Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [cigam:] Milyen NAS-t vegyek?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [petipetya:] Nagy chili topic. :)
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
Igen, az EJ25 egy egesz motorcsaladot takar amit egesz sokaig reszelgettek. Kezdtek az EJ251-el, majd 252, 253 es 254 amik szivo verziok es az EJ255/257 a turbos.
Az EJ20 kicsit tartosabb gyari allapltban de azok gyengebbek is ugye.
Volt meg egy EJ25D motor is de az a 90-es evek kozepen futott.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi