- Ingyen kellene, de tegnapra
- R.I.P. Aláírások
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Asszociációs játék. :)
- leslieke farmerzsebe
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Anulu79
addikt
válasz
lsebestyen #4898 üzenetére
Yzerintem ez a legtöbb esetben rendőrfüggő dolog.
-
lsebestyen
addikt
Balcsi körön, ha nincs szerencsém mennyire b@sznak meg a sünök ha 71-esen meg a hetesen akarok végig menni?
-
deicide
veterán
válasz
Sirandrish #4895 üzenetére
A banán talán az egyik leggyorsabban felszívódó természetes szénhidrátforrás, szinte azonnal adja az energiát az izmoknak tekerés közben. Másik előnye, hogy a hatása sokáig tart, mert van benne lassabban ható szénhidrát is, meg gyors is, így nem egyszerre "fogy el" a hatása, mint mondjuk ha csokit eszel.
Hát igen, az ÁN a szó végén adja magát a poénra
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz
Sirandrish #4893 üzenetére
Nem, a Banán az a BA***g, Ne ÁNuszba!!!
De a Tiéd sem rosszIgen, a banánnal a gyümölcsre gondoltam, csak abból max 2-t tudok a zsebekbe tenni, a mellé viszek még zselét is.
[ Szerkesztve ]
-
lukaszokni
aktív tag
válasz
lsebestyen #4887 üzenetére
Köszi a válaszokat, meglesem őket.
(#4891) Atke: kontakt spray, féktisztító spray, mert lehet, h van rajta valami makacsabb dolog is, amiről nem tudsz.
Más: Ha létezik, szeretnék venni olyan fékváltókart, amit hagyományosan lehet rögzíteni a kormányon (tehát nem a lekonyuló részen, meg nem szarv végén), 2x6-os Shimano 105-öt váltanék vele és SLR Super két forgáspontos patkóféket húzna. Van ilyen?
Ui. legtöbbet hegyományos helyzetben szorongatom a markolatot, de sprintnél, meg mászásnál fognám szívesen a szarvakat, így szeretnék összerakni egy új kormányt.
-
lsebestyen
addikt
válasz
lukaszokni #4869 üzenetére
Szia, én ilyet használok, és nagyon kényelmes!
-
Teasüti
nagyúr
válasz
deicide #4883 üzenetére
Hát végülis a kínszenvedéshez is hozzá lehet szokni idővel.
A nyergem úgy 20 km-ig kényelmes, aztán 100 km-en szenvedtem rajta, aztán átestem egy holtponton, ahol már mindegy volt. Utolsó 30 km-en már kevésbé zavart, de nem én törtem be a nyerget, az tört be engem.
Az előredőlés nekem nem jött be monoton aszfaltozás során, a bicepszeim lemerevedtek a folyamatos tartástól, a nyakam kikészült a felfelé nézéstől, a derekam is lemerevedett, a tenyereimnek sehogy nem volt kényelmes.
Igaz elég nagy ugrás volt nekem az addigi 30-50 km-es karikák után.(#4885) deicide
Rajtam semmi felesleg nincs, az ülőgumóim csontosak, még egy közönséges padon is nehezemre esik sokáig ücsörögni, ha a két ülőgumómra esik a teher és nem a combjaimra.
Meg mondjuk a fenekem sem mentes a szőrtől, sztem az is elég sokat ront a helyzeten.[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz
Teasüti #4881 üzenetére
Csak szokás kérdése, MTB-vel 100km felett mindig hátizsákkal megyek, a nyereg pedig magasabban van, mint a kormány, de nincs baja a hátamnak, sőt, így, hogy jobban rá kell dőlni, jobb is, mert a hátam tartja a táska súlyát, nem a vállam. Az más kérdés, hogy jobban esik hátizsák nélkül menni, de az csak 100km-ig megy kb, esetleg Fittness-el 120-130-ig, ha a mez zsebeibe tömködök sok banánt és zselét
[ Szerkesztve ]
-
hoffman_
nagyúr
válasz
-HajTömeg- #4880 üzenetére
zenét hallgatok, nem is próbáltam hallgatni, csak néztem. a lényeg, hogy megvágja, és hát valljuk be, nem közlekedett szabályosan.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Sirandrish #4824 üzenetére
Igazából a MTB-k jobban is tetszenek szóval ha hosszabb távon nem gond nekik a sok aszfalt akkor mindenképp abba az irányba mennék
Te vagy az, akinek hosszabb távon az MTB fog gondot okozni!
Én nagyon szenvedtem rajta a Balaton körül. (Hátitáska, kényelmetlen nyereg, nyeregnél alacsonyabb kormány.) -
ludsimon
veterán
-
Atke
senior tag
válasz
venember83 #4875 üzenetére
tektrom van nem pechem
A "visításra" sincs tipped? -
Atke
senior tag
válasz
venember83 #4873 üzenetére
tektro drako,gyári fékbetéttel.
-
Atke
senior tag
Tegnap lelégtelenítettem a fékemet,de nem igazán sikerült.
A hiba hogy a féktesten lévő szelep oldali henger 3-4 mm-t kijön a házból. Ha benyomom rendesen, akkor nincs meg a megfelelő fékhatás. Ennek mi lehet az oka?
Illetve iszonyat hangos fémes hangja van fékezéskor. finom smirglivel megcsiszoltam, majd egy rövid ideig 20-30 percig jó volt de újból elkezdte adni. A betétekben kb 200-300 km van, zsírújak szinte.
Előre is köszönöm. -
venember83
nagyúr
válasz
lukaszokni #4869 üzenetére
Specialized Body Geometry nyereg, van több féle a drágától a méregdrágáig. Nekem bejött az Alias.
-
venember83
nagyúr
Helló,
versenygép (bár nem a jelenlegi felállásban), ezért nem biztos, hogy ez a legkényelmesebb opció munkába járásra és könnyed túrázáshoz az erdőben. Természetesen az is megoldható vele, de alapvetően nem erre született, erre valószínűleg jobb lenne egy cross kerékpár pl. Az ár amúgy nem rossz, bár elég össze-vissza a felszereltség (kerekek, hajtás), a gyári szót mindenképpen kerülném ilyen kerekek, fékek és hajtás esetében, elég összedobottnak tűnik. Meg mintha gyárilag a Meridákat Shimano váltással szerelnék...
-
lukaszokni
aktív tag
Tudtok ajánlani outira, hosszú távra (100km) valami jó nyerget? A legjobb tapasztalatok jöhetnek.
Tisztában vagyok vele, h a különböző testi adottságok miatt nem biztos, h nekem is bejön majd, ami másnak, de egy próbát megér, max. eladom, ha nem jó.(#4868) -HajTömeg-: Is-is. Az "elapsed time" a bekapcsolástól számított idő, és ezen kívül belül van a "moving time", az mindig kevesebb.
Tehát ha megállsz, akkor azt nem adja hozzá a moving time-hoz.
[ Szerkesztve ]
-
-HajTömeg-
őstag
Aki Strava -t használ meg tudná mondani,hogy hogy számol?
Ha egy adott útvonalon végigmegyek és van benne 3 lámpa,akkor azokat mind hozzászámolja az utamhoz vagy az automata stoppal azokat mintegy "kiveszi"? -
hoffman_
nagyúr
ebben a bringában sokkal több van, mint munkábajárás meg egy kis erdőben bringázás. természetesen azokat is tudja, de ez olyan, mint ha lenn egy Ferrarid és az utca végén lévő boltba járnál vele.
a 3200km egyáltalán nem sok, ha rendesen karban van tartva egy bringa, akkor annyit meg sem érez.
-
DjKoxi
senior tag
Sziasztok!
Néztem ezt a hirdetést. Nem értek a kerékpárokhoz, szeretném megkérdezni, hogy a 3200 Km soknak számít?
Ebből az árból lehetne még alkudni, vagy ez reális ár? Inkáb ez, mint 10e körül egy új?
Nem lenne nagy igénybevétel, munkábajárás, meg erdőben bringázás.Köszönettel : Laci
-
Taktoj
aktív tag
hello. pest megyeben ugyes vazfujot keresnek. mien faj az egyedi festes, valakinek van esetleg tapasztalata? GS-III as telo karbantartasarol esetleg barmifele info? köfi
-
krisi047
senior tag
Sziasztok! Villámkérdésem lenne. 189cm/100kg-hoz cross trekking kerékpárból 56cm-es vagy 60cm-es vázat válasszak? Feltéve, hogy ez a két opció van.
-
ludsimon
veterán
válasz
Vasinger! #4753 üzenetére
Nana!
Outi és outi között pont ugyanakkora különbségek lehetnek, mint egy fully vs fully között!Például egy full carbon magasperemes outival egy profi Tour de France-n 265 Watt ÁTLAGot ad le egy 170 km-es távon mondjuk 150-153 bpm avg-n.
Ugyan ez egy egyszerű alacsonyperemes alu, vagy nehezebb, kényelmetlenebb vázzal és ugyan ezt a teljesítményt (265 watt) 160-165 bpm avg-n tudja leadni, mert egyszerűen több energiát vesz ki belőle a nehezebb, kényelmetlenebb kerékpár. Ilyen távokon amikről beszélünk a kényelem az egyik legfontosabb dolog. Regeneráció érdekében pedig totál nem mindegy mennyire fárasztotta le az adott etap.
Ma láthattuk TdF-en a legtöbben bringát cseréltek az emelkedő tetején és lefelé TT géppel jöttek le, köztük Chris Froome is. Nagyon nagyon sokat számít a kerékpár! Ami súlyos pénzekbe kerülnek. Persze ezek a számok csak profi szinten számítanak. Amatőr szinten az a 10-15 másodperc előny nem igazán döntő. De biztos van olyan akinek megéri ezért áldozni 500+ ezret.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz
fi:zi'k #4855 üzenetére
Nos, ezt nem tudtam, köszi.
Viszont pk-val együtt is olcsóbban jönnék ki az ebike-ról mint az RB-től személyesen és oda fel is kéne utazni...Tehát akkor inkább ebike.
Arról a Truvativ Stylo World Cup kormányról vélemény?
Ez a márka jónak számít? Ritchey-t ismerem és tudom, hogy jók, de ezt nem.
-
Anulu79
addikt
válasz
lsebestyen #4848 üzenetére
Ha rányomok a workoutra akkor kidob a widgetre.
-
Gyufaaa
veterán
válasz
Gyufaaa #4772 üzenetére
Elemcsere megoldotta a problémámat, de szomorúan tapasztaltam, mindegy, hogy analog vagy digitálisan kódolt jele van a km órának, az agydinamó, akkor is szétvágja a rendszert... Azt viszont nem értem, hogy a jeladó, miért nem szerelhető pl hátsó kerékhez, ha ezzel kiküszöbölhető lenne a jelenség. Ha a csapásszám mérőnek van akkora hatótávja, hogy a hátsó kerék villájára szerelve, tudja küldeni az infót az órának, akkor a sebesség jeladónak miért van olyan kicsi hatótávja.
Kipróbáltam, feltettem hátulra, de onnan pedig hol üzemel, hol nem érzékel semmit.
-
Anulu79
addikt
Az Endomondo-ból fel lehet valahogy tölteni a "teljesítményeket" pl. a facebookra?
-
Slownz
senior tag
A Mali bringákról általánosságban mit kell tudni? Mennyire szeressem?
-
Vasinger!
nagyúr
Rendben, köszi a felvilágosítást. Az a baj, hogy kiszállítással együtt már 5000 felett járnék... :\
Ha sikerülne eladni a mostani kormányomat értelmes áron akkor nem lenne baj, de nem sok reményt látok, mivel ritkán kell ilyen kormány, hiába pehelykönnyű.Esetleg még ezt néztem ki: katt
Ez sem olcsóbb, de kb. fele olyan nehéz.
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Vasinger! #4843 üzenetére
Ez a Ritchey adatlapja kb., az E-bike onnan másolta.
Az OS egy kész koncepció, OS stucniba 25.4-es kormányt rakva rugalmas, bizonytalan irányítás lesz az eredmény, én próbáltam, nagyon nem jó. Nem is az a lényeg, hogy terepen OS kellene, én évekig mentem 25.4-es stucnival, kormánnyal, semmi gond nem volt vele; a lényeg, hogy a nagyobb átmérő ugyanazt a merevséget adja kisebb falvastagság és így kisebb tömeg esetén is. Mivel OS kormányszárad van, így mindenképpen OS kormányt javasolnék.
-
Vasinger!
nagyúr
Köszi szépen, elég nagy kár, hogy ezt nem bírják így leírni, mint ahogy Te is.
Egyébként tegyük fel, hogy ha vennék egy 25.4mm átmérőjű kormányt, és azt kihézagolnám, mert lehet hozzá kapni ilyet, az nem nagyon ajánlott, igaz? Gondolom nem véletlenül vastagabb azon a részen, terepen azért elkél a 31.8, jól látom?
-
válasz
raczger #4839 üzenetére
Én is tavaly voltam kuponvilágon keresztül az osztrákoknál Semmeringen tekerni. Akkor kettőnknek volt 2 éjszaka félpanzióval <-- ami bőséges kaját jelentett, azaz ebédelni nem is kellett, 24 ezer pénz. Idén ez felment 30 ezerre, de még így is bőven megéri! Az oda-vissza utat haver intézte céges autóval. Csak osztrák matricát kellett venni.
Idén is voltam már és szerintem még fogok is majd menni. A tavalyihoz képest annyi volt a változás, hogy most mountikat is vittünk az outik mellé. Amit nagyon nem bántam meg. Hatalmas élmény volt nekem mert én szinte csak outizok. Bár alattam egy CUBE trekking volt 1.35 -ös terep gumikkal. Így hát nekem ésszel kellett lefelé csapatnom, mert 45-50 környékén a murván igen csak kenődött az egész gép. Míg a haver az össztelós 2.1-es gumijú 29.-es CUBE mountival 60-65 -el tolta lefelé a gépet ugyanott.
Szegény a múlt héten egy jól sikerült esés következtében el is szakított a vállában valami izom köteget vagy izom tartó int vagy mittudomén
Ahogy írtad Te is a táj szépsége lenyűgöző és a másik meg hogy 15-20 km -en keresztül lehet felfelé küzdeni. Az alatt az ember a szó szoros értelembe szét üti magát és hát az a látvány ami fent fogad, olyat itthon nem igazán lehet kapni. Utána meg ami a csövön kifér lefelé.
Szóval ha egyszer belekóstol az ember akkor utána már visszavágyik oda.[ Szerkesztve ]
-
válasz
Vasinger! #4840 üzenetére
A három típus a következőképp néz ki a linkelt oldalon:
- 670 mm hossz, 20 mm emelkedés, 31.8-as befogó
- 670 mm hossz, 30 mm emelkedés, 25.4-es befogó
- 670 mm hossz, 18 mm emelkedés, 25.4-es befogó
Neked az első kell. Rendelésnél azért majd erősítsd meg, hogy milyen emelkedés, milyen befogó, nehogy rosszat küldjenek. Elég jó áron van most. -
raczger
őstag
válasz
Doki-HUN1978 #4837 üzenetére
Természetesen mindenhol még nem bringáztam itthon sem (legtöbb itthoni hegységben nem egyszer bringáztam már). Félre ne értsd, nem azért megyek külföldre, mert itthon már nincs hova, hanem változatosság is kell, illetve megismerni a külföldi terepeket, tájakat.
Tavaly érezhettem először milyen is az Alpokban tekerni, milyen az amikor végeláthatatlan emelkedőn kell mókuskerekezni, ilyen itthon sajnos nincsen.(#4838) Jorus: köszönöm, na ezt eddig nem találta meg nekem a gugli
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz
Doki-HUN1978 #4833 üzenetére
Olasz verseny volt lassan egy hónapja (és csak augusztusba megyek).
Nem bringázás miatt utazok ennyit, hanem a táj miatt, de nálam természetes, hogy bringával ismerjem meg a környéket ne pedig autóval vagy gyalog.
-
Vasinger!
nagyúr
Valakinek nincsen eladó hajlított 66 cm körüli kormánya?
Esetleg apróról nem tudtok mutatni valami jó vételt?
Jelenleg egy Easton EA50 Low Riser-m van, 62 centis, de ez keskeny nekem, ezt cserélném le szélesebbre. Valaki nem tudja, hogy az átmérője mennyi lehet? Próbáltam lemérni, de tolómérő nélkül most nem nagyon tudtam. Google szerint 31.8 mm, lehetséges ez?
-
raczger
őstag
válasz
Doki-HUN1978 #4829 üzenetére
Milyen folyton?
Kivételesen idén másodszor megyek külföldre pár napra, de például tavaly voltam először külföldön bringázni. Egyébként kuponvilágon volt olcsón szállás, szóval ez most végre nem lesz olyan drága.
-
raczger
őstag
Schladming környékén volt már valaki bringázni? Esetleg, ha valaki tud azon a környéken jó utakat, ne tartsa magában
-
deicide
veterán
válasz
Sirandrish #4824 üzenetére
Abszolút nem, több 1000km-t letoltam aszfalton MB-vel 1.75-ös gumival, bírják becsülettel.
-
Sirandrish
legenda
válasz
Sirandrish #4824 üzenetére
Kifutottam a szerkesztésből!
Nah szóval..szerintem egy ilyesmi az én igényeimet maximálisan kielégítené és még tetszik is -
Sirandrish
legenda
válasz
deicide #4821 üzenetére
Igazából a MTB-k jobban is tetszenek szóval ha hosszabb távon nem gond nekik a sok aszfalt akkor mindenképp abba az irányba mennék
Doki-HUN1978 & Nauro Én is afelé hajlok ..mármint valami Cross kellene szerintem
ALL: Első körben valami ilyesmit vagy erre erősen hajazót néznék szerintem!
Természetesen márka, ilyesmi nincs kőbe vésve de valami hasonlóra gondolnék
[ Szerkesztve ]
-
nauro
aktív tag
válasz
Doki-HUN1978 #4822 üzenetére
Vagy veszel egy XC bringát és később szerzel hozzá egy vékonyabb kereket. így tudod cserélgetni annak függvényében, hogy merre tervezel menni
vékonyabb kerék is bírja könnyebb terepeken (fű, murva).
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz
Sirandrish #4820 üzenetére
Egy xc bringát is nyugodtan használhatsz aszfalton, max. kevésbé lesz "haladós" mint egy trekking.
De mindenek előtt kérdezd meg az említett fórumtársakat!Az én 70 kilóm alatt egyik váz sem repedt még el...
(#4823) nauro: Én biztos nem...
[ Szerkesztve ]
-
deicide
veterán
válasz
Sirandrish #4814 üzenetére
Én 132kg-92kg útvonalat jártam be tavaly óta, 187cm-el. Az MTB-m 21.5"-os (55cm), a Fittness-em pedig 58cm-es, Neked szerintem mindkettő méret jó lehet a 182cm-hez. A súly miatt ne aggódj szerintem, a mounti 130 kilósan is simán mindenféle gond nélkül vitt a 100+-os túrákon, a trekking is fog, csak maximum a keskenyebb gumiba több levegőt kell préselned.
-
Sirandrish
legenda
válasz
Doki-HUN1978 #4819 üzenetére
Igen, ezekkel tisztában vagyok, ezért írtam hogy azért az csak keményebb.
Egyébként pont itt a gondom..
80%ban ugyanis kb aszfalton vagy betonon megyek és elég ritka a terep..viszont méretemből adódóan ugye mégis inkább a Cross felé hajlanék.Nah most legyek okos mi ?
19es váz..vettem.
[ Szerkesztve ]
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz
Sirandrish #4818 üzenetére
A trekkingeknek vékonyabb a vázuk, így kisebb terhelést is tudnak elviselni, mint egy kajak terepre tervezett xc bringa.
Nagyjából 19 colos vázméreteket keress!
-
Sirandrish
legenda
válasz
Doki-HUN1978 #4816 üzenetére
Úgy értettem hogy pl egy Cross strapabíróbb lehet mint egy Trekking.
Nem a méretéből adódóanBati0501 Egyelőre csak nézelődök, még vásárolni nem készültem fel, de egy olyan 100K-s lélektani határt húznék, és ha jó állapotú a cucc és nem kell hozzányúlni akkor akár használt is lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Bati0501
őstag
válasz
Sirandrish #4814 üzenetére
Erre tényleg jobb lenne a Cross,de mennyit tudnál rászánni?És újonnan vagy lehet használt is?
182cm-hez sztem elég sok bringa jó lesz,vagyis ha használtat is nézel,akkor elég sok meg fog felelni,mivel ez egy átlagos méret,bringáknál úgy se centiként vannak a méretkorlátok.
Am ilyen súlynál már alap,de sztem már csak ilyennel adják az új bringákat:duplafalú felni.Onnan ismered meg,h a küllőknél,tehát belül feketére van lefújva, a belső perem.
Aztán a vázaknál is vannak ilyenek,h ez elbír 120kg-t ez meg már annyira nem...Azt meg kell kérdezni az üzletben vagy itt a többiektől,utánanézni... -
Doki-HUN1978
senior tag
válasz
Sirandrish #4814 üzenetére
A 29-esek semmivel nem strapabíróbbak, sőt.
Van itt a fórumon egy-két "masszívabb" srác, esetleg kérd ki az ő véleményüket is a témában! (belaazallat,deicide)
-
nauro
aktív tag
Van esetleg köztetek győri? XC-vel merre szoktatok járkálni a környéken? Unom már Ravaszd-Sokoróapátka terepet, outi pedig kevésbé izgalmas
-
Sirandrish
legenda
Oh bakker...bocsánat..ha nem átolvastam már vagy 10szer az első hsz-t akkor egyszer sem, de ez valamiért kiment a buksimból..
Köszönöm
Viszont ha már így belelendültem akkor kérdeznék még egyet!
Milyen bringát ajánlanátok nekem?
Első hsz és egyéb forrás alapján elvileg az általam bejárt területekre a Trekking lenne a legideálisabb, ugyanis általában kerékpárutakon/járdákon vagy esetleg 1-2 föld út amin tekerek. Hosszabb 50km+os túrák egyelőre kizárva mert belehalnék.
Viszont nem vagyok egy nádszál gyerek...konkrétan 115-120kiló között mocorgok jelenleg..
Lehet hogy jobban járnék mással? Egy 29es MTB-vel mondjuk? Gondolom azért azok strapabíróbbak, vagy tévedek?Illetve milyen méretűt nézzek? 182centi vagyok.
Egyelőre vásárlást még nem tervezek, de mindenképp szeretnék szétnézni
-
Sirandrish
legenda
Oh bakker...bocsánat..ha nem átolvastam már vagy 10szer az első hsz-t akkor egyszer sem, de ez valamiért kiment a buksimból..
Köszönöm
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz
Sirandrish #4809 üzenetére
Tehát kerékpár márkát?
Cannondale, Cube, Dema, Ghost, Giant, GT, Haibike, Kellys, Kona, KTM, Magellan, Merida, Mongoose, Rock Machine, Scott, Specialized, Superior, Trek[ Szerkesztve ]
-
nauro
aktív tag
válasz
Sirandrish #4809 üzenetére
Összefoglaló:
1.3 Milyen márkákat érdemes nézegetni?
Kona, Haibike, Corratec, Simplon, KTM, Merida, Cube, Kellys, Hauser, Giant, Specialized, Cannondale, Caprine, Schwinn-Csepel , Decathlon stb. -
Sirandrish
legenda
Valaki tudna mondani néhány ajánlott márkát?
Gondolom igazából sorrendet nem nagyon lehet felállítani mert kinek mi a szíve csücske, de azért felsorolás szinten.
Kellys? Merida? Ilyesmik? -
Sirandrish
legenda
válasz
Teasüti #4806 üzenetére
Hát...
Mi számít mai köntösnek?
Ha hallottál valamit akkor szerintem az ez lehet.
Ez WII-U-ra fog megjelenni és a 2002es Gamecube-s Wind Waker grafikailag felturbózott változata lesz..egyszóval remake.
Egyébként a legfrissebb már megjelent(nagygépre) játék az a Skyward Sword ami WII-s játék.
De emulátorral kipróbálhatod nagy kedvencemet az Ocarina of Time-ot. Ugyan ez nem egy mai darab de a játékélmény mindenért kárpótol. -
Teasüti
nagyúr
Jaah még vmi!
Mi van akkor, ha a hátsó kereket defekt javítás után visszarakva és a féknyerget újra beállítva még sincs a helyén úgy ahogy kéne neki? Vagyis enyhén súrlódik a tárcsa.
Gyorszáras kerék, tudom, hogy nem lehet ugyanabba a pozícióba visszatenni, de a fék után-állítását követően is elcsesződik?
Ez nekem új.Bár súrlódó fékkel mentem utána még 150 km-ert, mostanra alább hagyott a hangja.
Most vagy a "helyére" került a tárcsa, vagy elkoptatta a betétet?
Én ezt nem értem, hogy nem sikerült beállítani a szokásos módon.Vagy kerék kivételét követően más a protokoll?
A tárcsában nincs nyolcas elvileg. Kínosan ügyeltem, hogy semmi ne érjen hozzá, míg szereltem.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Sirandrish #4805 üzenetére
Nyugi, engem jobban szórakoztatott Jorus bikemag cikkében lévő hozzászólások zöme.
Használt autó árához hasonlítani egy új árú szalonból vásárolt DH bringát... Nagy értelemre vall és kicsit sem szűklátókörűségre.
Persze azokat az érveket már nemes egyszerűséggel figyelmen kívül hagyta az illető, hogy a használt autó új ára is sok-sok millió volt. Tipikus.
A felhasználási területről meg tökéletesen megfeledkezve, ha már bele erőltetik a laikusok ebbe a példába a nagyteljesítményű bringákat, mint sporteszközöket.Te amúgy a Legend of Zeldából készül, vagy van vmi felújított játék a mai kornak megfelelő köntösben?
Nem jártam még utána; nekem kimaradt az életemből, de tennék vele egy próbát ha ez igaz.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Jó volt végigolvasni megint az idióta aki drága bringát vesz kérdéskört.
Jorus: nem is figyeltem még, hogy te írtad a hiper horror cikkeket, vmint a második írást most láttam először. Rögtön könyvjelzőztem ezt is.
A mai napig a legfrappánsabb cikk, amit ismerek és jó érzés odadörgölni a laikusok orra alá.
(#4799) lukaszokni
Úgy tudom a Duro DJ egy teljesen fapados, abszolút belépő kategóriás cucc (ami már rajta van a térképen, tehát nem gagyi rugós villa) és főként olyasmiket olvastam róla, hogy inkább csak az ugrásokra reagál jól, semmint csillapít. Vagyis jóformán csak dirt-re jó, általánosabb használatra nemigen. Értsd: nem simítja ki az utat.Suntour amúgy gyárt jót is, csak ezeket a népek kevésbé ismerik. Annál inkább a budget kategóriás cuccaikat. Pl. én a mai napig egy Suntour Axon vagy Epicon RLD-re fenem a fogam, nem is gondolkodom RS-ben másfélszer annyiért.
De sok márkánál van ez így, ott vannak mondjuk a gumigyártók. Rubenáról sztem elég kevés embernek jut a minőség először eszébe, pedig ők is gyártanak jó gumikat. Mégis valószínűleg nem ezzel fogom bevonzani a tekinteteket az utcán.
MÁS:
XT hollowtech II integrált hajtóműnél kell aggódnom a kattogás miatt? Egész Balaton kör alatt ugyanannál a hajtókar állásnál kattant egyet. Néha elmaradt a kattogás némely fokozatnál, de logikát nem találtam benne.
Hazaérve most megint nem hallatszik.
Ez ilyen tipikus Shimano betegség, vagy vigyem szerelőhöz?[ Szerkesztve ]
-
DZs
senior tag
Sziasztok!
Ilyen és ehhez hasonló gépeket nézek. Szerintetek mi a kockázat egy ilyenben: agyváltó, dobfék? Mennyire javaíthatók ezek, vagy a vázhoz lehet-e korszerűbb hajtást rakni?
Köszönöm a tanácsokat! -
lukaszokni
aktív tag
válasz
zoo8800 #4800 üzenetére
es Jorus:
Igy mar ertem.Viszont feltunt egy erdekes dolog szamomra. Utoljara 2009-ben nezegettem a teleszkop arakat, akkor vettem a Durot 24 ezerert, legjobb emlekeim szerint, talan megvan meg a szamla is valahol. Ma pedig 40k-ert vesztegetik a legtobb helyen. Tortent valami a kerekpariparral? Elvitte a cunami a taiwani gyarakat, vagy mas gyarto nem emelte ennyire az arait?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- EAFC 25
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Kedvenc zene a mai napra
- Hell Let Loose
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Formula-1
- OLED TV topic
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Dune Awakening: Megjelenési dátumot kapott a PC-s kiadás
- További aktív témák...