Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#98051) thomas77 válasza 4Grider (#98049) üzenetére


thomas77
senior tag

Úgy értem, hogy kiszállítják és aktiválják is. Sajnos az a korábbi tapasztalatom, hogy 2-3 hétig is eltart egy sim kiszállítása. Az akció meg mintha lejárna június elején.

(#98052) 4Grider válasza thomas77 (#98051) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha az akcióval érintett időszakban rendelted, joggal reklamálhatsz. De ott még nem tartunk...

(#98053) Soulfly842 válasza freeknight (#98050) üzenetére


Soulfly842
addikt

Kicsit elcsúszott akkor a dolog :)

Szimpla ügyintéző nem írhat felül kötbért. Szerintem téves tájékoztatást kaptál/nem nézték meg rendesen. A kötbér terhelése így automatikus lenne a számhordozás teljesülése után (NMHH-s szabályzások alapján hűség ellenére is megtörténik a számhordozás és a kötbér terhelés automatikus).

Ezért lett leírva, hogy célszerű írni egy kérelmet a telekomnak. Igaz, hogy legfeljebb 30 nap lehet a kivizsgálási idő, de ott jóváhagyhatják. Bár hivatalosan a halotti anyakönyvi kivonat nem másolható, de te mint erről nem sejtő ügyfél nyugodtan hozzácsatolhatod - bajod nem lesz belőle, s könnyebben jóváhagyják kötbérmentesen, ha a szükséges igazolás is megtörténik.

Ezt a más díjcsomagot akkor viszont nem értem. Mi a pontos díjcsomag megnevezés? Első olvasatra tényleg egy kicsit felületes voltam most - tőlem szokatlan módon - azt hittem flotta miatt... Más esetben nem igazán lenne indokolt a váltás... Otthoni szolgáltatás is volt neki, vagy társkártyás csomagban van?

Lehet azért mondták, mert ha "kiveszed mellőle" a többi csomagot, akkor nem kapja meg a társkártya kedvezményeket?

[ Szerkesztve ]

(#98054) freeknight válasza Soulfly842 (#98053) üzenetére


freeknight
őstag

A lényeg annyi, hogy apámnak egy flottás díjcsomagjában volt benne az egész család. A díjcsomagoktól most tekintsünk el, a történet szempontjából nem is olyan nagyon fontos, a lényeg, hogy számhordozádsal szeretnénk menni más szolgáltatóhoz A telekomnál pedig azt mondták, ha nem szüntetjük meg az előfizut, akkor megy a nevemre a fennmaradó hűséggel együtt, ugyanakkor köteles vagyok átmenni egy lakossági díjcsomagba. De én ezt nem értem, ha a hűséget viszem tovább, akkor milyen jogon szüntetnék meg a hűségben vállalt díjcsomagot? De ahogy nézem ebben ti is egyetértetek.

Most már csak az a kérdés, hogy ügyfelszolgálat szerint egy számonkénti,4500 ft-os díj megfizetésével eltekintenek a kötbértől, és hordozhatom a számokat. Az üzlet szerint ilyen nincs, 3 lehetőség van: csak kötbérrel van számhordozás, szerződés és számok azonnali megszüntetése, vagy megvárom míg letelik a hűség, egy másik díjcsomagban, mint amire édesapám alapvetően megkötötte a szerződést. De ez utóbbi nekem nagyon-nagyon furcsa, szerintem ez így nem igazán jogszerű.

Tudom hogy bonyolult a sztori, és egyre inkább az az érzésem, hogy az lesz a legegyszerűbb, ha elengedem a jelenlegi számokat. Ez szerintem mindenkinek elég kellemetlen lenne, szóval nem értem, miért nem lehet ezt elintézni.

(#98055) rétisün válasza Soulfly842 (#98053) üzenetére


rétisün
veterán

"Bár hivatalosan a halotti anyakönyvi kivonat nem másolható,"

de minden hivatalban a másolatot csatolják az ügyintézés során, az eredetit meg mindig visszaadják.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#98056) rfszabi


rfszabi
tag

És aki előszeretettel bevásárolt Domino kártyákból a 10 GB miatt, nekik korlátlan net lesz hétvégén.

(#98057) zoltan6 válasza thomas77 (#98051) üzenetére


zoltan6
őstag

Milyen 2-3 hét? :Y nekem másnapra itt volt mindig a dominó kártya.Talán egyszer volt 2 nap amikor pick-pack pontra kértem.

(#98058) Soulfly842 válasza freeknight (#98054) üzenetére


Soulfly842
addikt

"Most már csak az a kérdés, hogy ügyfelszolgálat szerint egy számonkénti,4500 ft-os díj megfizetésével eltekintenek a kötbértől, és hordozhatom a számokat. Az üzlet szerint ilyen nincs, 3 lehetőség van: csak kötbérrel van számhordozás, szerződés és számok azonnali megszüntetése, vagy megvárom míg letelik a hűség, egy másik díjcsomagban, mint amire édesapám alapvetően megkötötte a szerződést. De ez utóbbi nekem nagyon-nagyon furcsa, szerintem ez így nem igazán jogszerű."

Mondom mégegyszer... többszörösen hülyeséget mondtak.

1, elhunyt ügyfélkezelést Call Center nem csinál, emiatt is mondhattak többszörösen hülyeséget
2, Elhalálozás esetén nincs 4500 Ft-os átírási díj. Ezesetben 0 Ft.
3, Kötbér attól függetlenül ugyanúgy marad, ez ügyben is hülyeséget mondtak... Átírást sem kezelnek alapesetben (bár úgy tudom most pilot jeleggel elindult az átírás lehetősége, de csak és kizárólagosan abban az esetben csinálhatják meg, ha otthoni és mobil összeregisztrálásával együtt jár az átírás (korábban nem volt még összeregisztrálva és mindkét előfizető a vonalban van)).

Szummázva. Felejtsd el amit ott mondtak. Add be a kérelmet és várj :) Más lehetőséged nincs. Max. Addig, ha bemennél egy üzletbe akkor a már lejárt hűségidejűeket célszerű addig is rendezni (átírás, ill. számhordozás).

"A lényeg annyi, hogy apámnak egy flottás díjcsomagjában volt benne az egész család. A díjcsomagoktól most tekintsünk el, a történet szempontjából nem is olyan nagyon fontos, a lényeg, hogy számhordozádsal szeretnénk menni más szolgáltatóhoz A telekomnál pedig azt mondták, ha nem szüntetjük meg az előfizut, akkor megy a nevemre a fennmaradó hűséggel együtt, ugyanakkor köteles vagyok átmenni egy lakossági díjcsomagba. De én ezt nem értem, ha a hűséget viszem tovább, akkor milyen jogon szüntetnék meg a hűségben vállalt díjcsomagot? De ahogy nézem ebben ti is egyetértetek."

Akkor csak jól értettem.

A speciális flottára nem te voltál jogosult, hanem az elhalálozott. A flottába való belépéskor bevitte az ehhez szükséges igazolásokat, aláírta a nyilatkozatot. Így értelemszerű, hogy csak ő lehet jogosult, ez nem átírható (akkor mindenki flottás lenne ebben az országban :D)
Ő nem a flottára írt alá hűségidőt, hanem a szerződésre... a kettőt ne keverjük össze!

(#98055) rétisün
Én úgy tudom, hogy szolgáltató elvileg nem másolhatja le, hasonlóképpen kell eljárni vele, mint a személyivel (azt pl. csak kaszinóban volna szabad asszem :D), csak a kapcsolódó adatokat iktathatja róla (a központi
rendszerek úgy is visszaigazolják az elhalálozás tényét a lemondás folyamatában).

Bár.. a közmű szolgáltatókra lehet más szabályok játszanak? Ebben nem vagyok biztos :)

(#98051) thomas77

Ez már elvileg megváltozott és a webshop folyamat már vizsgálja a meglévő domino kártyák számát. Így plusz időt nem vesz igénybe.

[ Szerkesztve ]

(#98059) vpanangin


vpanangin
senior tag

Korlátlan net a hétvégén a Dominósoknak:

https://www.napi.hu/tech/bejelentest_tett_a_magyar_telekom_minden_domino-ugyfelet_erint.663068.html

(#98060) Thunderzolee

Üdv!

Domino Fix kártyához tartozó számot hogy kell hozzáadni a mobil androidos apphoz?

Vagy én ezt nem értem, nem előfizetéses a szám, így nincs hozzá olyan jelszavam, amit a szerződéskötéskor adtam volna meg az ügyintézőnek, így ezt nem is tudom megadni.

Hogy kell a dominós számomat az alkalmazáshoz hozzáadni? :F

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#98061) Zeki válasza Thunderzolee (#98060) üzenetére


Zeki
nagyúr

weben adod hozzá. Kapsz sms-ben valami jelszót. Asszem.

(#98062) dptrsk válasza Thunderzolee (#98060) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

önkiszolgáló ügyfélszolgálaton tudsz beállítani domino jelszót

(#98063) tsteve válasza Thunderzolee (#98060) üzenetére


tsteve
senior tag

generálj hozzá jelszót... pl. telekom oldalon vagy a 1777-en

(#98064) Bferibörs válasza Thunderzolee (#98060) üzenetére


Bferibörs
addikt

[link]

Galaxy S23 ultra, Xiaomi 12T, Blackview Tab 18, Lenovo P2 dual

(#98065) freeknight válasza Soulfly842 (#98058) üzenetére


freeknight
őstag

Egyébként maradhatnék a flottában, édesapám munkahelyén azt mondták, hogy még új szerződést is köthetnék, ők odaadják az ehhez szükséges papírokat. Csak nyilván ez új szerződéskötést jelent, ismét 2 év rabláncot.

Én csak azért lépnék, mert a mostani munkahelyemen meg még ehhez képest is jobb feltételek vannak, és ott még hűséget se kell vállalni. Nálam a számhordozás volt a kardinális kérdés, és ezt a jelenlegi díjcsomagban maradást még bevállaltam volna novemberig. De úgy már nem, ha átraknak egy pofátlanul drága lakossági díjcsomagba. Akkor egyszerű a válasz, megszüntetek jövőhéten mindent, és vállalom az új számmal való kellemetlenségeket.

Engem csak az bánt, hogy valahogy egy haláleset és egy makulátlan, évtizedes tartozmásmentes kapcsolat után több rugalmasságot vártam volna. Persze a "szabály az szabály".

Most már csak ezt a 4500 ft-ot nem értem, valószínű, hogy nem csak kitalálta az ügyintéző hölgy.
Az addig tiszta, hogy ezt csak személyesen lehet intézni, ezt ő is elmondta a telefonban is. De mindegy, ennyi idegeskedést amúgy tényleg nem ér.

(#98066) zoltan6 válasza Thunderzolee (#98060) üzenetére


zoltan6
őstag

webes felületen
[link]
beirod a számot,azt hiszem küld egy sms-t a telóra,de ebbe most nem vagyok biztos.

(#98067) Thunderzolee

Köszi, megtaláltam közben itt a fórumban a keresővel a 1777-et.

De szánalmasnak tartom ezt a Telekom féle hozzáállást. :((
Mi lenne, ha nem lennék kreatív? Minden szxrért be kellene mennem egy T-Home irodába, h segítsenek? Nem kellett volna mondjuk az ügyintézőnek ezt a számba rágnia, amikor átvettem a kártyát? Ha már nem lehet automatikusan a kártya mellé csomagolni egy tájékoztatót, vagy akár egy jelszót. :(((

Mennyit kell várnom vajon, h aktiválódjon?
Mert az appba hiába írom be a jelszót, (jelenleg még) nem érvényes... :(((

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#98068) zoltan6 válasza Thunderzolee (#98067) üzenetére


zoltan6
őstag

Az appba a telekom fiókod jelszavát kell beírni,webes felületen tudsz előfizetést hozzáadni,nem kell semmiféle 1777,beírod a telefonszámot,kapsz egy smst,azzal továbblépsz.utána ha belépsz az appba,már ott lesz a kártyád.

(#98069) dptrsk lehet,nekem ott még sose sikerült,meg a nagymonitort legalább látom szemüveg nélkül :DD

[ Szerkesztve ]

(#98069) dptrsk válasza zoltan6 (#98068) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Appban is a telekom fiókhoz tudja rendelni az előfizetést

(#98070) Thunderzolee

Na, már megy.

Működött az appban is. :K

Igen, átgörgetve már látom, h sms-t lehet kérni a webes felületen.
Az app ezt nem ajánlotta fel, csak simán kérte a jelszót, ami nekem ugye nem volt. Ha oda is betennék, h akinek nincs jelszava, az sms-ben kap egyet, akkor problem - solved lett volna egyből.

Ti. egyszeri felhasználóként nem gondoltam volna, h a webes felületen másképp lenne, oda be se néztem. Meg eléggé életszerűtlennek tartom, h valaki vesz egy ilyen kártyát, aztán nekiáll keresgetni, h hogyan kell jelszót igényelni.. :/
Fxszért nem tudta az ügyintéző csaj mondani, h majd ha hazaérek, a weben úgyis hozzá kell a regisztrációmhoz adni a számot, akkor ott kapok hozzá egy jelszót, amivel az appban használni tudom majd.

Nem ért volna váratlanul ez az egész. :(((

De szerintem ez ki is van nekik adva, h aki náluk vesz kártyát, annak elmondják, csak mivel én online rendeltem, így elmulasztotta ezeket elmondani.
Persze a szokásos marketing rizsát nem felejtette el megkérdezni, h akarok-e egy új csillivilli telefont (túlárazva)? A kezemben volt egy Cat S60-as, tudhatná, h akinek ilyen van, az nem véletlenül használ ilyen készüléket, biztos nem tud olyan telefont ajánlani ami hasonló tudású.. ergo felesleges megkérdeznie.

Köszi a segítséget.
Hát így indult a kapcsolatom a Telekommal.. Azé' végre egy szolgáltató, ahol nem vész el hó végén a megmaradt mobilnet keret. Ez azért vigasztal.

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#98071) csako válasza Thunderzolee (#98070) üzenetére


csako
veterán

"De szerintem ez ki is van nekik adva"
Nem feltétlenül, legalábbis én személyesen előfizetésről váltáskor nem kaptam információt erről, csak otthon derült ki, hogy a régi jelszavam nem működik (illetve, hogy már nem titkos a tel.számom, de ez más téma)... :D és a weboldalon, a belépés körüli súgóban olvastam, hogy hol kell jelszót csinálnom magamnak.

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#98072) RoSSo3 válasza Game-over (#97818) üzenetére


RoSSo3
senior tag

Sziasztok!
Sajnos a május 10-i SMS óta semmilyen hírem nincs az USB stick függetlenítésről. Azóta eltelt ugye 14 nap, 2 hét, de nem érkezett új hír. Tarthat ez ilyen hosszú ideig, legyek türelemmel?

(#98073) Lackooo84


Lackooo84
nagyúr

Ezt a díjcsomagban foglalt "80 PERC VAGY SMS BELFÖLDI ALAPDÍJAS IRÁNYBA BELFÖLDÖN ÉS AZ EU-BAN"-t hogy kell értelmezni?? Mert nekem olyan szépen vonogatja le az sms-ek árát, mint a kisangyal...

The Truth is out there...

(#98074) rfszabi válasza RoSSo3 (#98072) üzenetére


rfszabi
tag

Próbáld ki, nekem nem jött semmi, egyszercsak független lett a Huawei Routerem.

(#98075) RoSSo3 válasza rfszabi (#98074) üzenetére


RoSSo3
senior tag

Köszi a tippet! Fogom néha ellenőrizni, jelenleg az "adja meg a feloldókódot" üzenetet kapom.

(#98076) Ispán_Péter válasza vpanangin (#98059) üzenetére


Ispán_Péter
csendes tag

Ennek most örülök. Akinek nincs aktiválva mobilnet az is tud majd mobilnetezni?

(#98077) dptrsk válasza Ispán_Péter (#98076) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Ha a feltöltési bónusz netet fel tudod használni, akkor igen.
Ha azt se tudod felhasználni, akkor nem, mert nincs semmilyen alap net szolgáltatásod.

(#98078) dptrsk válasza Lackooo84 (#98073) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

vonogatja?
Egy havidíjas csomag leírását linkelted be, így nem tud miből levonni.
Ha az egyenlegben jelenik meg, az rendben van, a 80 egységet számlazáráskor le fogják vonnia végösszegből.

(#98079) Nordik


Nordik
őstag

Állítólag ezen a hétvégén a dominosok ingyen netezhetnek. Van erről másnak is biztos információja?

(#98080) dptrsk válasza Nordik (#98079) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

(#98081) Lackooo84 válasza dptrsk (#98078) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem fogja, mert:

Szóval nem értem most ezt az egészet...

The Truth is out there...

(#98082) dptrsk válasza Lackooo84 (#98081) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

"...kedvezmények és lebeszélhető percek levonása nélkül."

Ez pont azt jelenti, hogy ebből még majd levonásra kerül a lebeszélhető perc és egyéb kedvezmények.

(#98083) thomas77 válasza Nordik (#98079) üzenetére


thomas77
senior tag

Kollégám már kapott sms-t. Én nem.
Ki érti ezt?

(#98084) Soulfly842 válasza freeknight (#98065) üzenetére


Soulfly842
addikt

Ahhoz képest, hogy bizonyos dolgokat vadul mantrázol nem akarod meghallani a valós segítőkészséget és nem a lényeges kérdéseket teszed fel magadnak, hanem csak azt, hogy miért így működik :)

"Egyébként maradhatnék a flottában, édesapám munkahelyén azt mondták, hogy még új szerződést is köthetnék, ők odaadják az ehhez szükséges papírokat. Csak nyilván ez új szerződéskötést jelent, ismét 2 év rabláncot."

Ez egy nagyon jó kérdés lett volna, ha felteszed és nem tényszerűen leírod, elkönyveled. Átírással, ha van nálad igazolás a flottához, akkor NEM, nem jár újabb két év hűségidővel... Azt viszed tovább... Változatlanul

"Engem csak az bánt, hogy valahogy egy haláleset és egy makulátlan, évtizedes tartozmásmentes kapcsolat után több rugalmasságot vártam volna. Persze a "szabály az szabály"."

Erre is válaszoltam, már többször is. Nem tudok többet tenni, de megtette ezt dptrsk is. Méltányosságból alanyi jogon segítenek, rugalmasan, ha az előfizető kéri (akár a helyszínen is pl.), de ez az eset speciális sajnos az elhalálozás miatt. Itt már egy harmadik fél kéri ezt (akinek a kapcsolódó szerződésekkel nincs múltja a cégnél, s elhunyt ügyfél szerződésén minden helyszíni módosítás TILOS - érthető okokból), ezért van szükség speciálisan kérelemre.

Alapban a két lehetőség a megszüntetés és a hűségidővel együtt történő átírás. Ettől el lehet térni, csak be kell adnod egy erre vonatkozó kérvényt. Ezek szerint te ezt ignoráltad, mert nem akarsz pár percet ráfordítani? Vagy nem akarsz ~2-3 hetet várni a válaszra? (miközben már több csatornán kokettáltál ügyfélszolgálatosokkal). Ha nem kell igazán a számod, akkor persze, le lehet írni sokadszor is ugyanazt sértettségből, anélkül, hogy ténylegesen megoldást keresnénk, s ezt követően meg is lehet szüntetni a számot. De már két sokkal jobb megoldás is előtérbe került (ismételve magam: átírás és ha kiadják az igazolást akkor maradhat a flotta; méltányossági kérelem a körülményekre való tekintettel)

Segítek.. itt csatolhatod is a scannelt halottit és le is írhatod, hogy miről van szó:

[link]

"Most már csak ezt a 4500 ft-ot nem értem, valószínű, hogy nem csak kitalálta az ügyintéző hölgy."

Annál egyértelműbben nem tudom leírni, mint ahogy tettem többször is. Hülyeséget mondott.. De te továbbra is írod. A tényszerűen leírt válasznál nem tudok többet tenni :)

[ Szerkesztve ]

(#98085) Ispán_Péter válasza dptrsk (#98077) üzenetére


Ispán_Péter
csendes tag

Nincs feltöltési bónusz net. 1500 Ft-tal van töltögetve fél évente, csak gyűlik a kártyán a pénz, havi 1-2 hívás van megeresztve róla 9 Ft-ért.
Csak tudnám akkor, hogy miért írják ezt:
"Fontos számunkra, hogy Domino kártyásként megtapasztald a korlátlanság élményét, ezért 2018. május 26-27-én a Telekom minden Domino előfizetőjének belföldön, korlátlan és díjmentes mobilinternetezést biztosít."

Nekem a mindenbe az is beletartozik, akinek nincs jelenleg mobilnete. Tavaly is volt valami ilyesmi akciójuk, akkor a napinetet lehetett aktiválni (ingyen).

(#98086) dptrsk válasza Ispán_Péter (#98085) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Valami adatcsomag kell, hogy használni tudd.
Akár napinet, akár technikai net, a lényeg, hogy legyen csomag, ami az adathálózathoz biztosít hozzáférést.

(#98087) enginev3.0


enginev3.0
félisten

Van valami baj a weboldallal? Mert azt írja az előfizetéseimre hogy nincs hűségidőm :U

A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3

(#98088) prozodus válasza dptrsk (#98086) üzenetére


prozodus
őstag

Na, nekem pont ez a technikai net a kérdésem: honnan lehet tudni, h van-e a kártyán?
Mert állítólag minden D Fixen van már, de pl csak a 20xx utáni simeken, v csak amit eleve Fixnek vettek, v mi?

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#98089) Soulfly842 válasza prozodus (#98088) üzenetére


Soulfly842
addikt

Annak is automatikusan aktiválódik, aki a díjcsomagra átváltott.

[ Szerkesztve ]

(#98090) kali válasza enginev3.0 (#98087) üzenetére


kali
legenda

Nekem mutatja rendesen azon előfizetéseinél, ahol még hűség ketyeg.

(#98091) prozodus


prozodus
őstag

Mi ez a baromság már megint??? Most már ezentúl minden belépésnél ezzel fog zaklatni a tré??? Mert h nem fogom megadni, h üzletileg zaklasson, a fb-hoz meg mi köze lenne? De a számot meg végképp nem értem: ott van neki az egész kupac, amiket ebben a fiókban kezelek...

@soulfly842: Attól függetlenül, h 10-15éves a sim? :D

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#98092) prozodus válasza prozodus (#98091) üzenetére


prozodus
őstag

Hova tűnt belőle a kép?

V nálatok látszik? Mert itt nem, és most ezt a firefox csinálja v a prohardver?

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#98093) zsoltzsolt válasza prozodus (#98092) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Most a link esetében látszódik a kép

(#98094) prozodus válasza zsoltzsolt (#98093) üzenetére


prozodus
őstag

Eredetileg magának a képnek kéne elvileg megjelennie a szöveg alatt.

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#98095) zsoltzsolt válasza prozodus (#98094) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Hát akkor az nem jött össze :D

(#98096) Soulfly842 válasza prozodus (#98094) üzenetére


Soulfly842
addikt

PNG nem támogatott formátum fórumon, töltsd le és felöltéskor válaszd ki a konvertálást legközelebb JPG-vé. Szerintem ott a gond :D

10-15 éves kártyánál működhet, de ált. 3g és hálózati/internet internet hibák is felmerülhetnek és gyorsabban merülhet a telefon is (a folyamatos pásztázás/hálózatkeresés miatt). Célszerű majd egy kártyacsere.

[ Szerkesztve ]

(#98097) prozodus válasza Soulfly842 (#98096) üzenetére


prozodus
őstag

Ahha.. Kösz.
De válogatós... a fene az ízlésit neki...

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#98098) freeknight válasza Soulfly842 (#98084) üzenetére


freeknight
őstag

Félreértesz, részemről ez nem annyira fontos, persze kényelmesebb lett volna, ha megmarad a régi számom, de nem életbevágó. Május végével megszűnik a szerződésem, ha nem tartok igényt a nevemre átíratásra, addig meg úgyse bírálják el a kérvényemet, szóval ez engem nem érint.
A lényeg, hogy akár hétfőn már mehetek is intézni az új számokat Telenorhoz.
A lenéző stílusodat meg kikérem magamnak, szerintem te se úgy születtél, hogy minden szolgáltatónak ismered a belső szabályzatát, én csak azokra (az egymásnak ellentmondó) információkra tudtam hagyatkozni, amivel megismertettek engem.

[ Szerkesztve ]

(#98099) lugosi válasza prozodus (#98092) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Valamit nem értek. Hiányzik nekik a telefonszámod? Ez egy kicsit olyan wtf kategória...

(#98100) Soulfly842 válasza freeknight (#98098) üzenetére


Soulfly842
addikt

Nem szántam lenézőnek, de sokszor kellett ugyanazt elmondanom, leírnom ahhoz, hogy figyelembe vedd :) :( S pusztán emiatt adtam nyomatékot a dolgoknak. Nem jellemző az rám. Én is vehetném sértőnek, hogy ignoráltad a mondandóm egy részét annak ellenére, hogy a tényeket írtam, de nem teszem. Szóval béke :)

Augusztustól hamarabb meg lenne egyébként. Legfeljebb 30 napon belül ki kell vizsgálniuk.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.