voltak! A következő két munkanapon, azaz jan. 3-án és 6-án a csomagom hajnalban útra kelt, aztán megint a depóban kötött ki. Na ezt elégeltem meg, felhívtam ma du. az ügyfélszolgálatukat, 39 perc elteltével már fel is vette a telefont egy élő ember. Elmondtam neki az előzményeket, és érdeklődtem, hogy miért nem talál meg engem a csomagom napok óta? Na ekkor derült ki, hogy a telefonos droidok is minimum inkompetensek. Meg akarta magyarázni, hogy biztos az automatában nem volt szabad rekesz!!! Mondom neki, egy plázában lévő üzletről beszélünk, nem csomagautomatáról. Ekkor elkezdett kiabálni, hogy én ne oktassam ki őt! Pffffff.....
Jó, mondom, ezt hagyjuk, hogy tudnék hozzájutni a csomaghoz, mielőtt visszaküldik a feladónak, hogy "címzett ismeretlen". Ekkor jött kb. az első értelmes mondata a beszélgetés kezdete óta, "ha gondolom, most is át tudom venni a depóban a csomagot". Na végül ez volt, elmentem a depóba, ami szerencsére közel van hozzám. Meg merem kockáztatni, hogy dec. 30 óta az a csomag nem hagyta el a depót. Elvileg ma 12:43-kor vitte vissza a futár, de akkor hogy a viharba lehet, hogy két csaj 20 percen keresztül kereste a raktárban? Mellettem várakozó emberke csomagját két perc alatt megtalálták.
Tudom, nem mindenki olyan szerencsés, de szvsz aki megteheti, menjen el személyesen a csomagjáért, mert tőlük aztán várhatjuk a kézbesítést.
Címük 1152 Bp. Városkapu u. 14. Naponta 10:30 és 18:30 között van csomagkiadás.
A legszomorúbb pedig az az egészben, hogy egy rendelés leadásakor még nem tudjuk, melyik futárcéghez lesz szerencsénk itthon.
[ Szerkesztve ]
''Soha ne add fel, ez a legnagyobb, halálos ellenség'' Replika
-
Viktor77
titán
Rendeltem Aliról cuccot, belföldi szállító DPD.
Megadom a csomagpontot, ami közel van. Nézem az oldalukat, kínából pár nap alatt itt van a cucc, de ők ülnek rajta még vagy 2 hetet (folyamatosan probléma van a csomaggal szöveg). Várok.
Egyszer csak kapok egy emailt, hogy tőlem fél órányira valami non-stopban átvehetem a csomagom. Tessék? Hívom őket, 15 perc zene, csaj nem tud segíteni, ez van, azt mondja nincs kapacitásuk (kis csomag, egy zsebben elfér ha kell). Mondom, egy szállítócégnek nincs kapacitása? Mire van? Mire fizetek szállítási díjat, ha én mászkálok érte? Nem lehet módosítani a címet? Nem.
Másnap elmegyek a megadott címre (kb. világvége), mondom csomagért jöttem. Nézi az ember, nincs itt. Biztos azok között van, amiket nem engedett letenni, mert a futár gyorsan szeretett volna letudni mindent és vagy 30 csomagot akart otthagyni, ahol kb. 5-nek van hely, nem hagyták neki. Azért emailt küldött, hogy ott van, hogy biztosan átbasszon vagy 30 embert.
Megint telefonálás, újabb 15 perc zene.
Kedves hölgy, mondom neki, mizu a csomagommal. Azt mondja ott van, ahonnan jövök. Mondom neki, nincs ott. Mondja, akkor címmódosítás (most meg lehet?). Ahova szeretném oda nem lehet. Jó, akkor egy közeli helyet ajánl. Elfogadtam, odamentem, ott volt.
Tróger banda, nem ajánlom őket senkinek, ezt a véleménynyílvánítós kérdőívben is megírtam.
Ja, a 2 telefonálásom kb 1200Ft-omban volt, a csomag összértéke szállítással együtt 2800Ft volt.[ Szerkesztve ]
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Narxis
nagyúr
Gondolom ebből már nem lesz semmi. Temu-nál annyit ír, hogy készen áll a vámkezelésre. Azért durva, hogy egy október közepén rendelt csomag ha minden jól megy akkor januárban lesz kiszállítva.... sejtettem, hogy az ünnepek bekavarhatnak de azért ez komoly. Amúgy azt írja visszakérhetem az árát mivel 65 napon túli kiszállítás lesz, nem tudom legyek-e pofátlan és visszakérjem azt a kemény 9 ezer forintot...
"As long as there are those that remember what was, there will always be those that are unable to accept what can be. They will resist."
-
Narxis
nagyúr
Na a Temu-s rendelésem megérkezett Magyarországra, készen áll a vámkezelésre... szurkoljatok!
"As long as there are those that remember what was, there will always be those that are unable to accept what can be. They will resist."
-
robcsekwow
tag
Sziasztok!
Nekem/nekünk párommal is történt incidens, igaz karácsonyi forgalom is elkezdődhetett már. Jómagam már múlt hónap végén elkezdtem intézni pont az ilyenek elkerülése végett. Rendelt ajándéknak valót, DPD-t választotta az ingyenes szállitás miatt, GLS 1000Ft+ volt, az is spórolás...habár akkor még nem tudta milyen ára van is 1000Ft-nak
A depóban ült a csomag napokig mire kiderült, hogy a csomagpont (tőlünk 5 percnyire lévő papir-irószer üzlet) cimét elirták, igy ismeretlen cimmel ült tovább. Telefonos egyeztetés az ügyfélszolgálattal lehetetlen, nem veszik fel a telefont csak a várakoztató zene... Instagramm fiókukon keresztül megbeszélték, hogy hétfőre kikézbesitik az Árkádba a csomagot, na el is battyogott, de a nyilván nem volt ott. Nem változtattak kézbesitési cimet, ezalat kiderült, hogy nemhogy nem kézbesitették, visszaküldték a feladónak... Na itt megörültünk, végre nincs köze ennek a szutyok cégnek a csomaghoz, fel is kerestük a céget, hogy légyszi ne add vissza a DPD-nek, mert jövő karácsonyra se érkezik meg, elmegyünk akár pestről zalaegerszegre is érte -
LEON_01
tag
Nekem az utóbbi 2 hétben sorra tűnnek el a csomagjaim. Az a gond, hogy fogalmuk sincs merre vannak a csomagok. Én az összes létező helyen be vagyok náluk regisztrálva (ami nem sok), és a csomagkövetésnél még mindig azt mutatja, hogy az elosztó központba vannak a csomagok. Már egy hete minden nap beszélek az ügyfélszolgálattal + a messengere-en, és mindig azt mondják, hogy már a futárnak ki van írva és másnap hozzák. És láss csodát, nem történik semmi. Ja, és ezek mellé, küldik is hogy hozzák a csomagot.
Azt is megbeszéltük már, hogy elmegyek érte személyesen csak adják már ide azt a rohadt csomagot. Azt mondták majd visszahívnak mikor tudom átvenni. Úgy hívnak vissza az átvételi infóval mint a Pápa. Töltettek ki velem elveszett csomagkeresési űrlapot is. Eddig még semmi. Így még nem jártam az elmúlt évtizedekben egyik futár céggel sem. Elképesztő milyen káosz és hozzá nem értés van ezeknél. Azért a logisztikai vezetőjükkel elbeszélgetnék egy kicsit, hogy kivel-, és mivel szórakozzanak. Csak hát arctalan kommunikáció folyik sajnos.
Csütörtökön jött egy csomagom Lengyelországból utánvéttel, amit hétfőn rendeltem. Mikor megláttam, hogy a DPD hozza a víz levert. A lényeg, hogy kifizettem. Tegnap írják email értesítésben, hogy az ügyfél nem tudta átvételkor kifizetni és visszaküldik a csomagot. Mi történt..... földhöz b@szt@m a klaviatúrát. Írtam a feladónak, ha kap ilyen értesítést a DPD-től, akkor ne foglalkozzon vele. Mellékeltem a fizetésről a számlát. Erre már tényleg nem tudok mit mondani (pláne kulturáltan).
Sajnos pár helyen, pláne külföldi rendeléseknél nem lehet kiválasztani a futárcéget. A büdös életben többet nem választanám őket. Csak azt nem értem, hogy az anyacég nem ellenőrzi ezeket, mert ez elég rossz fényt vet egy nemzetközi logisztikai társaságra.[ Szerkesztve ]
-
storm4
aktív tag
válasz
Corleone33 #248 üzenetére
Sajnos nem is ért semmit....
Kétszer hívtam őket, 15 perc várakozás,de a csomagomat mégis visszavitték a feladónak, a második kézbesítés meg sem történtBocsássunk meg ellenségeinknek,de nevüket soha ne felejtsük el! A sebek a múltra emlékeztetnek,de nem kell meghatározniuk a jövőt.
-
Corleone33
senior tag
Sajnos a telefonos elérhetőség a legbiztosabb, legalábbis ha ebben az évezredben akarsz választ is kapni tőlük, bár tapasztalatom szerint sokszor az a segítség se ér sokat
"Might be a tragedy / Devastation right in front of me /Am I a future disaster that's waiting to happen? /That's waiting to happen /Like blood on white
-
nyuszis
csendes tag
Nekem eddig az ExpressOne hozta az Alis csomagokat vagy a posta. Mindegyik megérkezett az elmúlt években. Az ExpressOne-osoknak borravalót is adtam többször is, mert ugyan sűrűn cserélődtek a futárok, de minden esetben felhívtak ha valami probléma volt és megoldottuk. Eleve úgy álltak hozzá, hogy le akarták kézbesíteni ha már hozzájuk került a csomagom. Az évek alatt több száz csomag érkezett meg, egy sem veszett el vagy ment vissza.
Most a DPD hozza az Alit...
Kettőből egy érkezett meg a másikat meg sem próbálták kikézbesíteni, visszaküldték címzett ismeretlennel. A DEPO-t nem sikerült elérnem, az átirányítást ugyan leregisztrálták de nem történt meg. Azon az egy csomagon ami megérkezett ott volt a telefonszámom, a GYIK-jükben azt írták, hogy megkeresnek ha van telefonszám, de nem történt meg.
Az a csomag amit megkaptam is napokig a DEPO-ban volt, nem vitték ki a csomagpontra mert bezárt mikorra odaértek. Nekem nem volt sürgős. Ellenben nem gondolnám, hogy jól szervezett a DPD, mert a másik esetben meg elfogadta a csomagpontot, ott volt a historyban de végül azt visszaküldték úgy hogy ki sem vitték a csomagpontra.
Nekem ezek a tapasztalataim. Van megoldás, nem rendelek Alin.
Ezek után indítottam refundot az Alin. Ami szokatlan volt, hogy rögtön elfogadták és küldik vissza a pénzt. -
-
storm4
aktív tag
Sziasztok!
Hogyan lehetne a legkönnyebben elérni a céget?
Tegnap többször próbáltam telefonon az nem sikerült, írtam e-mailt,de kielégítő választ nem kaptam
2 db csomagot kértem automatába,de nem tudták (szerintük) berakni és azóta nincs róluk információmA válaszokat előre is köszönöm!
Bocsássunk meg ellenségeinknek,de nevüket soha ne felejtsük el! A sebek a múltra emlékeztetnek,de nem kell meghatározniuk a jövőt.
-
Corleone33
senior tag
Bele se merek gondolni hogy Karácsony fele milyen bolondokháza lesz a DPD-nél, ha már most "elesett" a logisztikai rendszerük
"Might be a tragedy / Devastation right in front of me /Am I a future disaster that's waiting to happen? /That's waiting to happen /Like blood on white
-
Asbee
veterán
Messengeren írjatok nekik, nekem ma 10 perc után válaszoltak, hogy automatába nem tudnak kézbesíteni és válasszak csomagpontot. Oda elvileg átkérték, holnapi szállítással. Kíváncsi leszek.
-
lumpy92
aktív tag
válasz
vargalex #236 üzenetére
Ha simán a csomagszámot beírom, ott ugye az időpontokat mutatja, meg, hogy mikor mi történt. Alatta beírtam a csomag irányítószámát, utána adta ki ezt a másik oldalt, csak innen derül ki, hogy a feladónak visszaküldték. Alul amit betettem képet, azon látszik felül a felirat.
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
lumpy92
aktív tag
Sziasztok!
Az Alis csomagomat a DPD Hungary hozta volna ki, de most úgy néz ki, hogy visszaküldte a feladónak, Hollandiába
DPD időrend:
- 2024.10.23. csomag átadva DPD részére
- 2024.10.25. csomag kiszállítása eredeti címre, nem találtak otthon
itt választhattam a holnapjukon, hogy melyik napon kérem a következő kiszállítási kísérletet. Mivel bizonytalan volt, hogy jó lesz-e, a DPD honlapján kértem, hogy közeli csomagpontra szállítsk ki. Ezt akkor jóváhagyták. Majd:
- 2024.11.03. elosztóközpontban
- 2024.11.07. úton (más helyen derül ki, hogy vissza a feladónak....)
- 2024.11.08. kiszállítvaKülön lapon meg kiírták, hogy a csomagpontra való szállítás nem opció. Vissza a feladónak. De ezt a csomag átkérésekor nem jelezték, és azóta sem! Köztes üzenetekre semmilyen választ nem kaptam.
Mit javasoltok?
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
hubber19
junior tag
na szóval pénteken jött egy totál fura email a DPD-től , hogy érkezik másnap ahogy a telefonos hölgy is szombatra ígérte, DE :
semmi
nem jött ki szombaton sem a csomag. azóta is kuss.
10.31-én érkezett be DPD-hez Budapestre - ma 11.11Emlegetni kellett, most ez jött tőlük :
[ Szerkesztve ]
-
Narxis
nagyúr
válasz
Corleone33 #232 üzenetére
Az a baj a szerződésbontással, hogy szerintem akkor a GLS lesz leterhelve és ugyanaz lesz mint a többinél. Szerintem egyetlen futárcég se bírja ezt kapacitással, igazából az lenne jó ha mindenki szerződne mindenkivel és valamiféle visszajelzés lenne a futárcégektől a kereskedők felé, hogy akkor most ők mennyire vannak leterhelve, persze ilyen sose lesz ebben az országban, így megy majd a szerencsétlenkedés februárig, utána talán javul a helyzet egy kicsit.
"As long as there are those that remember what was, there will always be those that are unable to accept what can be. They will resist."
-
Corleone33
senior tag
Nem akarlak elkeseríteni de abból amit DPD-s dolgozótól hallottam, teljes a káosz náluk...
Ha jól sejtem kevés a szabad futáruk, emiatt is pihentetnek csomagot a depóban hetekig akár.
Emailes megkeresésemre (ami azon a ponton már rég nem volt aktuális mert visszakértem a pénzemet) majdnem 2 hét két késleltetéssel válaszoltak, telefonos ÜFSZ meg lehetne teljesen automatizált is ezen a ponton mert még egy betanított csimpánzmajom is nagyobb segítség lenne mint ők
Jön az email hogy szombaton tervezik kiszállítani csomagot, telefonos üfsz szerint nincs benne a rendszerükben erről infó, de milyen meglepő! Azon a héten szombaton sikertelen a "fantomcsomag" kiszállítása az automatába (amit nem làttak a rendszerükben
)
És félreértés ne essék, én nem az egyszeri DPD-s alkalmazottakra haragszom akiknek ugyanúgy a nyakukba van zudítva egy mázsa sz@r, hanem azokra a vízfejekre akik nem képesek ezt a szállítmánymennyiséget normálisan menedzselni
Egyedül abban reménykedem hogy webshopoknál jön annyi panasz rájuk hogy inkább előbb mint utóbb szerződést bontanak a DPD-vel és másik futárcéghez mennek mint pl a GLS
[ Szerkesztve ]
"Might be a tragedy / Devastation right in front of me /Am I a future disaster that's waiting to happen? /That's waiting to happen /Like blood on white
-
Asbee
veterán
válasz
vargalex #230 üzenetére
Szerintem csak duma, hogy gond van vele. Nekem is jöttek napokba ugyanabba az automatába Alzás csomagok, mind rendben volt másnap reggelre. Elvannak úszva szerintem, tele az automata stb. Azt kizárt hogy vissza fordítsák. Engem az bosszant futártól átvettem volna, városban, de mire megtudtam a számát már nem volt ott. Remélem nem a packetás szintre jutnak. Depó meg nekem 80km oda vissza, azért nem megyek el.
[ Szerkesztve ]
-
vargalex
félisten
Az a baj, hogy nekem az Alzaboxba átirányított csomagom Kínából érkezett, nekem azt vissza ne fordítsák!!!
Nekem is meg kellett volna érkezzen 2 napja, de még mindig az elosztóközpontban van. Persze a felület még mindig november 6-ot ír kiszállítási dátumnak. Mondjuk a tegnap érkezett csomag esetén is a felület november 5-öt ír. Mindenesetre értékeltem a szolgáltatásukat a weboldalon.
Az Alzabox-al mi lehet a gond? Az Alzától éjfélig rendelt csomag reggel 8-ra ott van.Alex
-
Asbee
veterán
Nálam is csak szívás van velük. Egyszer próbálták meg szállítani, ügyfélszolgálatot próbáltam elérni futár telefonszám miatt, de addigra már sikertelen kézbesítés volt. Átkértem Alzaboxba, 4 napja áll a depóban. Egyik ügyfélszolgálatos szerint majd hozzák, másik szerint alzaboxba már nem szállítanak mert sok a gond velük és majd kapok értesítést, hogy legközelebbi csomagpontra szállítják. Ennek 2 napja megkellett volna érkeznie. Azóta semmi. Hétfőn ha nem jön meg elfogy a türelmem és sajnos a webshop szívja meg, mert vissza mondom nem veszem át, pénz vissza. 2024-ben nagy elvárás lenne, hogy jelezzék a futár számát, mint ahogyan mások is teszik, és lehessen vele egyeztetni, utána menni, szomszédnak beadni stb. Ideje lenne most már kicsit elkapni a töküket valami szerveknek, ezeket a cégeket, mert amit a pakceta leművelt az kritikán aluli, de a dpd is ezen az úton halad. Büntetlenül azt csinálnak amit akarnak, hiába fizetsz egy szolgáltatásért. Biztos nagyon jó buli a Temu, csak éppen kifeküdnek tőle.
Amúgy 4-5 próbálkozás után nem b....a rád az automata a telefont, és nekem utána 5-6 perc után mindig felvette valaki. Csak éppen érdemben semmit nem ér. Elnézést a kellemetlenségért azt ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
hubber19
junior tag
válasz
Corleone33 #227 üzenetére
Ok, köszi. Sajnos nem vagyok "fent" Redditen.
-
Corleone33
senior tag
-
hubber19
junior tag
válasz
Corleone33 #225 üzenetére
Van DPD-s kolléga aki tud csomagot nézni? Hol lehet elérni? Az enyém is közel 10 napja az országban.....
-
Corleone33
senior tag
Anno én a csomagomat házhozszállítással kértem, mert megelégeltem, hogy közel 10 napig nem tudták automatába betenni azt a csomagot, lőn csütörtök, a csomagnak természetesen nyoma sehol, majd reddites DPD-s kolléga írta hogy a csomag nagy nehezen előkerült, este hatig átvehetem a depójukban!!
Na ott durrant el az agyam kicsit, 10 napig(!!) rostokol a csomagom depóban, egyszer kísérelték meg a kiszállítást automatába (nem sikerült mert tele volt) utána meg pihentették tovább depóban (értem én hogy nekik nem sürgős...
), majd amikor hazhozszállítàst kérek, még én menjek el a csomagomért a világ másik végébe? (Mert na, ráérek természetesen, egész nap semmit se csinálok
)
Felvettem a webshoppal a kapcsolatot és pénzvisszatérítést kértem mert ehhez nincs türelmem hogy ilyen idiótákkal küzdjen
Ja azt meséltem amúgy, hogy ezalatt a mizéria alatt közel 50 percet(!) telefonálgattam a DPD-vel? Mert ők maguktól nem jelezték volna hogy hékás, késni fog a csomagod...
Vicc, az egész magyarországi branch az
[ Szerkesztve ]
"Might be a tragedy / Devastation right in front of me /Am I a future disaster that's waiting to happen? /That's waiting to happen /Like blood on white
-
Narxis
nagyúr
Én temu-ról rendeltem egy állítható magasságú asztalt ágyba, elvileg DPD szállítja majd ki de olvasva ezeket egyből menni fogok a helyi depojukba és ütöm majd a kaput.
"As long as there are those that remember what was, there will always be those that are unable to accept what can be. They will resist."
-
Fancy-boy
addikt
IKEA kiscsomag Alzaboxba kérve.
Október 28. óta a kiszállítási depóban vesztegel majd tegnap egyszerűen visszaküldték.
(átvétel megtagadva jelzéssel?)
Egyszer sem próbálták meg kiszállítani. Telefonon meg elérhetetlenek.
Nem mintha az IKEA ügyfélszolgálat a helyzet magaslatán lenne. Náluk csak a zene szól...[ Szerkesztve ]
-
hubber19
junior tag
válasz
vargalex #218 üzenetére
Nagyon sokat kellett várni,de végül felvette egy hölgy: ránézett és lesajnálóan azt mondta, hogy látja de a depó teljesen "tele van" és talán hétvégén majd kihozzák. (Ma érkezett 1 hete az országba!!!)
Amikor kérdeztem ezt mégis hogyan gondolják nem tudott semmit mondani még elnézést sem kért csak hebegett habogott.... DPD monnyonle!!! -
vargalex
félisten
válasz
hubber19 #217 üzenetére
Angolul illedelmesen megkérdeztem tőle, hogy tudunk-e magyarul beszélni, vagy angolul (utóbbi sem lett volna gond). Rögtön válaszolt, hogy persze, beszélhetünk magyarul.
Azért elmondtam neki, hogy elnézést kérek, de azért választottam az angolt, mert magyar esetén nem várakoztat a telefonközpont, hanem megszakítja a hívást.A kép alapján annyira nem aggódnék, az én (elvileg ma érkező) csomagom 2024.10.31-én érkezett az elosztóközpontba... Lassan olyan ez, mint régen volt a posta. Többet áll Magyarországon, mint amíg megérkezik Kínából.
Alex
-
vargalex
félisten
válasz
vargalex #210 üzenetére
Nos, mivel a magyar nyelvet válaszva némi csörgés után azt mondja, hogy foglaltak a kollégák és vegyem igénybe a digitális kapcsolati formákat, majd bontja a vonalat, így ma az angol nyelvet választottam. Ezzel némi várakozás után ügyintézőhöz kerültem. Ő megnézte mindkét csomagomat, a felülettel ellentétben ő azt látja, hogy mindkettő a depóban van és kapacitás hiány miatt még valójában egyik sem került soha futárhoz (annak ellenére, hogy e-mail-t is kaptam a kiszállításról). Azt mondta, hogy annyit tud tenni, hogy jelzi, hogy várom ezeket a csomagokat, így ezzel megsürgetve a kiszállítást.
Alex
-
hubber19
junior tag
válasz
vargalex #210 üzenetére
Nálam semmi. Október 31-én, 1 hete jött email, hogy november 4-én, hétfőn hozzák.
Eltelt 3 munkanap azóta : SEMMI továbbra is a depóban dekkol.
Ügyfélszolgálat elérhetetlen, e-mailre nincsen válasz.
Úgy nézem a mai napon sem fog ez megérkezni, továbbra is depó :
Felháborító és agyrém!!! -
lumpy92
aktív tag
Alakíthatjuk a pertársaságot
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
vargalex
félisten
válasz
hubber19 #208 üzenetére
Szintén Alis cucc. Vasárnap jött e-mail, hogy hétfőn hozzák. Átraktam keddre, mert hétfőn irodában vagyok. Erre kedd este jött egy levél egy teljesen másik csomagszámmal (ami mondjuk lehet, hogy másik csomag, mert van egy másik Alis rendelésem is), hogy ma (szerdán) hozzák. Mivel szerda is irodai nap, így az előző tapasztalatból inkább Alza boxba kértem. Erre ma jött az eredeti csomagszámmal egy levél, hogy ma 18:15 és 19:15 között kézbesítik a lakcímemre. Érdekes módon a csomagkövetésre nyomva azt írja, hogy "Az ön csomagja kézbesítés alatt áll" és a kiszállítási dátum "2024-11-05, 18:15-19:15", azaz tegnap!!! Persze nem jött semmi. Sem házhoz, sem Alzaboxba. Az Alzaboxba irányított csomagról a nyomkövetés azt írja, hogy az Elosztóközpontban van, ugyanakkor továbbra is 2024.11.06-os szállítást ír. Természetesen telefonon nem tudtam őket elérni (tegnap és ma próbáltam). Azért elég kedves, hogy azt mondja be (jó sok szöveg meghallgatása és a megfelelő menüpont kiválasztása után), hogy jelenleg minden munkatársunk foglalt, vegye igénybe alkalmazásunkat (vagy hasonló szöveg), majd viszont hallásra. És bontja a vonalat.
Persze fiam szintén Aliról (és később) rendelt csomagját az Express One ma meghozta...
Alex
-
lumpy92
aktív tag
válasz
hubber19 #208 üzenetére
Az én sztorim: 10.24-én a honlapjukon módosítást kértem, hogy csomagpontra vigyék az Alis csomagomat az eredetileg megadott cím helyett. 10.30-án került az elosztóközpontukba. Tegnap és ma hívtam őket, 2.5 perc rizsa után egyet csörren a telefon, majd bemondja a gépi hang, hogy elfoglaltak, viszlát. A holnapon beküldtem nekik (egy normális hangvételű) szöveges üzit délelőtt, hogy mi a helyzet a csomagommal, mikorra várható a kiszállítás?! Most megnéztem, 11.06. - visszaküldés a feladónak....
Üzenetet nem kaptam.
Most a lópikulát csináljak velük/ a helyzettel?[ Szerkesztve ]
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
hubber19
junior tag
Van itt valaki aki DPD-s?
Amióta a DPD is "beszállt" az Aliexpress cuccok szállításába, katasztrófa.
Legutóbb sem hozták ki következő munkanapon a küldeményt, most pedig napok óta dekkol a depóban a cucc.
DPD e-mail szerint már hétfőn hozni kellett volna.....
Ügyfélszolgálat elérhetetlen, e-mailre NO VÁLASZ -
Jarod1
veterán
hmm . nekem a minap volt összefutásunk vele ,3 kis hütő méretű csomag érkezett hollandiából, mivel reggel nem tudtam átvenni és ugye ez nem fér be , a csaj aki szállított helyettesítő volt, megmondta hogy hol lesz 15 körül , kb 300 méterre tőlem
oda mentem érte kocsival,,, egész nap a városban szállított, a vicc az hogy amikor lementem vásásárolni ,mikor már hazahoztam az ház előtt mentt el újra...
-
Corleone33
senior tag
válasz
jojoando #204 üzenetére
Sajnos én is ezt az egy számukat ismerem csak, amikor legutoljára hívtam őket kb 5 perc után tudtam beszélni élő emberrel (délután hívtam őket hétfőn)
"Might be a tragedy / Devastation right in front of me /Am I a future disaster that's waiting to happen? /That's waiting to happen /Like blood on white
-
jojoando
aktív tag
A DPD nek milyen telefonos elérhetősége van a központi számon kívül?
Naponta 1x lehet beszélgetni maximum velük aztán a központ leteszi a telefont.
Nem jó ez így!
0615016200 ez ügykezelőt sem ad -
Robi BALBOA
őstag
Ugyan ezt eljátszották velem is(az én csomagom elvileg nem fért be az automatába, nem látja mekkora a csomag, hogy csak ott jött rá, hogy túl nagy!?
), annyi extrával, hogy megbeszéltük, hogy az egyik boltban(ami átvételi pont) leadja és majd ott át tudom venni, na másnap mielőtt mentem volna a boltba az ügyfélszolgálatot felhívtam, hogy akkor tutira a boltban van e csomag, hát kiderült, hogy a futár elfelejtette kivinni a csomagot(ami természetesen egy nem olcsó cucc volt Amcsiból), na ekkor jött el az a dolog(amit neked is javaslok), hogy kimentem az átvételi pontra ahol a depó is van(persze a világ végén van) és ott helyben vettem át a cuccot.
Tudom ez nem normális, de ennyi huza vona után már csak azt akartam, hogy nálam legyen a cucc.Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
C64
őstag
Senkinek sem ajánlom ezt takony céget!
Rugalmatlanok! Mihasznák!
Második napja várok egy értékes és express feladott nemzetközi csomagot, a futáruk meg lusta, hogy felcsöngessen, inkább beírja, hogy helytelen cím. Anyád! A cím pontos és helyes, a kaputelefonra ki van írva a nevem, itt sem járt az tuti!
Neten átirányítom AlzaBox-ba, amit aznap már nem tesz meg a "szorgalmas DPD futárunk" majd egy nappal később látom a trackingen, hogy elvileg tele a box, nem tudja odavinni. Megjegyzem, hogy az a box elég nagy és oda nagyon sokszor kérek csomagot, de mindig volt hely. Szerintem simán meg se próbálta odavinni, egyszerűbb volt behúzni, hogy tele az automata, hamarabb mehet haza, péntek van.
Ezek után bármit el tudok képzelni róluk!
Ügyfélszolgálat nem tesz semmit, hiába pofázom, hogy hétfőn elutazunk, nem leszek egy hétig, nem hatja meg. Majd hétfőn beteszi boxba és 5 nap marad átvenni miközben képtelen felfogni, hogy NEM LESZEK ITTHON, nyaralni megyünk. De hát ő akkor sem tud semmit sem tenni. Akkor mire való az ügyfélszolgálati munkakör, ha semmire sem jók?????????? Én meg itt várok egy nagyon fontos és sürgős csomagot, hogy rohadnátok meg mind ott ahol vagytok!!!!![ Szerkesztve ]
Yᵒᵘ Oᶰˡʸ Lᶤᵛᵉ Oᶰᶜᵉ
-
Hellas
senior tag
Sziasztok!
Na, nekem is meggyűlik épp velük a bajom…keddre volt megrendelve kettő daeab csomag felvétele, amelyet külföldre küldenék. Meg is jött a futár értük kedd kora délután. Együtt levittük a negyedik emeletről (nehéz és nagy csomagok). Futárunk lent rájött, hogy bizony tele van a furgonja csomaggal és nem fér be. Mi lenne, ha kicsit később visszajönne, amíg szabadul fel némi hely, és addig betennénk a kocsimba a két csomagot, hogy ne kelljen újra felvinni a negyedikre. Mondtam, hogy oké, legyen…nem jött vissza. Szerdán sem…ma, csütörtök délután végre sikerült elérnem a DPD-t, elmeséltem mi a helyzet. Az ügyfélszolgálatos hölgy nagyon meglepődött, hogy ilyen hogyan fordulhat elő, és ez így nagyon nem jó, máris intézkedik. Megnézte ki volt a sofőr, majd kapcsolta telefonon. A sofőr sűrű elnézést kérés közepette közölte, hogy elfelejtett visszajönni, annyi volt a csomag, stb…ne haragudjak, ma délután 4 óra körül jön és elviszi végre a csomagokat. Hát nem jött..az egyik csomag a csomagtartómban van, kb 1m x 1m x 0.4m méretű, és 22 kilós…a csomagtartóba nem tudok tőle konkrétan benyúlni..a másik, szintén ekkora méretű, 26 kilós csomag pedig a hátsó ülést teríti be teljesen…tehát lényegében 3.napja majdnem 50 kilót hordozgatok magammal, a két ülésessé és, csomagtartó nélkülivé vált kocsimban…holnap írok nekik egy panasz levelet, ha jönnek érte, ha nem..
1:Véleményem szerint a szolgáltatást, amiért fizettem nem teljesítették, mivel a megrendelt napon nem történt meg a csomagfelvétel, így a szállítási díjat szeretném visszakérni.
2: a két csomag karácsonyi ajándék lett volna, Németországba, amit nem fognak így megkapni időben.
3:Az autóm nem arra való, hogy abban tároljam a futár által fel nem vett csomagot, hanem arra, hogy használjam, viszont ebben így korlátozva vagyok…
4:A csomagok tartalmaznak növényt is, ami valószínűleg már nem él…
5:Mi van, ha én mondjuk szerettem volna elutazni ez idő alatt családostól, de nem tudtam, mert 3 napig vártam a futárt és ugye nem fér semmi és senki a kocsimba a dobozok miatt…Nagyon kiváncsi vagyok, hogy erre mit fognak lépni, mert erre szerintem ésszerű kibúvót nem fognak találni…
Új hozzászólás Aktív témák
lo Nem tudom kinek milyen tapasztalatai vannak a céggel, nekem most van velük dolgom először, de egyelőre úgy tűnik egyben...
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Tudományos Pandémia Klub
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Windows 11
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Bittorrent topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- RAM topik
- További aktív témák...
- Olcsón! ThinkPad T480s IPS érintőképernyős 16GB 256 nvme
- ÚJ HP ENVY 17 Nagyképernyős "Kis Gamer" Laptop -40% 17,3" Brutál i7-13700H 32/1TB Iris Xe FHD IPS
- Z fold 4 eladó
- Dell Latitude 5300, 13,3" FULL HD IPS Touch, I7-8665U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, 27% áfás sz
- Dell Latitude 5400, 14," FULL HD IPS Touch, I7-8665U CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, 27% áfás szá
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest