Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
- Tudástár RTX3070 16 GB VRAM-mal?
- Bemutató Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [enginev3.0:] FRISSÍTVE!!! Xpenology DSM 6.1 Telepítése
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [parandroid:] KerékPH!áros 2024 tavaszi balatoni megmozdulás
- [Re:] [t72killer:] Számítógép a harctérről: barátkozás egy Toughbook CF-20-al
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [elektrotank:] Ti mit sportoltok? - Egy egészségesebb életmód!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
prozodus
őstag
Hagyott egyeztetni így vásárlás után közvetlen???
[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
Nikaré
őstag
Nagyszerű!!!!. Vásárlás/ szerződéskötés után más nevét jeleníti meg! Ez aggályos.
Az pedig igen csak elgondolkoztató, hogy adategyeztetni is hagyta.
Szerintem menj vissza és jelezd vagy telefonálj üfsz jegyzőkönyv.
[ Szerkesztve ]
lugosi
MODERÁTOR
A telekom appba az új emailcímmel léptél be? Tehát a kijelentkezést próbáltad?
Watto1991
senior tag
Az adategyeztetésnek semmi köze ahhoz, hogy eddig kinek a nevén volt a kártya. Bárki beregisztrálhat egy kártyát saját nevére ha megkapja az SMS-t rá. Az első része valóban érdekes, hogy miért azt a nevet írja a rendszer.
g0dl
addikt
Azért ez elég botrányos. Kész szerencse, hogy nem Salah Abdeslam-ként azonosított, aki szintén használt magyar sim-et, ezért is a szigorítás.
De ez a másik fél szempontjából sem egészen korrekt.
Hogy állhat a Telekom GDPR megfelelőség tekintetében?
Lackooo84
nagyúr
Hát az nem két perc, kell pár munkanap, amíg átírják az adatokat.
The Truth is out there...
lesaux
veterán
Voltam Telekom-üzletben. Előadtam a bánatomat, hogy tudniillik engem hívnak X. Y.-nak, a Telekom-fiók viszont azt mutatja, Kanalas Alex az előfizető, miért törtnénik ez.
Kénytelen vagyok szó szerint idézni a választ:
- Honnan tudjam?
Szóval nagyon hamar biztos lehettem benne, hogy az "ügyintéző" nem fog tudni segíteni, de azért rákérdeztem, vajon ez-e a hivatalos kommunikáció a Telekomtól, hogy "Honnan tudjam?"
Ekkor ellenőrizte az adatokat a gépben, tényleg az én nevem és címem szerepelt ott, levette a polárszűrőt a monitorról, meggyőződhettem róla. Bejelentkeztem a mobilon, kiírta, hogy Helló Alex. Előfizető: Kanalas Alex. És hiába van mellette ceruza piktogram, nem engedi szerkeszteni a nevet. Azt javasolta, hívjam a 1414-et, és műszaki segítségnyújtással próbálkozzam. Ekkor megköszöntem a segítséget és eljöttem.
Amúgy annyival egyszerűbben tudom már reprodukálni a hibát, hogy a Telekom-fiók nem is kell hozzá. Sőt alkalmazás sem. A www.telekom.hu oldalon telefonszámmal és SMS-ben küldött jelszóval belépek, ott már a rossz név szerepel. Ennyi.
Kérdésekre válaszolva: nem frissen vásárolt előfizetés, hanem kb. áprilisi, és igen, engedett adatot egyeztetni, erről e-mailem is van.
Telekom-fiókot töröltem, alkalmazást újraraktam, sok mindennel próbálkoztam. De azóta kiderült, ahogy fentebb írtam, ezek nem is kellenek. Online felületen bejelentkezve már más adatot jelenít meg.
1bitesjuzer
csendes tag
Én biztos nem jöttem volna el amíg nem oldják meg a problémát.
Ha a 1414-en azt mondják, hogy fáradj be egy üzletbe a személyes beazonosítás okán, akkor a kör bezárult.
Azt nem értem, hogy az emberek miért hagyják magukat elhajtani nyilvánvaló faszsággal, csupán a Telekomos ügyintézők lustasága vagy inkompetenciája (impotenciája) miatt.
[ Szerkesztve ]
zsoltzsolt
addikt
A másik éneddel, Alexszel, beszéltél már?
😁😁
Motion_Blur
félisten
üdv!
Kicsivel több mint 1 hónap múlva jár le az előfizetésem, belépve az oldalra ugye már írja hogy kössek újra készülékkel... ami célom is, viszont semmiféle kedvezményt nem kapok, pedig hozzú évek óta ügyfél vagyok.
Érdemes megvárni amíg lejár a hűségidő, várható valami kedvezmény, vagy sz*rnak a meglévő ügyfelekre és nem érdekli őket?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
KZP
őstag
Miért kapnál ezért kedvezményt?
Online kedvezmény szokott lenni, aztán ennyi.
[ Szerkesztve ]
Motion_Blur
félisten
S9 topikban írtak többen olyan kedvezményeket hogy csak pislogtam
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Nikaré
őstag
Nekem lassan 2 éve nincs hűség hosszabbításom, de nem kaptam olyan kedvezmény lehetőséget amin pislogtam volna.
#77646080
törölt tag
Miért ne kapna kedvezményt?
Sokféle opció létezik, csomagok, otthoni előfizetés, több évtizedes múlt... én is érdemi kedvezménnyel vásároltam az S7-et januárban. Ehhez jól jött, hogy a webshopban kinézett eszközt telefonon rendeltem meg, így tudott számomra egyedi ajánlatot tenni az üsz.-es. A kérdezőnek is ezt javaslom, lejárt hűséggel hívja őket. (Ez amúgy benne is van valamelyik T topik összefoglalójában is, nemrég olvastam).
lesaux
veterán
Teljes mértékben igazad van. Lehet, hogy szerény az érdekérvényesítő képességem, de nem tűnt célravezetőnek hőbörögni. Egyrészt a kisasszony nyilvánvalóan alkalmatlan nemcsak arra, hogy megoldja ezt a problémát, hanem úgy általában arra is, hogy ügyfelekkel foglalkozzon. Valamint láttam a gépén a nevemet az előfizető mezőben. Ahogyan kedve, úgy hatásköre sem lett volna megoldani, valószínűleg a technológia a képességeihez volt igazítva.
Watto1991
senior tag
Nem sok köze van ehhez ebben az esetben a sok éves ügyfélmúltnak.... ugyanazt kapják, mint akik 2 éve vannak a Telekomnál. S9-re azért tudtak jó árat adni, mert arra most a Samsung extra árkedvezményt ad... a teljes S9 szériára. És mint mindig, a dijcsomag határozza meg, mennyi az alapkedvezmény.
Motion_Blur
félisten
Nem tudja valaki hogy meddig tart az akció az S9-re?
Meddig van időm gondolkozni rajta.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
#77646080
törölt tag
Nem sok köze van ehhez ebben az esetben a sok éves ügyfélmúltnak....
Ilyet nem is állítottam. Ellenben több féle lehetőséget soroltam fel, amik közül az általad kiemelt csupán az egyik opció volt. Egy a több között.
1bitesjuzer
csendes tag
Watto1991
senior tag
Az valóban igaz, hogy személyesen / telefonon sokkal több alternatívát néznek meg (pl. otthonival kombinálás, díjcsomagváltás), míg webshopon csak el tudod fogadni, amit dob a gép.
#77646080
törölt tag
Ja-ja, ezt totál véletlenül "fedeztem fel" anno, de tényleg működik.
lugosi
MODERÁTOR
A szolgáltatás aktív, hogyhogy nem aktiválják?
1bitesjuzer
csendes tag
30-a van. Nem aktíválták a megújuló net csomagot.
A szolg. aktív, csak az új csomag nem.
r3dsnake
nagyúr
Lassan lejár a hűség a csomagomról. Dominoba milyen feltételekkel vihetem át/mennyire macerás az átállás? Ha esetleg ezt a számot továbbvinném más szolgáltatóhoz, akkor előfizuból vagy dominoból egyszerűbb?
4Grider
nagyúr
A számhordozás során sok szerepe nincs annak, hogy post- vagy prepaid-et hordozol. Prepaid esetén viszont az egyenleg elvész.
Egy postpaid-prepaid átállás nem bonyolult, új előfizetői szerződést kell hozzá kötni és általában kártyacserével jár.
lugosi
MODERÁTOR
Nem biztos hogy reggel aktiválják az újat.
Esqs
tag
Esqs
tag
Sziasztok,
akik az utóbbi időben rendeltek Domino SIM-et innen: leírnátok a kapott hívószámotok első két számjegyét? Tehát a +36 30 utáni első két számjegyet csak. Előre is kösz.
r3dsnake
nagyúr
Eléggé lehúzás az a 1990ft-os díj.
hr2
őstag
Üdv.
Nálatok működik a hívásértesítő szolgáltatás? Nálam nem jön SMS.
Miért? Kapsz érte 80 percet (1990/80=24.875 Ft) + 1 GB netet, amíg tart a kártyád.
Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
r3dsnake
nagyúr
Egyik sem kell, csak a számom. Már rég átmentem másik szolgáltatóhoz, csak kötött a hűség ide.
1bitesjuzer
csendes tag
De még most sem aktív.
Hr2!
VoLTE-t nem aktiváltattad?
Azzal nincs hívásértesítés.
[ Szerkesztve ]
dptrsk
Topikgazda
Hívásátirányítás aktív a +36309876543 számra?
lugosi
MODERÁTOR
Hátha tudja valaki hogy mikor aktiválják, nem lehet, hogy éjfélkor? Szerintem nézz rá holnap reggel. Akkorra már nyilván mennie kell.
Akkor lehet jobb lenne megnézni mennyibe kerülne, ha egyből átviszed máshova feltöltősnek.
Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...
viktorhu
veterán
Úgyis fel kell majd töltögetned évente, mert elvész másképpen a számod feltöltős kártyán. Így az első feltöltés meg is van.
Ha esetleg a Vodafone a másik, utólag is rá tudod hordozni a számodat.
dptrsk
Topikgazda
De van VoLTEvel is.
lugosi
MODERÁTOR
Már van? A múltkorában azt írta a szolgáltató, hogy volte esetén nincs.
1bitesjuzer
csendes tag
Nem, nincs.
Vagy a topikgazda jobban tudja mint a szolgáltató?
[ Szerkesztve ]
kali
legenda
Maga a hívásértesítés opció működik 4G hanghívás/VoLTE esetén is, csak a várakoztatott hívásnál (foglaltság esetén) nincs értesítés, a többi módozatban van.
A kérdező nem írta, hogy mikor, milyen módozatban nem kap SMS értesítést - már pedig, mint a fenti példa is mutatja, ha VoLTE, akkor nem mindegy, hogy foglalt, vagy nem elérhető, mert egyik esetben nincs SMS értesítés, a másikban viszont van -, ezért általánosságban nem is lehet rá érdemben válaszolni.
[ Szerkesztve ]
dptrsk
Topikgazda
A 4G Hang használata esetén a várakoztatott hívásról nem kapsz hívásértesítő SMS-t.
Tehát ha nem elérhető állapotban van, akkor jön SMS VoLTE esetén is.
2018 nem hiszem, hogy van olyan, akinek a telefonja nem tud hívástartást/hívásvárakoztatást a készüléke, de tud VoLTE-t.
hr2
őstag
Aktív az előfizetésemen a VoLTE, de jelenleg olyan ROM van fent ami nem támogatja.
2-3 hete még megjött az SMS.
Átirányítás is aktív.
Próbáltam ki-bekapcsolni a hívásértesítő szolgáltatást a 1430ra küldött SMS-el de továbbra sem jó.
[ Szerkesztve ]
1bitesjuzer
csendes tag
Ti mitől beszéltek?
Nem elérhető állapotban a készülék éppen nem csatlakozik a hálózatra. Vagyis ilyenkor nem aktív a VoLTE (4G hang) szolgáltatás/funkció. Tehát azért működik a hívásértesítés, mert a VoLTE éppen nem működik.
Vagyis a kettő együtt nem megy.
Ti félremagyarázzátok a dolgot.
[ Szerkesztve ]
kali
legenda
A VoLTE/4G hanghívás attól még egy szolgáltatás, ami vagy aktiválva van egy előfizetésen, vagy nem.
hr2: Mikor nem kapsz értesítést?
Nem elérhető a hívott szám(od) és utána sem, ha felcsatlakozik a készüléked adott előfizetéssel a hálózatra?
[ Szerkesztve ]
dptrsk
Topikgazda
A VoLTE egy szolgáltatás, akár a mobilinternet, ami vagy aktív az előfizetéseden vagy nem.
Amiről te beszélsz az az igénybevétel feltétele, ha nincs 4G lefedettség, nincs 4G Hang és nem tudod 4G sebességgel igénybe venni a mobilinternetet sem, de attól a VoLTE, mint szolgáltatás nálad aktív.
1bitesjuzer
csendes tag
A lényeg, hogy a 2 szolgáltatást egyszerre nem lehet használni.
Nem az a lényeg, hogy aktív-e.
hr2
őstag
Igen, ha kivan kapcsolva, hívnának, visszakapcsolom nincs SMS. Pár hete még jött.
[ Szerkesztve ]
kali
legenda
Érdemes ellenőrizni a telefonon, hogy aktív legyen az átirányítás adott helyzetekben a +36309876543 telefonszámra. (Ha iPhone, akkor tedd át a SIM kártyát egy megfelelő, másmilyen gyártós telefonba, amin részletesen ellenőrizhető és konfigurálható.)
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Xbox Series S 512GB - 2 kontrollerrel+akksival, Venom töltődokkal
- Vadonatúj Philips 512GB MicroSdXC kártya .
- Eladó egy komplett PC (RTX 3070, Ryzen 5 3600, 32GB RAM)
- !! AKCIÓ !! 1 ÉV GARANCIA !! Független Apple Iphone 12 Mini 128GB.
- Samsung Galaxy S23 Ultra 512GB 5G Dual Sim + fólia, Spigen Rugged Armor tok