Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
szőröscica
addikt
A bonusz nem azt jelenti, hogy ha szintet lepsz, akkor kovetkezo evben kevesebb lesz a biztositasi dijad, mint a mostaniban. A bonusz egy kedvezmeny a teljes, A0-as biztositasi dijhoz kepest (B10-ben ez kb. 50%, szintenkent 3-7 szazalekpontot valtozik kb).
Ha azonban a biztositasi dijak altalanos novekedese ennel nagyobb merteku, akkor hiaba lesz jobb bonuszod, nominalisan tobbet fogsz fizetni.
Az meg, hogy mennek fel a kgfb dijak, nem meglepo. Egyre tobb a kocsi, egyre tobb a baleset. Egyre dragabb egy javitas az autok alkatreszei aranak es a munkaerohinynak koszonhetoen. Nem most fizetunk sokat, hanem eddig fizettunk nevetsegesen keveset.
Szoval azt allitani, hogy nem mukodik a bonus-malus rendszer, tevedes.