Hirdetés

2024. június 28., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#223984) fulton válasza vhunor (#219165) üzenetére


fulton
addikt

sziasztok
Voltam most egy pályán ahol 462m-t emelkedett a pálya 26km át. kemén menet volt, volt közte 8% emelkedő rész is..hát mostmár tudom milyen. volt egy pont, az első 8km után ahol elgondolkoztam hogy vissza fordulok, eső is elkapott. aztán átlendültem rajta. nagy élvezetes volt a túra, összesen 82m-es "kis út volt".

itt már tényleg azt mondom az a -8kg birnga suly érezhető lett volna azért.
összes emelkedés 1.101m volt az út során.
A lejtős szakaszokon nagyon észnél kellett lenni, úgy gondolom ismerem a kerékpárom, így aszerint mentem, de így is egyik résznél végéhez közeledve 40 fölötti tempóval érkeztem egyik kanyarba, hiába fékeztem óvatosan, finoman tereltem az elejét, a lejtő vitt és sodródtam át a másik sávba, szemből autó, picit jobban ráfogtam a fékre abban a pillanatban megcsúszott alattam a bringa hátsó kereke fordult ki, az egy ütő megállt bennem helyzet volt, autósnak is, nem sokon múlt.

Nem tudom még hova rakni, de többször is olyan érzetem van volt a bringán hogy jobbra kanyarnál mintha menne ki alólam a segge. Namost ez vagy érzéki csalódás, vagy a gumi, vagy a kerék állása. ami szemmel láthatóan balra húz a vázban. picit ferdén áll benne bal irányba. kicsi tempónál 30 alatt nem venni észre semmit, de 40 fölött...többször. és ennél a megcsúszásnál is abba az irányba jobbos kanyarnál történt. azzal kezdeni kellesz valamit.
nem kell nekem gyorsabb bringa, 30 as tempónál is elég figyelni meg reakcióidőzni, nem hogy 40 nél..

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.