Hirdetés
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Hiányzik a gamer érzés
- Mi történik egy netes csalás után?
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- Gurulunk, WAZE?!
- A KOReader ebook olvasó program
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jahno
veterán
Aztmondjahogy "felszereléseinek (nyomtatók, meghajtók, szkenner, modem, memória, processzor,stb.) támogatása és a felmerült hibák megoldása"
-
-NoVa-
addikt
Tesla brickgate, elkezdtek sorra elhasználódni az első generációs Model S-ek eMMC SSD-i. Nem bootolnak. Jó lesz
-
FőDudu
veterán
Ez alap.
Azt hittem egy sima jelszo mezo van es azon lep be kb. mindenki.Ugy mar erdekes lenne.
Jelszo, majd mobilra/orara kuldott 2nd factor.
Ugy meg biztonsagosnak is hivnak (holott nem gond elteriteni az ilyet sem).Amugy VPN eseten mar lattam olyat, hogy a felhasznalonev vagy jelszo ele kell beirni az OTP kodot...
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
npera
őstag
válasz -NoVa- #36608 üzenetére
Kiveszed az alaplapot, kiforrasztod a csippet, beforrasztasz egy másik csippet, aztán a kernelben lekapcsolod a loggolást.
Szerintem egy ügyes műszerész pár perc alatt megcsinálni, miközben a fél kezét a seggébe dugja...
According to Phil Sadow who is in the Rich Rebuilds video, the problem is the MCU is doing Linux kernel logging continuously. Logging video too probably makes it worse.
I was just starting out as an Electronic Engineer when flash memory was first introduced and I did a design with the first generation flash memory. All flash memory has a max write limit per cell. It's always been there. The limit has improved, but it is still there. Constantly write to flash memory and it will eventually fail, no matter the quality.
There was someone who did a stress test of SSD drives writing massive loads to a number of different SSDs until they failed. All lasted past their design limits, but all failed eventually.
The problem that Tesla did was they left the Linux logging turned on, which provides no useful information for service. (The logs service check are written to a removable CD card on the MCU which can be replaced very easily.) This is written to a soldered in flash memory part that eventually fails when the write limit of the chip is reached and then the MCU quits working. Phil Sadow repairs these failures by replacing the chip and turning off the logging.
He said in the Rich Rebuilds video that Tesla has not changed this with new MCUs, it's just they are young enough they haven't failed yet. -
Jahno
veterán
válasz FőDudu #36609 üzenetére
Azért a nem gond kicsit túlzás, de biztos akad valmi olyan is. Nálunk júzerek hagyják el folyton a telefont, meg lemerü/nem megy, páran meg ilyen miatt is sírnak, hogy adjanak miatta céges telefont, mert annyira zavarja ha a privátjára jön a kód. Aztán ott van még az a bazi nagy ISO/PCI megfelelőség, mikor egymás loginjait használnák, telefon meg ugye a másiknál.
-
npera
őstag
-
npera
őstag
Nem akarok nagyon okoskodni, mert ehhez sem (nem IS) értek.
Nem lehetséges, hogy a régi konzervatív autógyáras megközelítés sem teljesen hülyeség, amikor elképesztően robosztus de cserébe teljesítményét és sebességét tekintve nem az élvonalba tartozó elektronikát tesznek a különféle vezérlőkbe?
Vélhetően egyik véglet sem üdvös, a maximális élettartam és csapnivaló teljesítmény sem jó, de a maximális teljesítmény és kábé consumer élettartam sem az ultimatív megoldás.
Csak mint amatőr, fotelből extrapolálva.....
-
-NoVa-
addikt
válasz FőDudu #36610 üzenetére
Már az első tesztek szerint sem, csak érteni kell a nyelvüket. Nem igényli a sub-basszus emelést, és nem kell alá erősítő, cserébe viszont mivel olcsó multidriver, megvannak a frekvenciaillesztési hibák a hangjában, és részletességről csak a közép és magas tartományban beszélhetünk.
Már az eredeti hypeindító BGGAR csatornát futtató arc is korrigált írásban head-fi -n hosszabb A-B összehallgatás után, nem részletesebb a P1-nél. Azonos kb, alul a Tape több, a P1 részletesebb.Általában a review csatornák példányaiban jó. ha 20-40 üzemóra van, a megfelelő illeszkedést sem viszik túlzásba, olyan hibákat emelnek ki, amiket akkor hallasz, ha nem zárt elégé a füleddel a dugó, és elmegy a hangnyomás másfelé. Nehéz ekkora zajban információt kinyerni, és kihalászni egy-egy tényleg jót.
Konklúzió nincs. A Tape is jó cucc, élvezhető a dobozból kivéve telefonra dugva, és olcsóbb, és ez nagy előny. A P1 drágább, még utólag is rá kell költeni, a végeredmény egy szinttel jobb, mert minden komponens egy szinttel jobb lesz így.. És persze még drágábban vannak jobbak is, de még mindig értik azért a színvonal beárazását, a jobb drágább is szokott lenni. Hogy a Linsoul miért ás elő ilyen minőségű chifi füleseket másokhoz képest ennyire nyomott áron, az már tuti valami stratégiai dolog, vagy nevet futtatnak fel, vagy konkurenciát éheztetnek ki. Egy jó, 1 dynamic driveres füles még pl pont az intenzív basszus miatt játékra jó lenne, de valami minőségi hangot kiadó darab abból sem olcsó. NFAudio NA1 pl,
-
Jahno
veterán
Nekem mindegy, vannak ipari SDkártyák is, azokat is szeretem, masszív darab és nem a leggyorsabb. Egy vonatnál vagy kenyérpirítónál is csak a hülye júzer szeretne nagy számokat látni a megapixel és megabit előtt. Nekem meg hőmérséklet, ciklus, rázkódás és miazmás a lényegesebb. Az írással nagy csodát itt sem lehet tenni, max. a tokozással és sallanggal.
-
Samott
addikt
Lehet ugy is csinalni, csak akkor megkapod a fikazast: "A Taycan négy LCD-je nagyon szép. A minőségérzete kiváló. De a működés helyenként esetleges. Az egyik tesztautóban időnként nem ment a tolatókamera (amikor viszont ment, egészen kiválóan parkolt is), a menürendszerben egészen bizarr használhatósági hibák vannak (amikor eltakarja az épp állítani kívánt funkciót magát a teljesen felesleges 3D-s rajz, menőzésből), a sávtartós-radaros tempomatot egyetlen általunk próbált autóban sem lehetett aktiválni, pedig a konszernnek van ilyenje, méghozzá jó."
Meg ugy altalaban hulladek az osszes fedelzeti rendszer. Vagy az lesz ket ev mulva. Ahogy a tesla is de az legalabb frissul, meg itt is cserelhetik az elfaradt alkatreszt a szokasos szervizek alkalmaval.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
FőDudu
veterán
Ezt elbasztak, kernel logot nem irunk nem cserelheto adathordozora.
Ez mar olte meg anno a Freenas es a VmWare szervereket is (USB boot korszakaban).Az uj VmWare verziok mar nem is csinalnak ilyet, szepen egy utolag definialt helyre logolnak (ha kell).
Teslaban nincs ilyen fix USB port vagy akarmi mas amit erre lehetne hasznalni?
Ilyen marhasaggal kinyirni az SSD-t tenyleg amator hiba.FőDudu
-
Samott
addikt
Van mas valasztasuk? Ha megdoglik az alkatresz cserelni kell. Ha tipushiba akkor visszahivas kell. Ha a ceg nem akarja akkor a hatosagok kenyszeritik ki (lasd kigyullado BMW-k).
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Jahno
veterán
válasz FőDudu #36629 üzenetére
Néha nem is amatőr hiba, mi tudjuk, csak a szoftvereseket nem érdekli, ifjúságnak és az indián kódosoknak többek közt erről sincs fogalma. Vagy csak a vasat kellett volna nagyobbra méretezni, nem kell mindent mindig teleírni. Meg azért az SSD/egyszerű pen közt akad némi különbség. A cserélhetőség érdekes, sok gyártónál egész értelmesen van, de ha ez is úgy lett összekaasztva, mint a Tesla töltője, akkor jahh, az már inkább egyszer használatosan cserélhető.
Előző cégnél egy csomó ilyesmiről nem volt fogalmuk a fejlesztőknek, max. ugrálni tudtak és olyan körülményeket képzeltek el, vagy akartak szabni, ami alapvető korlátokba ütközött. Aztán persze ment a rinya, de itt legalább hamar belátták, hogy ezzel a lendülettel túl sok nem lesz belőle és elég rendesen szétzavarták a bandát.
-
npera
őstag
válasz Samott #36626 üzenetére
Toyota fedélzeti rendszere már 2015-ben is totál elavult volt (a vezető cuccokkal összevetve), de amit tud azt stabilan tudja. Szól a rádió, megy a kihangosító, a Spotify, tud USB-ről lejátsszani és még DAB is van benne.
A kinézetét minden rivjúban lehúzzák, de teljesen stabil és jó.
Így is lehet csinálni.
Szerintem szépen lassan a Tesla is be fog érni. Ha már gyártották mondjuk 3 éve a Model 3-at és kigyomlálták belőle a sok hibát, aztán felfuttatják a Model Y-t is, akkor addigra majd megtalálják a balanszot a túl hirtelen bevezetés és a túl konzervatív tesztelés között.
-
Gabibácsi
őstag
Tényleg sokkal jobb egy kigyulladó bömös, használhatatlan érthetetlen Audi középkonzol
Szerintem visszahívják, cserélik és kész, ahogyan a toyota is csinálta millió esetben.
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
-
Jahno
veterán
válasz Samott #36631 üzenetére
Háttértár elhasználódás az inkább tartozik a kopó/fogyó alkatrészbe, mint egy életveszélyes, szarul tervezett öngyulladás. Típushiba az összes cégnél homályzóna, vannak akik elismerik, van ami fű alatt néha megy, akár autó, fotómasina, mosógép. Nehéz megfejteni, hogy mi alapján és ki dönti el.
-
-NoVa-
addikt
Közben panaszkodnak, hogy ami napelemet a Teslával szereltettek fel, arra karbantartásra sem akarnak kijönni évek óta, mostanában azok is gyulladnak. Az első hypehullám most kezd visszaégni.
-
Jahno
veterán
válasz -NoVa- #36639 üzenetére
Garázscég alvállalkozó? Ezért érdekelt volna, hogy mennyibe kerül egy töltő és ki szerelné fel. Bár az átlagos, ahhoz még egy szakiskolás villanyásznak is értenie kellene. Napelemnél nagyon csúnya DC feszültségek rohangálnak, máskor meg minimális feszre csilliárd Amper jut. Ott sem érdemes elhülyéskedni a csatlakozókat és ahogy a kivitelezési morált meg a gyorstalpalókat nézem csoda, hogy idehaza időnként nem lángolnak. Vagy csak én nem tudok róla. Vagy ami késik az nem múlik. És akkor ezek folyamatosan változnak, ami egyik táblával jó megoldás az más cég más termékével nem egészen úgy van.
-
Jahno
veterán
Ez jogos, csak itt még meredekebb a dolog, mert kb. 1 centiről simán ívet húz és a megszokott villanyos módszerek sem működnek, külön figyelmet igényel minden. Aztán míg süt a nap, addig a tábla termel, ezt "lekapcsolni" sem egyszerű, ha karbantartás van. Átadás után lehet csak sokkal később jön el egy olyan csúcsteljesítmény, amit pont nem bír ki. Műterheléssel meg senki nem szokott szórakozni, igazából azt sem tudom erre létezik-e. Szóval nehéz megmagyarázni, de sokkal veszélyesebb üzem, mint egy alap 3 fázisú háztartás.
-
-NoVa-
addikt
válasz ncc1701 #36641 üzenetére
Elég jól kifejtik, hogy 2016-tól jöttek a problémák, amikor a Tesla megvette a Solarcity-t, és felpörgette a telepítés tempóját a profitmaximalizálás érdekében, miközben a fele szakembergárdát nem vették át, az újak képzését elspórolták, stb. Szóval kifelé cukormáz, belül agilis project ez is
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest