Hirdetés

2021. január 25., hétfő

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-07-10 17:32:42

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#98651) thomas77 válasza prozodus (#98647) üzenetére


thomas77
senior tag

Eu roaming helyzetben is felhasználható elvileg (magyar számok hívására), de ez nekem még sose sikerült. Állítólag az első feltöltés után már az is megy.

(#98652) snooze válasza kali (#98642) üzenetére


snooze
addikt

Még azt szeretném kérdezni,hogy garanciáztatás hogy megy náluk?adnak garipapirt,vagy csak online lehet a tulajdonos fiokjábol?köszi.

GO Gunners!!!

(#98653) tusik


tusik
tag

Erre valaki?

(#98654) Ice&Lime


Ice&Lime
veterán

Srácok, a domino fix extra és domino fix quick extra között mik pontosan a különbségek?

[ Szerkesztve ]

(#98655) kali válasza snooze (#98652) üzenetére


kali
legenda

Az előfizető/ügyfél fiókjába töltik fel online, onnan bármikor le is tölthető.

tusik: Szia, Jár hozzá minden esetben.

Ice&Lime: A Quick csomagokat nem a szolgáltatónál vásárolod, neked kell telefonon aktiválni, az adataidat megadni az ügyintézőnek...stb., a másik csomagot pedig a szolgáltatótól rendeled/vásárolod és aktiválva kapod.

[ Szerkesztve ]

(#98656) wolperting válasza sch_a (#98548) üzenetére


wolperting
senior tag

Hogyan, milyen formában reklamáltál a hiányzó 10GB miatt? 5000 feltöltést megkaptad?

Nekem ugyanez a helyzet, 13-án reklamáltam, 28 percig hallgattam a zenét amíg az ügyintéző egyeztetett a kollégájával, aznapra ígértek visszahívást (höhö..), utána 16-án áttették valami másikfajta reklamációba az ügyet 30 napos határidővel, most egyelőre itt tart.

⭐ ️🧬️️

(#98657) meroly


meroly
veterán

Sziasztok!

SIM kártyát (domino) cseréltettem, mert már 7 éves volt, de az új nem megy még.
Ennek kell kis idő míg aktiválják vagy menjek vissza vagy a teló rossz? :O

[ Szerkesztve ]

Impossible is nothing

(#98659) Bornie127 válasza #45553408 (#98658) üzenetére


Bornie127
aktív tag

Köszi, ugyanígy állunk mi is.

(#98660) 0021666 válasza meroly (#98657) üzenetére


0021666
tag

Valószínűleg az ügyintéző nem vitte végig a kartyacseret, azonnal működnie kellene. próbáld ki egy másik telefonban, ha ott sem jó akkor üzletbe vissza kell menned sajnos.

(#98661) meroly válasza 0021666 (#98660) üzenetére


meroly
veterán

Köszi, már megpróbáltam és abban jó.

Impossible is nothing

(#98662) tusik válasza kali (#98655) üzenetére


tusik
tag

Köszönöm. :R

(#98663) zmtTom


zmtTom
tag

Tudja e esetleg valaki hogy most nyáron várható e megint az előfizetéses kártyákhoz mobilnet akció (korlátlan)? :DD

(#98664) ForRedGlory válasza #45553408 (#98658) üzenetére


ForRedGlory
nagyúr

...de akkor miert nem egybol irtal? Most egybol ket osztalyt ugraltatsz. Soha nem ertem azokat, akik bemennek szemelyesre aztan jol irnak is egy panaszt... Ennyi erovel ott is felvehettel volna panaszt vagy telefonon is erdeklodhettel volna, ahol nyoma van. :U

*** Home Cinema loaded: LG 65CX + Samsung HW-Q90R

(#98665) Soulfly842 válasza ForRedGlory (#98664) üzenetére


Soulfly842
őstag

Részben csatlakozva, részben válaszolva.

Bodrik,Bornie127

Arról nem is beszélve, hogy a leírtak alapján ez is olyan flotta, ahol a flottába való belépéskor aláírta belépési nyilatkozat formájában, hogy minden hűségidőhosszabbítással együtt járó készülékvásárlást munkáltatóival/szolgálattevői igazolással/céges igazolvánnyal kell igazolni, hogy még jogosult rá... És hát ugyebár ott az online csatorna még erre nem alkalmas a flották majd egészénél. A futár meg soha nem is lesz alkalmas rá, hogy ezeket a dokumentumokat kezelje. Így nem csoda, hogy a díjcsomagváltást ajánlotta fel a webshop a folyamatban :)

[ Szerkesztve ]

(#98667) dptrsk válasza ForRedGlory (#98664) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Helyben panasz?
Ritkán járok személyes üfsz-re, többnyire, ha telefonos csatorna irányít oda, párszor már próbálkoztam személyes panaszfelvétellel:
-szájhúzás, direkt lassan gépelés (amit otthon megírtam volna 5 perc alatt, az ügyintézőnek 15-20 perc volt és nem azért, mert nem ment volna gyorsabban, csak látszott rajta, hogy nincs kedve ezzel foglalkozni...)
-írjam le papírra, bescannelve továbbítja, ő addig mással tud foglalkozni.
(persze volt pozitiv tapasztalatom is...)

A dupla panasz egy modern rendszerben nem okoz gondot, ha a személyesen továbbított és e-mailes panasz is egyértelműen beazonosítja az ügyfelet. A második panasz elolvasásakor és ügyfélhez rendeléskor össze lehetne vonni a 2 panaszt, persze, ehhez olyan rendszer kell, ami ezt támogatja.

A fórumtárs pedig azért ment be személyesen, mert nem érdeklődni akart, hanem helyrehozni azt, amit a (bevezetés óta bughalmaz) honlap elcseszett, másrészt nem 30 napos megoldást remélt, hanem azonnalit.
Ha nem lehet hosszabbítani flottát online miért engedi a rendszer vagy miért nem figyelmeztet, hogy csomagváltásra készül? Bár azt nem tudom mire, mert a korlátlan+korlátlan csomag 18900, a 21000 forint semmire sem passzol.

(#98668) ForRedGlory válasza dptrsk (#98667) üzenetére


ForRedGlory
nagyúr

Itt nem az azonositasrol van szo :U

Ha szemelyesen mondanak valamit, akkor nem allok neki utana levelezni ugyanarrol a temarol, kiveve ha nem hiszem el amit mondanak.

Egy esettel igy minimum egy emberrel (de amugy saccra legalabb 3-4-el) tobb foglalkozik, mint kellene.

Egyebkent sem ertem ezt a folyamatos ugyfelszolgalatra rohangalast, amikor a telefonos ugyfelszolgalaton is latjak a tortenteket... Egy rendszerbol dolgoznak, ha szar van a palacsintaban, telefonon is tudnak az esetek donto tobbsegeben segiteni, ami rogzitett hivas.

Ehelyett bemegyek szemelyesre, mondjak, hogy ok, gaz van, utana meg nekiallok levelezni. Irigylem az idomilliomos embereket.

Egyebkent meg panaszt szemelyesen is rogzitenek, olyan nincs hogy nem... Az mas kerdes, hogy le akarnak razni, de csak azt lehet lerazni, aki hagyja magat.

[ Szerkesztve ]

*** Home Cinema loaded: LG 65CX + Samsung HW-Q90R

(#98669) lugosi


lugosi
félisten

Van köztetek valaki akinek a webes chates ügyfélszolgálat már meg tudott oldani valamit?

(#98670) TheMarci válasza lugosi (#98669) üzenetére


TheMarci
addikt

Konkret megoldast nem adtak, de kozelebb vezettek a problema megoldasahoz par esetben. (Mondjuk lehet nem is tudtak volna segiteni az adott kerdesekben)

Do You Dream?

(#98671) wolperting válasza lugosi (#98669) üzenetére


wolperting
senior tag

Többször is.

⭐ ️🧬️️

(#98672) Ice&Lime válasza kali (#98655) üzenetére


Ice&Lime
veterán

A csomag a szolgáltatónál rendelésénél lehet hívószámot választani vagy ilyen formában arra nincs lehetőség, olyat hoz a futár amilyet éppen kivesznek a fiókból?

(#98673) dptrsk válasza Ice&Lime (#98672) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ha online rendeled nem tudsz választani se a szolgáltatónál se pl. A MediaMarkt online boltjában.

Személyesen a rendelkezésre álló számokból tudsz választani.

[ Szerkesztve ]

(#98674) Ice&Lime válasza dptrsk (#98673) üzenetére


Ice&Lime
veterán

Köszi a választ!

Esetleg arra tudnál válaszolni, hogy a már meglévő dominós egyenleget le lehet vásárolni valamilyen műszaki boltban műszaki jellegű cikkre?

(#98675) lugosi válasza wolperting (#98671) üzenetére


lugosi
félisten

Az jó, azért kérdeztem, mert nekem még több problémával nekifutva egyszer sem. Akkor ezek szerint vannak azok a szintű problémák, amiket meg tudnak oldani.

(#98676) dptrsk válasza Ice&Lime (#98674) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Nem, ilyenre nincslehetőség.
Vagy hagyod, hogy lejárjon a SIM és utána visszautaltatod vagy leforgalmazod(sms, net, hivas, mms, emeltdíjas stb), leparkolod, lelottózod.

(#98677) prozodus


prozodus
őstag

A legújabb kamuszámla azzal kezdődött, h "kedves barátom" :DD

(#98678) -secret- válasza prozodus (#98677) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

Legalább nem "Tisztelt Honfitársaim". :D

(#98679) Ice&Lime válasza dptrsk (#98676) üzenetére


Ice&Lime
veterán

"Vagy hagyod, hogy lejárjon a SIM és utána visszautaltatod"

Ez érdekelne, hogy mi a pontos menete ennek a folyamatnak, leírnád a pontos lépéseket?

A lejárati nap, napon, utáni nap meddig lehet igényt tartani a rajta lévő összegre, mikortól veszik el róla az összeg?

(#98680) ForRedGlory válasza Ice&Lime (#98679) üzenetére


ForRedGlory
nagyúr

Bemész személyesre és kéred a megszüntetést. A megszüntetés után 1 évig igényelhető vissza az egyenleg online felületen. (Személyesen is kérheted, de nem fog nekik tetszeni az igény :D)

[ Szerkesztve ]

*** Home Cinema loaded: LG 65CX + Samsung HW-Q90R

(#98681) Ice&Lime válasza ForRedGlory (#98680) üzenetére


Ice&Lime
veterán

Érdekes:
"Visszatérítés bankszámlaszáma: az előfizető nevén lévő bankszámlaszámot kell beírni, az összeg utalása erre fog megtörténni."

Mi van akkor, ha más nevén lévő bankszámlaszámra szeretném utaltatni, akkor nem is működik?

(#98682) kory24


kory24
őstag

Elfelejtettem kinyomtatni a garanciajegyet.
De nálam van telefonon pdf-ben.

Így attól mehetek telekom üzletbe garanciális ügyintézésre?

Elég ha kijelzőn mutatom gari levél, és ők is hozzá férnek online és ki tudják nyomtatni? Vagy át küldhetem nekik?

Vagy csak nyomtatottal mehetek?

(#98683) kali válasza kory24 (#98682) üzenetére


kali
legenda

Hozzáférnek, kinyomtathatják, de az ügyintéző hozzáállásán is múlik persze a dolog, pláne, ha nem a te fiókodban van a jótállási jegy.

(#98684) kory24 válasza kali (#98683) üzenetére


kory24
őstag

Értem köszi.
Akkor inkább kinyomtatom valahol :)

(#98685) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

Esetleg valakinek infó arról hogy mikor lesz újra elérhető a Samsung S9+?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#98686) ForRedGlory válasza Ice&Lime (#98681) üzenetére


ForRedGlory
nagyúr

Azt hivatalosan nem lehet.

*** Home Cinema loaded: LG 65CX + Samsung HW-Q90R

(#98687) seadrone


seadrone
senior tag

sziasztok!

van egy telekomos nagy simkártya, azt kéne kicserélni nano-ra a telekomnál

ilyenkor a régi simet a számok miatt meg lehet tartani?

tudom, át kell másolni, de technikai tudás miatt ez nem lehetséges, kéne a régi sim is.
tudom, hogy átmásolják a boltban, de nem akarom, hogy átfusson mások kezében a meglevő sim

tenksz

(#98688) kali válasza seadrone (#98687) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Igen, megtartható az inaktív SIM kártya.

(#98689) seadrone válasza kali (#98688) üzenetére


seadrone
senior tag

ász, köszi

(#98690) rushty


rushty
senior tag

Nektek sem volt elérhető ma a mobilnet Budapesten 10h-10h30 között? Meg tudja ezt mondani valaki a T-mobile-tól?

(#98691) mayday00


mayday00
őstag

Sziasztok. :) Látom van valami akció.
Domino Net 1 GB

Új megrendelés esetén
4 GB
1420 Ft/30 nap

Kérdésem a következő lenne. Nekem ezt a 4GB adatot 30 napon belül fel kell használnom :F Ha nem használom fel 30 napon belül elvész a maradék mennyiség? Vagy nincs meghatározva, hogy mennyi idő alatt kell felhasználni?

Köszönöm. :R

"A vélemény olyan, mint a segglyuk: mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra..."

(#98692) Zeki válasza mayday00 (#98691) üzenetére


Zeki
nagyúr

Az a 4x-ező opció, 2 hónapig a nyáron annyi, a havidíjért. Nem vihető át a következő hónapra.

(#98693) kali válasza rushty (#98690) üzenetére


kali
legenda

10:07-kor van felszinkronizált kép a mobilról a felhőbe, akkor biztos jó volt.
Nem vettem amúgy észre kiesést, pedig a mobilról csak mobilinterneten nyomom.
A megfelelő műszakis biztos tud pontos infóval szolgálni.

[ Szerkesztve ]

(#98694) #74774528 válasza rushty (#98690) üzenetére


#74774528
törölt tag

A Telekomtól biztosan megtudják mondani... :) Nekem nem volt vele bajom. Pedig csak mobilnetet hasznalok.

(#98695) zsoltzsolt válasza rushty (#98690) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

De van valami jelentősége már/még?

(#98696) rushty válasza zsoltzsolt (#98695) üzenetére


rushty
senior tag

Ja, hogy a telóm a hibás-e.

(#98697) mayday00 válasza Zeki (#98692) üzenetére


mayday00
őstag

Köszönöm 🙂

"A vélemény olyan, mint a segglyuk: mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra..."

(#98698) Tomikaa.


Tomikaa.
tag

Üdv. Nemrég kicseréltettem a SIM kártyát újra (telefonszám maradt), mert az eddigi elég régi volt és már régóta akartam 4G-t (Huawei P8 lite a telefonom). Az LTE végre működik, tök jó. De a SIM eszközök (autópályadíj, mobil-lottó, stb.) nem működnek és jött olyan SMS, hogy a telepítés sikertelen. Hogy lehetne ezt a problémát egyszerűen megoldani?

Amúgy jófej volt az ügyintéző csaj. Ingyen adott új SIM-et meglévő számra annak ellenére, hogy korábban én vágtam microSIM méretűre és ez elvileg rongálásnak számít.

Korábban írtak itt olyat, hogy maga a telefon nem kell ehhez. Nálam kellett, mert a csaj bepötyögött valami (USSD?) kódot rajta, mielőtt kicserélte a kártyát. Anyának is akartam SIM cserét, de a telefon nélkül nem tudta (vagy csak nem akarta) megcsinálni. Nem, nem partner üzlet.

Verdikt: Ha valaki ki akarja cseréltetni a SIM-et Telekom üzletben, vigye a telefont, mert kérheti az ügyintéző.

[ Szerkesztve ]

(#98699) goop válasza Tomikaa. (#98698) üzenetére


goop
őstag

Nem kell a telefon, gondolom nem kért személyit, és az ussd vel a telefonszámot ellenőrizte le. Már csak 3 az egyben kártyát adnak, felesleges vinni a telefont is.
Első kérdésre a válasz, megkeresed a telekom hu vagy sim eszközök alkalmazást, és azt töltesz le amit akarsz.

[ Szerkesztve ]

(#98700) embe


embe
nagyúr

Sziasztok!
A fiam Dominó kártyát használ: Fix + maraton
Nézegetem ezt az adat négyszerező opciót.
Azon gondolkodok, hogy most így külföldi nyaralás előtt, stb., lehet gazdaságos lenne egy ilyet megrendelni.
Nem kell hűséget vállalni rá, akármikor le lehet mondani ugye? És először ezt használná, majd ha ez elfogy, akkor a Maratont.

Mert így jobban megérné berendelni egy csomagot. Így a 4x opcióval olcsóbb mint a Maraton. Ráadásul külföldön is felhasználható teljes egészében.

".... a Kádár-rendszerben születtem, de nem akarok annak primitív paródiájába beleöregedni.."

Copyright © 2000-2021 PROHARDVER Informatikai Kft.