Hirdetés

2024. május 8., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 08:07:54

LOGOUT.hu

Autós topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#280101) syIex válasza Qru (#280095) üzenetére


syIex
veterán

Köszi! Cascora szintén? :R

The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.

(#280102) Dnalorr válasza macilaci78 (#280096) üzenetére


Dnalorr
tag

Nálam tuti, hogy a rendszámtábla zörög a keretben, teszteltem... :K
A szilikonpöttyös próbálkozáson már túl vagyok, igaz csak néhány helyre tettem pöttyöt a rendszámtábla mögé.... Egy ideig oké volt, de most pár hete megint elkezdett zörögni, valószínűleg leázott róla, vagy a fene se tudja...

#280098tboldi: Na ránézünk akkor erre a Würthösre, köszi. :)

(#280103) #214 válasza macilaci78 (#280096) üzenetére


#214
tag

Ismerősnek is volt hasonló problémája, neki is keret zörgött, mert nagyon fent volt rögzítve a csavarokkal. Szivacsos ragasztó szalagot ragasztott a keret alsó része mögé.

(#280104) grizlisandor válasza tasiadam (#280091) üzenetére


grizlisandor
addikt

Te tudod. :U

(#280105) Qru válasza syIex (#280101) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem, ott csak 30 napod van rá.

#nincsbennetarcsi

(#280106) macilaci78 válasza #214 (#280103) üzenetére


macilaci78
nagyúr

A szivacstól, vagy bármitől félek, amiben a víz meg tud maradni. Van például fekete filcem, de inkább zörögjön, mint rozsdáljon.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#280108) Qru válasza macilaci78 (#280106) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Haver a tépőzárnak a puha felét ragasztotta fel.

#nincsbennetarcsi

(#280109) kisza25 válasza Qru (#280107) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Na szuper, majd erre is lesz egy kiskapu
Amúgy szerintem most nem annyira jellemző már a piacra ez, inkább az elmúlt 2 évben volt az

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#280110) tboldi válasza macilaci78 (#280106) üzenetére


tboldi
nagyúr

Én ilyet szoktam használmi, nincs mitől félni. :)

(#280111) radi8tor válasza kisza25 (#280109) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Ja jó gyorsan lekövették. :D

Kuga ára szerződéskötés --> átvétel között egy Forinttal nem drágult.
Pedig akkoriban (2021 decembertől 2022 májusig) voltak hullámvasutak, lízing kamatot tekintve mindenképp (ajánlatot kaptam decemberben 6%-ra, aztán mikor megkötöttük a dolgot már 9% lett - mert akkor véglegesítik a szerződést, amikor folyósítják az összeget átadás előtt)

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#280112) EQMontoya válasza radi8tor (#280111) üzenetére


EQMontoya
veterán

A jogrendszerunk nincs felkeszitve a kormanyzasi kepesseg teljes hianyara, egyszeruen nem ugy szuletettek a torvenyek, hogy fel legyenek keszitve a teljes gazdasagi dilettantizmusra, aminek kapcsan a szerzodeskotes utan valtozhat valaminek az ara, mert 20%-ot mozog a deviza arfolyam.
De ez latszik sok mas teruleten is, pl. az arfolyamnyereseggel kapcsolatos adozason. Senki nem gondolt arra, mikor a torvenyt megfogalmaztak, hogy 10-15% arfolyamnyereseg egy ev alatt, az nem jovedelem, hanem pusztan a vasarloertek megtartasa, tehat eleg pofatlan dolog megadoztatni... Persze ehhez nem nyultak hozza, kell a penz. :)

[ Szerkesztve ]

Same rules apply!

(#280113) Qru


Qru
MODERÁTOR

Vili! Az XM-et is elvitték a jávorszarvas tesztre, 74 km/h-val teljesítette max. Az nem olyan rossz attól a monstrumtól.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#280114) radi8tor válasza Qru (#280113) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Csodálom, hogy ez a teszt ér valamit. Az lenne a tuti ha nem tudná a sofőr merre kell kitérni előle. :D

[ Szerkesztve ]

⭐ Stella

(#280115) brumi1024 válasza Qru (#280113) üzenetére


brumi1024
veterán

Csunya, hogy ez a monstrum is 1 masodpercet ver a BYD csodaszedanjara szlalomban. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#280116) brumi1024 válasza radi8tor (#280114) üzenetére


brumi1024
veterán

Hat jellemzoen balra tersz ki, jobbra nem gyakran van ut. :DDD

(#280117) Qru válasza radi8tor (#280114) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ha nem tudná akkor inkább a sofőrt tesztelnék és nem az adott technika tapadáshatárát.

#nincsbennetarcsi

(#280118) radi8tor


radi8tor
MODERÁTOR

Jogos, jogos. :DDD :R

⭐ Stella

(#280119) macilaci78 válasza Qru (#280117) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Így van. A manőver szempontjából kb mindegy az irány.

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#280120) brumi1024


brumi1024
veterán

Audi ismet atnevezoset jatszik, most a teljes palettan, A6 e-tron -> A6 lesz, mig az A6 (ICE) -> A7 lesz.

"Hoffmann szerint az új nevezéktanra azért volt szükség, hogy egy tiszta, érthető struktúrát mutathassanak a vásárlóiknak."

Ez jol sikerult mar a 30/35/45/55 TFSI/TDI sikersztorinal is. :DDD ;]

[ Szerkesztve ]

(#280121) Qru válasza brumi1024 (#280120) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Olvastam, talán egy fokkal érthetőbb lesz mint a 35/45/55 elnevezés. A páros a villany a páratlan a belsőégésű motoros lesz.

A mostani A7 meg megy a kukába.

#nincsbennetarcsi

(#280122) syIex válasza Qru (#280121) üzenetére


syIex
veterán

De az egész A7 úgy ahogy van? :F Azt hittem az nagy siker pedig.. :Y
Igen a páros és páratlan villany és belsőégésű érthető, mert a 35 stb nem értem mai napig, bár nem is olvastam utána.. :DDD

The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.

(#280123) brumi1024 válasza Qru (#280121) üzenetére


brumi1024
veterán

Az otlet amugy jo lett volna (ami ugye nem sajat), a kivitelezes kaosz. Egy teljesitmenyszintet nezve, kozel 20 eve: BMW: 18i/18d. Merci: 180. Audi? 35 TFSI/TDI :W Semmihez nem kotheto, semmivel nem kapcsolatos, csak egy random szam.

(#280124) radi8tor válasza syIex (#280122) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Dehogy siker az A7. Randa és drága :D

⭐ Stella

(#280125) Qru válasza syIex (#280122) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, utód nélkül megszűnik a gyártása. Vagyis a neve fennmarad csak teljesen mást fog takarni.

#nincsbennetarcsi

(#280126) Qru válasza brumi1024 (#280123) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, nem köthető semmihez. Nekem sem mondott semmit, pedig azért eléggé követem az autós dolgokat.

#nincsbennetarcsi

(#280127) syIex válasza brumi1024 (#280123) üzenetére


syIex
veterán

Én azt hittem, hogy ugyan úgy, mint a merci és bömös esetén az a motort jelzi csak hát eléggé nagyoknak tűntek amikor A4 hátán láttam.. :DDD
#280124 Nem csúnya az, csak kényelmetlen hátul. :D
#280125 Az komoly, jó tudni. :))

The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.

(#280128) brumi1024 válasza syIex (#280122) üzenetére


brumi1024
veterán

Gyorsan ranezve a szamokra annyira nem tunik sikeresnek, a trio masik ket tagja tobbet ad el a sajat nagycoupeibol. Mondjuk A6-ot is joval kevesebbet latni, mint 5-ost/E osztalyt, kicsit koran engedtek el a belsoegesu vonalat.

(#280129) Tsebacsi válasza brumi1024 (#280120) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Olvastam a cikket tegnap és folyton ez járt a fejemben: WTF? WTF? WTF! :(

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#280130) Tom1939 válasza radi8tor (#280111) üzenetére


Tom1939
őstag

Én 2021 októbertől 2022 áprilisig aggódtam azon hogy a toyota árgarancia be lesz e tartva... Be lett. Bár az igazi árrobbanás náluk utána nyáron jött (addig ha jól emlékszem "csak" valami 300 ezer volt rav4en).

(#280131) syIex válasza brumi1024 (#280128) üzenetére


syIex
veterán

Nem néztem számokat / statisztikákat csak egyre többet látok a mindennapokban. :DDD

The greatest trick the devil ever pulled off was convincing the world he didn't exist.

(#280132) bulikavagyok válasza brumi1024 (#280120) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

"Ez jol sikerult mar a 30/35/45/55 TFSI/TDI sikersztorinal is. " - sok tesztben panaszkodtak erre, én valójában soha nem értettem, h mi ezzel a probléma?! :F Szerintem teljesen érthető/világos. Kicsit nehézkes volt az átszokás, kb ennyi. :B

[ Szerkesztve ]

(#280133) szőröscica válasza bulikavagyok (#280132) üzenetére


szőröscica
addikt

En a mai napig nem tudom. Annyi van meg, hogy a 35 meg eleg hoki motor, de fogalmam sincs, hogy a 45 vagy 55 micsoda. A 2.0TDI/3.0 TDI alapjan nagyjabol be lehetett loni, hogy mivel allsz szemben, nyilvan 15 eve egy 2.0 kb 140-150 lo volt, most meg 170-200. Ezeket meg lehet kovetni, mert kb iparagi atlag, de azt, hogy 55TDI… hagyjuk mar :DDD

(#280134) Tsebacsi válasza bulikavagyok (#280132) üzenetére


Tsebacsi
nagyúr

Mit takarnak a számok? Sosem jöttem rá, mert sem a lóerőt, sem a köbcentit, sem a hengerek számát, szóval semmi sem utal semmire. Teljesítményszint, oké, de mihez mérten?

Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!

(#280135) Vismajor01 válasza bulikavagyok (#280132) üzenetére


Vismajor01
addikt

Meg az Audit piszkálják, amikor van a4-a6-a8 blabla, meg q5-q7-q8 és kb ennyi. Aztán ott van a nyamvadt mercédes hogy CLE, GLE, ABLE, DLE, SUB, CLA, CUL, FASZOMÖCCSE

Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H

(#280136) Vismajor01 válasza Tsebacsi (#280134) üzenetére


Vismajor01
addikt

Miért a 318i, 320i, 325i, 330i és 335i között hogy mondod meg mi a különbség, mert se a lőerőt, se a köbencit sem a hengerek számát

Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H

(#280137) bulikavagyok válasza szőröscica (#280133) üzenetére


bulikavagyok
nagyúr

Nem is kell tudnod, h pontosan milyen motor az. :) A Mercinél és a BMW-nél sem derül ki a számból (lásd például 330i, vagy C180). Így van, ahogy írtad, a 35 hoki, 45-től felfelé már OK, 55-től már az erősebb vasak jönnek. Nekem az S5 például 55 TFSI volt, a Q8 50 lóval kevesebb és így lett 50 TDI. Az RS6 már 70 TFSI.

Vismajor01: "Miért a 318i, 320i, 325i, 330i és 335i között hogy mondod meg mi a különbség, mert se a lőerőt, se a köbencit sem a hengerek számát" - pontosan!

[ Szerkesztve ]

(#280138) Qru válasza Vismajor01 (#280136) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen nem tegnap volt, amikor ezek még a ccm-re utaltak.

#nincsbennetarcsi

(#280139) 6030D válasza Qru (#280138) üzenetére


6030D
Ármester

Az 5-ös Golf idején meg volt valami olyan (turbós, kompresszoros korszak), hogy a tdi feliraton ha a nemtudommelyik betű volt piros akkor ilyen volt, ha csak a pont az i-n akkor olyan, ha meg.... :DDD

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#280140) K Norbi válasza syIex (#280122) üzenetére


K Norbi
addikt

Csak ez a lényeg [link] ;] :DDD

[ Szerkesztve ]

(#280141) Tothgera30 válasza 6030D (#280139) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Az még előtte volt adagolós TDI 1.9-nél ha végig ezüst, akkor 90le, ha a vége piros akkor 110le, ha az utolsó kettő akkor PD és 131le, ha végig piros akkor 150le. De azt hiszem Aduinál is volt, csak ott megin más teljesítményszinteket jelentett, mondjuk a 2.5 V6 TDI-nél.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#280142) macilaci78 válasza Qru (#280125) üzenetére


macilaci78
nagyúr

Az de jó lesz majd a használt piacon később... :D

Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552

(#280143) Qru válasza 6030D (#280139) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jaja, ahogy Tothgera30 írja, a piros betűk száma határozta meg a teljesítmény szintet.

#nincsbennetarcsi

(#280144) Alusky


Alusky
aktív tag
LOGOUT blog

Rönó ezt megoldotta sokkal egyszerűbben, a megközelített lóerőt írta rá vagy a hengerúrtartalmat.
Az összes többit valami aspergeres marketinges találja ki amiben csak ő látja a logikát, senki más. :DDD

[ Szerkesztve ]

Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.

(#280145) radi8tor válasza Alusky (#280144) üzenetére


radi8tor
MODERÁTOR

Rönó 5 ? :DDD

⭐ Stella

(#280146) Qru válasza Alusky (#280144) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Egy időben a Fiat is ezt követte. Punti mk1-nél pl 55/60/75 volt ami a lóerőt mutatta. Bár az 55-ös csak 54 lóerős volt hivatalosan.

#nincsbennetarcsi

(#280147) Qru válasza radi8tor (#280145) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

:DDD

#nincsbennetarcsi

(#280148) Alusky válasza Qru (#280146) üzenetére


Alusky
aktív tag
LOGOUT blog

Itt is van 70-es jelzéssel 65 és 70 lóerős (68 is), meg a 120-ból is van 115 és 120 lóerő, de ezek annyira nem lényeges eltérések, behatárolni jók.
Kivéve a 4x4-et, mivel az csak egyfajta dízelmotorral (meg egy benzinessel) volt szerelve így nem bonyolították túl csak dCi feliratot kapott. Meg hátra a műanyagra egy dombornyomott 4x4 írást, de azt sem mindegyik. :DDD

[ Szerkesztve ]

Automata váltósként a legjobb barátom az akkumulátor.

(#280149) pit stop


pit stop
addikt

JSZP:
- Biztosítás és kártörténeti adatok mióta nem érhetőek el? (Nekem folyamatos hibára fut)
- Ha egy autó magyarországi első forgalomba helyezésű, de mégsincs meg kilométer új korától hogy alakult, illetve pl műszaki se ez azért van, mert régi adatok nincsenek rendszerben? (2013as, 2016os autó) :R

Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

(#280150) brumi1024 válasza Vismajor01 (#280136) üzenetére


brumi1024
veterán

Nagyon egyszeru, van tortenelme a szamoknak. A 18i az ezer eve hasonlo teljesitmenyszint, 20i/30i szinten, attol fuggetlenul, hogy ma mar 2 literes nagyjabol el tudod helyezni korabbi 3 literes motorok alapjan. Az E39-nel meg pl hengerurtartalmat mutattak a szamok, a szintek/szamok azota valtozatlanok, csak a turbos korszakkal csokkent a loketterforgat. De ma egy 540i ugyanott helyezkedik el ahol 20 eve egy 540i, ezert nem tunik hasrautesnek az egesz.

Az Audi ezt lepte at azzal, hogy teljesen mas szamokat hozott a tobbiekhez kepest, mindenfele elozmeny nelkul.

Merci sem bonyolult: EQ elektromos, G SUV, GL SUV coupe, CL coupe, utolso betu pedig az osztaly: A, B, C, E, S.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Autós topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.