- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Az én válaszom a 2010-es választásokra!!
- Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
huskydog17
addikt
válasz
Busterftw #48552 üzenetére
Ott a jövőállóság, az NVIDIA kártyáknál legalábbis elég szép, mind a Turing, mind az Ampere döbbenetes tempót diktál, de még az Arc is szárnyal.
A Turing itt különösen nagyot megy.#48554 gV: Valószínűleg ez amiatt lehet, mert a Turing itt szokatlanul gyors, úgy is lehetne mondani, hogy túl gyors, tehát nem az Ampere gyengélkedik (fura is lenne amikor az RTX 3070-es az RX 6900 XT tempóját hozza), hanem egyszerűen a Turing nagyon gyors (megszokotthoz képest sokkal gyorsabb), emiatt csökkent a különbség az Ampere-hez képest.
Példa: az RX 6700 XT-nek kb 10%-al kéne gyorsabbnak lennie, mint az RTX 2080, ehhez képest a 2080-as 25%-ot ver a 6700 XT-re, sőt Exp preset alatt 60%-ot, más ligában játszik, szélsőséges mértékben begyorsultak itt a Turing kártyák. Emiatt a sima RTX 2080 az RX 6800 XT szintjén van.
Az Ampere felhasználók sem panaszkodhatnak, ahol az RTX 3070 a Radeon 6900 XT tempóját hozza.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
AMD Ryzen 7 9800X3D | NVIDIA Geforce RTX 4080 Super
-
gV
őstag
válasz
huskydog17 #48551 üzenetére
Radeont elveri rendesen, de a többi GF genel összehasonlítva akkor is gyengébb mint általában az Ampere. 2080/3080 60%, 3090 Ti/4090 54% ezek a szokásos különbségek. amúgy a 2080/4090 rendben van, 1080 Ti/2080 is inkább szokatlan.
-
Busterftw
nagyúr
válasz
huskydog17 #48551 üzenetére
Jo latni megint azt a nagy jovotallosagot
-
huskydog17
addikt
válasz
Alogonomus #48549 üzenetére
"Amíg ez a jelenség – a másik két gyártó esetével ellentétben – csak egy játékban vagy játékmotorral jelentkezik, addig a tünet a szoftverfejlesztő döntésének az eredménye, nem a kártya vagy driver adottságai okozzák."
Nem csak egy játéknál jelentkezik, ahogy írtam korábban is.
Az egyértelmű, hogy nem játék okozta CPU limit van itt, hiszen az RTX 5090 ugyanúgy duplázza a csúcs Radeon tempóját 1080p-ben, mint 4K-ban, azaz a csúcs Geforce nem lassul be 1080p-ben, ellentétben a Radeonokkal.#48550 gV: Nem ízlik az Ampere-nek? Nézd meg még egyszer:
RTX 3090Ti egy szinten van az RX 7900XTX-el, míg a sima RTX 3080 40%-ot ver az RX 6800XT-re. Nagyon is jól érzi magát az Ampere. A Turing is sokkal gyorsabb, mint szokott, de a sima 2080 és 3080 között van 40% különbség, az azért messze nincs közel.
Sőt még az RTX 3070 is gyorsabb 1080p-ben, mint az RX 6800XT. Szóval az Ampere ugyanúgy száguld, mint a többi NV arch.
Itt valami brutálisan fékezi az RDNA architektúrát, mind a 2. mind a 3. generációját.Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
gV
őstag
válasz
huskydog17 #48548 üzenetére
ez a exp. beállítás nem ízlik az Amperenek sem. a 2080 nagyon közel kerül a 3080-hoz és a 4090 is nagyobb verést mér a 3090 Ti-ra mint általában szokott.
[ Szerkesztve ]
-
Alogonomus
őstag
válasz
huskydog17 #48548 üzenetére
Amíg ez a jelenség – a másik két gyártó esetével ellentétben – csak egy játékban vagy játékmotorral jelentkezik, addig a tünet a szoftverfejlesztő döntésének az eredménye, nem a kártya vagy driver adottságai okozzák.
Ez ugyanolyan dolog, mint hogy például az Infinity Ward játékmotorja nagyon nem fekszik az Nvidia kártyáknak, de a két különböző CoD játékban domináló AMD kártyák alapján nem lehet azt kijelenteni, hogy az AMD általánosan erősebb termék. -
huskydog17
addikt
Jönnek a Kingdom Come Deliverance 2 mérések. A PCGH már tegnap kirakta az első eredményeket, melyek folyamatosan frissülnek. Nem lehetetett minden hardvert rövid időn belül lemérni a Denuvo DRM miatt.
Az nagyon jól látszik, hogy a Cryengine V iszonyat jól fekszik mind az NVIDIA, mind az Intel kártyáknak, viszont az AMD itt mutat valami jól.
Nézzünk néhány érdekességet:
1080p Ultra beállításnál az RTX 3070-es ugyanolyan gyors, mint az RX 6800XT és 7800XT. A B580-as 30%-al veri az RX 6700 XT-t.
A legrégebbi RTX kártya, az RTX 2060-as az RX 6600 szintjét hozza (általában az RTX 3060 szokott egálban lenni az RX 6600-al). Az igencsak korosodó csúcs Pascal, a GTX 1080Ti az RX 6700 XT szintjén van.Minél feljebb megyünk felbontásban, annál kisebb az AMD kártyák hátránya, tehát egyértelműen valami igen masszívan fékezi az AMD kártyákat 1080p felbontáson. Ezt már több játéknál is láthattuk korábban. 4K-ban az RTX 4080-as 15%-os előnye (1080p) az RX 7900 XTX-hez képest teljesen eltűnik, így helyre áll a rend és a két kártya ugyanolyan gyors.
Nem úgy volt, hogy az AMD-nek van a leg szipi szupibb DX12-es drivere, amivel náluk a legkiseb a CPU overhead? Hmm...na mindegy, érdekes mindenesetre.A játékban létezik egy úgynevezett kísérleti preset is, ami jelentősen növeli a terhelést, ez leginkább a jövő hardvereinek lett belerakva a játékba (mint például az Unobtanium az Avatar-ban). Mi történik, ha ezt használjuk, tehát tovább nő a terhelés?
Az AMD számára még rosszabb lesz a helyzet, az a bizonyos fék még jobban befékezi a piros kártyákat és emiatt a B580 az RX 7800 XT nyakán van (ez utóbbi lassabb, mint az elődje). Az RTX 3070-es már 16%-al gyorsabb, mint az RX 6800 XT. Normális esetben az RTX 4070 és 3080 szoktak egy szintek lenni az RX 6800 XT-vel, de most 37-39%-al gyorsabbak.
A csúcs Radeon helyzete sem rózsás, 30%-al lassabb, mint szokott, az új csúcs NV kártya (RTX 5090) pedig dupla olyan gyors.Az Ultra beállítással ellentétben azonban a felbontás növelése itt nem sokat segít az AMD-ek, ugyanis natív 4k-ban az RTX 4080 előnye 30%-ról 20%-ra csökkent, ami még mindig nagyon sok, az 5090 pedig továbbra is dupla olyan gyors, mint az RX 7900 XTX.
A korábbi Inteles driver overhead dráma után ez igencsak váratlan fordulat.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
AMD Ryzen 7 9800X3D | NVIDIA Geforce RTX 4080 Super
-
gejala
őstag
Nvidia nem pihen egy pillanatra sem. Az új driverben már le is cserélték Super Resolution esetében a Latest verziót Preset J-ről K-ra, ami javította a TNN modell sajátos artifactjeit mozgás közben. Így már végképp nem lehet belekötni a minőségbe.
Még csak pár nap telt el azóta, hogy megcsodálhattuk a hihetetlenül jó Preset J-t Cyberpunkban, máris továbbléptünk.[ Szerkesztve ]
-
Alogonomus
őstag
válasz
hokuszpk #48544 üzenetére
Ha valóban ez lenne végül a rejtély megoldása, akkor egy Digital Foundry, vagy ComputerBase biztosan készségesen letesztelné a kártyákat a "feloldott" driverrel. De kis anyagi ellenszolgáltatásért cserébe valószínűleg a pártatlan tesztelők is elővennék újabb tesztre az RTX 50-es kártyákat, mert nézettséget is hoz és még plusz pénzt is kapnak érte.
-
hokuszpk
nagyúr
válasz
Alogonomus #48537 üzenetére
"vagy az Nvidia titkolja az RTX 50-ek valós erejét, hogy majd az RX 9070-ek hivatalos árának bejelentését követően oldhassák fel a driveres korlátozást"
ha ez ígylesz, akkor kíváncsileszek, ki teszteli újra az NV zsugákat ; merugye az AMD általában félkész driverekkel jön, akkor jól lehúzzák, aztán meg már senkit nem érdekel, hogy mennyit tudtak javítani rajta.
[ Szerkesztve ]
Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
-
SzilardToth
csendes tag
Egy kis segítség srácok a gpu választásban
:
https://youtu.be/keUbF-y6a2k?si=cgCSmuTIysaIRAb3 -
válasz
Devid_81 #48541 üzenetére
Az Ada abból a szempontból előnyt élvezett, hogy elötte ott volt a bánya és az AIB partnerek fullon mentek a gyártósorokkal a gamer kártyákkal, rettegtek hogy mi lesz velük a bánya végén, boldogan gyártották a kártyákat. Itt meg most minden gyártást felemészt az AI...
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Jacek
veterán
válasz
Alogonomus #48537 üzenetére
Ezt a piac elengedest pont jokor kezdte el, amikor elkezdett az AI szeker zotyogni
-
Alogonomus
őstag
A mai RTX 5080-as tesztek alapján még hihetőbbé vált az a forgatókönyv, hogy az AMD tényleg azért halasztotta el az RX 9070-ek startját, mert hirtelenjében ők maguk sem tudták eldönteni, hogy:
– vagy az Nvidia titkolja az RTX 50-ek valós erejét, hogy majd az RX 9070-ek hivatalos árának bejelentését követően oldhassák fel a driveres korlátozást, ami után az AMD majd ott állhat vert félként az addigi nyilvános RTX 50 tesztek alapján beárazott kártyáival,
– vagy az Nvidia tényleg azt hitte, hogy ennyi teljesítmény meg a mesterségesen megnégyszerezett képkockaszám elég lesz a deklaráltan agresszív piacszerzési tervekkel készülő AMD ellen,
– vagy az Nvidia tényleg elengedte a konzumer piacot, és kvázi csak mutatóba gyárt le csekély mennyiségű kártyák a rajongói kiszolgálására, miközben futószalagon gyártja a szerverbe szánt termékeit. -
válasz
Yutani #48533 üzenetére
12 % kb 4 K ban. [link]
Igazából egy 4080 Ti, ugyan azon az áron, Szerintem ez egy fake generációs, kiadták a Ti verziókat ugyan azon az áron 5000 széria gyanánt."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
válasz
Devid_81 #48531 üzenetére
Mint minden start utám hónapok kellenek mire beáll az ár és kapható lesz értelmes választékban : mindíg így volt egy évtizeddel ezelött is. lehet valakinek újdonság,de az nem itt van ezen a fórumon szerintem..
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Devid_81
félisten
NVIDIA RTX 5080 is on average 8.3% faster than RTX 4080 SUPER according to first review
Ez a kemeny nem a kadszele
...
-
válasz
Alogonomus #48526 üzenetére
Tehát mire akarsz utalni ezzel? 4090@ FHD 160 fps?
A Sugárkövetésre szükség van ebből világosan látszik. Az Avatar sugárkövetés nélkül nem ugyan az a minőségű játék grafikailag, erre töletesen rávilágít a CB tesztje mint ahogy CP2077 sem. [link]
Mindegyik játék,a CP2077 is tökéletesen játszható a fenti kártyák bármelyikével ugyan úgy elfut magas RT minőséggel egy 3090 Ti-n is mint az Avatar. tehát nem kell választanod új kártyát ez miatt. Ebből kifolyólag nem értem a problémád jellegét.CP2077 és a Wukong nem ugyan az a játék atttól hogy RT-t hazsnálnak.
CP2077 be már 300 órát beletoltam,a Liberty az egyik legjobb DLC amit eddig játékban kitoltam és az egyik legjobb játék számomra.A város él és remek cyberpunk hagulata van.
egyedi nyönyörű ahhoz képest hány éves játékról beszélünk.
AZ Avatar pedig egy új játék, szép munkát végeztek vele és az RT egy fontos tényezője a grafikának, viszont ha maxra állítasz benne mindent ugyan úgy kell hozzá egy magas kategóriás kártya.
Amivel eljátszol full grafikán Avatarral azzal el fogsz CP ben is.
Az hogy vannak benne bemutató és tesz RT kísérletek pedig hasznos az egész ipar számára valamint nekünk Nvidásoknak egy kis plusz. NIncs ezzel semmi gond.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Alogonomus
őstag
"Az Avatar pedig egy jól optimalizált és szép játék ami jócskán használ sugárkövetést és ha ki akarod maxolni már egy hasonlóan komoly PC kell alá VGA és CPU terén mint az általad említett játékoknak."
Állításoddal szemben pont az a helyzet, hogy míg a tényleg szép Avatar 1080p esetén még egy 3090 Ti-on is eléri a 100 fps-t minden grafikai beállítást maximálisra állítva, 4090 esetén pedig a 160 fps-t is meghaladja, addig a Cyberpunk RT mellett még 4090-en sem éri el a 100 fps-t, míg a Wukong még 66%-os upscaling mellett is 100 fps alatt marad. Magasabb felbontások esetén is megmarad az arány a játékok között, csak míg az Avatar 1440p esetén még bőven játszható 100+ fps sebességre képes, és 4K felbontáson is megvan a natív 60 fps, addig a másik két említett játék esetén a 1440p már kb 60 fps, a 4K pedig kb 40 fps.
Az Avatar esetében értelmes mértékben használták az RT-t, és így maradt számítási kapacitás a látványt javító egyéb funkciókra is, míg például a Cyberpunk és a Wukong esetében szinte minden erőforrást az RT szolgálatába állítottak, amitől azoknak a játékoknak a világa sokkal kopárabb és sivárabb lett, de cserébe az RT hatására "fénylett minden, mint a Salamon töke".
[ Szerkesztve ]
-
válasz
Alogonomus #48523 üzenetére
A szépség szubjektív dolog. Az RT nem a szépségről szól ,hanem a fizikáról.
Az Ashes of Creation kb évvekkel ezelötti szinten van grafikailag . Ha 20 év múlva is ezen a szinten akarsz játszani akkor ok.
Az Avatar pedig egy jól optimalizált és szép játék ami használ sugárkövetést, ráadásul Nvidián hardveres sugárkövetést, ami miatt vizuális és teljesítmény előnye van , és ha ki akarod maxolni már egy hasonlóan komoly PC kell alá VGA és CPU terén, mint az általad említett játékoknak.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Callisto
őstag
válasz
Alogonomus #48523 üzenetére
Így van. Ésszel kell használni. Az RT valójában a kiadóknak/befektetőknek a legjobb, mert cseszett sok munkaidőt és munkabért spórolnak meg vele.
[ Szerkesztve ]
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
-
Alogonomus
őstag
válasz
Yutani #48522 üzenetére
Van RT-képes kártyám, néztem RT-s AAA játékot, és egy az RT-t meg rasztert egészséges mértékben vegyítő Avatar, vagy például az általam is tesztelt Ashes of Creation sokkal szebb végeredményt biztosít, mint egy az RT-t abszurditásig toló játék, amilyen például a Wukong, vagy a Cyberpunk.
-
Yutani
nagyúr
válasz
Alogonomus #48518 üzenetére
Van RT-képes kártyád, nem néztél még meg RT-s AAA játékot?
#tarcsad
-
Egon
nagyúr
válasz
Alogonomus #48518 üzenetére
Értjük, hogy savanyú a szőlő.
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
gejala
őstag
válasz
Alogonomus #48518 üzenetére
Minden komoly RT-t használó játék brutál jól néz ki. Alan Wake 2, Cyberpunk, Indy, Silent Hill 2, de a régebbiek közül is Control, Metro Exodus Enhanced vagy Ghostwire Tokyo.
Ráadásul megérkezett a Transformer Neural Network alapú DLSS/RR, ami masszív minőségbeli ugrás. 4K-ban mehet performance, 1440p-ben balanced mód érdemi minőségromlás nélkül, úgyhogy 4080 simán jó 4K path-tracingre. Frame gen is hatalmasat javult, azzal is lehet boostolni.
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz
Alogonomus #48518 üzenetére
Ezt a sok hulyeseget amit irsz el is hiszed?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Alogonomus
őstag
válasz
Yutani #48517 üzenetére
Minimális RT az elfér egy játékban, de amikor az RT a fő feature egy játékban, és az RT számítási igénye mellett már csak egy 10 évvel ezelőtti játék szintjére butított grafikai részletességet fér bele, hogy összesített gépigényt tekintve egy felsőkategóriás rendszeren azért értelmes sebességgel el is fusson, az a játék legfeljebb a fanokat fogja meg.
-
Yutani
nagyúr
válasz
Alogonomus #48514 üzenetére
Nekem például az RT-s Quake egy bejön, játszom vele időnként. Az eredetivel sosem játszottam, mert nem tetszett se 30 éve, sem azóta bármikor. Na annál egyszerűbb geometriát nehéz mutatni.
#tarcsad
-
Jacek
veterán
válasz
gainwardgs #48515 üzenetére
2-2.5 misit el lehet durrantani, ennyi.
-
gainwardgs
veterán
válasz
Alogonomus #48514 üzenetére
Vegyék csak hozzá a 5090-et, azon sem fut csak kamu képkockákkal 3000€-ért....vicc
A köré épített gépről ne is beszéljünk
Köszi de nem
Amúgy meg doomhoz visszatérve, annyival nem szebb az eternal-tólszerintem
[ Szerkesztve ]
-
Alogonomus
őstag
válasz
gainwardgs #48510 üzenetére
Az biztos, hogy játékélmény szempontjából egy sugárkövetésben visszafogottabb, de Nanite segítségével ultrarészletesre megalkotott textúrákkal/geometriával 100 fps fölött elfutó játék sokkal élvezetesebb, mint egy sugárkövetésre kihegyegyezett játék, ami a komoly sugárkövetés miatt egyszerű textúrák/geometria mellett is éppen eléri a 30 fps-t csúcshardveren.
-
Devid_81
félisten
válasz
gainwardgs #48510 üzenetére
Most mar azert vannak jatekok amiben van ertelme bekapcsolni, az mas kerdes, hogy a performance hit megeri-e vagy sem.
Szvsz velemenyem szerint pl az Indiana Jones nagyon jol tud kinezni RT Maxon, csak ugye hardware nem igazan van hozza, most a dlss+FG-t nem raknam hozza, mert amennyire javul a latvany a full RT-tol annyit romlik a a skalazo cuccoktolValahol megertem az Nvidiat, hogy kellenek ezek a trukkok a jatszhato FPS-hez, kulonben nincs az az a hw ami birna.
Nemhogy eloallna valaki egy GPU+RT chip multi chiplet megoldassal vegre...vaaagy lehetne kulon PCB-n is, mint ahogy 3D gyorsito a Voodoo 2-3-4 volt
[ Szerkesztve ]
...
-
huskydog17
addikt
válasz
gainwardgs #48510 üzenetére
Nem azt fogod bámulni, de szükség van rá, hogy fejlődjön a grafika, az RT nélkül nem lehet már jelentősen növelni a látványt, ez elkerülhetetlen, az egész játékipar erre megy, a konzolok is. Ha nem akarsz semmilyen formában RT-t látni, akkor jobb, ha most szállsz ki a játékiparból és másik hobbit keresel, mert egyre több játék fogja kötelező jelleggel használni szerencsére. Én örülök, hogy így lesz, mert egy 80 eurós, sok millió dolláros AAA játék igenis legyen technikai szempontból is a toppon. Én nem 10 évvel ezelőtti grafikát akarok látni egy ekkora kaliberű projekteben és szerencsére a fejlesztők többsége és számos játékos is így gondolja.
Ha esetleg a Path Tracing-re gondoltál, akkor amiatt sem kell aggódni, mert az opcionális lesz és a nélkül nagyon gyors lesz, láthattuk már az Indiana Jones játékban, hogy nem lassú ez a motor.Ha ennyire félsz az RT-től, akkor inkább az indie vonalon keress magadnak valami retro pixel grafikás boomer shooter-t, azokban nem fogsz csalódni.
"lassan akkor kukáznom kell a 13600k-t"
Öhhh...miért kéne kukázni? Az egy 14/20-as CPU (14 mag/20 szál).
"Viszont indiana jones után a vram használatra kíváncsi leszek"
Nagy valószínűséggel ugyanaz lesz: 4K-hoz 16 GB VRAM, míg alatta 12 GB VRAM kell.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Raymond
félisten
válasz
gainwardgs #48510 üzenetére
"gaytracing" - most oszinten, ez mire jo, miert kell?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
gainwardgs
veterán
válasz
huskydog17 #48502 üzenetére
Fenének sem kell gaytracing egy doom-ba meg pláne nem, főleg akció közben mikor hullámokban jön az ellen, majd pont a gaytracing effekteket fogja mindenki bámulni
Anélkül meg nem is lesz durva a gépiheny @indiana jones csak simán, hardveres rt nélkül
Viszont indiana jones után a vram használatra kíváncsi leszek
8/16 cpulassan akkor kukáznom kell a 13600k-t
-
Ragnar_
addikt
-
Ragnar_
addikt
válasz
gejala #48506 üzenetére
Nem rossz. Akkor a 6/12 procikat lassan el lehet felejteni játékra ? Az új Indiana Jones meg csak RT képes kártyával indul. Mondjuk nem hinném, hogy egy 7600x például ne tudná hozni egy 3700x számítási teljesítményét, úgyhogy ilyen szempontból mindegy lenne, hacsak nem kifejezetten fontos a 8/16 akár alacsonyabb számítási teljesítményel is valamiért a Doom esetében.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
gejala
őstag
válasz
Ragnar_ #48505 üzenetére
Itt van pl. az Ambulance Life.
Minimum 12700K/5800X, ajánlott 14900K/7950X. És ez 30 fpshez. -
Ragnar_
addikt
válasz
huskydog17 #48502 üzenetére
Nem is láttam még olyan gépigényt, ahol 8/16 proci a minimum..
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
huskydog17
addikt
A nagyok mind saját motort használnak és nagyon remélem, hogy ez így is fog maradni, ugyanis már épp elég nagy tragédia, hogy a CD Projekt, a Crystal Dynamics és a Flying Wild Hog is kidobta a saját motorját az UE4/5-ért.
Nekem a 4. rész (2016) nagyon tetszett, de az 5. rész (Eternal) már nem igazán, ugyan végig vittem, de ez a túlságosan taktikázós aréna shooter design nem jött be.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
gV
őstag
válasz
huskydog17 #48502 üzenetére
szerintem az id, crytek az a két cég akik amíg fejlesztenek játékot azt saját motorjukkal fogják tenni.
am kár a doomért, régiek nagy kedvencek, 2016-ost viszont már csak 1x, az előzőt már végig sem játszottam, ezt meg már meg se veszem.
-
huskydog17
addikt
Assassin’s Creed Shadows: PC Specs Revealed, Pre-Orders Open
Megjelent az AC Shadows hivatalos PC gépigénye:
Szöveges formában itt tekinthető meg."On PC, Assassin's Creed Shadows will feature:
- Raytraced Global Illumination and Reflections
- In-Game Benchmark Tool for Performance Analysis
- Ultra-Wide Resolution Support
- Upscaler and Frame Generation: Intel® XeSS 2, NVIDIA® DLSS 3.7, AMD FSR 3.1
- Uncapped Framerate
- In-Depth Customization Options
- Dynamic Resolution Support
- HDR Support
- AMD Eyefinity and NVIDIA® Surround Compatible
Of course, you'll be able to customize many aspects of your experience: configuration, controller layouts, keyboard and mouse configuration, a large variety of language options and more."Kapunk RTGI-t és RT Reflection-t, nagyon kíváncsi vagyok mit fog tudni az új Anvil motor, a Snowdrop mellett ez a másik legjobb open world motor a piacon.
Ahogy ígérte az Ubi még tavaly, az AC Shadows a megjelenés napján Steam-en is elérhető lesz.
Egy másik nagy név, Doom The Dark Ages (én egyszerűen csak Doom 6-nak hívom) is megkapta a hivatalos PC gépigényt. Az id tech8 motor az Indiana Jones játékhoz hasonlóan megköveteli a hardveres RT gyorsítást, ez abszolút várható volt. Az lett volna a meglepő, ha nem így lesz.
Note: DOOM: The Dark Ages requires a hardware ray tracing-compatible GPU to play on PC, including Minimum Specifications. Details on Path Tracing specifications will be revealed at a later date.
"A NEW GENERATION OF IDTECH
id Software’s most ambitious title yet, DOOM: The Dark Ages pushes new standards in visual fidelity and performance with the power of idTech8 . Taking full advantage of modern hardware on all platforms, idTech8 ushers in a new era of gameplay performance and visual fidelity featuring all-new dynamic interactive ray-traced lighting and shadows, higher-fidelity image quality, increased gore and destruction and so much more.
With the largest environments ever in a DOOM game, DOOM: The Dark Ages delivers an epic experience full of worlds to explore, hordes of demons to destroy and an action story worthy of the Slayer’s legend. Whether soaring through the air with his dragon or smashing giant Titan-sized demons using his Atlan mech, the Slayer is taking on his biggest battles yet - all beautifully rendered and running at a buttery-smooth 60 frames per second on all platforms."Nagy öröm látni, hogy az Ubi és id Software ragaszkodnak a saját motorjukhoz. Adja az ég, hogy így is maradjon!
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
[Horizon, Death Stranding Series Decima Engine Could Be Used by Other PlayStation Studios Games in the Future]
Kezd elmúlni a kezdeti UE5 rózsaszín köd. Én örülök ennek a hírnek."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Kedvenc zene a mai napra
- Tervező és alkalmazott grafikai beszélgetős topic
- Gaming notebook topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Minivel készülhet a OnePlus is?
- Jövedelem
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Új design és okosabb AI: megjött a Galaxy S25 készülékcsalád
- Autós topik
- PlayStation 5
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest