Hirdetés

2019. október 22., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#99601) prozodus válasza lesaux (#99600) üzenetére


prozodus
(őstag)

Hagyott egyeztetni így vásárlás után közvetlen??? :F

[ Szerkesztve ]

(#99602) Nikaré válasza lesaux (#99600) üzenetére


Nikaré
(senior tag)

Nagyszerű!!!!. Vásárlás/ szerződéskötés után más nevét jeleníti meg! Ez aggályos.
Az pedig igen csak elgondolkoztató, hogy adategyeztetni is hagyta.
Szerintem menj vissza és jelezd vagy telefonálj üfsz jegyzőkönyv.

[ Szerkesztve ]

(#99603) lugosi válasza lesaux (#99598) üzenetére


lugosi
(félisten)

A telekom appba az új emailcímmel léptél be? Tehát a kijelentkezést próbáltad?

(#99604) Watto1991 válasza Nikaré (#99602) üzenetére


Watto1991
(aktív tag)

Az adategyeztetésnek semmi köze ahhoz, hogy eddig kinek a nevén volt a kártya. Bárki beregisztrálhat egy kártyát saját nevére ha megkapja az SMS-t rá. Az első része valóban érdekes, hogy miért azt a nevet írja a rendszer.

(#99605) g0dl válasza lesaux (#99598) üzenetére


g0dl
(őstag)

Azért ez elég botrányos. Kész szerencse, hogy nem Salah Abdeslam-ként azonosított, aki szintén használt magyar sim-et, ezért is a szigorítás.

De ez a másik fél szempontjából sem egészen korrekt.
Hogy állhat a Telekom GDPR megfelelőség tekintetében?

(#99606) Lackooo84 válasza lesaux (#99600) üzenetére


Lackooo84
(addikt)

Hát az nem két perc, kell pár munkanap, amíg átírják az adatokat.

The Truth is out there...

(#99607) lesaux


lesaux
(veterán)

Voltam Telekom-üzletben. Előadtam a bánatomat, hogy tudniillik engem hívnak X. Y.-nak, a Telekom-fiók viszont azt mutatja, Kanalas Alex az előfizető, miért törtnénik ez.
Kénytelen vagyok szó szerint idézni a választ:
- Honnan tudjam?
Szóval nagyon hamar biztos lehettem benne, hogy az "ügyintéző" nem fog tudni segíteni, de azért rákérdeztem, vajon ez-e a hivatalos kommunikáció a Telekomtól, hogy "Honnan tudjam?"
Ekkor ellenőrizte az adatokat a gépben, tényleg az én nevem és címem szerepelt ott, levette a polárszűrőt a monitorról, meggyőződhettem róla. Bejelentkeztem a mobilon, kiírta, hogy Helló Alex. Előfizető: Kanalas Alex. És hiába van mellette ceruza piktogram, nem engedi szerkeszteni a nevet. Azt javasolta, hívjam a 1414-et, és műszaki segítségnyújtással próbálkozzam. Ekkor megköszöntem a segítséget és eljöttem.

Amúgy annyival egyszerűbben tudom már reprodukálni a hibát, hogy a Telekom-fiók nem is kell hozzá. Sőt alkalmazás sem. A www.telekom.hu oldalon telefonszámmal és SMS-ben küldött jelszóval belépek, ott már a rossz név szerepel. Ennyi.

Kérdésekre válaszolva: nem frissen vásárolt előfizetés, hanem kb. áprilisi, és igen, engedett adatot egyeztetni, erről e-mailem is van.
Telekom-fiókot töröltem, alkalmazást újraraktam, sok mindennel próbálkoztam. De azóta kiderült, ahogy fentebb írtam, ezek nem is kellenek. Online felületen bejelentkezve már más adatot jelenít meg.

utazómajom - http://facebook.com/utazomajom/

(#99608) 1bitesjuzer válasza lesaux (#99607) üzenetére


1bitesjuzer
(csendes tag)

Én biztos nem jöttem volna el amíg nem oldják meg a problémát.
Ha a 1414-en azt mondják, hogy fáradj be egy üzletbe a személyes beazonosítás okán, akkor a kör bezárult.
Azt nem értem, hogy az emberek miért hagyják magukat elhajtani nyilvánvaló faszsággal, csupán a Telekomos ügyintézők lustasága vagy inkompetenciája (impotenciája) miatt.

[ Szerkesztve ]

(#99609) zsoltzsolt válasza lesaux (#99607) üzenetére


zsoltzsolt
(addikt)

A másik éneddel, Alexszel, beszéltél már?
😁😁

(#99610) Motion_Blur


Motion_Blur
(félisten)

üdv!

Kicsivel több mint 1 hónap múlva jár le az előfizetésem, belépve az oldalra ugye már írja hogy kössek újra készülékkel... ami célom is, viszont semmiféle kedvezményt nem kapok, pedig hozzú évek óta ügyfél vagyok.

Érdemes megvárni amíg lejár a hűségidő, várható valami kedvezmény, vagy sz*rnak a meglévő ügyfelekre és nem érdekli őket?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#99611) KZP válasza Motion_Blur (#99610) üzenetére


KZP
(őstag)

Miért kapnál ezért kedvezményt? :F
Online kedvezmény szokott lenni, aztán ennyi.

[ Szerkesztve ]

(#99612) Motion_Blur válasza KZP (#99611) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

S9 topikban írtak többen olyan kedvezményeket hogy csak pislogtam :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#99613) Nikaré válasza Motion_Blur (#99612) üzenetére


Nikaré
(senior tag)

Nekem lassan 2 éve nincs hűség hosszabbításom, de nem kaptam olyan kedvezmény lehetőséget amin pislogtam volna. :U

(#99614) #77646080 válasza KZP (#99611) üzenetére


#77646080
(törölt tag)

Miért ne kapna kedvezményt? :)

Sokféle opció létezik, csomagok, otthoni előfizetés, több évtizedes múlt... én is érdemi kedvezménnyel vásároltam az S7-et januárban. Ehhez jól jött, hogy a webshopban kinézett eszközt telefonon rendeltem meg, így tudott számomra egyedi ajánlatot tenni az üsz.-es. A kérdezőnek is ezt javaslom, lejárt hűséggel hívja őket. (Ez amúgy benne is van valamelyik T topik összefoglalójában is, nemrég olvastam).

(#99615) lesaux válasza 1bitesjuzer (#99608) üzenetére


lesaux
(veterán)

Teljes mértékben igazad van. Lehet, hogy szerény az érdekérvényesítő képességem, de nem tűnt célravezetőnek hőbörögni. Egyrészt a kisasszony nyilvánvalóan alkalmatlan nemcsak arra, hogy megoldja ezt a problémát, hanem úgy általában arra is, hogy ügyfelekkel foglalkozzon. Valamint láttam a gépén a nevemet az előfizető mezőben. Ahogyan kedve, úgy hatásköre sem lett volna megoldani, valószínűleg a technológia a képességeihez volt igazítva.

utazómajom - http://facebook.com/utazomajom/

(#99616) Watto1991 válasza #77646080 (#99614) üzenetére


Watto1991
(aktív tag)

Nem sok köze van ehhez ebben az esetben a sok éves ügyfélmúltnak.... ugyanazt kapják, mint akik 2 éve vannak a Telekomnál. S9-re azért tudtak jó árat adni, mert arra most a Samsung extra árkedvezményt ad... a teljes S9 szériára. És mint mindig, a dijcsomag határozza meg, mennyi az alapkedvezmény.

(#99617) Motion_Blur válasza Watto1991 (#99616) üzenetére


Motion_Blur
(félisten)

Nem tudja valaki hogy meddig tart az akció az S9-re?
Meddig van időm gondolkozni rajta.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#99618) #77646080 válasza Watto1991 (#99616) üzenetére


#77646080
(törölt tag)

Nem sok köze van ehhez ebben az esetben a sok éves ügyfélmúltnak....

Ilyet nem is állítottam. Ellenben több féle lehetőséget soroltam fel, amik közül az általad kiemelt csupán az egyik opció volt. Egy a több között.

(#99619) 1bitesjuzer


1bitesjuzer
(csendes tag)

Ilyenkor mi a rák van?

Van rajta egyenleg, miért nem aktiválják?
:W

(#99620) Watto1991 válasza #77646080 (#99618) üzenetére


Watto1991
(aktív tag)

Az valóban igaz, hogy személyesen / telefonon sokkal több alternatívát néznek meg (pl. otthonival kombinálás, díjcsomagváltás), míg webshopon csak el tudod fogadni, amit dob a gép. :K

(#99621) #77646080 válasza Watto1991 (#99620) üzenetére


#77646080
(törölt tag)

Ja-ja, ezt totál véletlenül "fedeztem fel" anno, de tényleg működik. :)

(#99622) lugosi válasza 1bitesjuzer (#99619) üzenetére


lugosi
(félisten)

A szolgáltatás aktív, hogyhogy nem aktiválják?

(#99623) 1bitesjuzer válasza lugosi (#99622) üzenetére


1bitesjuzer
(csendes tag)

30-a van. Nem aktíválták a megújuló net csomagot.
A szolg. aktív, csak az új csomag nem.

(#99624) r3dsnake


r3dsnake
(nagyúr)

Lassan lejár a hűség a csomagomról. Dominoba milyen feltételekkel vihetem át/mennyire macerás az átállás? Ha esetleg ezt a számot továbbvinném más szolgáltatóhoz, akkor előfizuból vagy dominoból egyszerűbb?

(#99625) 4Grider válasza r3dsnake (#99624) üzenetére


4Grider
(addikt)

A számhordozás során sok szerepe nincs annak, hogy post- vagy prepaid-et hordozol. Prepaid esetén viszont az egyenleg elvész.
Egy postpaid-prepaid átállás nem bonyolult, új előfizetői szerződést kell hozzá kötni és általában kártyacserével jár.

(#99626) lugosi válasza 1bitesjuzer (#99623) üzenetére


lugosi
(félisten)

Nem biztos hogy reggel aktiválják az újat.

(#99628) Esqs


Esqs
(tag)

Sziasztok,
akik az utóbbi időben rendeltek Domino SIM-et innen: leírnátok a kapott hívószámotok első két számjegyét? Tehát a +36 30 utáni első két számjegyet csak. Előre is kösz.

(#99629) r3dsnake válasza Esqs (#99627) üzenetére


r3dsnake
(nagyúr)

Eléggé lehúzás az a 1990ft-os díj. :U

(#99630) hr2


hr2
(őstag)

Üdv.
Nálatok működik a hívásértesítő szolgáltatás? Nálam nem jön SMS.

(#99631) csako válasza r3dsnake (#99629) üzenetére


csako
(addikt)

Miért? Kapsz érte 80 percet (1990/80=24.875 Ft) + 1 GB netet, amíg tart a kártyád.

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#99632) r3dsnake válasza csako (#99631) üzenetére


r3dsnake
(nagyúr)

Egyik sem kell, csak a számom. Már rég átmentem másik szolgáltatóhoz, csak kötött a hűség ide.

(#99633) 1bitesjuzer válasza lugosi (#99626) üzenetére


1bitesjuzer
(csendes tag)

De még most sem aktív. :F

Hr2!
VoLTE-t nem aktiváltattad?
Azzal nincs hívásértesítés.

[ Szerkesztve ]

(#99634) dptrsk válasza hr2 (#99630) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

Hívásátirányítás aktív a +36309876543 számra?

(#99635) lugosi válasza 1bitesjuzer (#99633) üzenetére


lugosi
(félisten)

Hátha tudja valaki hogy mikor aktiválják, nem lehet, hogy éjfélkor? Szerintem nézz rá holnap reggel. Akkorra már nyilván mennie kell.

(#99636) csako válasza r3dsnake (#99632) üzenetére


csako
(addikt)

Akkor lehet jobb lenne megnézni mennyibe kerülne, ha egyből átviszed máshova feltöltősnek.

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#99637) viktorhu válasza r3dsnake (#99632) üzenetére


viktorhu
(addikt)

Úgyis fel kell majd töltögetned évente, mert elvész másképpen a számod feltöltős kártyán. Így az első feltöltés meg is van.

Ha esetleg a Vodafone a másik, utólag is rá tudod hordozni a számodat.

(#99638) dptrsk válasza 1bitesjuzer (#99633) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

De van VoLTEvel is.

(#99639) lugosi válasza dptrsk (#99638) üzenetére


lugosi
(félisten)

Már van? A múltkorában azt írta a szolgáltató, hogy volte esetén nincs.

(#99640) 1bitesjuzer válasza dptrsk (#99638) üzenetére


1bitesjuzer
(csendes tag)

Nem, nincs.
Vagy a topikgazda jobban tudja mint a szolgáltató? :F

[ Szerkesztve ]

(#99641) kali válasza 1bitesjuzer (#99640) üzenetére


kali
(legenda)

Maga a hívásértesítés opció működik 4G hanghívás/VoLTE esetén is, csak a várakoztatott hívásnál (foglaltság esetén) nincs értesítés, a többi módozatban van.
A kérdező nem írta, hogy mikor, milyen módozatban nem kap SMS értesítést - már pedig, mint a fenti példa is mutatja, ha VoLTE, akkor nem mindegy, hogy foglalt, vagy nem elérhető, mert egyik esetben nincs SMS értesítés, a másikban viszont van -, ezért általánosságban nem is lehet rá érdemben válaszolni.

[ Szerkesztve ]

Just Mobile Gum Plus külső akkumulátor eladó: https://hardverapro.hu/apro/just_mobile_gum_plus_elado_keveset_hasznalt_kifoga/friss.html

(#99642) dptrsk válasza 1bitesjuzer (#99640) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

A 4G Hang használata esetén a várakoztatott hívásról nem kapsz hívásértesítő SMS-t.
Tehát ha nem elérhető állapotban van, akkor jön SMS VoLTE esetén is.

2018 nem hiszem, hogy van olyan, akinek a telefonja nem tud hívástartást/hívásvárakoztatást a készüléke, de tud VoLTE-t.

(#99643) hr2 válasza 1bitesjuzer (#99633) üzenetére


hr2
(őstag)

Aktív az előfizetésemen a VoLTE, de jelenleg olyan ROM van fent ami nem támogatja.
2-3 hete még megjött az SMS.
Átirányítás is aktív.

Próbáltam ki-bekapcsolni a hívásértesítő szolgáltatást a 1430ra küldött SMS-el de továbbra sem jó.

[ Szerkesztve ]

(#99644) 1bitesjuzer


1bitesjuzer
(csendes tag)

Ti mitől beszéltek?

Nem elérhető állapotban a készülék éppen nem csatlakozik a hálózatra. Vagyis ilyenkor nem aktív a VoLTE (4G hang) szolgáltatás/funkció. Tehát azért működik a hívásértesítés, mert a VoLTE éppen nem működik.
Vagyis a kettő együtt nem megy.
Ti félremagyarázzátok a dolgot.

[ Szerkesztve ]

(#99645) kali válasza 1bitesjuzer (#99644) üzenetére


kali
(legenda)

A VoLTE/4G hanghívás attól még egy szolgáltatás, ami vagy aktiválva van egy előfizetésen, vagy nem.

hr2: Mikor nem kapsz értesítést?
Nem elérhető a hívott szám(od) és utána sem, ha felcsatlakozik a készüléked adott előfizetéssel a hálózatra?

[ Szerkesztve ]

Just Mobile Gum Plus külső akkumulátor eladó: https://hardverapro.hu/apro/just_mobile_gum_plus_elado_keveset_hasznalt_kifoga/friss.html

(#99646) dptrsk válasza 1bitesjuzer (#99644) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

A VoLTE egy szolgáltatás, akár a mobilinternet, ami vagy aktív az előfizetéseden vagy nem.

Amiről te beszélsz az az igénybevétel feltétele, ha nincs 4G lefedettség, nincs 4G Hang és nem tudod 4G sebességgel igénybe venni a mobilinternetet sem, de attól a VoLTE, mint szolgáltatás nálad aktív.

(#99647) 1bitesjuzer


1bitesjuzer
(csendes tag)

A lényeg, hogy a 2 szolgáltatást egyszerre nem lehet használni.
Nem az a lényeg, hogy aktív-e.

(#99648) hr2 válasza kali (#99645) üzenetére


hr2
(őstag)

Igen, ha kivan kapcsolva, hívnának, visszakapcsolom nincs SMS. Pár hete még jött.

[ Szerkesztve ]

(#99649) kali válasza hr2 (#99648) üzenetére


kali
(legenda)

Érdemes ellenőrizni a telefonon, hogy aktív legyen az átirányítás adott helyzetekben a +36309876543 telefonszámra. (Ha iPhone, akkor tedd át a SIM kártyát egy megfelelő, másmilyen gyártós telefonba, amin részletesen ellenőrizhető és konfigurálható.)

Just Mobile Gum Plus külső akkumulátor eladó: https://hardverapro.hu/apro/just_mobile_gum_plus_elado_keveset_hasznalt_kifoga/friss.html

(#99650) giroud199


giroud199
(tag)

Sziasztok, telekomnal vásárolt új Samsung készülékek gyári függetlenek?

>>iPhone7@MeGaNeRS<<

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.