Hirdetés

2024. június 6., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#18668) Bujdy81 válasza BobaHWSW (#18632) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

A supportos is ember. Szóval ha paraszt a user, akkor helyre kell tenni. Ha normális, akkor meg törekedni arra, hogy minél boldogabb legyen, az mindenkinek jó.

Az alapján, amit Jahnos és Dudu leírt ott inkább azzal volt a baj, hogy a user nem nagyon vette/veszi emberszámba a supportot.

Egyébként pedig én is ugathatnék, hogy kérek még két monitort, ha egyszer a policyban az van, hogy egy jár, akkor egy jár…

Abban tök igazad van, hogy Ti sok pénzt termeltek. De gondolom, nálatok nem fordulna elő az, hogy betelefonál a user, hogy nem látja a leveleit, miközben másnak a userével lép be a gépre… :C (ez nálam is ledobta a láncot)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.