Hirdetés

2019. szeptember 18., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#98651) thomas77 válasza prozodus (#98647) üzenetére


thomas77
(senior tag)

Eu roaming helyzetben is felhasználható elvileg (magyar számok hívására), de ez nekem még sose sikerült. Állítólag az első feltöltés után már az is megy.

(#98652) snooze válasza kali (#98642) üzenetére


snooze
(addikt)

Még azt szeretném kérdezni,hogy garanciáztatás hogy megy náluk?adnak garipapirt,vagy csak online lehet a tulajdonos fiokjábol?köszi.

GO GUNNERS!!

(#98653) tusik


tusik
(tag)

Erre valaki?

(#98654) Ice&Lime


Ice&Lime
(veterán)

Srácok, a domino fix extra és domino fix quick extra között mik pontosan a különbségek?

[ Szerkesztve ]

(#98655) kali válasza snooze (#98652) üzenetére


kali
(legenda)

Az előfizető/ügyfél fiókjába töltik fel online, onnan bármikor le is tölthető.

tusik: Szia, Jár hozzá minden esetben.

Ice&Lime: A Quick csomagokat nem a szolgáltatónál vásárolod, neked kell telefonon aktiválni, az adataidat megadni az ügyintézőnek...stb., a másik csomagot pedig a szolgáltatótól rendeled/vásárolod és aktiválva kapod.

[ Szerkesztve ]

(#98656) alpenwetter válasza sch_a (#98548) üzenetére


alpenwetter
(aktív tag)

Hogyan, milyen formában reklamáltál a hiányzó 10GB miatt? 5000 feltöltést megkaptad?

Nekem ugyanez a helyzet, 13-án reklamáltam, 28 percig hallgattam a zenét amíg az ügyintéző egyeztetett a kollégájával, aznapra ígértek visszahívást (höhö..), utána 16-án áttették valami másikfajta reklamációba az ügyet 30 napos határidővel, most egyelőre itt tart.

«« Parkolj bármely zónában appból, vagy akár privát garázsokban! PARKL.NET +1000Ft regisztrációs kód MJX7WG »»

(#98657) meroly


meroly
(veterán)

Sziasztok!

SIM kártyát (domino) cseréltettem, mert már 7 éves volt, de az új nem megy még.
Ennek kell kis idő míg aktiválják vagy menjek vissza vagy a teló rossz? :O

[ Szerkesztve ]

Impossible is nothing

(#98659) Bornie127 válasza #45553408 (#98658) üzenetére


Bornie127
(aktív tag)

Köszi, ugyanígy állunk mi is.

(#98660) 0021666 válasza meroly (#98657) üzenetére


0021666
(tag)

Valószínűleg az ügyintéző nem vitte végig a kartyacseret, azonnal működnie kellene. próbáld ki egy másik telefonban, ha ott sem jó akkor üzletbe vissza kell menned sajnos.

(#98661) meroly válasza 0021666 (#98660) üzenetére


meroly
(veterán)

Köszi, már megpróbáltam és abban jó.

Impossible is nothing

(#98662) tusik válasza kali (#98655) üzenetére


tusik
(tag)

Köszönöm. :R

(#98663) zmtTom


zmtTom
(tag)

Tudja e esetleg valaki hogy most nyáron várható e megint az előfizetéses kártyákhoz mobilnet akció (korlátlan)? :DD

(#98664) ForRedGlory válasza #45553408 (#98658) üzenetére


ForRedGlory
(nagyúr)

...de akkor miert nem egybol irtal? Most egybol ket osztalyt ugraltatsz. Soha nem ertem azokat, akik bemennek szemelyesre aztan jol irnak is egy panaszt... Ennyi erovel ott is felvehettel volna panaszt vagy telefonon is erdeklodhettel volna, ahol nyoma van. :U

*** powered by Huawei P30 Pro & Samsung Galaxy Note 10+

(#98665) Soulfly842 válasza ForRedGlory (#98664) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

Részben csatlakozva, részben válaszolva.

Bodrik,Bornie127

Arról nem is beszélve, hogy a leírtak alapján ez is olyan flotta, ahol a flottába való belépéskor aláírta belépési nyilatkozat formájában, hogy minden hűségidőhosszabbítással együtt járó készülékvásárlást munkáltatóival/szolgálattevői igazolással/céges igazolvánnyal kell igazolni, hogy még jogosult rá... És hát ugyebár ott az online csatorna még erre nem alkalmas a flották majd egészénél. A futár meg soha nem is lesz alkalmas rá, hogy ezeket a dokumentumokat kezelje. Így nem csoda, hogy a díjcsomagváltást ajánlotta fel a webshop a folyamatban :)

[ Szerkesztve ]

(#98667) dptrsk válasza ForRedGlory (#98664) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

Helyben panasz?
Ritkán járok személyes üfsz-re, többnyire, ha telefonos csatorna irányít oda, párszor már próbálkoztam személyes panaszfelvétellel:
-szájhúzás, direkt lassan gépelés (amit otthon megírtam volna 5 perc alatt, az ügyintézőnek 15-20 perc volt és nem azért, mert nem ment volna gyorsabban, csak látszott rajta, hogy nincs kedve ezzel foglalkozni...)
-írjam le papírra, bescannelve továbbítja, ő addig mással tud foglalkozni.
(persze volt pozitiv tapasztalatom is...)

A dupla panasz egy modern rendszerben nem okoz gondot, ha a személyesen továbbított és e-mailes panasz is egyértelműen beazonosítja az ügyfelet. A második panasz elolvasásakor és ügyfélhez rendeléskor össze lehetne vonni a 2 panaszt, persze, ehhez olyan rendszer kell, ami ezt támogatja.

A fórumtárs pedig azért ment be személyesen, mert nem érdeklődni akart, hanem helyrehozni azt, amit a (bevezetés óta bughalmaz) honlap elcseszett, másrészt nem 30 napos megoldást remélt, hanem azonnalit.
Ha nem lehet hosszabbítani flottát online miért engedi a rendszer vagy miért nem figyelmeztet, hogy csomagváltásra készül? Bár azt nem tudom mire, mert a korlátlan+korlátlan csomag 18900, a 21000 forint semmire sem passzol.

(#98668) ForRedGlory válasza dptrsk (#98667) üzenetére


ForRedGlory
(nagyúr)

Itt nem az azonositasrol van szo :U

Ha szemelyesen mondanak valamit, akkor nem allok neki utana levelezni ugyanarrol a temarol, kiveve ha nem hiszem el amit mondanak.

Egy esettel igy minimum egy emberrel (de amugy saccra legalabb 3-4-el) tobb foglalkozik, mint kellene.

Egyebkent sem ertem ezt a folyamatos ugyfelszolgalatra rohangalast, amikor a telefonos ugyfelszolgalaton is latjak a tortenteket... Egy rendszerbol dolgoznak, ha szar van a palacsintaban, telefonon is tudnak az esetek donto tobbsegeben segiteni, ami rogzitett hivas.

Ehelyett bemegyek szemelyesre, mondjak, hogy ok, gaz van, utana meg nekiallok levelezni. Irigylem az idomilliomos embereket.

Egyebkent meg panaszt szemelyesen is rogzitenek, olyan nincs hogy nem... Az mas kerdes, hogy le akarnak razni, de csak azt lehet lerazni, aki hagyja magat.

[ Szerkesztve ]

*** powered by Huawei P30 Pro & Samsung Galaxy Note 10+

(#98669) lugosi


lugosi
(nagyúr)

Van köztetek valaki akinek a webes chates ügyfélszolgálat már meg tudott oldani valamit?

(#98670) TheMarci válasza lugosi (#98669) üzenetére


TheMarci
(addikt)

Konkret megoldast nem adtak, de kozelebb vezettek a problema megoldasahoz par esetben. (Mondjuk lehet nem is tudtak volna segiteni az adott kerdesekben)

Do You Dream?

(#98671) alpenwetter válasza lugosi (#98669) üzenetére


alpenwetter
(aktív tag)

Többször is.

«« Parkolj bármely zónában appból, vagy akár privát garázsokban! PARKL.NET +1000Ft regisztrációs kód MJX7WG »»

(#98672) Ice&Lime válasza kali (#98655) üzenetére


Ice&Lime
(veterán)

A csomag a szolgáltatónál rendelésénél lehet hívószámot választani vagy ilyen formában arra nincs lehetőség, olyat hoz a futár amilyet éppen kivesznek a fiókból?

(#98673) dptrsk válasza Ice&Lime (#98672) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

Ha online rendeled nem tudsz választani se a szolgáltatónál se pl. A MediaMarkt online boltjában.

Személyesen a rendelkezésre álló számokból tudsz választani.

[ Szerkesztve ]

(#98674) Ice&Lime válasza dptrsk (#98673) üzenetére


Ice&Lime
(veterán)

Köszi a választ!

Esetleg arra tudnál válaszolni, hogy a már meglévő dominós egyenleget le lehet vásárolni valamilyen műszaki boltban műszaki jellegű cikkre?

(#98675) lugosi válasza alpenwetter (#98671) üzenetére


lugosi
(nagyúr)

Az jó, azért kérdeztem, mert nekem még több problémával nekifutva egyszer sem. Akkor ezek szerint vannak azok a szintű problémák, amiket meg tudnak oldani.

(#98676) dptrsk válasza Ice&Lime (#98674) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

Nem, ilyenre nincslehetőség.
Vagy hagyod, hogy lejárjon a SIM és utána visszautaltatod vagy leforgalmazod(sms, net, hivas, mms, emeltdíjas stb), leparkolod, lelottózod.

(#98677) prozodus


prozodus
(őstag)

A legújabb kamuszámla azzal kezdődött, h "kedves barátom" :DD

(#98678) -secret- válasza prozodus (#98677) üzenetére


-secret-
(Arcképgyáros)

Legalább nem "Tisztelt Honfitársaim". :D

(#98679) Ice&Lime válasza dptrsk (#98676) üzenetére


Ice&Lime
(veterán)

"Vagy hagyod, hogy lejárjon a SIM és utána visszautaltatod"

Ez érdekelne, hogy mi a pontos menete ennek a folyamatnak, leírnád a pontos lépéseket?

A lejárati nap, napon, utáni nap meddig lehet igényt tartani a rajta lévő összegre, mikortól veszik el róla az összeg?

(#98680) ForRedGlory válasza Ice&Lime (#98679) üzenetére


ForRedGlory
(nagyúr)

Bemész személyesre és kéred a megszüntetést. A megszüntetés után 1 évig igényelhető vissza az egyenleg online felületen. (Személyesen is kérheted, de nem fog nekik tetszeni az igény :D)

[ Szerkesztve ]

*** powered by Huawei P30 Pro & Samsung Galaxy Note 10+

(#98681) Ice&Lime válasza ForRedGlory (#98680) üzenetére


Ice&Lime
(veterán)

Érdekes:
"Visszatérítés bankszámlaszáma: az előfizető nevén lévő bankszámlaszámot kell beírni, az összeg utalása erre fog megtörténni."

Mi van akkor, ha más nevén lévő bankszámlaszámra szeretném utaltatni, akkor nem is működik?

(#98682) kory24


kory24
(őstag)

Elfelejtettem kinyomtatni a garanciajegyet.
De nálam van telefonon pdf-ben.

Így attól mehetek telekom üzletbe garanciális ügyintézésre?

Elég ha kijelzőn mutatom gari levél, és ők is hozzá férnek online és ki tudják nyomtatni? Vagy át küldhetem nekik?

Vagy csak nyomtatottal mehetek?

(#98683) kali válasza kory24 (#98682) üzenetére


kali
(legenda)

Hozzáférnek, kinyomtathatják, de az ügyintéző hozzáállásán is múlik persze a dolog, pláne, ha nem a te fiókodban van a jótállási jegy.

(#98684) kory24 válasza kali (#98683) üzenetére


kory24
(őstag)

Értem köszi.
Akkor inkább kinyomtatom valahol :)

(#98685) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

Esetleg valakinek infó arról hogy mikor lesz újra elérhető a Samsung S9+?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#98686) ForRedGlory válasza Ice&Lime (#98681) üzenetére


ForRedGlory
(nagyúr)

Azt hivatalosan nem lehet.

*** powered by Huawei P30 Pro & Samsung Galaxy Note 10+

(#98687) seadrone


seadrone
(senior tag)

sziasztok!

van egy telekomos nagy simkártya, azt kéne kicserélni nano-ra a telekomnál

ilyenkor a régi simet a számok miatt meg lehet tartani?

tudom, át kell másolni, de technikai tudás miatt ez nem lehetséges, kéne a régi sim is.
tudom, hogy átmásolják a boltban, de nem akarom, hogy átfusson mások kezében a meglevő sim

tenksz

(#98688) kali válasza seadrone (#98687) üzenetére


kali
(legenda)

Szia,

Igen, megtartható az inaktív SIM kártya.

(#98689) seadrone válasza kali (#98688) üzenetére


seadrone
(senior tag)

ász, köszi

(#98690) rushty


rushty
(aktív tag)

Nektek sem volt elérhető ma a mobilnet Budapesten 10h-10h30 között? Meg tudja ezt mondani valaki a T-mobile-tól?

(#98691) mayday00


mayday00
(őstag)

Sziasztok. :) Látom van valami akció.
Domino Net 1 GB

Új megrendelés esetén
4 GB
1420 Ft/30 nap

Kérdésem a következő lenne. Nekem ezt a 4GB adatot 30 napon belül fel kell használnom :F Ha nem használom fel 30 napon belül elvész a maradék mennyiség? Vagy nincs meghatározva, hogy mennyi idő alatt kell felhasználni?

Köszönöm. :R

"A vélemény olyan, mint a segglyuk: mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra..."

(#98692) Zeki válasza mayday00 (#98691) üzenetére


Zeki
(veterán)

Az a 4x-ező opció, 2 hónapig a nyáron annyi, a havidíjért. Nem vihető át a következő hónapra.

9 hónapos, alig használt hoverboard + kiegészítők eladó!

(#98693) kali válasza rushty (#98690) üzenetére


kali
(legenda)

10:07-kor van felszinkronizált kép a mobilról a felhőbe, akkor biztos jó volt.
Nem vettem amúgy észre kiesést, pedig a mobilról csak mobilinterneten nyomom.
A megfelelő műszakis biztos tud pontos infóval szolgálni.

[ Szerkesztve ]

(#98694) #74774528 válasza rushty (#98690) üzenetére


#74774528
(törölt tag)

A Telekomtól biztosan megtudják mondani... :) Nekem nem volt vele bajom. Pedig csak mobilnetet hasznalok.

(#98695) zsoltzsolt válasza rushty (#98690) üzenetére


zsoltzsolt
(addikt)

De van valami jelentősége már/még?

(#98696) rushty válasza zsoltzsolt (#98695) üzenetére


rushty
(aktív tag)

Ja, hogy a telóm a hibás-e.

(#98697) mayday00 válasza Zeki (#98692) üzenetére


mayday00
(őstag)

Köszönöm 🙂

"A vélemény olyan, mint a segglyuk: mindenkinek van, de senki sem kíváncsi a másikéra..."

(#98698) Tomikaa.


Tomikaa.
(tag)

Üdv. Nemrég kicseréltettem a SIM kártyát újra (telefonszám maradt), mert az eddigi elég régi volt és már régóta akartam 4G-t (Huawei P8 lite a telefonom). Az LTE végre működik, tök jó. De a SIM eszközök (autópályadíj, mobil-lottó, stb.) nem működnek és jött olyan SMS, hogy a telepítés sikertelen. Hogy lehetne ezt a problémát egyszerűen megoldani?

Amúgy jófej volt az ügyintéző csaj. Ingyen adott új SIM-et meglévő számra annak ellenére, hogy korábban én vágtam microSIM méretűre és ez elvileg rongálásnak számít.

Korábban írtak itt olyat, hogy maga a telefon nem kell ehhez. Nálam kellett, mert a csaj bepötyögött valami (USSD?) kódot rajta, mielőtt kicserélte a kártyát. Anyának is akartam SIM cserét, de a telefon nélkül nem tudta (vagy csak nem akarta) megcsinálni. Nem, nem partner üzlet.

Verdikt: Ha valaki ki akarja cseréltetni a SIM-et Telekom üzletben, vigye a telefont, mert kérheti az ügyintéző.

[ Szerkesztve ]

(#98699) goop válasza Tomikaa. (#98698) üzenetére


goop
(őstag)

Nem kell a telefon, gondolom nem kért személyit, és az ussd vel a telefonszámot ellenőrizte le. Már csak 3 az egyben kártyát adnak, felesleges vinni a telefont is.
Első kérdésre a válasz, megkeresed a telekom hu vagy sim eszközök alkalmazást, és azt töltesz le amit akarsz.

[ Szerkesztve ]

(#98700) embe


embe
(nagyúr)

Sziasztok!
A fiam Dominó kártyát használ: Fix + maraton
Nézegetem ezt az adat négyszerező opciót.
Azon gondolkodok, hogy most így külföldi nyaralás előtt, stb., lehet gazdaságos lenne egy ilyet megrendelni.
Nem kell hűséget vállalni rá, akármikor le lehet mondani ugye? És először ezt használná, majd ha ez elfogy, akkor a Maratont.

Mert így jobban megérné berendelni egy csomagot. Így a 4x opcióval olcsóbb mint a Maraton. Ráadásul külföldön is felhasználható teljes egészében.

".... a Kádár-rendszerben születtem, de nem akarok annak primitív paródiájába beleöregedni.."

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.