Hirdetés

2019. szeptember 18., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#97101) szabogabor10 válasza dptrsk (#97100) üzenetére


szabogabor10
(Topikgazda)

Okés, köszi a tájékoztatást. Igen, ezt azonnal le kellett volna maguktól normálisan kommunikálniuk. Jelentős ügyfélkört érint a dolog.
VoWiFi bevezetése mondjuk a B20-as LTE elterjedésével már nem annyira fontos. Bár pl. pincékben vagy nagyon vastag falú épületekben azért még van létjogosultsága.

[ Szerkesztve ]

iPhone X -- iPad Pro 10.5” -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods

(#97102) kali válasza szabogabor10 (#97097) üzenetére


kali
(legenda)

Nem száműzik.
Az SMS hamarabb ment 4G-n, mint a hanghívás.
Faragják, integrálnak, faragják, integrálnak.
A kommunikációjukat fenntartásokkal szoktam kezelni, pláne ügyintézői szinten, bántani ugyan nem akarom őket, de az egyik nem tud a problémáról, a másik szerint csak nálam van gond, általánosságban nincs, a harmadik legalább utánanéz és elismeri, hogy en bloc nem működik, karbantartás, javítás van.

(#97103) szabogabor10 válasza kali (#97102) üzenetére


szabogabor10
(Topikgazda)

”Az SMS hamarabb ment 4G-n, mint a hanghívás.”

Azt egyébként észre is vettem, hogy már jó ideje gyorsan elmennek az SMS-ek 4G-n, de az iPhone szerint csak a hang megy azon (pontosabban ez áll az IMS állapotnál). Ezek szerint az SMS nem az IMS-en keresztül megy, hanem részben továbbra is hagyományos áramkörkapcsolt (SMS over SGs) módon (option 2). Kíváncsi vagyok, átállnak-e a full IP alapú SMS-ezésre, szerintem ha nem fontos, nem fognak.

[ Szerkesztve ]

iPhone X -- iPad Pro 10.5” -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods

(#97104) Soulfly842


Soulfly842
(őstag)

kb 1000 darab adategyeztetést megcsináltam a Telekomnál. Az a legegyszerűbb, ha minden esetben privát böngészőből indítjátok és amikor kényszeríteni akarja a Telekom fiókos belépés akkor egyszerűen kihagyjátok ezt a lépést! (van erre külön opció, eldugva az adott oldal legalján) - ez csak feleslegesen bonyolítja a történetet és növeli a hiba potenciált :D.

Majd ezt követően a születési helyre kell odafigyelni hatványozottan. Ha nem új típusú ('chipelt', ujjlenyomatos van) akkor a születési helynél elég a város, de ha új típusú van, akkor (minden!) esetben ugyanúgy kell odaírni az országot is pl. Debrecen (Magyarország).

Ami még lényeges, hogy ha régi típusú ('könyv szerű SZIG') van, akkor a SZIG számot írásjelek és szóközök nélkül egybe kell írni.

[ Szerkesztve ]

(#97105) Soulfly842 válasza Soulfly842 (#97104) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

Ha riasztóban van, vagy külföldi személy (ha van állandó bejelentett magyarországi lakcíme, amit igazolni is tud), akkor pedig irány a Telekom üzlet. Neki se kezdjetek az adategyeztetésnek (ha magyar igazolványa és állandó lakcíme van a külföldi személynek, akkor meg tudja csinálni magának is online/telefonos ügyfélszolgálaton (nem a 1412-n, hanem a 80-as erre a célra fenntartott tel. számon)).

(#97106) lugosi válasza Soulfly842 (#97104) üzenetére


lugosi
(nagyúr)

"(van erre külön opció, eldugva az adott oldal legalján)"

Én nem találtam ilyet. Természetesen privát böngészőből is "az oldal nem megfelelően van átirányítva". :((

Az oldal alján feliratkozhatok hírlevélre, elolvashatom a jogi tudnivalókat, ászf-et stb-t, és együtt velem. Ennyi van alul.

[ Szerkesztve ]

(#97107) lugosi válasza lugosi (#97106) üzenetére


lugosi
(nagyúr)

Még egy próbát tettem, hogy először bejelentkezek a számmal, nézem a dominó egyenleget stb., tehát beenged. Utána beírom a címet, hogy .../adategyeztetes, és egyből nem megfelelő az átirányítás.
Úgy tűnik marad az az opció, hogy bemegyek egy telekom üzletbe, eltöltök ezzel feleslegesen fél órát míg sorra kerülök, és feleslegesen feltartok egy alkalmazottat egy ideig. Biztos jobb így, mint neten. Tudomásul kell venni, hogy 2018-ban is csak a személyes, papíros megoldásokban lehet bízni egy telekommunikációs cégnél.

(#97108) Soulfly842 válasza lugosi (#97107) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

1, A telekom.hu/adategyeztetesről indulsz? - úgy h.indításkor nincs aktív bejelentkezes?
2, Milyen böngészőt használsz?

(#97109) Lackooo84 válasza lugosi (#97106) üzenetére


Lackooo84
(addikt)

Ebben a hsz-emben betettem a linket...

The Truth is out there...

(#97110) lugosi válasza Soulfly842 (#97108) üzenetére


lugosi
(nagyúr)

Igen. Próbáltam úgy is hogy be vagyok jelentkezve és úgy is hogy nem.
Próbáltam osx safari, osx firefox alatt, és windows firefox alatt is, simán és privát böngészőben is.

Lackoooo84: köszi, ott jártam már.

[ Szerkesztve ]

(#97111) Soulfly842 válasza lugosi (#97110) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

Egy windows chrome-ot próbálj meg még privátban. Érdekes bug.

Ha azzal sem megy, akkor nem kell mindenképpen sorba állnod. Felhívhatod ezt is:

Milyen egyéb módokon tudsz még adatot egyeztetni?
Telefonon a +36-80-630-045-ös telefonszámon minden nap 7 és 22 óra között. Ez a telefonszám belföldön díjmentesen hívható. Kérünk, hogy arról számról telefonálj, amelynek az adatait egyeztetni szeretnéd!
Külföldről hívd a +36-30-344-0861-es számot!

(#97112) tibor23 válasza lugosi (#97110) üzenetére


tibor23
(aktív tag)

Én mostanában 3x adategyeztettem sikeresen:

- saját szem. igazolvány számomat nem fogadta el (néhány hónapja lejárt és cseréltem), sem az új sem a régi számot. Aztán a jogsimmal ment.
- mind a 3 esetben az adategyeztetésre kattintva (előzőleg be voltam lépve a T fiókomba), visszadobott túlterheltségre hivatkozva. Utána újra próbálva beengedett.

(#97113) Soulfly842 válasza tibor23 (#97112) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

Egy ügyfélkapu látogatást beütemeznék mindenképpen a helyedben, s rákérdeznék, hogy az új típusú személyit elektronikusan aktiválták-e... Bajok lehetnek még belőle... egyre szigorúbban ellenőrzik ezeket és az okmányellenőrző rendszerekben rohadt sok ilyennel találkoztam az elmúlt időkben! Dehogy egyszer külföldről pl. visszafordítsanak :D (páromnak is pl. ugyanígy volt, s megjárta vele Portugáliát és Szicíliát is... de az ördög nem alszik :D) Ilyenkor az ügyintézőnek már vinnyog is a rendszer, hogy ilyen okmány számmal nincs érvényes SZIG.

(sok helyen csak szemrevételezik, de kevés helyen van ilyen szintű ellenőrzés még, de egyre inkább kiterjesztik ez!)

Lábjegyzet: A régit miért fogadná el, ha lejárt? :D

[ Szerkesztve ]

(#97114) tibor23 válasza Soulfly842 (#97113) üzenetére


tibor23
(aktív tag)

Kösz, 2 hét múlva megyek külföldre, szép lenne ha visszafordítanának.
Hogy is kell az ügyfélkapun ennek utánanézni? (ügyfélkapum van).

Ui: azért próbálkoztam a régivel, mert az újat visszadobta...

[ Szerkesztve ]

(#97115) Soulfly842 válasza tibor23 (#97114) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

Bocsi, eredetileg okmányirodát akartam írni :D Kerestem a keresztelődést s így lett belőle Ügyfélkapu :D

Ügyfélkapuba sajnos nem tudom :D Kormányablakot/járási hivatalt akartam írni. :D

(#97116) fornettisuti válasza lugosi (#97107) üzenetére


fornettisuti
(addikt)

Vagy foglalsz időpont és nem vársz, ügyintézőt nem tartod fel, amúgy is ott kell lennie, amiért fizetést kap. Amúgy kb. semeddig sem tartó procedúra.
(üzletbe sem szoktál járni, mert feltartod a eladó-pénztárost? 😊)

Samsung S7 - LG Gpad 8.3 - Huawei Watch GT - Xiaomi MiBand2

(#97117) Zeki


Zeki
(veterán)

Tartom magam annyira járatosnak a mobil témában, hogy azt mondjam, ordas nagy baromság terjed MEGINT a facebookon, de hogy egy sz.rt sem érő pletykalap le is hozza tök komolyan...
Fel ne vedd ha hívnak...

:(

9 hónapos, alig használt hoverboard + kiegészítők eladó!

(#97118) fornettisuti válasza Zeki (#97117) üzenetére


fornettisuti
(addikt)

Tegnap hívott egy tunéziai szám, párszor kicsengett nálam,aztán lerakta.

Samsung S7 - LG Gpad 8.3 - Huawei Watch GT - Xiaomi MiBand2

(#97119) Zeki válasza fornettisuti (#97118) üzenetére


Zeki
(veterán)

Ha felveszed sem lesz semmi.

[ Szerkesztve ]

9 hónapos, alig használt hoverboard + kiegészítők eladó!

(#97120) #08205312 válasza fornettisuti (#97118) üzenetére


#08205312
(törölt tag)

Nálam usa és szamoa volt. Mire felvettem volna megszünt a csörgés. Ezt eljátszotta 3x, aztán ráuntam és ment a black listre.

(#97121) Soulfly842 válasza Zeki (#97117) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

Én az ilyen színvonalú oldalakat automatikusan tiltom a hírfolyamomról (jobb esetben csak az oldalt, a megosztót nem mindig :D ).

[ Szerkesztve ]

(#97122) vacs


vacs
(őstag)

Sziasztok.

Anyukám és apukám dominós kártyáján 4-5 ezer forint van (és minden évben csak nő az összeg, mert ők nem nagyon hívnak senkit mobilról, mert itthon korlátlan Hoppá csomagunk van)!
Én töltögetem nekik 2500-al, mikor lejárna az 1 év!
Van arra bármilyen lehetőség, hogy felhasználhassuk vásárlásra vagy bármi egyébre, csak a pénz ne vesszen el?

(^)(>.<)(^)

(#97123) Bogyó bá' válasza vacs (#97122) üzenetére


Bogyó bá'
(veterán)

Ha van Telekom-fiókjuk, akkor tudnak belőle appokat, autópálya-matricát, parkolójegyet venni....

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#97124) dptrsk válasza Bogyó bá' (#97123) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

Ha nincs Telekom fiókjuk akkor is meg tudják venni ezeket... A Telekom fióknak ezekhez semmi köze

(#97125) Soulfly842 válasza Bogyó bá' (#97123) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

Nem kell ahhoz telekom fiók. Mindenre van sms formátum. Lottóra, tippmixre is fel lehet használni.

Mobilvásárlás a kulcsszó, telekom oldalán minden fent van :)

[ Szerkesztve ]

(#97126) Bogyó bá' válasza dptrsk (#97124) üzenetére


Bogyó bá'
(veterán)

Bocs, akkor teljesen rosszul tudtam - akkor viszont még könnyebb dolguk van. :R

Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...

(#97127) Donki Hóte


Donki Hóte
(őstag)

Ha sikeres volt az adategyeztetés, akkor mindig küldenek SMS-t a dologról?

Fordítva kérdezve: ha nem kapok SMS-t, akkor sikertelen volt az adategyeztetés?

Azért kérdezem, mert egy hét internetes szívás után ma délelőtt beballagtam egy T-Pontba és az ügyintéző hölgy szerint sikeresen adategyeztettem, viszont mostanáig nem jött SMS az adategyeztetés sikeréről :W

Kérdeztem is a hölgyet, hogy kapok-e valami igazolást arról, hogy náluk elintéztem a dolgot, de azt mondta, hogy igazolást nem adnak, majd jön az SMS. Háááááát, azóta is jön :P

Komolyan mondom, hogy a Telekom elmehetne a Vodafonhoz továbbképzésre, mert egyrészt a Vodánál az adategyeztetés egy 1 perces folyamat a telefonodon, de ha be kell menned az ügyfélszolgálatra, akkor írásos igazolást adnak arról, hogy elvégezted az adategyeztetést.

16 éve a PH!-n :-)

(#97128) dptrsk válasza Donki Hóte (#97127) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

Ha kérsz adnia kellene szerintem szabad formátumú igazolást.
Ha telefonon csinálod, ott megmarad a hangfelvétel, nem kell bebattyogni.
Sőt online is csinálhatod, s a végén a visszaigazolást lemented.

mindhárom esetben tudod igazolni, hogy sikeres volt az egyeztetés.

(#97129) Donki Hóte válasza dptrsk (#97128) üzenetére


Donki Hóte
(őstag)

Igazából mostantól lesz.rom az ügyet :K

Interneten próbáltam erre a számra vagy 30 alkalommal adatot egyeztetni, sosem jött sem SMS, sem email az adategyeztetésről (az internetes felületen azt írják, hogy ha sikeres volt az adategyeztetés, akkor ezt visszajelzik, ha meg eltérés van az adatokban, akkor azt is visszajelzik). Ennek ellenére soha egyetlen alkalommal sem jött semmilyen visszajelzés.

Ma voltam bent az ügyfélszolgálaton, személyesen adategyeztettem, mégsem jött semmilyen visszajelzés.

A kártyán április 25-ig kellene elvégezni az adategyeztetést (ezt sem a Telekom internetes felületéről tudom, hanem kitúrtam az eredeti előfizetői szerződést, aminek a keltétől számítva 1 év múlva kell adategyeztetni), de 22-étől külföldön vagyok egy hétig, tehát éppen a kritikus időszakban nem vagyok intézkedésképes.

Szerintem a 30 internetes és az 1 személyes próbálkozással a tőlem elvárhatót megtettem, ha mégsem OK az adategyeztetés és letiltják a kártyámat, amikor külföldön vagyok, akkor a hazaérkezésem után bemegyek a T-Pontba és lebontom a berendezést az ügyintéző fejével :((

16 éve a PH!-n :-)

(#97130) goop


goop
(őstag)

Végre visszatért a volte. \o/

(#97131) kali válasza goop (#97130) üzenetére


kali
(legenda)

És igen! :C

(#97132) csako válasza goop (#97130) üzenetére


csako
(addikt)

Akkor mostmár nem VOLTe, hanem VANe :D

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#97133) szabogabor10 válasza goop (#97130) üzenetére


szabogabor10
(Topikgazda)

És tényleg. :C

iPhone X -- iPad Pro 10.5” -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods

(#97134) azigazimoris


azigazimoris
(aktív tag)

És reménykedjünk, hogy minden bejövő hívás meglesz, nemcsak sms, hogy nem fogadott hívásom volt ... 😁

Nokia1611, Siemens C25, Nokia 3110, Nokia 5110, Nokia 3210, Sony Ericsson K501, Nokia E52, Motorola Defy, Lumia 920, LG Flex2, Samsung S7 Edge, Samsung S10+

(#97135) fornettisuti válasza azigazimoris (#97134) üzenetére


fornettisuti
(addikt)

Hol lehet beállítani, hogy sms jöjjön a nem fogadott hivasokról?

Samsung S7 - LG Gpad 8.3 - Huawei Watch GT - Xiaomi MiBand2

(#97136) dptrsk válasza fornettisuti (#97135) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

1414, online, SMS.
Hívásértesítő a neve.
1414re SMS: +HIVASERTESITO

(#97137) prozodus válasza fornettisuti (#97135) üzenetére


prozodus
(őstag)

Átirányítás: +3630 9876543.

Régen még külföldön is működött, sőt az is működött, h hangposta és értesítő együtt, tavaly meg folyton szívtam vele, mert nemcsak, h nem működött az értesítő kint, de még azt is képtelen volt megcsinálni a tré, h akkor legalább csak simán kapcsolja ki, és ne küldje a nemlétező hangpostára. És az ügyintézök még azt se tudták, h ez újabban ezt csinálj, azt meg pláne nem, h miért, v hogy lehetne orvosolni...
A kinti telefonom értesítője viszont természetesen itt is uúgy működik, mint kint...
Tehát nem technikai okokból nem tudja megcsinálni a tré.
Tehát akinek 2 száma van, és az egyiket átirányítja a másikra, külföldön annak is hangpostára fog minden futni a másik szám helyett?

(#97138) kali válasza azigazimoris (#97134) üzenetére


kali
(legenda)

Olyan gondom sosem volt, bízom benne, hogy eztán is úgy lesz.

(#97139) thomas77


thomas77
(senior tag)

Megy a volte nekem is. Van valami újdonság ezzel kapcsolatban, vagy csak kijavították a hibát?
Próbáltam domino kártyával. Azzal még mindig nem ment.
Esetleg kapnak a flottások is voltét?

(#97140) kali válasza goop (#97130) üzenetére


kali
(legenda)

Megint nem működik, faragják már meg végre. :N

(#97141) Zeki


Zeki
(veterán)

Nabaszki! Mindenki csal... :(

Negyvenmillió dollárra (ez több mint 10 milliárd forintnak megfelelő összeg) büntette az FCC (az Egyesült Államok szövetségi távközlési bizottsága) az amerikai T-Mobile-t – számolt be az esetről a Phone Arena.

A bizottság közleménye szerint az ország harmadik legnagyobb szolgáltatója hálózatfejlesztés helyett inkább trükközött a vidéki hívásoknál, hamis kicsengetési hangokat (hamis hallható csengetés az elnevezése) használva. Ezzel olyan benyomást keltett, hogy a hívás megtörtént, csak épp a hívott fél nem reagált. A hívó így nem a szolgáltatót hibáztatta az elmaradt hívásért. Mindez viszont – véli az FCC – súlyos következményekkel járhat, késlelteti az egészségügyi és közbiztonsági kommunikációt, és a vidéki vállalkozásoknak is sokat árthat.

9 hónapos, alig használt hoverboard + kiegészítők eladó!

(#97142) thomas77 válasza kali (#97140) üzenetére


thomas77
(senior tag)

Nekem se... :( Bakker... azt hittem, hogy csak a munkahelyemen nem ok, de akkor ezek szerint máshol se...
Ez így kezd nagyon gáz lenni.
Biztos vagyok benne hogy nem egyszerű konfigurálni a rendszert, de tényleg megjavíthatnák már...
Amúgy megint vannak a T oldalán újabb volte képes készülékek. Pl S9, S9+ dual sim, vagy a Nokia 7.

(#97143) kali válasza thomas77 (#97142) üzenetére


kali
(legenda)

Állítólag (nem ügyfélszolgálatos infó) ezen hónap végéig eltarthat a dolog, kisebb nagyobb kiesésekkel.
Sok új VoLTE képes telefon van, azok mellett a P20-ak is

[ Szerkesztve ]

(#97144) ElektrikusDE válasza Zeki (#97141) üzenetére


ElektrikusDE
(tag)

Én is tapasztaltam ilyet, igaz VOIP szolgáltatónál, szívtam is vele mig rájöttem hogy nem nemzetközi formátumban adtam meg a hívott számot...

Persze ha kicsöngés helyett érvénytelen szám jelzés érkezik egyből kapcsolok.

[ Szerkesztve ]

(#97145) Lackooo84


Lackooo84
(addikt)

Ez most így wtf? Máshogy meg lehet nézni mennyi maradt a bónusz perceimből?

The Truth is out there...

(#97146) Soulfly842 válasza Lackooo84 (#97145) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

Az másodperc :)

(#97147) Lackooo84 válasza Soulfly842 (#97146) üzenetére


Lackooo84
(addikt)

Oh, thx.

The Truth is out there...

(#97148) polonic


polonic
(nagyúr)

Van egy Samsung S8, de nem TMH rommal, hanem független XEH. Ezen megy a VoLTE?
Az előfizetés pedig egy céges. De nem ilyen egyedi flotta, hanem ami a neten is látható bárkinek az üzleti résznél. De nem az új trend, régebbi. Nem tudom pontosan most.

(#97149) Plag válasza dptrsk (#97136) üzenetére


Plag
(veterán)

Ez fura! Nekem be van állítva a hívásértesítő és még sem működik!

(#97150) Soulfly842 válasza polonic (#97148) üzenetére


Soulfly842
(őstag)

Teljesen mindegy, hogy publikus kisvállalkozói, vagy egyedi flotta. Amiben van Telemátrix, vagy igényelhető hozzá - azoknál a díjcsomagoknál jelenleg még nem támogatott :(

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.