Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#97151) polonic válasza Soulfly842 (#97150) üzenetére


polonic
félisten

Nem tudom, mi az a telemátrix. :)

De ezt leszámítva, lakossági előfizetésnél, az előbb leírt felállással működne?

(#97152) Bornie127 válasza polonic (#97151) üzenetére


Bornie127
senior tag

Telemátrix az, ahol flottán belül ingyen (korlátlanul) tudsz beszélni.

(#97153) Soulfly842 válasza polonic (#97151) üzenetére


Soulfly842
addikt

Az olyan elem a flottákon, ami pl. az egymás közötti ingyenes beszélgetést is biztosítja :)

Az üzleti Telekom oldalán mindegyik ilyen díjcsomag. Így egyelőre türelemmel kell lenned :)

(#97154) lugosi válasza fornettisuti (#97116) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

"(üzletbe sem szoktál járni, mert feltartod a eladó-pénztárost? 😊)"

Hej de nagyon okosat mondtál. Mert a kettő nyilván ugyanaz, elképzeléseid szerint?

(#97155) lugosi válasza kali (#97140) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Nekem is egy hívás erejéig működött, a másik már leváltott 3G-re.

(#97156) thomas77 válasza lugosi (#97155) üzenetére


thomas77
senior tag

Az lenne a kissebik baj, de leginkább 2G-re vált le. Akkor meg ugye vissza a kőkorszakba. Se net, se hd hang.
Bár anno a nokia 6120c-vel ment együtt a net és a hívás is 2G esetén is. Nem is értem, hogy ez mostanában miért nem működik. Gondolom hálózati beállítás az oka...

(#97157) kali válasza lugosi (#97155) üzenetére


kali
legenda

Reggel 8 előtt még okés volt, de később már nem.

thomas77: Nekem 3G-re vált, legalábbis ahol van az is.
Nálam az iPhone játszotta azt anno, hogy akkor is szeretett 2G-re váltani híváskor, ha volt elérhető 3G is, más telefonomnál nem tapasztaltam.

[ Szerkesztve ]

(#97158) thomas77 válasza kali (#97157) üzenetére


thomas77
senior tag

A munkahelyemen mindegyik telefonom ezt csinálja. S7, SE, 4X, ACE3 és a kollégáké is: 6S, stb...

(#97159) kali válasza thomas77 (#97158) üzenetére


kali
legenda

Akkor ott a hálózattal lehet valami, úgy van konfigurálva, vagy ilyesmi.

(#97160) thomas77 válasza kali (#97159) üzenetére


thomas77
senior tag

Jaja, én is erre gondolok.

(#97161) fornettisuti


fornettisuti
veterán

Nálunk is 2G-re esik le, pedig 3G is erősen van.

iPhone 13 - Apple Watch Series 7 - LG 65” QNED - Ryzen7 5800X - MSI RTX 3070 - 32GB Kingston HyperX Predator - 34" Iiyama - Redragon Surara Pro - A4Tech X7 - Voopoo Argus MT - Voopoo Argus Pod

(#97162) thomas77 válasza fornettisuti (#97161) üzenetére


thomas77
senior tag

Sajnos a telekomnál ez sok helyen rosszul működik. De ahol jó, ott is elő lehet idézni a hibát: hív valaki, kinyomod, azonnal hívnád vissza de olyankor is tutira 2G-n megy ki a hívás.
2 évig vodás voltam. Ott nem volt ezzel gond. Viszont mivel hordozott számunk volt, nem volt hd hangunk ha a családtagok egymás között beszéltek. Sokszor érthetetlenül rossz volt a minőség még S7-esekkel is. Ezért jöttünk vissza a telekomhoz.
És ezért várjuk újra a volte eljövetelét! 😀

(#97163) goop


goop
őstag

Most már kezdek feszült lenni, a hívásvárakoztatás sem megy, lemaradok a hívásokról. A volte hogy nem megy oké az extra, na de a hívásvárakoztatás az elég alap.

(#97164) adamssss


adamssss
veterán

Sziasztok!

Megosztom a minap történteket mert igen jól mutatja, hogy a Telekom hova süllyedt az évek alatt, hogy a vevő hűség már semmit sem ér és, hogy a profit növelése az egyetlen ami miatt hajlandó a vállalat bármit is tenni az ügyfélért.

Az alap sztori annyi, hogy van egy vállalkozásunk melyhez több előfizetés is tartozik továbbá a vezetékes szolgáltatásokat is a Telekomtól rendeljük. (ez utóbbit csak 2-3 éve, a mobilt 20+ éve)

Történt, hogy az egyik előfizetésre kedvezményesen szerettem volna készüléket vásárolni. Felhívom a Telekomot, hogy érdeklődjem a részleteket majd megdöbbenve hallom az ügyintézőt, hogy számunka nem tudnak kedvezményes készülékárat adni hanem csak a 0-ás kategóriába tudnak besorolni. (ergo listaáron tudok csak vásárolni) Az indok az volt, hogy már így is a legmagasabb kategóriában vagyunk és a Telekom új készülékvásárlási szabályzata miatt a meglévő ügyfelek csak akkor vehetnek kedvezményesen készüléket ha az új előfizetésre 2 évet aláírnak és egyben az értékét fölfelé módosítják. Én azt hittem, hogy nem jól hallok. Erre megnyugtatott a kedves hölgy semmi gond mert ha kötök készülék biztosítást akkor megkaphatom kedvezményesen. Mondom ez remek, csillagos hatos kiszolgálás.

És itt még nincs vége.

2-3 éve én kötöttem meg a szerződést NextBusiness M-re. Nem is értettem, hogy hogyan lehetünk mi a legmagasabb kategóriában hiszen a tudtomon kívül elvben senki sem válthatott TrendL-re és 25gb netre. Meg is kérdeztem, hogy akkor jelenleg milyen díjcsomagban vagyunk. A hölgy megerősítette, hogy TrendL+25gb net+tandem sim. Mondom ez érdekes. Majd kiderült, hogy januárban egy telekomos sales-es felhívta az irodavezetőt pontosan pár nappal azelőtt, hogy a hívőszámokról feloldották volna a készülékvásárlási tiltást, hogy ugyan nem szeretnénk e nagyon hasonló áron magasabb szolgáltatást. Nyilván itt az irodavezető is ludas volt, hogy nem szólt nekem hanem önhatalmúlag belegyezett. De akkor is egy szemét lehúzós bagázs a T. Pontosan tudták, hogy ha akkor ott valaki megállapodik akkor még nem tud készüléket venni, később pedig arra tudnak hivatkozni, hogy bocsika ti már a legnagyobb csomagban vagytok így most hogy még jobban lehúzzunk titeket a remek biztosítási konstrukcióink közül kell választanotok.

Úgy gondolom, hogy felháborító ez a hozzáállás. És a ha a fenti esetet még figyelmen kívül is hagyjuk, mi az hogy én mint meglévő ügyfél aki havonta súlyos százezreket tejel ennek lila pénzgyárnak nem vehet kedvezményesen készüléket a meglévő előfizetésére? Ilyenről még a világ nem hallott legalább is amióta én foglalkozom a cég IT ügyeivel nem fordult elő.

Az biztos, hogy egy kulturált hangvételű levélben megírom ezt a Telekomnak már csak azon gondolkodom, hogy a sajtós ismerőseimen keresztül kicsit nyitottá teszem had tudja meg ország világ, hogy milyen jó fej cégeink vannak... :((( ;]

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#97165) Lackooo84


Lackooo84
nagyúr

Az új domino simekkel (1GB net 80 perc beszéd) feltöltés nélkül nem lehet küldeni 1db smst sem?

The Truth is out there...

(#97166) anadroid válasza Lackooo84 (#97165) üzenetére


anadroid
senior tag

Ötöt lehet.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#97167) UHHH válasza Lackooo84 (#97165) üzenetére


UHHH
senior tag

Ötöt lehet, online ellenőrizheted, mennyit küldtél, ha csatolod a számot a telekomos accountodhoz.
Domino SIM-hez adott 5db SMS4 db Lekérdezés ideje: 2018.04.18. 17:06
Domino SIM-hez adott 80perc2280 perc Lekérdezés ideje: 2018.04.18. 17:06

Én még 4 db-ot küldhetek és 22 percet telefonálhatok (a 80-ast a balfék rendszer írja csak utána).

Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html

(#97168) Lackooo84 válasza UHHH (#97167) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát ez érdekes, mert egyetlen egyet kéne elküldenem aktiválásként a MI accounthoz, de nem küldi el. Pedig meg van mind az 5 db.

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#97169) Zeki válasza Lackooo84 (#97168) üzenetére


Zeki
nagyúr

Lehet belföldi sms-re van csak.

(#97170) Lackooo84 válasza Zeki (#97169) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Az lehet, de szerintem nem külföldi számra menne.

The Truth is out there...

(#97171) #08205312 válasza Lackooo84 (#97170) üzenetére


#08205312
törölt tag

Az külföldi.

(#97172) dptrsk válasza UHHH (#97167) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

2280 másodperc az 38perc..
Nem 22 perced van hátra, hanem 38.

(#97173) UHHH válasza dptrsk (#97172) üzenetére


UHHH
senior tag

Most rágugliztam és máshol is másodpercnek tűnt, akkor csak azt rontották el, hogy nem másodpercet írtak ott.
Köszi az infót. :R

[ Szerkesztve ]

Huawei 4G+ router eladó: https://hardverapro.hu/apro/huawei_b525_s-23a_lte_cpe_cat6_fuggetlen_4g_sim_ka/friss.html

(#97174) anadroid válasza UHHH (#97167) üzenetére


anadroid
senior tag

Nem 22-t, hanem 38-at. A 2280 az másodpercben értendő. Csak a T weblapzsonglőreihez még nem ért el 2 év alatt, hogy itt is elszúrták.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#97175) Kbali válasza adamssss (#97164) üzenetére


Kbali
nagyúr

Miért adtál az irodavezetődnek ilyen jogot, ha úgy gondolod, nem intézkedhetett volna? Ha eljárhatott az ügyben, miért a T a hibás?

(#97176) adamssss válasza Kbali (#97175) üzenetére


adamssss
veterán

Látom nem jött át a lényeg... Nem ez a legnagyobb baj hanem a hozzáállás.

Egyébként az irodavezető csak kapcsolattartónak van megadva a Telekomnál, ügyintézésre én vagyok jogosult aláírásra/szerződéskötésre pedig csak az ügyvezető.

[ Szerkesztve ]

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#97177) Soulfly842 válasza adamssss (#97176) üzenetére


Soulfly842
addikt

Ha nem volt jogosult, hogy eljárjon, akkor egyszerű a képlet. Kérjétek a kapcsolódó - keretszerződésből adódó - hűségidő eltörlését, hogy szabadon válthass, mivel egy aláírásra nem jogosult, érvényes meghatalmazással nem rendelkező személy kötötte a megállapodást. Szerintem nem csinálnak belőle problémát. 30 napos kivizsgálás keretein belül ezt a Telekom jóváhagyja (tehát a telekom részéről - ha indokolt - akkor nincs gond a hozzáállással).

"Egyébként az irodavezető csak kapcsolattartónak van megadva a Telekomnál, ügyintézésre én vagyok jogosult aláírásra/szerződéskötésre pedig csak az ügyvezető."

Ebben a mondatban van egy kis logikai zsákutca. Ügyintézésre jogosult (értsd meghatalmazott), ugyanúgy jogosult lehet szerződéskötésre/aláírásra is. Bár a házon belüli megállapodás más kérdés, de a meghatalmazás jogköreként ha az van feltüntetve, hogy mindenben eljárhatsz, akkor mindenben eljárhatsz.

A megállapodást egyébként a 1435-ön bonyolította vagy központi számról hívták? Vagy pedig van külsős partneretek, aki hozzátok rendelt ügyintéző/ügyfélmenedzser?

[ Szerkesztve ]

(#97178) Kbali válasza adamssss (#97176) üzenetére


Kbali
nagyúr

De átjött: olyat kérsz számon, amit ti rontottatok el. Ha nem volt jogosult az ügyintézésre, akkor hogyan jött létre az új szerződés? Azt kell semmissé tetetni, eredeti állapotot visszaállíttatni és mehet, amit szeretnél.

(#97179) #86564352 válasza adamssss (#97164) üzenetére


#86564352
törölt tag

Bemennék személyesen megbeszélni a helyzetet egyedi ajánlatért, lehet az ügyintéző akit kifogtál telefonon csak rutinból mondta a szabály az szabály történetet.

(#97180) Soulfly842 válasza Kbali (#97178) üzenetére


Soulfly842
addikt

(#97179) twofatcat

Jah, meg a telefonos ügyfélszolgálatosok is kőkeményen tartási időhöz vannak kötve...

Ennyi, s erre akartam felhívni a figyelmet, hogy megfelelő megkereséssel a Telekom irányába - ezt rendezik is korrektül.

[ Szerkesztve ]

(#97181) Zeki


Zeki
nagyúr

Van egy telekomos iphone 5c-je az asszonynak, én vettem neki anno ajándékba. Ebben a használt készülékes akcióban pár éve, csak ez mondjuk új volt. :)
Na most a lányom miatt anno jelszót kellett módosítanom rajta. Hála a magasságosnak, elfelejtettem..
Végig megyek a folyamatokon, aztán jön az email hogy majd sokára küld a telóra sms-t, vagy hív, hogy mi legyen tovább. Eljön az idő, cseszik lenni bármi jönni... már többször elmókáztam ezt vele a weboldalukon, természetesen mindig kivárva, hátha jön a megváltó sms.
Sajnos a bankkártya ami hozzá volt rendelve, már nem él.

Hogy a murvába kell megoldani, mert se frissítés, se letöltés így nem megy.
Kecskeméten van hivatalos telekom, meg valami iphone szerviz is.
Melyikbe menjek, ha számla az már nincs?

(#97182) lugosi válasza goop (#97163) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Nálam is megszűnt létezni a hívásvárakoztatás a volte bevezetése óta. Azóta talán 2 alkalommal működött. Másik számomon meg a foglaltságjelzés szűnt meg, ha foglalt akkor hangpostára megy. Én már feladtam ennek a kijavítását (hónapok), így marad és kész. Pár év múlva megint döccen egyet a gépezet és akkor helyreáll. Vagy nem.

(#97183) aytukabozs


aytukabozs
addikt

Üdv

Hátha valaki érti, és tud segíteni mi ez, mert én nem.
A napokban kaptam ezt az sms-t a telekomtól;

Tisztelt Ügyfelünk! Értesìtjük, hogy internetszolgàltatàsànak az Internet ÅSzF 3.5.1.(4)-en alapulò letöltési sebességcsökkentését megszüntettük! T-Mobile

Nagyon nem foglalkoztam vele, mert bár nem kaptam eddig ilyet, de a (lejárt) szerzödésben benne van hogy ha
túllépem a forgalmi keretet belassitanak, az meg hogy épp feloldják, pláne nem érdekelt.

Erre ma jön egy ilyen;

Tisztelt Ügyfelünk! Internetszolgàltatàsànak letöltési sebességét tùlzott mértékü hasznàlat miatt az Internet ÅSzF 3.5.1.(4) alapjàn csökkentettük. T-Mobile

Megnéztem, 217 megánál tartok a fordulónap óta, a csomagban meg asszem 1 giga van.

EcoSurf MIX díjcsomag, ha ez számít, leketyegett szerződéssel.

A hab a tortán hogy nem lelek olyan internet ÁSZF-et, amiben van ilyen pont. Így nem tudom mi az.

Most ez u.a. a korlátozás lenne, csak elkezdtek róla sms-t küldeni, hogy nyomás alatt tartsanak és aláírjak valami aktuális díjcsomagra? :)

Hsz TÖRLÉS ITT >>> http://goo.gl/uBK2Xa

(#97184) 8 válasza Zeki (#97181) üzenetére


8
senior tag

Mármint az icloud jelszót felejtetted el?
Ha van hozzáférésed az email címhez vagy telefonszámhoz ami az icloud accounthoz tartozik (lejárt bankkártyával nem tudom mi a helyzet... valahogy tudod-e bizonyítani hogy tényleg a tied volt), akkor van esély visszaállíttatni a jelszót, írj az applenek vagy hívd fel őket (kérj visszahívást - pro tip: magyarul beszélő ügyintézőt is kifoghatsz), és ha meg tudnak bizonyosodni valahogyan arról, hogy te vagy az icloud account jogos tulajdonosa, akkor új jelszót allíthatsz be.
Ha nincs, akkor ez a telefon egy nagyon szép levélnehezék lesz ezentúl.

50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm

(#97185) Zeki válasza 8 (#97184) üzenetére


Zeki
nagyúr

Mindenhez van hozzáférésem, csak a bankkártya nem él már bankváltás miatt. Igen, az icloud jelszót nem tudom.
Azért működik a telefon, csak kilépni nem tudok a fiókból (ehhez is jelszó kell), és belépni másik fiókkal.
Nem is tudtam, hogy van ezeknek telefonszámuk.

[ Szerkesztve ]

(#97186) adamssss válasza Kbali (#97178) üzenetére


adamssss
veterán

A hozzáállással van a gond. Tegnap végül megvettem a készüléket mert kellett de az ügyintéző ha 10x nem kért bocsánatot az új ügyfél politika miatt akkor egyszer sem. Mondta, hogy gyakorlatilag több telefonos kolléga sírógörcsben fetreng amit kap az ügyfelektől. Amikor elkezdtünk beszélgetni remegett is rendesen a hangja mielőtt kibökte, hogy mi van.

Az undorító az, hogy januárban telefonáltak és lehet ha engem hívnak én is belemegyek az üzletbe mert végül is kicsit drágábban kaptunk egy jobb ajánlatot (legalább is akkor még így tűnt) Feb 1-től meg megváltozott a készülékvásárlási szabályzat. Persze lehet mondani h összeesküvés elmélet és véletlen az egybeesés de kötve hiszem. Senki nem szólt előre, hogy változni fog a szabályzat így ha készüléket is szeretnénk akkor várjunk egy hónapot a szerződés módosítással.

twofatcat: Köszi, de jobban szeretem telefonon intézni mint órákat sorban állni. Kötöttem inkább biztosítást és még így is bőven megérte.

[ Szerkesztve ]

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#97187) Kbali válasza adamssss (#97186) üzenetére


Kbali
nagyúr

Azt nem tudhatod a sztoriban, hogy ha az ügyfél számára nem hátrányosabb az új policy, akkor az ügyintéző nem fog tudni az akár másnap életbe lépő ÁSZF-ből sem semmit, mert nem publikus adott esetben még a szervezeten belül sem (ugyanez megy a bankoknál is). Ha meg volt hirdetve előre, akkor igen, bibi van....

(#97188) adamssss válasza Kbali (#97187) üzenetére


adamssss
veterán

Szerinted tényleg nem tudta a telekomos fószer jan 2x-én, hogy feb1-től számukra sokkal előnyösebben változik a készülékvásárlási szabályzat? Ugyan már. Ezelőtt 20 évig a kutya felénk nem nézett most meg amikor még bőven volt hűség mind a készülékre mind az előfizetésre a semmiből megkeresnek... Biztos véletlen volt

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#97189) Soulfly842 válasza adamssss (#97188) üzenetére


Soulfly842
addikt

Ha olvastad volna a segítő szándékú hozzászólásokat is és válaszoltál volna a feltett kérdésekre - s ha nem csak azt olvastad volna, ami a sirámhullámokat jelenti a te interpretációdban - , akkor már közelebb lennél a megoldáshoz. :(

[ Szerkesztve ]

(#97190) gyuri81


gyuri81
veterán

Honnan lehetne a Telekom Wi-Fi Fon-hoz új felhasználó és jelszó párost kérni? 1430?

Illetve ezt a szolgáltatást lehet wifi-n keresztül PC-n is használni?

Eladó új bontatlan Samsung S24 Ultra - 3 év garancia - https://bit.ly/3vedqBg

(#97191) adamssss válasza Soulfly842 (#97189) üzenetére


adamssss
veterán

Sorry. Átfutottam a hsz-eden. Egyébként a kérdésedre a válasz az passz. Nem én beszéltem nem tudom ki keresett. Nekem azt mondta a hölgy hogy telekomos értékesítő volt.
Igazából megoldottam a problémámat még tegnap holnap jön a telefonom. Az első hsz-em inkább figyelemfelhívó akart lenni.

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#97192) Soulfly842 válasza adamssss (#97191) üzenetére


Soulfly842
addikt

Azt már csak halkan súgom meg, hogy készülékbiztosításhoz nem köthető kedvezményes(ebb) készülékár.

(#97193) adamssss válasza Soulfly842 (#97192) üzenetére


adamssss
veterán

Pedig nálam ez történ. Összesen 3 ügyintézővel beszéltem is mind a három ezt mondta. Nem hinném, hogy telefonon meg mernék tenni ennek az ellenkezőjét. Az azért nagyon durva lenne.

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#97194) Samtya


Samtya
senior tag

Ugyanígy belépek, mint itt látható, ott vannak nekem is a hozzám rendelt dominos számok, de nem látom az adategyeztetés határidejét. :F
Miért van ez??

(#97195) Soulfly842 válasza adamssss (#97193) üzenetére


Soulfly842
addikt

Csak kkv havidíjakhoz köthetőek a készülékárak és a készülékkedvezmények. A nettó alaphavidíj határozza meg a kedvezmény mértékét.

KKV árlista

(#97196) adamssss válasza Soulfly842 (#97195) üzenetére


adamssss
veterán

Én is így tudtam hidd el. 10 éve így veszem a készülékeket. Sőt amikor édesanyám bement a boltba "reklamálni" ott is azt mondták hogy kell a biztosítás, hogy kedvezményesen vehessünk készüléket.

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#97197) anadroid válasza adamssss (#97196) üzenetére


anadroid
senior tag

Üzletkötői jutalék... :F

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#97198) lugosi válasza gyuri81 (#97190) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Egyáltalán létezik még ez a szolgáltatás? Nekem van, be is van állítva, de még az életben nem csatlakoztam egy spotra sem.

(#97199) br4adam válasza Soulfly842 (#97195) üzenetére


br4adam
aktív tag

De már a biztosítás is emelésnek számít a havidíjon, szóval vásárolhat a csomagnak megfelelő KKV sávon, nem olyan régen változott ez (04.16).

(#97200) Soulfly842 válasza br4adam (#97199) üzenetére


Soulfly842
addikt

Én is csak ebben mertem bízni, hogy itt van a kutya elásva! :)

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.