Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Mentett Pentium 1 alaplapok
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Napkollektor - csak úgy
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
Eugene Roe
őstag
válasz
KoVee84 #228854 üzenetére
Ami elromlik rajtuk, az ugyanaz, de igen, C és E Mercik. Én (laikus érdeklődőként) inkább az egészséges kompromisszum hétköznapi 15-15 + heti Ausztria ingázás 150-150 km-ét és a gyári 25k olajcsere helyetti 12k intervallt írom a számlájukra
C (W204) esetében ugyanúgy nem férni hozzá a motorhoz semennyire sem.
-
KoVee84
senior tag
válasz
Eugene Roe #228849 üzenetére
Jól gondolom hogy nem A vagy B osztályban volt nekik?
Ezekek keresztmotorosok... -
szebe
addikt
válasz
hobizoli #228851 üzenetére
de ilyen melo mashol az ugy nez ki, hogy hagyd itt az autot es majd ranezunk...
Ezt "mezei" autószerelők is el tudják játszani. Odaviszed hogy kopog valami jobb elöl, aztán 2-3 hét. Az udvarban meg van 20 autó.
Meg asszem Berhidán állt rá egy szerviz a "legendás" pug/citrom hátsó hídra. Mész időpontra, régi ki, felújított be, mehetsz. Pár óra alatt megvannak.
-
hobizoli
nagyúr
válasz
Eugene Roe #228850 üzenetére
Zalaegerszegen van a Toldi dizel szerviz
csak VAG-l foglakozik, asszem 4 auto is befer egyszerre muhelybereggel odaviszed az autot, hogy pl hengerfejes, delutan viheted el keszen
muhelynel sajat kis raktara van napi fogyasu alkatreszekbol, amiket hetente 1-2x feltoltenekvan kb 15-20 hengerfeje, ugyhogy ha mesz pl egy 2.0TDI-vel hogy ez meg az van vele, a polcrol leveszi a felujitottat, van csitti uj veztengelye is polcon ha a tieden kopott lenne butyok (TDI tipushiba), befecskendezo csucs szettek bemerve polcon (tobb csomag), tomiteskeszletek polcon, hidrotokek polcon (szinten tipushiba), vezerles szett polcon.... olajszivattyu hatszogtengelye... szoval minden, ami kell hozza
a te leszerelt hengerfejed megy a felujitoba es par nap mulva jon vissza hozza a polcra egy kovetkezo ugyfelautohoz
reggel ad egy csereautot, hogy addig menj be a varosba nezlodni, turistaskodni, du 2-3 korul csorognek, es mehetsz haza a sajat autoddal
biztos jol is fog a ceruza, hogy ezt igy csinaljak, de ilyen melo mashol az ugy nez ki, hogy hagyd itt az autot es majd ranezunk...
aztan meg ket het mulva is ott all, aztan raaaaneeeeznek, fuu ez meg az kell, aztan amikor ujra felszabdul az emelo akkor megcsinaljak, es egy 1 honap utan visszakapod keszennemtom mashol ahol egy adott gyartora vannak beallva miert nem igy mukodik, hogy maaajd ez meg az lesz, mert amig elmegy az ember a Unix/Bardi-ba vagy az alkatresz kiszallitora varnak, de addig egy fel autot szet lehet szedni
sokkal gyorabban porog az egesz es egysegnyi ido alatt tobb auto forog atpl 50k-val tobbe kerul igy, akkor azert varsz egy honapot?
az alkatresz akkoris ugyanannyiba kerul, ha polcrol veszik le, vagy elbattyognak erte, vagy kihozza a futar...csak utobbiaknal orak mennek el a semmiert, amig ezzel foglalkoznak vagy erre varnak
-
Eugene Roe
őstag
Vidéki "univerzális" szerelők azért sem szeretik, mert tapasztalatuk nincs velük, és olvasni sem tudnak, hiába van meg a rendsles szervízkönyvem. Amikor az úriember nemhogy 8000ft-os Temu fékösszenyomó szettel, de lapos-csavarhúzóval nyomta volna vissza a fékmunkahengert, akkor mondtam, hogy szevasz.
Kormányról 8 gombnyomás után 1 perc alatt vissza lehet elektronikusan húzni az összes munkahengert fékcseréhez, és akkor az ABS-t se basztatja. Ugyanígy gáz, hogy a hűtőfolyadék lecsereléséhez ki kell belezni a jobb első kerékjáratot, aminél bizony elpattanhat 1-2 patent is, de milyen szerelő az, akinek nincs egy vödör legalább nagyjából odavaló? Első körben vidéki
de persze Pesten se magától értetődő. VW / Audi kevésbé szenved ettől, ezért jobb megoldás lehet.
-
Eugene Roe
őstag
válasz
KoVee84 #228843 üzenetére
Attól még nem szar az OM651, 2 ismerősnek is elment 300k-t nagyszervíz nélkül. Ott az egyik utángyártottal 1,3M-ből (~Febi/Meyle) a másik gyárivál ~2M + kicsiből generálozta. Ja, és előtte egyszer se térdeltek le. Egy a lényeg, itt nincs 200 ezer Ft-onként felújítás, mert rengeteg munka a kiszerelés, egyszerre kell megcsinálni mindent, ami tud kellemetlen szájízt hagyni.
Azért szarul szerelhetőek, mert ugyanannak a motornak mindenbele bele kellett férnie, és bele is fért. Legkisebb merci is volt 2,200ccm dízellel, ami más márkánál nem volt, se swift, se yaris nem ment így. Az már csak hab a tortán, hogy ugyanazok a motorok mentek FWD, RWD és AWD autókba is, ezeket máshogy nem lehet megoldani, valamit, valamiért. Én elégedett vagyok a GLA/Q30-cal, persze örülnék, ha Honda motor lenne benne, de nem kívánságműsor volt
(most nyert a panorámatető, bőrözött műszerfal és fekete ~alcantara tetőkárpit, ha nagyon ráfizetek, majd legközelebb jön a Corollás pusztulat).
Ha betartották a gyári 25k olajcserét, és egy gagyi olajjal + ovimenettel párosult, akkor már 180k-tól hallgatni kell a vezérlés, de ez másnál is hasonló.
Mindezek ellenére, vidéken egyszerűbb a VW, sokkal több a szerelő
-
Sordoran
addikt
Köszönöm mindenkinek, az eszem nekem is ezt mondta, de a szívem meggyőzéséhez kellett mások véleménye.
Maradok a VW-nél, egyszerűen jobb döntés, és amúgy tetszik is.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
F-ECT$ #228845 üzenetére
Igen ez jogos mert csak az sír akinek sz@r, erre nincs pontos statisztika a jó/nem jó arányról. De ha típushiba van az kb mindnél előjön előbb vagy utóbb. Főleg 20 éves távlatban. De ettől függetlenül rosszul szerelhető sokan nem is nyúlnak hozzá inkább.
Nem is olyan jó már a renoméjuk. Mert nem csak a csórók Mercije vacak (A és B) hanem fentebbi polcon lévők is. Nálunk a cégnél sok S és E osztály is van meg kisteherek is. Mindegyikkel sok gond van, már nem is erőltetik a flottások magát a márkát. Inkább a BMW/Audi fut.
Nem tök hülyék, USA-ban csomó motor nincs ami nálunk (problémás), ott elve az A és B osztály nem kapható vagy ha igen akkor is marginális számú példány fut belőle. Itthon meg ha lejárt a gari akkor IJ. Bár ahogy tapasztalom sokszor garival is.
-
-
F-ECT$
titán
válasz
Zola007 #228844 üzenetére
Mikor ilyen véleményeket olvasok egyes típusokról, akkor azért felmerül bennem 3 kérdés (nem kötözködés, hanem tényleg érdekel):
-Vajon mennyi ilyen autónak szívás a javítása és mennyi az, amit gond nélkül használ a gazdája 20 évig?
-Ha tényleg annyira rossz az adott típus, akkor az látszólag miért nem árt a márkának?
-Hogy nem perlik szét az egész céget kártérítésért egy típushibás konstrukció miatt a tulajdonosok? (No nem feltétlenül itthon, de mondjuk az USA-ban.) -
Sordoran
addikt
Csupán elméleti kérdés (még
). Új autót, első sajátot keresek. A Golf 7 és Sportsvan mentén keresgélek jelenleg, 1-2 hónapon belül venném, viszont most egyik kereskedőnél ahol van Sportsvan megnézve többi árult járművét, feltűnt egy 2016-os Mercedes B 200 CDI is. Igaz diesel és automata, én pedig a VW-knél benzines 1.4-es, manuál váltósokat nézegetem csak, de elgondolkodtam. Mennyire lőném magamat lábon a mercivel? Gyerek korom óta a csillagos márka a kedvenc, de természetesen felnőttként belátom hogy nem ésszerű választás számomra. Viszont most így vásárlás előtt, közel azonos áron a Sportsvan vs B-osztály, megingatott kicsit.
-
hdanesz
őstag
válasz
gabro0 #228834 üzenetére
Ez jó kérdés. Sok hirdetésben le van írva, hogy ellenőrizd az extrák meglétét megtekintéskor.
Ennek ellenére eléggé félrevezető tud lenni. Nem csak a megjelölés, hanem ugye a hahu az alapján behúz sok extrát...ami persze a valóságban nincs.
Mondjuk láttam már olyan hirdetéseket is amikben mindenféle felszereltség megjelölése nélkül (csak márka, típus és motor volt a fejlécben) és mégis ott éktelenkedtek olyan extrák a hirdetésben, amit a képeken láttál, hogy nincsenek a kocsiban.
Én tuti 'szembesíteném' vele a kereskedőt, eladót. Nem paraszt módon.
Aki kicsit jobban ismeri a kocsikat vagy utánanéz az adott típusoknak, pikk-pakk észreveszi akár ülés, lámpa, díszítőelemek...stb. alapján hogy valami nem stimmel.Akkor lehet szerintem alkualap, ha látványosan magasabbra is van árazva ezáltal. Pl. egy Opel Astra K ami Enjoy felszereltség a valóságban és Innovation-nek van hirdetve. Ott azért már jelentős különbség van a két felszereltség közt.
Egy Insignia példának. Ha ez Innovation...akkor megeszem a kalapom.
Nincs króm díszítés az ablakok körül, a felni is alap nem 18-as, az ülések is 'alap' ülések...csak így hirtelen.
-
fogkefe21
csendes tag
Ha valami túl szép hogy igaz legyen, az hápog?
[link]
-
kenguru99
senior tag
-
kenguru99
senior tag
A hátsó öngyilkos ajtók elektromos zárja nagyon gyakran elromlik. Ezt úgy szokás palástolni, hogy bekapcsolják rajtuk a gyerekzárat. Ez van hogy időlegesen segít megszüntetni a hibára figyelmeztető idegesítő csipogást. Persze a probléma ettől nem oldódik meg. Vizsgáld meg alaposan a kiszemelt autót. Bár ha most jó is benne a zár, az is bármikor elromolhat. A javítása hatszámjegyű összeg.
-
kenguru99
senior tag
Az összes benzines B Meriva 1.4-es láncos motorral van szerelve.
A 100 lovas szívó a legkevésbé problémás és a legtakarékosabb. Menni olyan nagyon nem fog, de normálisan közlekedni lehet vele.
A 120 lovas turbo, nyilván jobban megy, cserébe többet is fogyaszt. Az ötös manuál váltó nem örök életű bennük. (a szívóban sem, de ott kisebb az igénybevétele is)
A 140 lovas turbo megy a legjobban, értelemszerűen. Cserébe ezt a "kiváló" hatsebességes M32 váltóval szerelték. Ami nagyon szeret csapágyas lenni, de legalább még kettős tömegű lendkereket is szereltek bele, hogy teljes legyen az öröm. -
-
válasz
ParmaBoy #228812 üzenetére
szerintem egy ideje már nem kapható, de a 10+ éves autókban bőven fellelhető
a korabeli review-k is pozitívak voltak róla, meg a többséggel ellentétben láncos, de nem biciklilánc hajtja. figyelni kell, mert van DPF-es verzió is, ott nyilván annak eltömődésével kell számolni -
AssAssynn
addikt
Amúgy nem pont a topik témája, de gondolom nincs külön téma ennek: van valakinek tapasztalata, hogy milyen minikotrót érdemes venni, vagy kerülni?
-
AssAssynn
addikt
-
szebe
addikt
válasz
gabro0 #228798 üzenetére
sok hirdetésben Executive-ként tüntetik fel, az amúgy alacsonyabb felszerelésű kocsit
Csak a szokásos.
Hirdetésben az összes Renauilt "Intens", az összes Opel "Cosmo" (és lehetne sorolni a többieket is), a valóságban meg...
Jobb esetben alvázszámról látható/lekérdezhető, rosszabb esetben legyél tisztában, hogy melyik felszereltséget mi "árulja el" (és nem alsóbb szint, rendelt extrával). -
kb00
csendes tag
válasz
szabonagyur #228788 üzenetére
Köszi mindenkinek a hozzászólást és az infókat!
Puma tetszik, de a motorizáltsága (papíron legalábbis) annyira nem szimpatikus, nem hallottam sok jót ezekről az 1.0-es EcoBoost motorokról. Aztán lehet az újak már jobban bírják.
Capture-t és a Kiát akkor még megnézem. Ha sikerült lecsapni valamire majd még írok, hátha másnak is releváns lesz.
-
tboldi
nagyúr
válasz
z123456789 #228793 üzenetére
Az FR-V-hez csak annyit tennék hozzá, hogy úgy rémlik, hogy az 1.7-es benzines nem a legjobban sikerült motorja a Hondának, érdemesebb azt az 1.8-ast keresni, ami az ufó Civicben is megtalálható. De K20 és K24 is van, mint az Accordodban.
-
cass
aktív tag
Sziasztok,
autóvásárlás előtt állok, egyáltalán nem értek hozzá.
Egy Opel Meriva 2011 1.4T Benzines turbós. 2 millióért lenne kereskedőtől, elmondása szerint a láncos motorral sok gond van és ez a turbós a legjobb a Merivák közül.
Szeretném a véleményeteket is kikérni.Köszönöm szépen!
Új hozzászólás Aktív témák
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 32GB DDR4 1TB SSD RX 6700XT 12GB Zalman Z1 Plus Seasonic 650W
- MacBook felváráslás!! MacBook, MacBook Air, MacBook Pro
- Honor 200 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook U7310 - i5-10GEN I 16GB I 256SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Thinkpad T480s 24GB RAM 1TB SSD (erős, könnyű, vékony gép) Windows 11 kompatibilis
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest