Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sh4d0w:] Darth Vader, a Lázadó
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [hege8888:] Retro Kocka Kuckó 3D tour
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m26.gif)
Szada85
aktív tag
Már csak a hajónapló kedvéért:
A héten beszéltem Barcsik Lászlóval (Barcsik Garage), eléggé ismert otthoni VAG szakival, vázoltam neki részletesen a történteket, és adott két tippet is.
A diózás szerinte "ilyen használattal" még nem kellene esedékesnek lennie, a tünetek alapján ami szerinte "gyanús" az (olcsósági sorrendben):
-Vez.tengely állító mágnese, illetve mágnesszelepe is tud ilyet produkálni.
-Vezérlésre érdemes lenne ránézni, elképzelhetö, hogy kezd megnyúlni a lánc, ez szintén okozhat ilyen tünetet.
Mivel a legkorábbi idöpontja augusztusra van, így elsö körben megkínáljuk a motort egy új mágnessel, szeleppel, aztán fingers crossed, ha továbbra is fosh marad, akkor augusztus végén irány a Barcsik-mühely (nekem meg valami rehab).