Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
tresh
addikt
Ahh ne add fel ilyen hamar, mond mutterodnak hogy, a lekvár még várhat ez csak pálinkát visz. Majd megisszuk egy találkozón Add kettő: szép gép, reméljük egybe is lesz
Hát ez pöpecül néz ki
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Qru
MODERÁTOR
Like! Remelem ok es el is hozod.
#nincsbennetarcsi
rbalint88
addikt
Hajra, hajra!
bulikavagyok: mi a baj az MHD-val? Mar keso, megvette, rajta van a durrogos program (neha jol esik turhonek
lenni, legalabbis a tiz perces mai koron szorakoztatoan durrogott. Aztan lehet egesz nap nem kivannam mar)
brumi1024
veterán
Melyik M4-e van a szomszednak, F szeria vagy G?
cOxeR
Ármester
Biztos nem rotyog az állandóan, kell neki a fordulat. - én is tudok normálisan közlekedni folyamatos figyelemfelkeltés nélkül
MunezXBK
nagyúr
Golfom is csak 3000-4000 között durrog.
rbalint88
addikt
F82 LCI, viszont meg reszecskeszuro nelkuli.
cOxeR, Munez: 2000 felett ez fixen durrog igy
Nem ismerem őket, de egy gyors netes keresés alapján nem hiszem, h "rájuk bíznám az autómat". Illetve az efféle átalakítások amúgy is ellenjavalltak a gyári garancia elvesztése miatt. Van bőven olyan tuning lehetőség ami nem jár garivesztéssel - ez szerintem nem az.
Szerk.: Ha már nem garis akkor végülis OK lehet.
[ Szerkesztve ]
cOxeR
Ármester
Mondjuk turbós popandbang teljesen más karakterisztikájú mint egy szívó.
Öt Audi égett ki - a tréler műszaki mentése az M86-os autóúton - ezek szerintem újak lehettek.
Szerk.: Újak voltak
[ Szerkesztve ]
opr
veterán
Uhhh, ez szívás. Ilyenkor mi van azokkal vajon, akik várnak szegény kocsikra? Biztos nem kerülnek a várólista végére megint, az pláne most elég durva lenne.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Jó kérdés! Hat-hét autónál biztosan talál rá megoldást a gyár.
Én amúgy mindig tartottam ettől, a külföldi autóvásárlásoknál. Többször felmerült már, h hazahozzák nekem traileren a megvásárolt autót, anyagilag sokkal jobban jártam volna, de pont ezért nem vállaltam be soha. Mert persze azoknak a fuvarosoknak akik a használt autókat hordják nincs normális biztosításuk. Az egész rakományra van pát tízezer euró, de az adott esetben a károd tizedét sem fedezi. Ebben az esetben is vajon mi okozhatta a tüzet? Kíváncsian várom, h vajon ki fog-e derülni...
[ Szerkesztve ]
opr
veterán
Na igen, pláne használtautónál necces. Max ha a kereskedőtől veszed, és lehet fizetni átvételkor, akkor persze, de amúgy én se mennék bele.
A tűz oka engem is érdekel, de őszintén szólva az jobban, hogy ilyenkor mi van az emberekkel, akik már sokszor fél éve várnak a kocsira. Szerintem egy ikyen hír egy igazi autóbuzinál kicsit kitör a lélekből is.
[ Szerkesztve ]
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Pedig ne tudd meg, h mennyien vesznek így autót! Tudomásom szerint a legtöbb nepper így dolgozik. Sok tulajdonos 100k euró feletti autókkal is bevállalja a trélereztetést. Nem is értem azokat az embereket. Mondjuk szerintem a legtöbben bele sem gondolnak, h mekkorát kockáztatnak. Szép kis pereskedés lehet egy ilyenből, de a pénzednek jó eséllyel búcsút inthetsz.
Szerk.: Jaja, sajnálom őket is. Bár őszintén szólva nem tudom, h őket vagy az autókat sajnálom-e jobban. Mondjuk, ahogy az előbb is írtam, szerintem ilyen esetben max pár hét csúszással megkapják amit rendeltek. Megoldja a gyár.
[ Szerkesztve ]
opr
veterán
Tudom, és nekem is furcsa, de gondolom kinek mi. Én alapvetően kockázatkerülő vagyok, pláne ha sok pénzről van szó. De lehet, hogy van, aki szerint nem is kockázat. Szóval tudja a franc, nekem a hideg futkos a hátamon mindig, ha valami, amit én is meg tudok csinálni, nem rajtam múlik. Nem azért, mert azt hiszem, hogy jobban vezetek, mint a traileres. Pláne nem azon az úton, ami ezerszer megtett. Egyszerűen azért, mert ha magamnak csinálom és elszabom, akkor az az én hibám, saját baromságom, ilyen az élet, haladjunk. Könnyebben megbirkózok a gondolattal valahogy, akkor is, ha nagyobb az esély rá, hogy baj lesz belőle.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Én is hasonlóképp.
cOxeR
Ármester
Azért az se kis feszkó és kockázat ha saját magad hozod-viszed az autód, teszem azt egy bérelt autóval.
Nekem az I3 pl az országba ilyen több autós traileren jött be (Hollandiából), országon belül meg én mozgattam bérelt szállító autón, így volt gazdaságos.
grizlisandor
addikt
Csinos!
Qru
MODERÁTOR
Biztos bmw dizelmotor volt a traktorban.
#nincsbennetarcsi
opr
veterán
Jogos típustól és távolságtól is függ. 1000%,hogy én se próbálnék meg lábon hazahozni Hollandiából egy i3-at. Azért az én torkomnak is vannak határai, na.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
Qru
MODERÁTOR
Becsnepperek hoztak haza labon egy Teslat Nemetorszagbol. Van is vidi rola a YT-on.
#nincsbennetarcsi
Doki16
addikt
Az egy durva összehasonlítás, mert Gerő egy Passat 2.0 TDI-vel ment, ami hosszútáv bajnok. Ráadásul egy seggel végignyomta
Erre nem való még egy Tesla sem. De évente egy-kétszer be lehet vállalni egy nagy akksissal. Főleg ha Tesla saját töltőit ejti útba az ember.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
hellomi
tag
Jovoheten csinalok egy kis UK->NL es vissza tavot Teslaval, a kis akksis Model 3al, kivancsi vagyok mennyire lesz egyszeru az elet EU-ban vele.
UK autokra most jar ingyenes EU supercharging a vakacio idoszakra, tehat meg az aramert sem kell fizessunk, ha EU-ba latogatunk autoval.
ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
cOxeR
Ármester
Én csak Bp-Brno távot mentem I3 94aH bev-el most télen hidegbe/nagy szélbe az simán vállalható volt, 720km oda-vissza, 4 töltés útközben, egy meg éjjel szálláson.
Egy baj volt, hogy a töltök továbbra se 100%-ban megbízhatóak, így pl kifele 40 percet vesztegeltem egy pálya menti töltőnél. Azért napi ~500 feletti távot nem igazán vállalnék be vele, azt is inkább max nyáron.
Qru
MODERÁTOR
Most nyaron direkt figyeltem a toltokre kivancsisagbol. Ugye megalltunk tobb helyen is tankolni, enni, stb a HU-HR-SLO-HU karikan. 1 esetet kiveve mindenhol fullon vt az osszes tolto igy foszezonban. Tehat ha villanyossal vagyok varhattam volna kitudja meddig hogy szabaduljon fel tolto.
Gyerekcipoben van meg az infrastruki is meg maga a technika is.
#nincsbennetarcsi
Rivaul
addikt
Sziasztok!
Nincs valakinek infója róla hogy a veszélyhelyzet miatt eltolt műszaki esetén, a teljes ciklus időpont eltolódik? Tehát ha decemberben lett volna, de pl májusba vinném. Akkor ezentúl májusba lenne állandóann, mert az a 2 év. Vagy a mostani 1,5 év lenne és ugyan úgy 2024 decemberben kellene ott állnom? Gyűlölöm ezt a karácsony előtti időpontot, emiatt a teljes eltolás reményében csúsztattam. Csak mindenki mást mond.
[ Szerkesztve ]
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
molnarpeter
nagyúr
Új vizsga időponttól kapsz megint 2 évet, igen június 30-ig tolták ki véglegesen.
[ Szerkesztve ]
dj79
senior tag
HR-ben már nem lesz gond idéntől, olyan díjak lettek az eddig ingyenes elen hálózaton, hogy sok ember sokkot kapott már előre.
opr
veterán
UK->NL az abszolut nem hangzik veszesen, meglepne, ha barmi gond lenne vele. Plusz ott azert vegig eleg jo az infrastruktura is. Az ingyen aram meg plane bonusz.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
cOxeR
Ármester
Körülöttünk mindenhol több már 150-160Ft, sk (0,45eur), cz (9,9kc) a kw díj. Hr-be mennyi lett?
(#222232) MasterMark válasza molnarpeter (#222228) üzenetére
MasterMark
titán
Június 30. + 60 nap, vagy ez már a végleges vége?
Switch Tax
F_Zolee
veterán
Így is sok...
szabonagyur
félisten
Nézem a videót a száguldozó piros F Astra cabriosról... eléggé hihetetlen, hogy legalább fél éve csinálja gond nélkül.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Rivaul
addikt
Szuper!
Az sokkal barátságosabb lessz akkor. Köszönöm
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
dj79
senior tag
barnam_
nagyúr
tboldi
nagyúr
Jobban illik az összképbe. 👍
Én meg az eredeti Clariont tettem vissza nemrég a WagonR-be, ez is jobban passzol a műszerfal többi részéhez, mint a Pioneer, amit apum választott. Belátta ő is.
[ Szerkesztve ]
Petyyyyy
addikt
RS3 kellett volna - [link]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
macilaci78
nagyúr
720 km összesen 5 töltéssel/megállóval? Ez egy Budapest-münchen táv.
Vagy szüleimhez lemenni csak oda 250 km, 2,5 óra kényelmesen, de azt se bírja ki egyben.
Mondjuk, az i3 amúgysem pályagépnek termett.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Qru
MODERÁTOR
Akkor hiaba vezettek be a section control-t, a villanyosok majd 90-el szelaranykban vonatoznak klima nelkul.
#nincsbennetarcsi
barnam_
nagyúr
Szerintem is jobb, a sárga háttérvilágítás és a nagyobb gombok / kinézet miatt vettem meg. Azt leszámítva semmivel sem tud többet, sőt 1-2 dologban el is marad (nincs line-out, aux bemenet csak hátsó vezetékkel, BT lejátszás közben nem írja ki az előadó/szám címét, nem tud USB-n tölteni - wtf...), cserébe elég drága. De még mindig inkább ez, mint a gyári Becker amit ugyancsak drágán árulnak, és legjobb esetben van CD, rosszabb esetben kazetta.
Ha nincs igény modern fícsőrökre, jó az a retró Clarion is bele
[ Szerkesztve ]
cOxeR
Ármester
Miként ösztönözzük az embereket, hogy vegyenek környezetbarátabb közlekedési eszközt, szép, így pont többe kerül elektromosan eljutni abólbébe… mint bármi mással.
Szada85
aktív tag
Köszi a képet, én is googliztam párszor már "korhübb" rádiót kutatva a GSi-mbe, de legutolsó kereséskor még csak a Blaupunkt Bremen-t dobta ki ~400€-ért, ahhoz képest ez a Continental már sokkal barátságosabb áron megy, közben látom, hogy a Blaupunkt is dobott piacra 1-2 ilyen "retro" darabot USB-vel, BT-al. Cool.
radi8tor
MODERÁTOR
Szerintem még mindig nem az EV a jövő. Itthon meg aztán végképp nem. Egyszerűen képtelenség lenne annyi autót konnektorba dugni, amennyit kéne. Paneltömbök környékét ne is említsük. Persze, ha felszántanák már végre a köztéri parkolókat és -1 szintre építenének még egy ugyanakkora parkolót EV pontokkal akkor azt mondom oké. De nagyon nem efelé megy a dolog.
Norvégiában elég jól megy az EV-re átállás már évek óta, de ott a lakosság sokkal nagyobb százaléka él családi házakban - ahol eddig is ki volt vezetve a 220 a kocsikhoz az állófűtés miatt.
⭐ Stella
cOxeR
Ármester
Nem pályára való, mondjuk Mo-n Bp körül élve, azért kiadja nekem a szükséges pálya távolságokat is. Tudni kell mire veszed, cserébe nekem 1 év alatt spórolt 500k+-t üzemanyagban 23 ezer km alatt.
Qru - nagy távra sok más lehetőség nincs, ez tény.
Nagyobb távra van másik, de egyre ritkábban ülök be, inkább csak ha kell egy kis “levegő” és ki akarom szellőztetni a fejem.
cOxeR
Ármester
Itthon mi megy gördülékenyen? Sajnos az elektromos autók árazás se abba az irányba megy… de igazából a kultúra sincs meg hozzá, a kompromisszum készség meg aztán a legtávolabb áll a hazai morálhoz.
Amíg nálunk egy 10 ezres városban az egyetlen 22kw-os töltőt a polgármester leszerelteti, mert sokba került, nincs miről beszélni. (ingyen töltő pályázati pénzből) - simán lehetett volna fizetős, de inkább beszántjuk
[ Szerkesztve ]
radi8tor
MODERÁTOR
Nagyobb távra olyanok lesznek mint a nemrég leleplezett Nissan amiben ketyeg egy kis motor és termeli az áramot.
Áruszállító teherautókban vagy kisbuszokban is van már ilyen.
Másik szálra reagálva: én speciel nem vállaltam be a plugint mert itthon nem tudom tölteni. Lakástól 2 percre van töltőhely, de percdíjas a parkoló, az kW-onkénti díjról nem is beszélve. Ha utcán töltöd kb sosem hozza be a felárát. Ha napelemmel tudod tölteni az az igazi nyertes megoldás (akár EV-t akár plugint).
Akkor volt igazán buli az EV itthon amikor még kevés volt az utakon és ingyenes volt tölteni.
Lassan megvonják a zöld rendszámos pluginektől az ingyenes parkolást aztán az is veszít kicsit a sármjából.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
cOxeR
Ármester
120-as Rex I3, nekem nagyon adná, de 14M, meg a ritka mint a fehér holló, ellene szól.
Teljesen érthető és jogos amit írsz, Nekem is az fogja a költségeket, hogy itthon töltöm közel 90%-ban. (napelem meg majd lesz, csak ezek a mondvacsinált pályázatok nem ram lettek kitalálva)
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Panasonic Lumix G X VARIO 12-35mm f/2.8 II ASPH. Power O.I.S. (H-HSA12035)
- 2db Iceriver KS0 KASPA bányagép + 180W új tápegység 2 év garanciával.
- Panasonic Lumix DC-G9 (V-Log L kiegészítéssel, 4 akkuval)
- Commlite CM-EF-NEX Auto-Focus Adapter (Canon EF - Sony E)
- Üzletből, garanciával, legújabb Asus Vivobook 17" i7-1355U 10 mag 5GHz/16RAM/1TBSSD/17,3"FULLHD