Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#98351) 4Grider válasza Soulfly842 (#98350) üzenetére


4Grider
nagyúr

Csak jelzem, hogy a 10-30 alkalomból egy az 3-10%-ot jelent. Az már nagyon durva arány lenne, ez ellen a hatóságoknak muszáj lenne fellépni. De ahogy írtam is a 100-ból egy is nagyon magas arány...

(#98352) Soulfly842 válasza 4Grider (#98351) üzenetére


Soulfly842
addikt

Az egy százalék 1/10 -1/30-a ? :) Bár jobban belegondolva ez még mindig túlzó szám lehet.

[ Szerkesztve ]

(#98353) 4Grider válasza Soulfly842 (#98352) üzenetére


4Grider
nagyúr

Szerintem akkor érdemes a számokba belemenni, ha van valami konkrét szám. Én eddig csak az 1%-ot olvastam valahol, amit magasnak találtam...

(#98354) viktorhu válasza 4Grider (#98353) üzenetére


viktorhu
veterán

A próbálkozások 1%-a sikeres? És hány próbálkozásról tudni?

(#98355) #08205312 válasza viktorhu (#98354) üzenetére


#08205312
törölt tag

 A szolgáltató szerint fontos tudni, hogy a többi egyenlegfeltöltési módhoz képest az SMS útján történő feltöltések száma alacsony, és azon belül is elenyésző a csalásos esetek száma (nem éri el az összes tranzakciószám 1 százalékát sem).

Tehát nem a próbálkozások 1%-a sikeres csalók szemszögéből, hanem MINDEN sms-töltésre vonatkozik a szám.
Ez így azért már eléggé magas arány...

(#98356) viktorhu válasza #08205312 (#98355) üzenetére


viktorhu
veterán

Köszi! Jó lenne azért pontosabbat tudni (mennyi az 1% sem, mennyi az a kevés sms feltöltés, hány százaléka ez az összes feltöltésnek stb.) Mennyire egyértelmű vajon az üzenet a megerősítésről? (Pl. ha fel akarja tölteni a xxxxx számhoz tartozó egyenleget az előfizetése terhére, küldje a..... szót a yyyyy számra)

(#98357) lugosi válasza Soulfly842 (#98347) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

"De a legjobb a mezőkövesdi ürge volt, aki mindenki nevére otthonra rendelt sok-sok-sok-sok eszközt... mobilt... tv-t... stb-stb... "

Őt lehet, hogy ismerem... Nem Nyúl Kálmán volt? :DDD
Jáj, régi szép idők.

(#98358) KZP válasza lugosi (#98357) üzenetére


KZP
őstag

Beka Kálmán :D :D :D

(#98359) azigazimoris válasza viktorhu (#98356) üzenetére


azigazimoris
aktív tag

Appból kezdeményezett - gondolom smsről kezdeményezettre is - feltöltésre ez a megerősítő sms jön:
" TELEKOM EGYENLEGFELTÖLTÉS! Felhìvjuk figyelmét, hogy Ön pénzfeltöltést kezdeményezett egy mobiltelefonszàmra. A megadott összeget a következö havi szàmlàjàban kell kifizetnie. Fizetendö: 3500 Ft; Feltöltendö telefonszàm: 0630xxxxxxx ; Ha jòk az adatok, küldjön SMS-t (pl. OK) a +36303444440-re! Amennyiben mégsem szeretné a feltöltést végrehajtani, kérjük, NE vàlaszoljon. Üdvözlettel: Telekom "

Szerintem ez azért elég egyértelmű ....

Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+, S23 Ultra

(#98360) KengelRoland válasza azigazimoris (#98359) üzenetére


KengelRoland
aktív tag

Már akinek egyértelmű.
Sokan azt sem értik, hogy kör alakú kék táblán piros X az mit jelent. Pedig vizsgát tettek. És ebben semmi cinizmus nem volt.
Sokan az ajtóra írt feliratot nem értik egy üzletben, bankban.
Vagy mikor állok sorban egy bankautomatánál, polgár vesz fel pénzt és kérdezi a gép: szeretne bizonylatot nyomtatni? Igen/nem
Ez a két gomb van válasz lehetőségnek, hogy igen, nem. És nem érti. Nézi a monitort.
Ha nem a saját szememmel látom, nem hiszem el. És akkor vagy segítek neki és haladunk, vagy elkezd jelezni a gép, hogy csináljon valamit mert behúzza a kártyát, mire a polgár bestresszel.

[ Szerkesztve ]

Úristen! Kitiltattak az ájoesz fórumból. Most mi lesz? Egymás előtt villognak?

(#98361) ForRedGlory válasza KengelRoland (#98360) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Ennek az lenne akkor a megoldasa, ha a szolgaltato IQ szintet is vizsgalna szerzodeskoteskor. :D Amennyiben hulye az ugyfel, akkor igy jart. Tok egyertelmuen ott van az SMS-ben minden, amit ha magas ivbol, akkor igya is meg a levet.

(#98362) joelke HU


joelke HU
senior tag

Domino csomagban lévő adat roamingra mennyire használható? A Telekom oldalán csak a maraton 4 GB-ot írja, hogy abból 3 GB használható fel EU országban. Meg a napi 1 GB-osból 500 mega. A többi csomagról nem találtam infót.

Motorola G51

(#98363) thomas77 válasza joelke HU (#98362) üzenetére


thomas77
senior tag

Minden 30 napos csomag összes adata felhasználható eu roamingan is. Maraton 4GB is leforgalmazható teljesen.

[ Szerkesztve ]

(#98364) Vangelis válasza KZP (#98358) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Kemény.. ki olyan idióta, hogy ilyen néven rendeljen :DDD

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#98365) KZP válasza Vangelis (#98364) üzenetére


KZP
őstag

El nem tudom képzelni! :DD

(#98366) Keem1


Keem1
addikt

Valaki tudja, hogy a 1414-en a virtuális ügyintézőt, a Vandát hogy lehet kikerülni? Én értékelem a törekvést, és bizonyára tök jó lesz bizonyos esetekben, de ami miatt én telefonálok, 1000%, hogy egy gép nem fog tudni segíteni. Ellenben már 3x hívom újra, de az automata monológja után rögtön a gépi női hang fogad, választási lehetőséget sem hagyva.
Hogy kérjek élő ügyintézőt?

(#98367) Keem1 válasza Keem1 (#98366) üzenetére


Keem1
addikt

Tárgytalan, nem magentás számról sikerült.

(#98368) gzbotii


gzbotii
veterán

Sziasztok,

Adott egy Telekomos (Dominó) SIM kártya - kérdés, hogy ezt át lehetne íratni más nevére?
Amúgy is most júliusig kell újra adatot egyeztetni - akkor a kettőt megoldanánk egyszerre, ha van erre módszer.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#98369) #08205312 válasza gzbotii (#98368) üzenetére


#08205312
törölt tag

Az elképzelés teljesen jó: akár neten is intézheted.

(#98370) thomas77 válasza gzbotii (#98368) üzenetére


thomas77
senior tag

Adategyeztetsz az új tulaj adataival. Szinte azonnal a nevére is kerül. Ingyen van...

(#98371) gzbotii válasza #08205312 (#98369) üzenetére


gzbotii
veterán

Ez remekül hangzik.

Próbáltam az új adatokat hozzáadni - nem sikerült. Ami adat eddig egyezett (egy háztartásbeli lévén) az oké, minden más pirossal volt kiemelve, hogy helytelen.

Nem csak egy szimpla adategyeztetési folyamat lenne, más process?

[ Szerkesztve ]

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#98372) gzbotii válasza gzbotii (#98371) üzenetére


gzbotii
veterán

Megvan:

Ha az előfizető személye változott:

Az új előfizetőt rögzítjük rendszereinkben. Ehhez adategyeztetést kell elvégezni, ami során a Domino előfizetésedhez tartozó személyes adataidat ellenőrizzük. Az adategyeztetésre az alábbi elérhetőségeink egyikén van lehetőséged:

online,
a 06 (80) 630-045 telefonszámunkon, - ebben az esetben a hívást arról a telefonszámról kell kezdeményezned, amivel kapcsolatban egyeztetni szeretnél,
üzleteinkben.

A szám amúgy ingyenes hívható (Telekom hálózatról)?

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#98373) gabor9991 válasza gzbotii (#98372) üzenetére


gabor9991
őstag

Mivel 80-as így igen, ingyen hívható .

(#98374) gzbotii válasza gzbotii (#98372) üzenetére


gzbotii
veterán

Telekom oldala szerint online is intézhető (Ha az előfizető személye változott:), aztán mégsem. Továbbra is az van, hogy azok az adatok, amik változnak (név, személyi szám, stb) azokat nem tudom módosítani/helytelennek jelennek meg

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#98375) norberto_th


norberto_th
aktív tag

Megkaptam ma az sms-t, hogy a telefonom függetlenítése elindult. iphone-noknál ez mennyi idő szokott lenni? Ráadásul cserélve volt már a keszülekem, ez gondolom tovább hosszabbítja a folyamatot.

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#98376) szabogabor10 válasza norberto_th (#98375) üzenetére


szabogabor10
veterán

Szerintem az már független. Ellenőrizd.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#98377) norberto_th


norberto_th
aktív tag

De nem kaptam valami kódot, meg előtte kérdezem és azt mondták hogy 2 hét minimum. Csak megkérdeztem mik a tapasztalatok :DD

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#98378) dptrsk válasza norberto_th (#98377) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Iphone esetén nincs kód. Központilag függetlenítik.

(#98379) szabogabor10 válasza norberto_th (#98377) üzenetére


szabogabor10
veterán

Nekem amikor jött az SMS, már független volt. Semmi kód nem kell. Helyezz be idegen SIM-et, és aktiváld újra a telót. Ennyi.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#98380) atees válasza norberto_th (#98377) üzenetére


atees
őstag

Inditsd ujra es rakjal be masik kartyat. Nem lesz kod, nem lesz semmi.

Aláírás (nem kötelező megadni) :)

(#98381) Zeki


Zeki
nagyúr

Meghótt vala az online felület.
Beléptem, és sem weben, sem appban nem mükszik..

https://www.telekom.hu/lakossagi/tajekoztatok/online-ugyfelszolgalat-lassulas

(#98382) szabogabor10 válasza Zeki (#98381) üzenetére


szabogabor10
veterán

Én épp most fizettem be számlát a weboldalon.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#98383) Zeki válasza szabogabor10 (#98382) üzenetére


Zeki
nagyúr

Nálam mindkét felületen hibára dob. :(
Pedig most feltölteni szeretnék.

(#98384) zsoltzsolt válasza Zeki (#98383) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

A folyószámlám nyitva áll
😂

(#98385) norberto_th


norberto_th
aktív tag

Köszönöm a segítségeteket!

 iPhone 8Plus Silver, iPad Air2 Silver - IOS 12, Apple Watch S3, LG 4K Active HDR - webOS 4.0 / Xbox One S /  Music

(#98386) stefi68


stefi68
addikt

Telekom adategyeztetés!

Újra megszívatott az online felület úgy mint tavaly. :W

Kitöltöttem az adatokat és közölte, hogy nem egyeznek.
Átnéztem, kitöltöttem újra hátha elnéztem, átnézte más is, továbbra sem egyeznek.

Felhívom a megadott számot (+36-80-630-045), amin elkezdi magyarázni, mit tegyünk, mire lesz szükség, pontos adatok, stb.
Már majdnem untam a dumát, amikor odaért ahhoz a részhez, hogy adatok pontosan úgy mint a személyi igazolványban..., ha a születési hely után országnév is szerepel, akkor azt is meg kell adni!
Na erre be is ugrott, hogy tavaly is pont ez volt a baj.

Tehát hogy jövőre ne szívassam magam újra és más sem magát itt lesz a megoldás:

Navajonholszülettem (Magyarország) :D

◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►

(#98387) Zeki válasza zsoltzsolt (#98384) üzenetére


Zeki
nagyúr

Nem jelentkeztem be a telekom felületére, és így fel tudtam tölteni anyám egyenlegét.
Ha bejelentkezek, szinte semmi sem mükszik.

(#98388) ForRedGlory válasza stefi68 (#98386) üzenetére


ForRedGlory
félisten

Egeszen pontosan ilyenkor kivel van bajod? Az okmanyirodanal reklamalj, ha nem tetszik a felfestes... nyilvan, ha nem jol irod be az adatokat az utolso betuig, akkor nem lesz jo. Ez nem Telekom talalmany...

(#98389) dptrsk válasza stefi68 (#98386) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Az online felület is kiemeli, hogy PONTOSAN úgy add meg az adatokat, ahogy a személyiden vannak.

(#98390) zsoltzsolt válasza Zeki (#98387) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Ja, én arra céloztam, hogy ha feltölteni szeretnél, akkor az mehet a folyószámlámra is 😀

(#98391) Zeki válasza zsoltzsolt (#98390) üzenetére


Zeki
nagyúr

aztatat én értettemám!
:)

(#98392) prozodus


prozodus
őstag

Tényleg már csak ma lehet rendelni a 10gigás fixet? Hol írják ezt hivatalosan?

És mennyi idő alatt hozzák meg? Ez már volt, de nem találom.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#98393) Bogyó bá' válasza prozodus (#98392) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

Múlt pénteken rendeltem - és tegnap hozta a futár.

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#98394) #14379520 válasza prozodus (#98392) üzenetére


#14379520
törölt tag

Igen, ott van az oldal alján apróbetűvel, hogy június 6-ig lehet igényelni.

Hamar kihozzák, akár 2 munkanap alatt is, te választod meg.

De ennek az akciónak már vége: sztem már NEM lehet rendelni, mivel a mai rendeléseket délután 2ig (3ig?) lehetett feladni.
Azaz ha most ma este megrendeled, azt csak holnap vagy pénteken dolgozzák fel és semmiképp nem esik bele a 6-i határidőbe. Jövőhéten (hétfőn) hoznák ki leghamarabb.

Off: én még hétfőn rendeltem egyet, mai kiszállítással, úgyhogy pont kimaxoltam :D

Van viszont új akciójuk, 4x adatmennyiséget kapsz a rendelt adatcsomagokhoz:

https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/internet/mobilinternet/domino-mobilinternet-csomagok/domino-net

Én ezt javaslom helyette.

[ Szerkesztve ]

(#98395) teleahocipöm


teleahocipöm
senior tag

Pár hete tönkrement szüleim a régi telefonjuk, adtam helyette egy kártyafüggetlen okostelefont, de abba kisebb SIM kell. Nosza anyu átballag a Telekomhoz kicseréltetni, de elküldik dolgavégezetlen, mivel nem az ő nevén van a kártya.
Rendben, tegnap délután apu, anyu együtt mennek vissza, a kártyát kicserélik kisebbre, de az ügyintéző közli velük, hogy ki kell függetleníteni a telefont, elhitték, hazajöttek és ma mondják nekem, én persze hitetlenkedem.. Szétszedem összerakom és tényleg nem működik. ................
Irány a Telekom másik egysége, ott elmondom, mi a helyzet, rossz a kártya és édesapám nevén van. Na akkor akkor nem tud segíteni -mondja. Hát, annyit csak meg tud nézni,-mondom- hogy valóban rossz-e kelletlenül, de megteszi és megállapítja valóban rossz, de nem tudja kicserélni, ....... meg aszongya, hogy a szüleim miért nem nézték meg ott a telefont, hogy működik-e. Mondom azért, mert az ottani ügyintéző azt mondta nekik, hogy függetleníteni kell a telefont. Ja... Igen ja. Azért van ott a szakember, hogy megnézze, kipróbálja és működőképes állapotban adja vissza a telefont, nem pedig úgy hogy még több gondot okoz még másnak is. Kicsit feldúlt voltam, mert nem erre számítottam, nem a lepattintásra... gondoltam, törekedni fognak a probléma megoldására, de nem...

(#98396) prozodus válasza #14379520 (#98394) üzenetére


prozodus
őstag

Melyik oldalon? Amiket megnyitottam, egyiken sem.

Viszont még mindig ezt írja ki, h ezt lehet rendelni.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#98397) dptrsk válasza prozodus (#98396) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

[link]

De a hivatalos info az ÁSZF, amiben a 9. Akciók mellékletben is egyértelműen jelezve van.

ma 23:59ig leadott rendelésekre jár a +10 GB, nem megkapnod kell a SIMet 06.06-ig, hanem megrendelni

[ Szerkesztve ]

(#98398) prozodus válasza dptrsk (#98397) üzenetére


prozodus
őstag

Jaaa, h nem is apróbetűs, megvan :D
Nem is gondoltam, h nem a megrendelésre vonatkozik, meg is lepódtem kardoso felvetésén.
Már csak ezért is furcsa lett volna, ha napközben marad abba, ha nem ír órát külön.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#98399) prozodus válasza dptrsk (#98397) üzenetére


prozodus
őstag

Megrendeltem, sms-ben kaptam számot, email viszont olyan jött, h:

Értesítés a megrendelés állapotáról (xxx)

Internal Server Error

The document has moved here.

Ja, és a rendelési cím alapján létre akar hozni egy új fiókot az idiótája, mikor azzal már van fiókom évek óta... És h erősítsem meg... Ha megtenném, már megint mi sülne ki ebből? Törölné az eddigit???

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#98400) air válasza stefi68 (#98386) üzenetére


air
nagyúr

Nekem így szerepel az iratomban: Település II. (Magyarország)
Adategyeztetésnél természetesen a pont és az ország nem kell. :F

Tintatartó, aligátor, búzavirág, csók, gyalupad, fogpiszkáló

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.