Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#99601) prozodus válasza lesaux (#99600) üzenetére


prozodus
őstag

Hagyott egyeztetni így vásárlás után közvetlen??? :F

[ Szerkesztve ]

A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!

(#99602) Nikaré válasza lesaux (#99600) üzenetére


Nikaré
őstag

Nagyszerű!!!!. Vásárlás/ szerződéskötés után más nevét jeleníti meg! Ez aggályos.
Az pedig igen csak elgondolkoztató, hogy adategyeztetni is hagyta.
Szerintem menj vissza és jelezd vagy telefonálj üfsz jegyzőkönyv.

[ Szerkesztve ]

(#99603) lugosi válasza lesaux (#99598) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

A telekom appba az új emailcímmel léptél be? Tehát a kijelentkezést próbáltad?

(#99604) Watto1991 válasza Nikaré (#99602) üzenetére


Watto1991
senior tag

Az adategyeztetésnek semmi köze ahhoz, hogy eddig kinek a nevén volt a kártya. Bárki beregisztrálhat egy kártyát saját nevére ha megkapja az SMS-t rá. Az első része valóban érdekes, hogy miért azt a nevet írja a rendszer.

(#99605) g0dl válasza lesaux (#99598) üzenetére


g0dl
addikt

Azért ez elég botrányos. Kész szerencse, hogy nem Salah Abdeslam-ként azonosított, aki szintén használt magyar sim-et, ezért is a szigorítás.

De ez a másik fél szempontjából sem egészen korrekt.
Hogy állhat a Telekom GDPR megfelelőség tekintetében?

(#99606) Lackooo84 válasza lesaux (#99600) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát az nem két perc, kell pár munkanap, amíg átírják az adatokat.

The Truth is out there...

(#99607) lesaux


lesaux
veterán

Voltam Telekom-üzletben. Előadtam a bánatomat, hogy tudniillik engem hívnak X. Y.-nak, a Telekom-fiók viszont azt mutatja, Kanalas Alex az előfizető, miért törtnénik ez.
Kénytelen vagyok szó szerint idézni a választ:
- Honnan tudjam?
Szóval nagyon hamar biztos lehettem benne, hogy az "ügyintéző" nem fog tudni segíteni, de azért rákérdeztem, vajon ez-e a hivatalos kommunikáció a Telekomtól, hogy "Honnan tudjam?"
Ekkor ellenőrizte az adatokat a gépben, tényleg az én nevem és címem szerepelt ott, levette a polárszűrőt a monitorról, meggyőződhettem róla. Bejelentkeztem a mobilon, kiírta, hogy Helló Alex. Előfizető: Kanalas Alex. És hiába van mellette ceruza piktogram, nem engedi szerkeszteni a nevet. Azt javasolta, hívjam a 1414-et, és műszaki segítségnyújtással próbálkozzam. Ekkor megköszöntem a segítséget és eljöttem.

Amúgy annyival egyszerűbben tudom már reprodukálni a hibát, hogy a Telekom-fiók nem is kell hozzá. Sőt alkalmazás sem. A www.telekom.hu oldalon telefonszámmal és SMS-ben küldött jelszóval belépek, ott már a rossz név szerepel. Ennyi.

Kérdésekre válaszolva: nem frissen vásárolt előfizetés, hanem kb. áprilisi, és igen, engedett adatot egyeztetni, erről e-mailem is van.
Telekom-fiókot töröltem, alkalmazást újraraktam, sok mindennel próbálkoztam. De azóta kiderült, ahogy fentebb írtam, ezek nem is kellenek. Online felületen bejelentkezve már más adatot jelenít meg.

(#99608) 1bitesjuzer válasza lesaux (#99607) üzenetére


1bitesjuzer
csendes tag

Én biztos nem jöttem volna el amíg nem oldják meg a problémát.
Ha a 1414-en azt mondják, hogy fáradj be egy üzletbe a személyes beazonosítás okán, akkor a kör bezárult.
Azt nem értem, hogy az emberek miért hagyják magukat elhajtani nyilvánvaló faszsággal, csupán a Telekomos ügyintézők lustasága vagy inkompetenciája (impotenciája) miatt.

[ Szerkesztve ]

(#99609) zsoltzsolt válasza lesaux (#99607) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

A másik éneddel, Alexszel, beszéltél már?
😁😁

(#99610) Motion_Blur


Motion_Blur
félisten

üdv!

Kicsivel több mint 1 hónap múlva jár le az előfizetésem, belépve az oldalra ugye már írja hogy kössek újra készülékkel... ami célom is, viszont semmiféle kedvezményt nem kapok, pedig hozzú évek óta ügyfél vagyok.

Érdemes megvárni amíg lejár a hűségidő, várható valami kedvezmény, vagy sz*rnak a meglévő ügyfelekre és nem érdekli őket?

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#99611) KZP válasza Motion_Blur (#99610) üzenetére


KZP
őstag

Miért kapnál ezért kedvezményt? :F
Online kedvezmény szokott lenni, aztán ennyi.

[ Szerkesztve ]

(#99612) Motion_Blur válasza KZP (#99611) üzenetére


Motion_Blur
félisten

S9 topikban írtak többen olyan kedvezményeket hogy csak pislogtam :)

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#99613) Nikaré válasza Motion_Blur (#99612) üzenetére


Nikaré
őstag

Nekem lassan 2 éve nincs hűség hosszabbításom, de nem kaptam olyan kedvezmény lehetőséget amin pislogtam volna. :U

(#99614) #77646080 válasza KZP (#99611) üzenetére


#77646080
törölt tag

Miért ne kapna kedvezményt? :)

Sokféle opció létezik, csomagok, otthoni előfizetés, több évtizedes múlt... én is érdemi kedvezménnyel vásároltam az S7-et januárban. Ehhez jól jött, hogy a webshopban kinézett eszközt telefonon rendeltem meg, így tudott számomra egyedi ajánlatot tenni az üsz.-es. A kérdezőnek is ezt javaslom, lejárt hűséggel hívja őket. (Ez amúgy benne is van valamelyik T topik összefoglalójában is, nemrég olvastam).

(#99615) lesaux válasza 1bitesjuzer (#99608) üzenetére


lesaux
veterán

Teljes mértékben igazad van. Lehet, hogy szerény az érdekérvényesítő képességem, de nem tűnt célravezetőnek hőbörögni. Egyrészt a kisasszony nyilvánvalóan alkalmatlan nemcsak arra, hogy megoldja ezt a problémát, hanem úgy általában arra is, hogy ügyfelekkel foglalkozzon. Valamint láttam a gépén a nevemet az előfizető mezőben. Ahogyan kedve, úgy hatásköre sem lett volna megoldani, valószínűleg a technológia a képességeihez volt igazítva.

(#99616) Watto1991 válasza #77646080 (#99614) üzenetére


Watto1991
senior tag

Nem sok köze van ehhez ebben az esetben a sok éves ügyfélmúltnak.... ugyanazt kapják, mint akik 2 éve vannak a Telekomnál. S9-re azért tudtak jó árat adni, mert arra most a Samsung extra árkedvezményt ad... a teljes S9 szériára. És mint mindig, a dijcsomag határozza meg, mennyi az alapkedvezmény.

(#99617) Motion_Blur válasza Watto1991 (#99616) üzenetére


Motion_Blur
félisten

Nem tudja valaki hogy meddig tart az akció az S9-re?
Meddig van időm gondolkozni rajta.

Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section

(#99618) #77646080 válasza Watto1991 (#99616) üzenetére


#77646080
törölt tag

Nem sok köze van ehhez ebben az esetben a sok éves ügyfélmúltnak....

Ilyet nem is állítottam. Ellenben több féle lehetőséget soroltam fel, amik közül az általad kiemelt csupán az egyik opció volt. Egy a több között.

(#99619) 1bitesjuzer


1bitesjuzer
csendes tag

Ilyenkor mi a rák van?

Van rajta egyenleg, miért nem aktiválják?
:W

(#99620) Watto1991 válasza #77646080 (#99618) üzenetére


Watto1991
senior tag

Az valóban igaz, hogy személyesen / telefonon sokkal több alternatívát néznek meg (pl. otthonival kombinálás, díjcsomagváltás), míg webshopon csak el tudod fogadni, amit dob a gép. :K

(#99621) #77646080 válasza Watto1991 (#99620) üzenetére


#77646080
törölt tag

Ja-ja, ezt totál véletlenül "fedeztem fel" anno, de tényleg működik. :)

(#99622) lugosi válasza 1bitesjuzer (#99619) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

A szolgáltatás aktív, hogyhogy nem aktiválják?

(#99623) 1bitesjuzer válasza lugosi (#99622) üzenetére


1bitesjuzer
csendes tag

30-a van. Nem aktíválták a megújuló net csomagot.
A szolg. aktív, csak az új csomag nem.

(#99624) r3dsnake


r3dsnake
nagyúr

Lassan lejár a hűség a csomagomról. Dominoba milyen feltételekkel vihetem át/mennyire macerás az átállás? Ha esetleg ezt a számot továbbvinném más szolgáltatóhoz, akkor előfizuból vagy dominoból egyszerűbb?

(#99625) 4Grider válasza r3dsnake (#99624) üzenetére


4Grider
nagyúr

A számhordozás során sok szerepe nincs annak, hogy post- vagy prepaid-et hordozol. Prepaid esetén viszont az egyenleg elvész.
Egy postpaid-prepaid átállás nem bonyolult, új előfizetői szerződést kell hozzá kötni és általában kártyacserével jár.

(#99626) lugosi válasza 1bitesjuzer (#99623) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Nem biztos hogy reggel aktiválják az újat.

(#99628) Esqs


Esqs
tag

Sziasztok,
akik az utóbbi időben rendeltek Domino SIM-et innen: leírnátok a kapott hívószámotok első két számjegyét? Tehát a +36 30 utáni első két számjegyet csak. Előre is kösz.

(#99629) r3dsnake válasza Esqs (#99627) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Eléggé lehúzás az a 1990ft-os díj. :U

(#99630) hr2


hr2
őstag

Üdv.
Nálatok működik a hívásértesítő szolgáltatás? Nálam nem jön SMS.

(#99631) csako válasza r3dsnake (#99629) üzenetére


csako
veterán

Miért? Kapsz érte 80 percet (1990/80=24.875 Ft) + 1 GB netet, amíg tart a kártyád.

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#99632) r3dsnake válasza csako (#99631) üzenetére


r3dsnake
nagyúr

Egyik sem kell, csak a számom. Már rég átmentem másik szolgáltatóhoz, csak kötött a hűség ide.

(#99633) 1bitesjuzer válasza lugosi (#99626) üzenetére


1bitesjuzer
csendes tag

De még most sem aktív. :F

Hr2!
VoLTE-t nem aktiváltattad?
Azzal nincs hívásértesítés.

[ Szerkesztve ]

(#99634) dptrsk válasza hr2 (#99630) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Hívásátirányítás aktív a +36309876543 számra?

(#99635) lugosi válasza 1bitesjuzer (#99633) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Hátha tudja valaki hogy mikor aktiválják, nem lehet, hogy éjfélkor? Szerintem nézz rá holnap reggel. Akkorra már nyilván mennie kell.

(#99636) csako válasza r3dsnake (#99632) üzenetére


csako
veterán

Akkor lehet jobb lenne megnézni mennyibe kerülne, ha egyből átviszed máshova feltöltősnek.

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#99637) viktorhu válasza r3dsnake (#99632) üzenetére


viktorhu
veterán

Úgyis fel kell majd töltögetned évente, mert elvész másképpen a számod feltöltős kártyán. Így az első feltöltés meg is van.

Ha esetleg a Vodafone a másik, utólag is rá tudod hordozni a számodat.

(#99638) dptrsk válasza 1bitesjuzer (#99633) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

De van VoLTEvel is.

(#99639) lugosi válasza dptrsk (#99638) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Már van? A múltkorában azt írta a szolgáltató, hogy volte esetén nincs.

(#99640) 1bitesjuzer válasza dptrsk (#99638) üzenetére


1bitesjuzer
csendes tag

Nem, nincs.
Vagy a topikgazda jobban tudja mint a szolgáltató? :F

[ Szerkesztve ]

(#99641) kali válasza 1bitesjuzer (#99640) üzenetére


kali
legenda

Maga a hívásértesítés opció működik 4G hanghívás/VoLTE esetén is, csak a várakoztatott hívásnál (foglaltság esetén) nincs értesítés, a többi módozatban van.
A kérdező nem írta, hogy mikor, milyen módozatban nem kap SMS értesítést - már pedig, mint a fenti példa is mutatja, ha VoLTE, akkor nem mindegy, hogy foglalt, vagy nem elérhető, mert egyik esetben nincs SMS értesítés, a másikban viszont van -, ezért általánosságban nem is lehet rá érdemben válaszolni.

[ Szerkesztve ]

(#99642) dptrsk válasza 1bitesjuzer (#99640) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

A 4G Hang használata esetén a várakoztatott hívásról nem kapsz hívásértesítő SMS-t.
Tehát ha nem elérhető állapotban van, akkor jön SMS VoLTE esetén is.

2018 nem hiszem, hogy van olyan, akinek a telefonja nem tud hívástartást/hívásvárakoztatást a készüléke, de tud VoLTE-t.

(#99643) hr2 válasza 1bitesjuzer (#99633) üzenetére


hr2
őstag

Aktív az előfizetésemen a VoLTE, de jelenleg olyan ROM van fent ami nem támogatja.
2-3 hete még megjött az SMS.
Átirányítás is aktív.

Próbáltam ki-bekapcsolni a hívásértesítő szolgáltatást a 1430ra küldött SMS-el de továbbra sem jó.

[ Szerkesztve ]

(#99644) 1bitesjuzer


1bitesjuzer
csendes tag

Ti mitől beszéltek?

Nem elérhető állapotban a készülék éppen nem csatlakozik a hálózatra. Vagyis ilyenkor nem aktív a VoLTE (4G hang) szolgáltatás/funkció. Tehát azért működik a hívásértesítés, mert a VoLTE éppen nem működik.
Vagyis a kettő együtt nem megy.
Ti félremagyarázzátok a dolgot.

[ Szerkesztve ]

(#99645) kali válasza 1bitesjuzer (#99644) üzenetére


kali
legenda

A VoLTE/4G hanghívás attól még egy szolgáltatás, ami vagy aktiválva van egy előfizetésen, vagy nem.

hr2: Mikor nem kapsz értesítést?
Nem elérhető a hívott szám(od) és utána sem, ha felcsatlakozik a készüléked adott előfizetéssel a hálózatra?

[ Szerkesztve ]

(#99646) dptrsk válasza 1bitesjuzer (#99644) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

A VoLTE egy szolgáltatás, akár a mobilinternet, ami vagy aktív az előfizetéseden vagy nem.

Amiről te beszélsz az az igénybevétel feltétele, ha nincs 4G lefedettség, nincs 4G Hang és nem tudod 4G sebességgel igénybe venni a mobilinternetet sem, de attól a VoLTE, mint szolgáltatás nálad aktív.

(#99647) 1bitesjuzer


1bitesjuzer
csendes tag

A lényeg, hogy a 2 szolgáltatást egyszerre nem lehet használni.
Nem az a lényeg, hogy aktív-e.

(#99648) hr2 válasza kali (#99645) üzenetére


hr2
őstag

Igen, ha kivan kapcsolva, hívnának, visszakapcsolom nincs SMS. Pár hete még jött.

[ Szerkesztve ]

(#99649) kali válasza hr2 (#99648) üzenetére


kali
legenda

Érdemes ellenőrizni a telefonon, hogy aktív legyen az átirányítás adott helyzetekben a +36309876543 telefonszámra. (Ha iPhone, akkor tedd át a SIM kártyát egy megfelelő, másmilyen gyártós telefonba, amin részletesen ellenőrizhető és konfigurálható.)

(#99650) giroud199


giroud199
aktív tag

Sziasztok, telekomnal vásárolt új Samsung készülékek gyári függetlenek?

>>iPhone15&13ProMax<<

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.