Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#97251) Sanki válasza St3ven (#97250) üzenetére


Sanki
addikt

*104#-tel aktiváltam a roamingot, így gondolom akkor nincs tiltva.

(#97252) thomas77 válasza Sanki (#97243) üzenetére


thomas77
senior tag

4 GB-ból az egész felhasználható eu roamingban.

(#97253) Donki Hóte válasza thomas77 (#97252) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Ez most változott? Nemrégen még azt írták, hogy 3 GB használható fel a 4-ből az EU-ban...

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#97254) Wind-Storm


Wind-Storm
őstag

Helló!

Úgy látom itt ilyen probléma még nem volt, így mutatnám a képet.

Napok óta nem tudok adategyeztetni, hurrá!
A gyakorlatban a telefonos adategyeztetésre mennyi időt kell várni?

(#97255) thomas77 válasza Wind-Storm (#97254) üzenetére


thomas77
senior tag

Pár hónapja már így van.

(#97256) nyuszó


nyuszó
tag

Sziasztok!
Emailben érkezett, miszerint okoskiegészítők üzletben részletfizetéssel vásárolhatóak. Ehhez két éves hűséget kell vállalni az előfizetésre?

(#97257) dptrsk válasza nyuszó (#97256) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Úgy tudom igen, ha 24 havi részlet, akkor 24 hó hűség is kell.

(#97258) Soulfly842 válasza nyuszó (#97256) üzenetére


Soulfly842
addikt

Nem. Ezeknek többsége 10 havi kamatmentes részletre van és hiába tesz rá egy év technikai hűségidő jelölőt, az csak annyit jelent, hogy évente lehet legfeljebb egy tartozékot elvinni (Készülékhűségidő nem befolyásolja, ha le van kötve a hűségidő pl. egy telefonra, akkor is lehet egy aranykártyás előfizetőnek legfeljebb egy ilyen részletfizetése). Egyedül talán az apple watch-ok vannak még hosszabb részletfizetésre.

[ Szerkesztve ]

(#97259) Donki Hóte válasza Wind-Storm (#97254) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Hagyjátok a fenébe az online adategyeztetést, vagy T-Pontban személyesen, vagy mobiltelefonon keresztül élőszóban sokkal kevesebb vesződséggel el lehet intézni a dolgot.

Online felületen vagy 30 alkalommal próbáltam, ebből 0 (nulla, semmi, zéró) esetben volt sikeres az adategyeztetés.

Telefonon viszont 10 perc alatt két számot is sikeresen adategyeztettem :R

Ez van, a telekom internetes rendszere teljesen alkalmatlan a feladat ellátására :W Nem tudom, hogy van-e itt valaki a telekomtól, de nézzenek már szét a rendszerükben, mert ezt kifejleszteni, működtetni kidobott pénz :(

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#97260) Soulfly842 válasza Donki Hóte (#97259) üzenetére


Soulfly842
addikt

Az a vicces, hogy személyesen és telefonon is ugyanazt a weboldalt használják alap esetben... Kivétel ez alól csak a külföldi személy s a riasztóban használt kártya. S mégis megoldják valahogy ;)

(#97261) Donki Hóte válasza Soulfly842 (#97260) üzenetére


Donki Hóte
veterán

Lehet, hogy ugyanazt a rendszert használják, csak valószínűleg más prioritással és más sávszélességgel. Vasárnap délelőtt kb. negyed óráig néztem én is a #97245 hsz-ben mutatott foglaltsági képernyőt (pedig 15 másodpercenként nyomtam egy vissza gombot és újra rámentem az adategyeztetésre).

Aztán felhívtam a 0680-630045-ös számot, de ott úgy tűnt, hogy az ügyintéző egy másodpercig sem várt az adategyeztető felület megjelenésére :K

Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.

(#97262) #08205312 válasza Soulfly842 (#97260) üzenetére


#08205312
törölt tag

Én úgy tudom, hogy van egy kiskapu a rendszerben: ha külföldi útlevelet ír az okmány típusához az ügyintéző (még ha a magyar személyi igazolvány adatait is viszi be a rendszerbe), akkor nem fogja a központi nyilvántartó ellenőrizni az egyezést.
Ennek tanúja voltam egy telenoros adategyeztetés során....

(#97263) Soulfly842 válasza #08205312 (#97262) üzenetére


Soulfly842
addikt

A telekomnál biztos, hogy nincs kiskapu a rendszerben. Külföldi személynek nem működik a webes felületen történő adategyeztetés - pont emiatt (is).
Külföldi személy csak személyesen tud adategyeztetést bonyolítani

A Telekomnál ilyet - hogy arra hivatkozva h. külföldi személy - fix h. nem csinál senki. :D S eleve, direktíve bonyolultabb ott a történet.

[ Szerkesztve ]

(#97264) #08205312 válasza Soulfly842 (#97263) üzenetére


#08205312
törölt tag

Nem ezt írtam, hanem azt, hogy mivel nem sikerült az ügyintézőnek az adategyeztetés (személyesen voltam bent, boltban) átváltotta az okmány típusát külföldi útlevélre, miközben magyar okmány/személyi adatait vitte be a rendszerbe. Ezzel el is dicsekedett, hogy milyen okosan megoldotta....és kihasználta ezt a kiskaput...
Szerintem telefonon is így csinálják, azért nem futnak hibára.

Azt pedig evidens, hogy online nincs ilyen lehetőség és ezáltal nincs kiskapu adva a "júzernek".

[ Szerkesztve ]

(#97265) Soulfly842 válasza #08205312 (#97264) üzenetére


Soulfly842
addikt

Mondom még egyszer. A telekomnál nincs ilyen lehetőség. Ez is le van védve.

(#97266) #08205312 válasza Soulfly842 (#97265) üzenetére


#08205312
törölt tag

Kicsit elbeszélünk egymás mellett.
Az állítások:
- nem mindig működik az online adategyeztetés
- külföldieknek személyesen egyeztetik az adatokat
- a külföldi okmány ellenőrzése csak az ügyintézőn múlik, az nincs összekötve a központi nyilvántartó rendszerrel
- a személyes adategyeztetés során az ügyintézőnek van jogosultsága okmány típus megváltoztatására, és a magyar okmányt külföldinek regisztrálni, ezáltal a nyilvántartó rendszerrel való adamegfelelés ellenőrzése is elkerülhető
- innen már csak egy kérdés, hogy a telefonos ügyintézőnek is van-e ilyen lehetősége?

Azt hogy érted, hogy le van védve? Beállítja az ügyintéző hogy külföldi okmány, felviszi a magyar igazolvány adatait, és a rendszer szól, hogy ejnye: ez biza magyar igazolványszám? Kétlem....

[ Szerkesztve ]

(#97267) Szellem.


Szellem.
nagyúr

Egy érdekes dolgot szeretnék megosztani, hátha másnak is segít, akinek hasonló problémája van vagy volt:

Nálam nem működött a Hívásértesítő SMS. iPhone 8 Plusom van. Legutóbb elküldtem a:
1414-re az alábbi SMS-t:
+HIVASERTESITO
Visszajött az üzenet, hogy már be van kapcsolva. Ennek ellenére, amikor ki voltam kapcsolva vagy nem voltam elérhető, nem jött sms, hogy kerestek.
Ma kikapcsoltam ezt a -HIVASERTESITO sms-el és jött az üzenet, hogy kikapcsolták.
Majd vártam pár percet és elküldtem újra a 1414-re a +HIVASERTESITO üzenetet, mikor is jött a válasz, hogy bekapcsolták. Most már mindenkitől megkapom az sms-t ha kerestek de nem vagyok elérhető.

Nem tudom, hogy mi ennek a jelentősége, mert a webes felületen bejelentkezve is aktív volt a szolgáltatás, de ennek ellenére nem működött.
A fenti eljárással viszont ismét működik!

(#97268) Soulfly842 válasza Szellem. (#97267) üzenetére


Soulfly842
addikt

Hívásátirányításod aktív arra az esetre, ha nem vagy elérhető a 309876543 -ra? Ez is feltétele a sikeres működésnek.

(#97269) Soulfly842 válasza #08205312 (#97266) üzenetére


Soulfly842
addikt

Nem beszélünk el. A telekomnál szigorú visszaellenőrző metódusok vannak erre is. Senki nem fog belemenni a semmiért az ilyenbe.
(sorry a rövid időn belüli dupláért. nem szokásom :D kicsit megszaladt a kezem :D)

[ Szerkesztve ]

(#97270) Szellem. válasza Soulfly842 (#97268) üzenetére


Szellem.
nagyúr

Pontosan ez alatt mire gondolsz? A telefonban vagy a szolgáltatások között?

[ Szerkesztve ]

(#97271) Soulfly842 válasza Szellem. (#97270) üzenetére


Soulfly842
addikt

Arra, amit írtam is... az is feltétele a hívásértesítő működésének :D

(#97272) Szellem. válasza Soulfly842 (#97271) üzenetére


Szellem.
nagyúr

Nem mosolyogni kell, hanem a kérdésemre válaszolni egyértelműen. :)
Hol kell, hogy aktív legyen a Hívásátirányítás? Szolgáltatások között vagy a telefonban?

(#97273) zsoltzsolt válasza Szellem. (#97272) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Telefonban

(#97274) Soulfly842 válasza Szellem. (#97272) üzenetére


Soulfly842
addikt

telefonban nyugodtan beállíthatod, ill. leellenőrizheted. Valahol lennie kell egy átirányítás menüpontnak és arra az esetre, ha nem vagy elérhető be kell állítani ezt a hívásátirányítást. Anélkül nem működik.

(#97275) Szellem. válasza Soulfly842 (#97274) üzenetére


Szellem.
nagyúr

Na, erre voltam kíváncsi! A telefonban nálam csak arra van lehetőség, hogy Hívásátirányítás/ megadom azt a számot, amit fentebb már írtak. Utána a telefon folyton jelzi fent, hogy át van irányítva a számom, és nem csörög nálam csak folyamatosan jönnek az sms-ek! Ma ezt Kali kollégával kipróbáltuk!
iPhone 8 Plus ios 11.3.
Ki van kapcsolva a Hívásátirányítás a telefonban! Jelenleg ha kikapcsolom a telefont vagy repülő módba teszem és keresnek jön az sms!

Úgy gondolom, hogy amit írtok, azt a Ügyfélszolgálaton vagy hol kell beállítani, mert anno kérdezték tőlem, hogy mely esetekben kapjak ilyen sms-t. Ott be lett állítva, hogy kikapcsolt állapotban is és ha épp beszélek, akkor is jöjjön ilyen sms.

[ Szerkesztve ]

(#97276) Soulfly842 válasza Szellem. (#97275) üzenetére


Soulfly842
addikt

Az minden esetre átírányítást generál. Kapcsol ki ott az átirányítást majd próbáld meg USSD kóddal.

Ha biztosra akarsz menni akkor; minden átirányítás törlése USSD kóddal.

##002#

Hívásátirányítás ha nem elérhető:

bekapcsolása:
**62* telefonszám#

kikapcsolása:
##62#

lekérdezése:
*#62#

Tehát:

Miután törölted próbáld meg:

**62*9876543#

Elvileg a 30-as előhívót így autmatikusan elé írja, de a státusz lekérdezéssel utána ellenőrizheted, hogy jó-e a szám.

iPhone-nál sajnos ilyen fogyi módon van :(

Ha akarod foglaltságra is beállíthatod, egyszerű, csak a 62-est kell kicserélni 67-esre.

[ Szerkesztve ]

(#97277) zsoltzsolt válasza Szellem. (#97275) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

(#97278) kali válasza zsoltzsolt (#97277) üzenetére


kali
legenda

iPhone/iOS esetén nem ilyen egyszerű a dolog, ott közvetve lehet csak eszközölni a szolgáltatónál a részleges átirányításokat, különböző GSM kódokkal.

[ Szerkesztve ]

(#97279) zsoltzsolt válasza kali (#97278) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Igaz, igaz :)
Mégis kevés volt ez eddig kávé, iszok még. :)
Nem figyeltem, hogy I8-ról van szó

(#97280) Szellem. válasza Soulfly842 (#97276) üzenetére


Szellem.
nagyúr

Köszi! :)

Viszont becumiztam kicsit! A lényeg, hogy követtem amit írtál 309876543 számot írtam be és amikor hívni akartam a számomat a feleségem számról, akkor azt dobta, hogy a hívott számon előfizető nem kapcsolható! :)

A pontos megoldás: **62*+36309876543#

Ezzel lehet tutira bekapcsolni! Így, már minden működik megint! :)

Akkor ezek szerint stimmel minden?:

[ Szerkesztve ]

(#97281) Soulfly842 válasza Szellem. (#97280) üzenetére


Soulfly842
addikt

Max. még betudod állítani foglaltság esetére is a fent leírt módon, hogy akkor is kapj értesítést, ha éppen valakivel telefonálsz és akkor próbálnának keresni. :)

Androidnál ilyenkor szépen elé vágja a szükséges dolgokat :D Sejtettem, hogy almánál valami huncutság lesz még erre is ;) bár lehet, ha a 30-at sem írod elé megoldotta volna :)

[ Szerkesztve ]

(#97282) Szellem. válasza Soulfly842 (#97281) üzenetére


Szellem.
nagyúr

Kipróbáltam jelenleg minden esetben kapom az sms-t. Ha foglalt vagyok, akkor is, vagy ha ki van kapcsolva a telefon akkor is!

Nem gondoltam volna, hogy IOS esetében ez ilyen körülményes! Köszönöm! :R

[ Szerkesztve ]

(#97283) prozodus válasza Szellem. (#97272) üzenetére


prozodus
őstag

Régen vban az átirányításokkal kellett bíbelódni, most már a webes felületen megadva elvileg megcsinálja ezt automatikusan, és a telóban le tudod ellenórizni, h át lett irányítva.
Aztán meg, amióta "fejlesztették" pár éve, roaminghelyzetben jól szétbassza az egészet, és átteszi hangpostára, akkor is, ha az be sincs kapcsolva, de amikor hazajössz, nem teszi ám vissza...
Nem lehet, h utaztál?

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#97284) Bogyó bá' válasza Szellem. (#97282) üzenetére


Bogyó bá'
nagyúr

"...minden esetben kapom az sms-t... ...vagy ha ki van kapcsolva a telefon akkor is! ....
Akkor sokra mégy vele.... :B

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#97285) zsoltzsolt válasza Bogyó bá' (#97284) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Bekapcsolja a telefont és elkezdenek pittyegni az sms-ek, hogy ki kereste.
Van értelme. ☺️

(#97286) Black_Raven válasza zsoltzsolt (#97285) üzenetére


Black_Raven
veterán

Sziasztok. A hangposta kikapcsolásnak mi az ussd kódja?illetve statusnak.

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#97287) kali válasza Black_Raven (#97286) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Kikapcsolás: -HANGPOSTA a 1414-re.

(#97288) Black_Raven válasza kali (#97287) üzenetére


Black_Raven
veterán

Köszi, kész is. :R

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#97289) lorinho


lorinho
tag

Sziasztok!

Nézegettük ma a telekom kínálatát és sikerült is választani mobilt. Meg akartuk rendelni részletre, de a végén azt írja hogy átvételkor a teljes összeget kell kifizetni egyben. Ez mitől van? Megbolondult az oldal? :D

(#97290) MATEO6600


MATEO6600
őstag

Egy kis segítséget igényelnék.
A múlt héten sikeresen eltulajdonították Telekom kártyás telefonomat, és le is tiltattam az ügyvezetővel, telefonon (nem az enyémen :)) )kereszül.
A gond az, hogy én külföldön vagyok, és leszek még legalább 3 hétig, és letiltani csak 14 napig tudják.
Emiatt kéne írnom egy meghatalmazást, amit valami hozzátartozómnak be kell vinnie egy T-pontba.
Sajnos nem tudtam megtalálni a megfelelő dokumentumot, és az ügynek a menetét se értem teljesen...
Kinyomtatott, általam aláírt meghatalmazást kéne hazapostáznom, és azt kéne valakinek bevinnie? :F
:R

(#97291) Soulfly842 válasza MATEO6600 (#97290) üzenetére


Soulfly842
addikt

[link]

1, Igen, eredetire van szükség - emiatt marad a posta.
2, Ezzel is a te érdekeidet védik a vissszaélésektől
3, Nem valakinek, hanem annak akit meghatalmaztál.
4, két tanú is szükséges lesz rá.
5, ha két héten belül nem kerül visszakapcsolásra, akkor kötbéreket terhelhetnek aktív hűségidő esetén.

(#97289) lorinho

1, A részletfizetést választottátok?
2, ha igen, akkor felmerül a kérdés: aranykártya meg van-e a szerződésekhez, mert ha nincs, akkor szokott lenni lehetőség csak egyösszegű fizetésre.

[ Szerkesztve ]

(#97292) lorinho válasza Soulfly842 (#97291) üzenetére


lorinho
tag

Természetesen a részletfizetést választottuk és új előfizetésre lenne. Az a legfurcsább, hogy amikor van az adatellenőrző rész...szépen levezeti hogy mennyi a havidíj, mennyi a törlesztője a telefonnak. Tehát ott stimmel hogy részletre van, aztán ha lejjebb görgettünk, ott meg már azt írja hogy átvételkor fizetendő: X összeg. Válasszunk hogy a futárnak fizetünk vagy utalással.
Érdekes :)

(#97293) Soulfly842 válasza lorinho (#97292) üzenetére


Soulfly842
addikt

Meglévő szerződés nincs is? Pontosan ugyanaz az összeg mint a készülék egyösszegű ára lenne? Nem lehet, hogy előleget kér?

[ Szerkesztve ]

(#97294) lorinho válasza Soulfly842 (#97293) üzenetére


lorinho
tag

Valami olyasmi. Mit takar ez? :U

(#97295) dptrsk válasza lorinho (#97294) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ez egy biztosíték, melyet új ügyfelektől kérnek a szolgáltatók, amit majd a havidíjakból írnak jóvá.
Azért van, mert nem ismerik az anyagi helyzetedet, s ezért inkább bekérnek tőled előleget, mert a múltban megjárták más ügyfelekkel...

[ Szerkesztve ]

(#97296) Black_Raven válasza lorinho (#97294) üzenetére


Black_Raven
veterán

162820-Ft előleg, az szép.:D

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#97297) lorinho válasza Black_Raven (#97296) üzenetére


lorinho
tag

Én is nagyon furcsállom. :)

(#97298) Black_Raven válasza lorinho (#97297) üzenetére


Black_Raven
veterán

Biztos szép és drága telefont választottál.:)

.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.

(#97299) MATEO6600 válasza Soulfly842 (#97291) üzenetére


MATEO6600
őstag

Köszönöm a részletes válaszodat.
Úgy tűnik jóval egyszerűbb lenne személyesen bemennem...
Ha nem is 14, de 21 napon belül ezt meg tudom tenni.
Azt lehet tudni, hogy körülbelül milyen jelentőségű kötbérekkel terhelhetnek meg? és hogy miért csak feltételes módban van a mondat?
Innét a postázás is pénz, és idő is.
:R

(#97300) lugosi


lugosi
MODERÁTOR

Mi a határideje az adategyeztetésnek? Mert a neten még mindig nem akar működni, nap közben pedig nem volt időm az elmúlt hetekben telefonálni vagy bemenni.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.