Hirdetés

2024. május 9., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#268101) Szoszo94 válasza bulikavagyok (#268094) üzenetére


Szoszo94
őstag

Míg jártam Kecskemétre legalább havi egyszer (februárig), addig sokszor láttam az M5-ön a pihenők kijáratánál traffit. M1 Győr - Hh közt viszont napi szinten kétszer járok, ott nem találkoztam vele eddig. Illetve havi egyszer M1-M0-M4 és akkor sem láttam eddig ezen az útvonalon.

M86-on pedig pár éve a felüljáróról mértek sokszor Szombathely mellett, viszont kéthavonta megyek arra és azt sem láttam már pár éve.

[ Szerkesztve ]

Lexus IS250 Sport Mark Levinson // Renault Mégane II PH2 Grandtour 2.0dCi

(#268102) radi8tor válasza Kickass (#268100) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Hmm ezt jó tudni :D

⭐ Stella

(#268103) Qru válasza bulikavagyok (#268094) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Palyakon valoban elegge leltak a meressel, en is ezt tapasztaltam. Sot nem csak ott autouton se mernek.

#nincsbennetarcsi

(#268104) bulikavagyok


bulikavagyok
nagyúr

Szóval mérnek még, csak nagyon-nagyon ritkán. Ez megnyugtató. :D Köszi mindenkinek! :R

[ Szerkesztve ]

(#268105) sutszi válasza bulikavagyok (#268104) üzenetére


sutszi
veterán

Annyira nem...elaltatják a gyanakvásod, aztán bumm...mire észreveszed már késő. ;]

Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage

(#268106) Qru válasza sutszi (#268105) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Foleg most a szigoritas utan.

#nincsbennetarcsi

(#268107) szabonagyur válasza Qru (#268103) üzenetére


szabonagyur
félisten

Mondjuk esélyesen nagyobbat tudnak fogni a főutakon, ott mindenki jobban nyomja (én is ott kaptam még csak büntit).

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#268108) bulikavagyok válasza sutszi (#268105) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

:D Továbbra is nyitva fogom tartani a szemem, de mostantól egy kicsit lazábban fogom kezelni ezt a kérdést. :B Nekem egyébként jól jön ez a "lazítás", mert bár voltak ettől gyorsabb autóim, de egyikkel sem volt olyan nehéz lassan menni az autópályán, mint ezzel.

[ Szerkesztve ]

(#268109) nandow válasza bandus (#268084) üzenetére


nandow
aktív tag

Igen, azt tanúsíthatom, hogy a Civic elég alacsony. (Voltam vele próbakörön.)
HR-V? Bár abban nem annyira potens a hajtáslánc. De elég praktikus autónak tűnik.
Vagy várd meg az új CR-V-t, az erősebb, és jól pakolható. (hátsó ajtaja is nyílik szerintem 90 fokban)

(#268110) molnarpeter válasza szabonagyur (#268107) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Errefelé is feltűnően sokat mérnek falusi helyszíneken. Pályán nem nagyon járok mostanában, de régen sem igazán találkoztam ott trafival igazából (illetve elég ritkán).

(#268111) bandus válasza nandow (#268109) üzenetére


bandus
veterán

cr-v annyira nem tetszik, meg drága is, akkor már sokkal inkább egy rav4. viszont ez a renault fhev austral elég király, egyre inkább tetszik, minél többet nézegetem :)

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#268112) Qru válasza szabonagyur (#268107) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Eddig csak autopalyan kaptam. 2 falu kozott gyorsan menni nincs sok ertelme mert alig nyerek valamit, igy nem szoktam.

#nincsbennetarcsi

(#268113) Tom1939 válasza nandow (#268109) üzenetére


Tom1939
őstag

Ha jól emlékszem az V. generációs Rav4 már kívül volt a kereten, és ha az lesz mint máshol az új CRV eszméletlenül drága lesz. Értsd jóval drágább mint a Rav4... De jön egy ZRV nevű SUV a HRV és a CRV közé ami alig kisebb mint a mostani CRV (az új CRV szépen nő, vagy 4,7 méter lesz ha jól emlékszem), ráadásul a 2.0 hibriddel. De közelmúlt jó honda szokása szerint pici csomagtérrel (380-320 között attól függ hol nézed ami azért vicces egy 4,57 méteres SUV-tól).

[ Szerkesztve ]

(#268114) Qru válasza Tom1939 (#268113) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Végre nem csak a Subaru csinál nagy autót kis csomagtérrel. :DDD

#nincsbennetarcsi

(#268115) barnam_


barnam_
nagyúr

Itthon autópályán nekem 150 tempomat, az GPS alapján 145. Biztos nem jön csekk :)
M7 déli part melletti szakaszán, ahol a pestiek már nem járnak a madár se jár, néha 160-70, de szerintem erre a tempóra már csak a belső sáv jó, a szélső nagyon hepe-hupás.

(#268116) Tom1939 válasza Qru (#268114) üzenetére


Tom1939
őstag

De ez kb japán mánia kezd lenni... Honda és Lexus is ezt csinálja. Lexus rádásul azonos alapon csinál ott kicsi belső teret és csomagteret ahol a toyota testvérmodell még tágas... Mondjuk ehhez még a Honda arányaiban is jó drága lett. Isten bizony megnézettem a feleségemmel ezt az új Lexus LBX mielőtt kapna egy új jazzt... Abban sem vagyok biztos hogy drágább lesz ahogy most a Lexus akciózik... Persze az új Jazzben is kisebb a csomagtér (ahogy a Lexus LBX is "csinált" 330 litert a yaris cross 390-éből...)

(#268117) 6030D válasza Qru (#268114) üzenetére


6030D
Ármester

Tegnap jött egy ismerős egy új 4 ajtós Corollával, csereautó. Olyan kicsi a csomagtérnyílása, hogy egy gérvágó fűrészt nem lehetett berakni. Pedig az nem a hűtőszekrény kategória. Szerintem a nagy méretű bevásárlószatyrot is csak döntve lehetne befűzni.
[link]
Valami sima benzines volt, automatával, országúton 8 literes fogyasztással.
Fel szokott itt jönni, hogy minek a kombi egész évre. Hát nem sírom vissza a sedan E11 Corollát pakolásnál soha. :N

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#268118) nandow válasza Tom1939 (#268113) üzenetére


nandow
aktív tag

Nagyon elsszáltak az árazások a Hondánál. Civic is 13,7-15,6 felszereltségtől függően.
Az új CR-V sem lesz olcsó. Nekem olyasmit mondtak - igaz még februárban -, hogy a sima hibrid 17-20M, a plugin 22M...

[ Szerkesztve ]

(#268119) Qru válasza Tom1939 (#268116) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Mert a tesztek/vevők nagyon rámentek a hátsó lábtér méretére amit a csomi kárára ment. Mondjuk az enyémnél cserébe, 2 felnőtt kényelmesen elfér hátul még hosszú távon is.
Viszont a hosszmotor is rontott a mérnökök a mozgástéren, illetve ugye nem is mély a csomi mert ott a hátsó difi meg a pótkerék is. Szóval a Jazz hiába sokkal kisebb sokkal nagyobb a csomija.

#nincsbennetarcsi

(#268120) Qru válasza 6030D (#268117) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, ezért jó az álszedán, ahol az üveggel együtt nyílik a hátsó ajtó. Forma megmarad és a praktikum is.

#nincsbennetarcsi

(#268121) Tom1939 válasza nandow (#268118) üzenetére


Tom1939
őstag

Jazz crosstar meg 11,1. Szerintem a Lexus LBX olyan 13-tól indul majd lista áron. De Lexus ad mostanában engedményt, Hondától még engedményt nem igen láttam. Ha odáig jutunk nyilván megkérdezem, de azért ha van Lexus is a Jazz árából akkor azért az nehéz döntés. Főleg a hírekkel hogy a Honda csökkenteni akarja jelenlétét Európában.

szerk Qru: ok a hátsó lábteret értem, de valahogy ezt a jelenlegi CRV tudja nagy csomagtérrel, a gyakorlatilag ugyanakkora új ZRV meg csak pici csomagtérrel... Bár azt nem tudom hogy az új ZRV-nek nagyobb lesz e a lábtere mint a jelenlegi CRV-nek. Bár csodálkoznék ha sokkal nagyobb lenne (a jelenlegi CRV mint kasztni szerintem nagyon jó méretekben).

[ Szerkesztve ]

(#268122) Qru válasza Tom1939 (#268121) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Honda nem ad, ismerős most vett egy zsír új Jazz-t, egy szőnyeg szett meg egy alsó közepes téli szettet (felni nélkül) sikerült csak kialkudni a listaárhoz képest.

#nincsbennetarcsi

(#268123) Tom1939 válasza Qru (#268122) üzenetére


Tom1939
őstag

Hát akkor nyugaton (azaz keleten :) ) a helyzet változatlan. 2018-ban is ez volt amikor a feleségem jelenlegi jazzét vettük (valami 100 ezer volt talán az engedmény).

(#268124) Qru válasza Tom1939 (#268123) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

De ez mindig is így volt, legalábbis 2006-ban amikor mi vettük a Jazz-t akkor is kb ez volt a szitu.

#nincsbennetarcsi

(#268125) MC Pite válasza bandus (#268111) üzenetére


MC Pite
veterán

Sejtem a választ, de azért megkérdezem: Kellenek ekkora batárok? :)

Az én mentségem a gyerek és a bringasport [link] (2-3 bringával szoktunk útra kelni, amit bentre szoktam rakni) a nagy autóra.
Korábban sokat jártunk túrázni és bringázni, meg sokat kellett cuccolnom, azért is voltak azok, amik:

2007-2012 XP 1.8 16V

2012-2019 XP 1.6 16V @117LE

2019-2023 Megane Grandtour 1.6 16V @124LE

És bálnácska, 2023- C4 SpaceTourer 1.2 Puretech

Szóval nem hiteltelen, hogy azt mondom, csak akkora autóra célozzon az ember, amekkora tényleg kell, mert ekkora kellett, családban és ismerősök is többször mondták hogy vegyél Grand ilyet meg Grand olyat, nagy egyterűt, nagy suv-ot, stb. Akar a tököm sokat költeni üzamanyagra, alkatrészre, meg nem szeretem ha a méret a vezethetőség rovására megy. Ezerszer inkább rakok fel évente 2× boxot a tetőre, minthogy mindig a nagyobb tengelytávú, billegő farú telefonfülkét terelgessek, aminek a nagyobb terhelhetőség miatt olyan rugói vannak, mint a személyszállító vonatkocsiknak. Vagy suv-ként ezt még megfejelik emeléssel és kőnehéz kerékkel és szar hangolással is esetleg. No way. :N

Bár tudom, ott van a tetszik paraméter is, meg egyebek. De pl a kis crossoverek is lazán hoznak kompakt méretet és kifinomultságot (Capturt vezettem, bizton állíthatom, de a hrv, csomi kivételével a c-hr, 2008, Niro is úgy vélem tudja). Attól eltekintve, hogy nem is feltétlen kell mindenkinek emeletes autó.

Tom1339: A toyota tágas manapság nem nagyon állja meg a helyét, corolla ok, corolla cross nem az, rav4 elődjéhez és psa-hoz képest (akik egyterűt álcáznak suvnak) nem az.
Pedig az előző rav4 és cr-v álcázott eygterűek voltak még szintén, de most a pluginhibridség miatt mind ezek, mind az európai/koreai kombik sima változatánál is megszüntették az ügyes bővíthetőséget, normális csomit. :O
Bár pl a C-HR-nél nem tudom mi volt az oka, mert abból nincs plugin, de konkrétan másfélszer akkora csomija van a 208asunknak telejs méretű pótkerékkel, mint a C-HR-nek szükségpótkerékkel. Értem, hogy multilink de azért nem a pöcsöm magasságában kellene hogy kezdődjön a padló, majd másfél arasz múlva már ott is a kalaptartó.
Elől a félpanoráma tető és icockpit miatt érződik nagyobbnak, hátul a több fény és üveg és kicsit több lábhely miatt, amúgy meg sokkal nagyobb autónak tűnik kívülről a toyota, gyakorlatilag kétszer annyiért vásárolt nagy autót a kis gyösszel összehasonlítva nagyon nem érződik hol a fenébe a kétszer annyi lóvé benne, beleértve a vezetést, megvalósításbéli finomságokat, jóságokat.

#napifogyi: Hogy ontopik is legyek, pár napig nem szinkronizált a mycitroen, most végre megint megy, júniusi átlagom 4,9l/100km a 223km-re (május 5,3 1035km-re)

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#268126) cappa72 válasza MC Pite (#268125) üzenetére


cappa72
nagyúr

Kell...
Ha már gyerek, meg bicó... ;)

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#268127) MC Pite válasza cappa72 (#268126) üzenetére


MC Pite
veterán

Nem neked, neki kell-e most Rav4 meg Austral :)

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#268128) Qru válasza MC Pite (#268125) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Melegszik az ido, javul a fogyi szepen.

A feleslegesen nagy autonak en sem vok hive.

#nincsbennetarcsi

(#268129) Tom1939 válasza MC Pite (#268125) üzenetére


Tom1939
őstag

Igazából arra akartam kihegyezni hogy az azonos toyotából mindig egy jóval szűkebb lexus lesz. A Chr kapcsán teljesen egyetértek. Igazából a Corolla Crossnál is, ahhoz képest hogy majd oly széles és csak 15 centivel rövidebb durván kisebb hely van benne mint a Rav4-ben.

Rav4 kapcsán annyiban tudok nyilatkozni hogy szerintem jó tágas (de 4. generációban nem ültem), és nem akartam én eleve ekkora autót venni, de külső/belső méret arányban én messze ezt éreztem legjobbnak (avagy nagy hodály de legalább nagy belső térrel). Meg tetszett is drabális stílusa. Előtte scrossom volt (ami különben szerintem tök jó ebben a belső külső méret arányban) és a corollát pl. egyértelműen szűknek éreztem utastérben hozzá képest.

(#268130) tboldi válasza Qru (#268128) üzenetére


tboldi
nagyúr

Ahogy én sem. Mondjuk szingli csávóként még a MiTo 4 métere és 270 literes csomitartója is túlzás nekem, ha úgy vesszük, egy Smart is elegendő lehetne akár. :D
.......................

Amúgy már 3,5 órája dolgoznak rajta, vagyis a becsült munkaórák kb. felénél járnak, és még nem hívtak, hogy gebasz van, úgyhogy bizakodó vagyok. :D

[ Szerkesztve ]

(#268131) Qru válasza tboldi (#268130) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Smart? De csak is a roadster. :))

#nincsbennetarcsi

(#268132) tboldi válasza Qru (#268131) üzenetére


tboldi
nagyúr

Írhattam volna Suzuki Altót vagy VW Upot is, bármit az A szegmensből. :D

szerk.: Mondjuk a Smart ForTwo még eggyel lejjebb van.

[ Szerkesztve ]

(#268133) Qru válasza tboldi (#268132) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Renault Twizy. ;]

#nincsbennetarcsi

(#268134) tboldi válasza Qru (#268133) üzenetére


tboldi
nagyúr

Abban rossz a fűtés. De végigvigyorogtam azt a 3-4 km-t, amit tesztvezettem eggyel. :D

[ Szerkesztve ]

(#268135) MC Pite válasza Tom1939 (#268129) üzenetére


MC Pite
veterán

"Előtte scrossom volt (ami különben szerintem tök jó ebben a belső külső méret arányban)"
Ültél te már Xsara Picassoban? ;]
XP - S Cross szé/ma/ho/teng.táv (cm): 175-178 / 163-158 / 427-430 / 276 - 260

De ha nem vagyok genya, akkor ott a 2008 mint hasonló korú/generációs/árú és jellegű jármű. Abba direkt nem megyek bele, hogy egyéb téren mekkorák a különbségek, mert párezer karaktert el lehetne sütni, és a topik nagyját nem hiszem, hogy érdekli. :)
Szélvédő, i cockpit, üléshelyzet, műszerfal, középkonzol elhelyezkedése alapján elől simán tágasabb(nak érződik), hátul is picit, hátrébb meg végképp nyílik az olló.

Szóval szerintem nem (olyan) pazarló a hellyel az S-Cross (mint a CHR), de a jó helykihasználás messze nem ilyen.
HRV vagy egyéb nyalánkságot azért nem rakom mellé, mert az drágább volt. De Captur, C3 AC/Crossland is mellé rakható (2008al közös alapok), Stonic, Kamiq, anno a Rapid Spaceback, stb szintén legalább ilyen jó.


[ Szerkesztve ]

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#268136) kisza25 válasza tboldi (#268130) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Opel tegnap ugye kész lett, ma fizettem 133eFt-ot, vezérlés+ szíjjak+ feszítők +vízpumpa+ folyadék+ klíma szabadon futó csapágy és munkadíjra :)

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#268137) tboldi


tboldi
nagyúr

Tehát akkor 156k lenne a kedvességed nélkül. Egész óccó, ott nincs a nyugatló hanyat okozta prémium. :D

[ Szerkesztve ]

(#268138) szabonagyur válasza MC Pite (#268135) üzenetére


szabonagyur
félisten

Néha azért nehéz eldöntenem, hogy Te vag Boldi a jobban márka bérenc :D

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#268139) Qru válasza szabonagyur (#268138) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ez igaz. :D

#nincsbennetarcsi

(#268140) embe válasza radi8tor (#268102) üzenetére


embe
nagyúr

Ha megtanulsz időben elindulni, akkor nem releváns az infó. ;]

Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe

(#268141) tboldi válasza szabonagyur (#268138) üzenetére


tboldi
nagyúr

Nálunk 3 teljesen különböző autó van, és nem sűrűn vettünk még egymás után ugyanolyanokat*, Pite meg a Renault-t leszámítva mindig ugyanabból a konszernből válogat. :D

*Volt 2 db 343-as és 1 db 345-ös Volvónk, de csak a ritkaság és az alkatrészellátás miatt (+ egy nyuszi miatt is), előttük 120-as Skoda, utánuk a WagonR jött. Illetve még a Lanciára és az Alfára lehet rásütni, hogy "egyformán" Fiatok.

[ Szerkesztve ]

(#268142) MC Pite válasza szabonagyur (#268138) üzenetére


MC Pite
veterán

Én ugyanúgy szeretem a HRV-t is, csak arra azt mondjátok almát körtével :)

Arról meg nem tehetek, hogy a suzukinak csak kettes alával megy az autótervezés, és csak kisautó alapokra. Arról sem, hogy a franciák jók szoktak lenni a családi autók, praktikum, bővíthetőség terén (meg a Honda is régebben).

De igen, a PSA autóit jellemzően szeretem - szinte minden márkánál van olyan ami kéne, meg PSA-nál is vannak olyanok ami nem kéne.

Uccsó előtti HRV, 2-3 évig ez állt nálam első helyen: [link]
Utódja nem rossz, bár nem az akkuk miatt kevésbé nagy durranás a bővíthetőség és tovább emelték(~2cm)/növelték a kerékméretet.
[vezes] , mert a tc-n katasztrófálisak a képek, ill adac

tboldi: Jaja. XP erős ajánlat volt, és azt tudta amit kell, olcsón tágas, megbízható. Nejemnek néztünk Note-ot, Splash állt nálam az első helyen TPCA törpéket, Jazzt (drága volt). Majd benyögte pár heti keresgélés után hogy neki a C3 tetszik, amit én addig kizártam, mert azt hittem a 206os testvére, de szerencsére nem. A 208at én mutattam neki, de korának egyik legjobb kisautója, nem volt nehéz kiválasztani (kia/hyundai seggpróbáig első helyen volt).

Magamnak mindent is néztem mikor a Meganet vettem, szintén kia/hyundai volt erős versenyző még. Renault nem a szívem csücske, a M3 jó autó, de vannak benne renaultos faszságok (én a vw-hez hasonlítom leginkább hasonló gondolkosás/elbaszások akadnak bennük, miközben a psa műszakilag letisztázta a dolgokat és elment mellettük bizonyos dolgokban a családi autók technikai szintjén).

Most az Auris TS fl már elindulás előtt is lebeszélt magáról, de vezetve még sokkal rosszabb volt, egy gagyi autó, amihez képest a M3 prémium. C4P/ST meg régóta tetszett, újonnan az i30 és a Jogger voltak versenyben, használtban meg végül megint a 308SW/C4P maradtak bent.
Ez a kategória jól megy nekik, vagy jól ment, mert sajna ami ezekben tetszik, az utódokból a nagyja hiányzik. Nem én mondom, minden teszt ezt mondja, aki nem hiszi, mutasson ellenpéldát.

Meg újonnan is gondoltak ilyeneket róluk :). És ne feledjük 2014ben mekkora durranás volt az i3 és a Model S!
E COTY 2014

[ Szerkesztve ]

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#268143) Qru válasza tboldi (#268141) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Maradtam a japán vonalon, nekem azok jönnek be, azokért tudok lelkesedni. Pedig cégesként nagyon sok német autót próbáltam hosszasan. Ja meg egy olasz is volt ugye.

#nincsbennetarcsi

(#268144) MC Pite válasza tboldi (#268141) üzenetére


MC Pite
veterán

Amúgy mind a bolt, mind a szerelők lévén, mind a családból volt elég tapasztalat ezekkel is. Nem városi legendákat hallgattunk hüly... laikusoktól, hanem használtuk, javítottunk mindenfélét, azoknak adtunk alkatrészeket akik javítanak.

És igen, akkoriban aki beült egy plüss 1.8 XP-ba, hangár C8ba, panoráma ültetett egyterű 308SW-be, nem volt nehéz rákapnia :). De azóta már kb 400k km-t vezettem mindenféle autóval, és sokat szeretek, meg párat utálok (szia fapados kettes fóka és kettes kula).

Meg nyilván, mindenkinél vannak olyan dolgok/látásmód amik jobban bejönnek egyes gyártóktól mint a másiktól; ha nem így lenne, egyféle autó lenne mindenkinek. :)

[ Szerkesztve ]

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#268145) Qru válasza MC Pite (#268142) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az a HR-V a Jazz padlólemezre épül a praktikuma kb 10/10. Szoktam látni egy 1,5 turbósat belőle a környékünkön. Na azzal elég jól mehet. :K

#nincsbennetarcsi

(#268146) tboldi válasza Qru (#268143) üzenetére


tboldi
nagyúr

Én is kedvelem a japánokat, habár nem mindet, a Toyotánál vagy a Nissannál csak a nem kommersz, illetve a belpiacos típusokban látok fantáziát, de pl. a Suzuki esetében a magyar gyártású WagonR-ért is tudok rajongani. :DDD
De egyéb japán dolgokat is szeretek, Nintendo, Casio, Technics...

Az olaszozás meg viszonylag újkeletű nálam, ami igazából nem is a Lanciával indult, hanem egy Ducati Monster 821 tesztmotorral, csak az Ypsilonnal tudtam először megélni rendesen. :)

[ Szerkesztve ]

(#268147) szabonagyur válasza tboldi (#268141) üzenetére


szabonagyur
félisten

Tudod mire értem, mióta van nem Jazzed van nem is ajánlod nagyon ;]

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#268148) MC Pite válasza Qru (#268145) üzenetére


MC Pite
veterán

Tudom, de hasonlítsd össze a 2022-est a korábbival. Egyik egy crossovernek álcázott kisegyterű, nagyon kellemes. A másik nagyfiúnak akar látszani, és sokat elvesznek az akksik bővítésnél. Padlómagasság, stb adatokért ott az ridc/adac. Szóval még mindig jó helyen áll a többiekhez képest, de elődeihez képest sajna itt sem fényes a helyzet, divat diktál. :(

Szerk: Amúgy húgomnak is Jazzt ajánlottam, most az van neki (bár csakazértse ezt akart ha én ezt mondom elsőre).

[ Szerkesztve ]

<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html

(#268149) Qru válasza tboldi (#268146) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Persze japó kocsikból is van szr bőven. Csak arra akartam kilyukadni, hogy hiába volt sok német autó a kezeim között egyikért sem tudtam lelkesedni igazán. Max elismerni, hogy jó (már ha valóban az, a B5.5 és B6 Passat pl ilyen volt).

#nincsbennetarcsi

(#268150) Qru válasza MC Pite (#268148) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

HR-V-ből nekem is a Jazz alapú kéne inkább. Még akár a szívó 1,5-el is előbb venném mint az új felfújt verziót.

#nincsbennetarcsi

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.