Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
StLui
veterán
válasz
geotigris9 #72740 üzenetére
Ez a feleségemé, nincs igazán kötődés, de nem is unjuk, 48 évesen eljutottunk már oda, hogy nincs vásárlási láz. Semmi karbantartást nem kapott az elmúlt 20 éveben, most mostam le először a hajtásrendszert, de ezen csak nagyjából, nem szedtem szét (az én bringámon kicsit jobban belemerültem) Semmi nem lett még cserélve rajta, lánc sem. Talán egy külső, belső, de erre sem emlékszem nagyon. Első lánckerekek nagyon gáz, hátsó fogaskoszorút is cserélni kell mivel a láncot is. Hajtókar nem recseg, ropog, kormány csapágyazás sem kotyog, most, hogy meghúztam
De ahogy nézem: hátsó váltó 8-10, hátsó fogaskoszorú 8-10, első hajtómű a lánckerekekkel egyben 8-10, lánc 2-5eFT, nagyon durván, más egyelőre működik szépen, szerelés ügyben pedig nagyon lelkes lettem mostanában, jó lesz gyakorolni. Középrészt meg gondolom jobb lesz ha szerelővel szétszedetem, nem tudom beruházzak-e ennyi szerszámba is?Tipp alkatrész beszerzési forrásra valakinek, melyik ajánlott?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest