Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] Ketogén étrend
- [Re:] [N€T0X|N:] Soyes XS16 mini, Droidos minifon
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [mustang08:] MÁV
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
macilaci78
nagyúr
Tehát a megpiszkált motor elbírja a hergelést, ami tönkreveri a váltót, hajtásláncot, ezért a motorban nincs tartalék? Értem?
Mégis mekkora olajtöltöltetet szerenél a motorba, hogy a váltóra, féltengelyre hatással legyen?
Az 1.9 PD TDI blokk gyárilag elérhető volt 90-131 LE közt több verzióban is, ami azért a leggyengébbhez képest majd 50% tartalék gyárilag. És ezt lehet még pusztán szoftverrel okosítani. Utána lehet rátenni nagyobb csigát, egyebeket.
Persze ha nem mész utána a váltóval, hajtáslánccal, akkor a leggyengébb ponton törni fog. Ha pedig a fékkel elfelejtesz utána menni, akkor jó eséllyel te is törni fogsz.
Lehet építeni race-TDI autót is, ahogyan az 1.8T is benzines is jó tuningalap, de a kocsi többi érintett alkotóelemével is foglalkozni kell egy bizonyos pont után.
Ugyanígy megvannak a számok a modernebb motorokra, DSG váltókra, hány lóerőnél, mekkora forgatónyomatéknál van a következő lépés.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552