Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Kolondrum:] Éves rezsi
- [Re:] [plevips:] Építkezünk 3. rész (2024)
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Integrale
veterán
Nem hinném, hogy 4 millió egy M csomag. 330d-ig ugyan az a dízel mindegyikben. Egyébként én is inkább az M csomagot választanám (csak az optikai elemeit, ha lehetne), különben ránézni sem tudok egy F30-ra.
De a G20 is a sportosabb kötényekkel mutat jól, egyébként elég bamba azokkal a T alakú vackokkal.
[vilike] Az egy elég érdekes házibarkács lehetett. Elölről 2-es Coupe, hátulról 318d
Viszont az E32 hosszabb volt 30 centivel (az L többel is), a nagy tengelytáv jót tesz a stabilitásnak is.
Mindent összevetve, nekem marad ez A BMW, és ez E39.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"