Hirdetés

2019. szeptember 18., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#98801) viera válasza 4Grider (#98800) üzenetére


viera
(őstag)

Még nem volt szerződés,ez szóban volt.Jövő héten fogom megrendelni.

Soha ne mondd,hogy soha!!!

(#98802) taki01 válasza 4Grider (#98797) üzenetére


taki01
(senior tag)

Ezt elvileg ugyan úgy lehet használni mint egy otthoni vezetékes szolgáltatást. Itt csak annyi van hogy ha túlterhelt a hálózat akkor ezek az előfizetések a prioritás legalján vannak.

[ Szerkesztve ]

(#98803) Bogyó bá' válasza taki01 (#98802) üzenetére


Bogyó bá'
(veterán)

Havi 12 ezerért ez nem a világ legnagyobb biznisze szerintem..... :(

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#98804) gabor9991 válasza Bogyó bá' (#98803) üzenetére


gabor9991
(senior tag)

Flottás topikban ugyanezt adja a Telenor 3800-ért hűség nélkül...mármint korlátlan mobilnetet, mindenféle korlátozás nélkül.

[ Szerkesztve ]

(#98805) kali válasza gabor9991 (#98804) üzenetére


kali
(legenda)

Nem mindenkinek pálya a flotta.
Telekom Sat TV és egyéb olcsósító tényezők által egész jó árra nyomható le a Telekom otthoni mobilinternet úgy, hogy hogy eszközöket is adnak hozzá, én biztos hamarabb gondolkodnék ebben, mint bármilyen flottában.
Mobilra is inkább fizetek havi 8898 Ft-ot a Telekomos korlátlan mobilinternetért, mint vinném akár a fele összegért a telefonszámomat flottába, de ez én vagyok, tudom, mások gondolhatják másként is, mert valakinek nem csak az ár számít, másnak meg csak és kizárólag az.

(#98806) viera válasza kali (#98805) üzenetére


viera
(őstag)

Ezzel én is egyetértek,egész jó az ajánlat amit adtak. :K

[ Szerkesztve ]

Soha ne mondd,hogy soha!!!

(#98807) Bferibörs válasza kali (#98805) üzenetére


Bferibörs
(őstag)

Ha csak korlátlan netet akarsz akkor nem kell bevinned a számod. Viszont dualos teló vagy mifi nem árt ha van. Természetesen nem mindenkinek megfelelő opció. Nálam Telenor HD majd flotta volt a sorrend, csak korlátlan net kellett. Telekom is jöhetne ha nem aranyporért adnák a m.netet, mindenféle egyéb huncutság nélkül amire nincs szükségem TV,beszéd,meganta stb. Kb. Az írásodból azt érzem ki,hogy nem ismered a flottás lehetőségeket.

[ Szerkesztve ]

Huawei P20 Pro dual, Lenovo P2 dual, Sony Xperia X Performance dual

(#98808) kali válasza Bferibörs (#98807) üzenetére


kali
(legenda)

Kétkártyás telefonom van - technikailag működne, hogy a második SIM másik szolgáltatós mobilinternet -, a vezetékes szolgáltatásaink meg jó ideje nem a Telekomnál vannak, csak mobilos előfizetésből van több, amikre így csak 20-20% jár a másodiktól mindegyikre, de még így sem opció összességében nem csak flotta, de még másik szolgáltató korlátlan mobilinternetje sem.
Ha végképp megharagudnék valamiért a Telekomos korlátlan mobilinternetre és visszavenném kicsire, flottába akkor sem mennék sehová, legfeljebb másik szolgáltató publikus korlátlan mobilinternetes csomagjára fizetnék elő.

[ Szerkesztve ]

(#98809) Soulfly842


Soulfly842
(őstag)

Azért nem hallani róla, mert csak néhány üzletben megy/ment a Pilot.

Hol ajánlották? Melyik üzletben?

(#98810) Bferibörs válasza kali (#98808) üzenetére


Bferibörs
(őstag)

Régebben én is így álltam hozzá, megrögzött Telekomos és szolgáltatói előfizetős voltam, az idő és a szolgáltatások, na meg a netes szükséglet változik. Nem a pénz miatt elsősorban, nálam fontos a szolgáltatás megbízhatósága is. 2-3 éve még biztos,hogy nem váltottam volna. Kb. 15 éve vagyok Telekom és 20-25 éve Telenor előfizető ( jelenleg is mindkettő). A mérleg nyelve mindent megfontolva néha a másik irányba billen. A net pedig a legolcsób és megbízható néhány flottánál. De hangsúlyozom, hogy nekem csak m.hívásra és m.netre van szükségem, semmi vezetékes szolgáltatás nem kell.

[ Szerkesztve ]

Huawei P20 Pro dual, Lenovo P2 dual, Sony Xperia X Performance dual

(#98811) Bferibörs válasza Bferibörs (#98810) üzenetére


Bferibörs
(őstag)

Ui: flottába én sem vinném be a számomat.

Huawei P20 Pro dual, Lenovo P2 dual, Sony Xperia X Performance dual

(#98812) gabor9991 válasza kali (#98805) üzenetére


gabor9991
(senior tag)

Nem kell bevinned a számod.
Írsz egy emailt, jön postán az aktivált adatkártya.Se hűség, se kaució se semmi.
3800 havonta, publikus ip cimmel.
Nem akarok senkit semmire rábeszélni, csak megemlítettem, mint opciót.
Én 3. éve ezt használom mivel vezetékes net 100 éves technikán elérhető nálam aranyáron, szóval én már megtakarítottam vele pár ezrest :), ha jól számolom havi 5000-rel fizetsz többet, mint én.

(#98813) prozodus válasza kali (#98805) üzenetére


prozodus
(őstag)

Milyen érveid vannak a flotta ellen?
Mert azért flotta és flotta nem uaz. Pl nagyon nem mindegy, kinek a nevén van az előfizu.

(#98814) kali válasza Bferibörs (#98810) üzenetére


kali
(legenda)

Nem vagyok megrögzött Telekomos, bár mobilos fronton valóban náluk vagyok 21 éve - több előfizetéssel is -, ám ennek az az oka, hogy őket tartom összességében a legjobbnak, de a vezetékes szolgáltatásaikat simán leváltottam anno másik szolgáltatóéra, amikor a Telefonos ügyfélszolgálat többször is hibázott, még ha el is ismerték a kivizsgálás során, hogy az ügyintézőjük hibázott.
Azóta elköltöztünk és itt sem a Telekom van bekötve, pedig elérhetők, itt húzódik közvetlenül a lakás ajtaja előtt az optikájuk.

A kétkártyás mobiltelefonomban is van jelenleg a Telekomos SIM mellett is egy Vodafone-os is.

gabor9991: A flották egy részét ismerem csak, biztos van olyan is, amivel nincs sok gond és jó, de nem keresem azokat.
Az általam is tapasztalt szolgáltatásbeli különbségek okán, még elvi síkon is csak olyan jöhetne szóba, amelyik a Telekom hálózatát használja, ez is megnehezíteni a dolgot.
Most kétkártyás telefonom van ugyan, de ha mondjuk ősszel megtetszik például az új iPhone, vagy bármilyen más telefon, amiből csak egykártyás verzió van, máris bukta az, hogy külön SIM kártyán legyen korlátlan mobilinternet, ez is korlátozó tényező, ilyen téren sem akarok kötöttséget, de még csak kompromisszumot sem.
Sok más hibalehetőség is van még, például ha valamiért lemondanám a jelenlegi 8898 Ft-os korlátlan mobilinternetet a fő előfizetésemről, utána már csak az új ár szerinti 10.000 Ft-osat tudnám újra aktiválni.

prozodus: Nem hiszem, hogy különösebben érvelnem kellene, egyszerűen csak nem akarok flottás előfizetést.
Érveljen az, aki eladni akar valamit, meg kezelje a kifogásaimat, de jelenleg ilyenről nincs szó, illetve nem is ebben a témában akarom jobban boncolgatni a flottás témát.

(#98815) vacs


vacs
(őstag)

Sziasztok.

Elmehet a Telekom a jó édes ... :W

Pár hónapja előfizetésről dominóra váltottam.
Tegnap külföldön tartózkodtam, de a mobilnetet nem tudtam használni.
Itthon utána olvasva láttam, hogy dominósként a *104# üzenettel kell aktiválnom a roaming-ot! :(((

Ezt nekem egyszerű átlag felhasználónak honnét kéne tudnom? :U

Amikor átértem külföldre jött az sms, hogy Tisztelt Ügyfelünk üdvözöljük ..., de ebben se írják, hogy küldd el a kódot te birka, különben nem működik a roaming!

(^)(>.<)(^)

(#98816) Zeki válasza vacs (#98815) üzenetére


Zeki
(veterán)

Ez ilyen baromság, igen.

9 hónapos, alig használt hoverboard + kiegészítők eladó!

(#98817) dedike válasza kali (#98814) üzenetére


dedike
(addikt)

+ 2000 a legolcsóbb duma csomag, mert korlátlan net már csak azzal van... :O

(#98815) vacs:

Ebbe én is belefutottam, de szerencsére a Telenor SIM ment gond nélkül.

[ Szerkesztve ]

Jó szerencsét!

(#98818) prozodus válasza vacs (#98815) üzenetére


prozodus
(őstag)

Nem az első alkalom, h kikapcsolják a roamingot váltáskor, örülj, h nem kell fizetni a bekapcsolásért... A tré tán nem csinált ilyet, de a telenyomor p korában még biztosan... És igen, ha már képtelek bekapcsolva hagyni, az illő minimum lenne az információ...

(#98819) kali válasza dedike (#98817) üzenetére


kali
(legenda)

Persze, de az esetemben kell is, bár a legolcsóbb hangos csomag kevés lenne, mert nagyon sok hálózaton belüli hívást eszközlök minden hónapban.

(#98820) Rocko007 válasza kali (#98783) üzenetére


Rocko007
(aktív tag)

Kiprobalom, koszi! :R

(#98821) punky10 válasza vacs (#98815) üzenetére


punky10
(addikt)

Miután váltottál,gondolom kaptál legalább egy SMS-t,hogy az ASZF-t hol tudod megnézni.Szerintem abban benne van,ha hajlandó vagy átolvasni tõbb oldal unalmas,hivatalos szöveget... :)
Úgy tudom,régebben a bekapcsolt álapot volt az alap,de az sem volt jó.Határ mellett hamar átváltott,és már le is ment a számla...

Xiaomi Redmi 3s Prime/Note 4/Huawei P20/Samsung Galaxy tab A6 10.1 LTE

(#98822) lugosi válasza gabor9991 (#98812) üzenetére


lugosi
(nagyúr)

“Írsz egy emailt, jön postán az aktivált adatkártya.Se hűség, se kaució se semmi.”

Huhh én megpróbálkoztam az egyikkel, nagyon nem így volt, rá is hagytam.

(#98823) Victoryus


Victoryus
(őstag)
LOGOUT blog

Blue mobilról jöttem át Telekomra. Töltöttem fel 5000ft-ot is.
Azon lepődtem meg, hogy már lassan 2 hónapja még mindig 5000 forintot ír számlaegyenlegnek.
Ami nem világos,hogy akkor most mennyi ajándék percet kaptam, illetve ez most csak hálózaton belül, vagy minden hazai hálózatba érvényes? Furán írja a perceket a weblap, mert bal oldalt 40 van, jobb oldalon meg 120. Akkor most mennyi?

(#98824) 4Grider válasza Victoryus (#98823) üzenetére


4Grider
(addikt)

40 percet (bármilyen hazai irányba) és 500 MB-ot kaptál, a 40 percből még 120 másodperc van hátra.

(#98825) mycso


mycso
(veterán)

Sziasztok, van két előfizetésem (telekom dolgozói társ és egy céges flottás), korlátozás egyiken sincs.
Eljöttünk Horvátországba, az első 2 napon még volt adat kapcsolatom, viszont utána megszűnt mindkét telefonon??
Miért van ez, hogy tudnám visszaállítani?

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#98826) dptrsk válasza mycso (#98825) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

nem lehet, hogy elhasználtátok a teljes, roaming során igénybe vehető keretet?

(#98827) mycso válasza dptrsk (#98826) üzenetére


mycso
(veterán)

Az kizárt. Csak email szinkron ment, illetve egyszerre szűnt meg mindkét előfizun az adatkapcsolat.
Pár hónapja Lengyelben voltam 3 napot, ott használva volt mindenre és nem volt ilyen jelenség.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#98828) dptrsk válasza mycso (#98827) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

akkor 1414-en kérdezd meg, hogy mi történhetett.

(#98829) Cranberries


Cranberries
(tag)

Ha meglévő Next S és Next S társkártya díjcsomagjaimat (2019 januárig hűségszerződéses mindkettő) átváltom Mobil + net díjcsomagokra, akkor megkapom a 20% "partnerkártya" kedvezményt az olcsóbb díjcsomagra vagy ehez újabb hűségszerződés szükséges?

[ Szerkesztve ]

(#98830) kali válasza Cranberries (#98829) üzenetére


kali
(legenda)

Megkapod alapesetben is.

(#98831) Cranberries válasza kali (#98830) üzenetére


Cranberries
(tag)

Köszönöm!
Tehát röviden: a 20%-kért cserébe nem kell hűséget vállalni?

(#98832) kali válasza Cranberries (#98831) üzenetére


kali
(legenda)

Nem, nem kell, nem feltétel a hűség: Link

(#98833) kchris78 válasza kali (#98832) üzenetére


kchris78
(addikt)

plusz ez akkor is működik ha T-s az otthoni TV+net nem? akkor ha hozzácsattint az ember mobilt akkor abból kap 20%-ot.

(#98834) kali válasza kchris78 (#98833) üzenetére


kali
(legenda)

Igen, úgy is működhet, több konstrukció is van: Link

(#98836) 4Grider válasza alpenwetter (#98835) üzenetére


4Grider
(addikt)

Itt az lesz a gond, hogy rendeléskor az akció vége utáni időpontot jelöltél be szállításra, így az lett a teljesítés (legkorábbi) időpontja.
Persze nem érdemlik meg hogy védjem őket, ha egyszer az akciórészletezőben olyan dátumot (aktiválási) írnak határidőnek, amire a megrendelőnek nem igazán van ráhatása.

(#98837) alpenwetter válasza 4Grider (#98836) üzenetére


alpenwetter
(aktív tag)

5-i rendeléskor a 7-i szállítás volt a legkorábbi választható. Mi mást kellett volna bejelölnöm?
Ha 6-án 23:59-kor rendeltem volna, akkor is érvényes rá az akció, vagy ha mondjuk júliusi kiszállítást kérek, akkor is.

Az akciórészletezőben nincs szó aktiválásról, ezt rosszul tudod:
ÁSZF 9. melléklet, 15. oldal, 43. sorszámú akció

43.
mobil hang, mobil internet
Online Domino Fix Extra SIM kártya promóció
Azon új Domino előfizetők, akik a Domino díjcsomagot és a
hozzá tartozó Domino Fix Extra SIM kártyát online, a
webshopon keresztül rendelik meg.
2018.05.07-től 2018.06.06-ig
országos
Belföldön két hónapig felhasználható 10 GB adatmennyiség.
A kedvezményt kizárólag azon új Domino előfizetők vehetik igénybe, akik a díjcsomagot és a hozzá tartozó Domino Fix Extra SIM kártyát a Magyar Telekom webshopjában, online rendelik meg. A kedvezmény keretében biztosított adatmennyiség kizárólag belföldön használható fel 2 hónapon belül, EU roaming helyzetben nem vehető igénybe.

[ Szerkesztve ]

«« Parkolj bármely zónában appból, vagy akár privát garázsokban! PARKL.NET +1000Ft regisztrációs kód MJX7WG »»

(#98838) 4Grider válasza alpenwetter (#98837) üzenetére


4Grider
(addikt)

Ez alapján elég egyértelmű a helyzet, nincs kérdés. Vissza kell írni, hogy szíveskedjenek ők is elolvasni az akciórészletezőjüket és nem mellesleg 5.-én rendeltél.

(#98839) kchris78 válasza alpenwetter (#98835) üzenetére


kchris78
(addikt)

ez annyira tipikusan T-s válasz... mint anno matáv/azelőtti hivatali ügyintézők... ÁSZFben webshop rendelési időpont van, ő meg aktiválásról beszél... szerintem mikor kitalálták ezt az akciót a lejárati határidőpontba (hogy akkor mi történik majd) egyáltalán nem gondolt bele...

(#98840) szalai112


szalai112
(tag)

A 2-dik díjcsomag módosítás árat hol találom az aszf-ben?

(#98841) kali válasza szalai112 (#98840) üzenetére


kali
(legenda)

Az alapokat itt: Link (5.2)
Azt nem értem, hogy 2., mert havonta csak egy alkalommal van rá lehetőség.

(#98842) lugosi válasza kali (#98841) üzenetére


lugosi
(nagyúr)

Szerintem úgy érti, hogy díj ellenében van-e lehetőség második módosításra.

(#98843) kali válasza lugosi (#98842) üzenetére


kali
(legenda)

Lehet, de csak egyszer van rá lehetőség (naptári) havonta.

(#98844) alpenwetter válasza kchris78 (#98839) üzenetére


alpenwetter
(aktív tag)

Ja, gondolom valami bölcsészből (ön)átképzett marketinges szövegezte, mert nem sok konkrétumot tartalmaz az akció, illetve rengeteg kérdést felvet. Pl pontosan mikortól ketyeg a két hónap.

Igazából bármilyen dologba csúszhat hiba, rendben van, meg kell reklamálni aztán kijavítják. De hogy miért kell egy ilyen egyértelmű reklamációt a 30 napos panaszkezelési ügymenetbe illeszteni, azt nem értem. És főleg miért hülyeséget válaszolnak rá.

Pozitív ellenpélda: Ausztriában a spusunál whatsappon (!) írok nekik egy mondatot a problémámmal, munkanapon általában 3 órán belül jön a válasz hogy elnézést, javították, köszönik a bizalmat, további szép napot, és nem sz÷rakodnak 10GB-okon.

[ Szerkesztve ]

«« Parkolj bármely zónában appból, vagy akár privát garázsokban! PARKL.NET +1000Ft regisztrációs kód MJX7WG »»

(#98845) Kbali válasza alpenwetter (#98844) üzenetére


Kbali
(veterán)

Mert minden panasz és reklamáció a 30 napos ügymenetbe tartozik. Gondolom nem dolgoztál még ügyfélszolgálaton. Jelen esetben több mint 4 millió előfizető ügyes-bajos dolgaival kell foglalkozniuk. És persze ott is vannak kevésbé képzettek, veszik el információ.

nem vagyok suhanc...

(#98846) alpenwetter válasza Kbali (#98845) üzenetére


alpenwetter
(aktív tag)

Nem minden panasz és reklamáció tartozik a 30 napos ügymenetbe. Nekem sok mindent oldottak már meg azonnal.
Valóban nem dolgoztam még ügyfélszolgálaton, remélem nem is kell, mert nem irigylem őlet a sok elmebeteg emberrel beszélni egész nap, nem tudom hogy bírják.

«« Parkolj bármely zónában appból, vagy akár privát garázsokban! PARKL.NET +1000Ft regisztrációs kód MJX7WG »»

(#98847) Kbali válasza alpenwetter (#98846) üzenetére


Kbali
(veterán)

Minden panaszra, reklamációra (ha ez a szó elhangzik, leírásra kerül), akkor 30 nap (persze sikerülhet azonnal is megoldani) - de ahol már pénzről van szó, ott az átlag ügyintéző nem dönthet.

nem vagyok suhanc...

(#98848) lugosi


lugosi
(nagyúr)

Van valami szabály arra, hogy számlareklamáció esetén mennyi időn belül kell válaszolni?

(#98849) btudos válasza lugosi (#98848) üzenetére


btudos
(veterán)

Az előző hozzászólás épp erről szól, mint minden reklamációs esetre, erre is 30 nap a törvényi határidő.

Az igazi pultos a hosszúból csak a lépést érti.

(#98850) prozodus válasza 4Grider (#98836) üzenetére


prozodus
(őstag)

Az nem lehet a gond, mert 6-án kevéssel zárás előtt rendeltem (22:30 körül) sokadikai szállítással, és smi ilyen gondom nincsen... Ezúttal minden normálisan ment, ha leszámítom, h mikor átvenni mentem, meccset nézett a 2 srác, és észre se vették, h bementem... :D

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.