Hirdetés

2020. november 28., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2020-07-10 17:32:42

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#99701) kapasz válasza kapasz (#99697) üzenetére


kapasz
tag

Köszi, közben a 1777-en sikerült bekapcsolni. Érdekes, hogy közvetlenül a telefonról viszont nem.

[ Szerkesztve ]

(#99702) kali


kali
legenda

Aktiválható már a díjmentes 3 GB:

Olyan Domino Fix esetén is felkínálja az aktiválási lehetőséget, aminél csak az úgynevezett technikai net adott, külön adatcsomag vagy -opció nincs és nem is volt korábban soha.

[ Szerkesztve ]

(#99703) wolperting válasza kapasz (#99697) üzenetére


wolperting
senior tag

A weboldalon és a telekom appban is vannak beállítások, viszont nem ugyanazok.
A hívásátirányítást be tudod kapcsolani a telekom appból (Testreszabás - Telefonálás - Hívásátirányítás), a hívásértesítőt meg a weboldalról (Előfizetéseim - Testreszabás - Hívás - Hívásértesítő).

⭐ ️🧬️️

(#99704) #77646080 válasza kali (#99702) üzenetére


#77646080
törölt tag

Nekem még (sajnos) nem jelent meg. Nagyon ritkán futok ki a keretemből, de most piszkosul hiányzik a nyolcadikai fordulónapig.

Akkor marad a várakozás...

(#99705) gabe_ válasza kali (#99702) üzenetére


gabe_
őstag

Nekem már lehet aktiválni, de ha jövőhéten aktiválom, akkor is 7 nap lesz?
Akkor pont jól jönne

Sovány szakácsban sose bízz!

(#99706) wolperting válasza gabe_ (#99705) üzenetére


wolperting
senior tag

Díjmentes 3GB
Telekom Alkalmazást használó Domino és havidíjas előfizetők
2018. augusztus 1-jétől 2018. szeptember 30-ig
Telekom Alkalmazáson keresztül Domino és havidíjas előfizetők számára, az akció időtartama alatt, egyszeri alkalommal, 3GB, 7 napig elérhető, kizárólag belföldön felhasználható adategyenleg aktiválható.

⭐ ️🧬️️

(#99707) gabe_ válasza wolperting (#99706) üzenetére


gabe_
őstag

Remek, köszi

Sovány szakácsban sose bízz!

(#99708) kali válasza gabe_ (#99705) üzenetére


kali
legenda

Akkor is 7 nap lesz, úgy lehet csak kevesebb, ha akkor aktiválod, amikor az akció zárónapjához képest nincs már annyi hátra, de az még odébb van, lévén 2018. szeptember 30-ig tart.

(#99709) zsoltzsolt válasza kali (#99708) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Melyik menü pontban fogom látni, amikor látnom kéne?

(#99710) zoli62 válasza kali (#99702) üzenetére


zoli62
addikt

Nálam még nem, pedig minden előfizetésre és Dominóra is érvényes.

(#99711) ElektrikusDE válasza zsoltzsolt (#99709) üzenetére


ElektrikusDE
aktív tag

Szia!

Itt:

[kép]

„Boldogság mindenkinek ingyen és senki ne maradjon elégedetlen!”

(#99712) kali válasza zsoltzsolt (#99709) üzenetére


kali
legenda

Az előfizetés testreszabásánál, a mobilinternet szekcióban az első opció.

German_TD: Nem tudom, hogy milyen sorrend alapján frissülnek be az alkalmazások, de csak megtörténik mihamarabb mindenkinél.

zoli62: Nekem elég sok havi díjas és Domino előfizetés hozzá van rendelve a fiókomhoz, mindegyiknél egyszerre jelent meg az opció.
Mivel nem mindegyik van az én nevemen, ezért inkább az alkalmazáshoz kötöm az opció megjelenítését, annak kell adott tekintetben frissülnie.

[ Szerkesztve ]

(#99713) zsoltzsolt válasza ElektrikusDE (#99711) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

:R
Köszi. Kicsit máshol, de meglett :)

(#99712) kali
Igen, ott találtam meg! Köszi neked is!

[ Szerkesztve ]

(#99714) zoli62 válasza kali (#99712) üzenetére


zoli62
addikt

Kali Nálam is hasonló a helyzet. Magyarul magát a telekom alkalmazást kell frissíteni, de az naprakész, a testreszabás egyszeri adatcsomagoknál sem találtam ilyet

(#99715) berbatov2


berbatov2
senior tag

Amikor szeretnek hozzaadni egy elofizetest az alkalmazasban, telefonszam utan ker egy jelszot is. Online rendeltem es biztosan nem kellett megadni semmilyen jelszot. Otlet esetleg?

(#99716) ubyegon2 válasza berbatov2 (#99715) üzenetére


ubyegon2
nagyúr
LOGOUT blog

Nekem a Domino-s készülékre sms-ben küldte a jelszót. (igaz ez webes felület volt, nem alkalmazás, de hátha)

[ Szerkesztve ]

(#99717) kali válasza zoli62 (#99714) üzenetére


kali
legenda

Az alkalmazásban teszik elérhetővé az opciót, de nem kellett hozzá olyan szintű frissítés, mint amikor az áruházban frissül.
Délelőtt bejelentkeztem és nem voltak még ott az opciók, a 13 óra körüli bejelentkezést követően meg már igen.

berbatov2: Domino esetén a 1777-en elkészíthető a jelszó.

[ Szerkesztve ]

(#99718) cris78


cris78
őstag

A korlátlan Tv és film adat opció micsoda?

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#99719) szabacsik válasza zoli62 (#99710) üzenetére


szabacsik
őstag

Van egy dominós és egy flottás csomagom. Az elsőnél megjelent a másodiknál nem.

/\____/\

(#99720) -secret- válasza cris78 (#99718) üzenetére


-secret-
Arcképgyáros

(#99721) Cry0


Cry0
őstag

sziasztok! ha telekomnál szeretnék venni új előfizetésre részletre telefon (Samsung Galaxy S9+) akkor kb mennyi előleget kell letenni?

Huawei Mate 20 Pro Morpho Lila/ Huawei Wathc Gt

(#99722) kali válasza Cry0 (#99721) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Több tényező függvényében változhat az összeg, sőt, akár még ügyintézője is válogatja, ezért látatlanban nem lehet konkrétumot mondani.
Mint előfizető is új lennél amúgy a szolgáltatónál, vagy csak adott előfizetés lenne új?
Mert ha van már előéleted a Telekomnál és nincs negatívum, akkor akár el is tekintenek a mobil előlegtől.

(#99723) Cry0 válasza kali (#99722) üzenetére


Cry0
őstag

sajnos vodaofonos vagy, most szerettem volna át menni a telekomhoz mint új előfizető és úgy kihozni részletre telefont.

Huawei Mate 20 Pro Morpho Lila/ Huawei Wathc Gt

(#99724) zsoltzsolt válasza berbatov2 (#99715) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Ott kattints az elfelejtett jelszóra, add meg a kért adatot, tán email cím, és egyszerűen kreálsz egy új jelszót, majd azzal belépsz. Én, emlékeim szerint így tudtam hozzáadni a mobil előfizetésekhez az alkalmazásban a Magenta1 csomagom, vagyis otthoni net, telefon, iptv előfizetések.

(#99725) cris78 válasza -secret- (#99720) üzenetére


cris78
őstag

Köszönöm!

Legjobb akciók Kínából: https://www.facebook.com/groups/192131087874217

(#99726) staker


staker
addikt

Aztán a Zene opcióról valami hír? :R

Eladó Kugoo G2 Pro elektormos roller, telefon, parfüm: https://tinyurl.com/y66wwb3e

(#99728) zsoltzsolt válasza staker (#99726) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Mondjuk ez is hozzátartozik:
"...(ha elfogy a csomagodba foglalt net, akkor a korlátlan opciót sem tudod majd használni abban a hónapban)."
🤔

(#99729) 4Grider válasza zsoltzsolt (#99728) üzenetére


4Grider
addikt

Ez minden korlátlan opció esetében így van már jó ideje.

(#99730) zsoltzsolt válasza 4Grider (#99729) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

Azért még nincs mindenki ennek ellenére ezzel tisztában. És utána meg megy a szenvedés itt a fórumon is.

[ Szerkesztve ]

(#99731) staker válasza 4Grider (#99727) üzenetére


staker
addikt

:R

Eladó Kugoo G2 Pro elektormos roller, telefon, parfüm: https://tinyurl.com/y66wwb3e

(#99732) zoli62 válasza szabacsik (#99719) üzenetére


zoli62
addikt

Sakmos a flottások szívnak. Nálam is csak a Dominónál jelent meg.

(#99733) szabacsik válasza zoli62 (#99732) üzenetére


szabacsik
őstag

Köszi a visszajelzést. Akkor ennyi. Van itthon 2 dominó, kénytelen leszek vinni másik eszközt és osztani róla a netet :D

/\____/\

(#99734) zoli62 válasza szabacsik (#99733) üzenetére


zoli62
addikt

Az is lehet, hogy ugyanabban a flottában vagyunk. :) Telekom fórumán viszont azt írták, hogy nem publikus előfizetésnél is megjelent a promóció. Elvileg úgy hirdették, hogy minden előfizetőre vonatkozik.

(#99735) kali válasza zoli62 (#99734) üzenetére


kali
legenda

Van egy ilyen kitétel, ami sok flottánál nem valósul meg:
A promócióban kizárólag egyéni előfizetők vehetnek részt.

(#99736) szabacsik válasza zoli62 (#99734) üzenetére


szabacsik
őstag

Messengeren ezt mondta a telekomos ügyintéző
"Sajnos valóban a díjcsomagoddal függ össze, a kedvezmény lakossági publikus csomagok esetében érhető el."

/\____/\

(#99737) zoli62 válasza kali (#99735) üzenetére


zoli62
addikt

A dolgozói flották egyéni előfizetések.

(#99738) zoli62 válasza szabacsik (#99736) üzenetére


zoli62
addikt

Nekem meg telefonos ügyfélszolgálaton azt mondta az ügyintéző, hogy flottás előfizetőknél találkozott már olyannal, hogy ilyen promóció csak később vált elérhetővé és nincs olyan feltétel, aminek nem felelne meg a díjcsomag.

(#99739) kali válasza zoli62 (#99737) üzenetére


kali
legenda

Nem mindegyik, van olyan, ahol a cég az előfizető, a dolgozó pedig csak számlafizető, régen legalábbis sok ilyen volt, én is pont azért nem léptem be adott flottákba, hiába nyomtak nagyon jó árazást.

(#99740) zoli62 válasza kali (#99739) üzenetére


zoli62
addikt

Én amióta beléptem, egyéni előfizető vagyok, pedig az már idestova nyolc éve. Eddig minden publikus, promóciós internetes csomag bekapcsolható volt, talán a Pokémon nem, pl most is az ingyenes 50 MB él..

(#99741) prozodus


prozodus
őstag

Mikor lesz vajon rendesen látható a számla az online üfsz-on?

Mert ugye most még csak a végösszeg látszik jelen pillanatban, de amit kiír, az nagyon nem stimmel az adott július hónapra, annyi egészen biztosan nincsen.

Akkor stimmelne, ha közben áttértek volna végre arra, h a vban fizetendő összeget írják oda (???), mert akkor egyrészt vban stimmelhetne, másrészt -de nem szeretném elkiabálni- akkor az azt jelentené, h végre a végére értek a saját többhónapos huzavonájuknak, amikor az egyik kéz nem tudja, mit csinál a másik, és engem ezzel már nem cseszegetnek és szórakoztatnak többet feleslegesen. (Mindenesetre reményre ad okot (miszerint már tettek az ügyben vmit, és akkor végre rendeződik talán a helyzet), h hónapok óta még nem kapcsolták ki a számot a sztük nagy tartozás ellenére; de nem is fizetem ki, amíg nem a valós összeget kérik, hanem sokkal többet (a valós összeg legalább 20xosát...). Gondolkodtam, h befizetem a valósat, de nemtom, ilyen helyzetben annak van-e értelme, mármint az én korrektségemen túl, úh egyelőre még várakozó állásponton vagyok.) De ha ez most nem ezt jelenti, akkor pláne nagyon kíváncsi vagyok én arra a részletes számlára...

[ Szerkesztve ]

(#99742) kali válasza prozodus (#99741) üzenetére


kali
legenda

Néhány napon belül.
A számla zárását követően, mindig is a ténylegesen fizetendő (bruttó) összeg került kiírásra.

(#99743) punky10


punky10
addikt

Szisztok!Azt szeretném kérdezni a hozzáértőktől,hogy a Telekom hogy áll az amoledek beégésének javításához?Tavaly év vége felé vettem egy Samsung s8-at,és mára elég szépen meglátszik a Messenger felső sávja,és a fényképek köre.Még nem megy a használhatóság rovására,de már zavaró.És nemsoká lejár az 1 év garancia.Érdemes ezzel reklamálnom?

Xiaomi Redmi 3s Prime,Note 4/Huawei P20/Honor 20 Pro/Samsung Galaxy tab A6 10.1 LTE

(#99744) berbatov2 válasza punky10 (#99743) üzenetére


berbatov2
senior tag

Nem a telekom szervizel, talan erdemes is kihagyni oket ebbol, mert csak hosszabb lesz a garitatas menete. A masik pedig, hogy 2 ev garid van a telora.

(#99746) kali válasza punky10 (#99743) üzenetére


kali
legenda

Szia,

A Telekom sehogy, mivel nincs saját szervize és küldi tovább a készüléket a gyártói/szerződéses szervizbe.
2 év gyártói jótállás van amúgy a telefonodra.

szokel16: Nem szép dolog ilyeneket javasolni...

[ Szerkesztve ]

(#99748) 1bitesjuzer


1bitesjuzer
csendes tag

A mobil app másnak sem működik?
Azt írja, a szolgáltatások nem elérhetők.

(#99749) #77646080 válasza punky10 (#99743) üzenetére


#77646080
törölt tag

Szia!

Igen, érdemes foglalkoznod vele. Jótállás keretében cserélni fogják. A szolgáltatót viszont érdemes ebből kihagynod, inkább fordulj közvetlenül a Samsunghoz. Szervizpont-kereső.

(#99750) #77646080 válasza 1bitesjuzer (#99748) üzenetére


#77646080
törölt tag

Engem most beengedett.

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.