Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:58:49

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#6901) Oliverda válasza tomp (#6900) üzenetére


Oliverda
félisten

A bevezetéstől kezdve egészen idén januárig használtam. Sosem volt vele semmi problémám.

[ Szerkesztve ]

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#6902) martonl válasza Oliverda (#6899) üzenetére


martonl
senior tag

Abszolút nem unalmas és infantilis, kikérem magamnak. Ezek tények. Egyébként sajnos az Android is ugyanerre tart, ha ez megnyugtat, egyre kevesebb dologba lehet belenyúlni. Most ugyan nem tudom, a Telekomnál mi működik nálad jól, de ha vowifin marad, az lehet a gyengébb térerő miatt, vagy a Telekom kisebb térerőre szintezte a vowifi aktiválását. Az SMS-ek ha megjönnek Telekomra és egy idő után a Yettelre nem, az valóban probléma.

Mégegyszer: az, hogy a Yettel magától leesik vowifiről megfelelő mobil térerőnél, normális működés. Ezért írtam tesztnek a repülő módot.

[ Szerkesztve ]

(#6903) polonic válasza Oliverda (#6901) üzenetére


polonic
félisten

A bevezetés nem azt jelenti, amikor a felhasználók elkezdhetik használni.
Hanem az azt megelőző tesztidőszak.

(#6906) tomp válasza Oliverda (#6901) üzenetére


tomp
Topikgazda

Neked nem oké. Attól még lecuppantották magukat...
Olyan is volt, hogy már az éles üzemben jött egy iOS frissítés és random telefonoknál megkotlott a VoWiFi. Konkrétan le kellett tiltani azoknál az ügyfeleknél a szolgáltatást.

(#6909) Viktor0610


Viktor0610
MODERÁTOR

Pár hozzászólást töröltem.
Ne folytassátok!

Samsung Galaxy A54

(#6910) Oliverda válasza tomp (#6906) üzenetére


Oliverda
félisten

Az általad leírtakat személy szerint nem tapasztaltam.

Jelenleg pedig mint mezei ügyfél annyit érzékelek, hogy a szolgáltatás minősége ezen a téren elmaradt a Telekométól, miközben az ügyfélszolgálat csak annyit tud mondani, hogy tudnak a hibáról, felvették a kapcsolatot a gyártóval, bla-bla-bla. Mindeközben a Yettel oldalán továbbra sincs semmilyen publikus információ a problémáról, így a potenciális ügyfél azt hiheti, hogy minden flottul működik majd, ha előfizet a szolgáltatásra. Ez a klasszikus multis-telkós nemtörődömség, gazdátlanul heverő feladatok, az problémák hanyag kezelése némi szakmai inkompetenciával fűszerezve. :(

Persze valójában minden az Apple miatt van.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#6911) Viktor0610 válasza Oliverda (#6910) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

De miért kellene ezt kiírniuk?
Illetve a másik. Miért kellene egy "mezei ügyfélnek" részletezni, mi a helyzet?
Neked attól nem lesz sem jobb, srm rosszabb, ha elmondják részletesebben, mi a gond.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#6912) 4Grider válasza Viktor0610 (#6911) üzenetére


4Grider
nagyúr

Leírta. Azért kellene kiírni hogy az almákkal problémák lehetnek ezeken a hálózatokon, hogy a jóárasítani akaró többi almás ne is gondolkozzon a Telekomról elváltásban.

(#6913) Oliverda válasza Viktor0610 (#6911) üzenetére


Oliverda
félisten

Hogy miért lenne célszerű tájékoztatni az ügyfeleket a fennálló problémákról? Például azért, hogy ne kelljen hibát keresni saját oldalon, ne kelljen emiatt az ügyfélszolgálattal hadakozni, vagy ad absurdum, számításba lehessen venni a szolgáltatásra való szerződés előtt. Ha tudtam volna, hogy ilyen színvonalú a VoWiFi, várok még pár hónapot, esetleg maradok a Telekomnál.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#6914) dchard válasza Oliverda (#6910) üzenetére


dchard
veterán

A telekom vowifi-je évek óta működik, a Yettelé meg fél éve sem, és ahhoz sajnos a gyártók közreműködése is kell, hogy ezek a szolgáltatások (VoLTE/VoWIFI) hiba mentesen működjenek az adott készüléken. A telekomnál is évekig tartott ez, ahogyan arra már mások is rámutattak. Teljesen irreleváns hogy a telekom vowifije nálad jól működik, és nem is következik belőle semmilyen szinten, hogy akkor a készülékkel vagy annak szoftveres támogatásával minden rendben van a Yettel vonatkozásában. Téves a következtetés. Ez nem egy android vs. apple kérdés: mindenhol hemzsegnek ezek a problémák, amit jellemzően az old meg, hogy a telefon gyártója végre hajlandó az adott szolgáltató profilját normálisan beépíteni a szoftverébe. Ha ez nem történik meg, a Yettel csinálhat amit akar, nem tudja a saját oldaláról ezt megjavítani, és a gyártók kényszerítésére is kevés eszköze van. Ha tömegesen lenne szar a Yettel (vagy bárki más) Vowifije több különböző gyártó (egyébként támogatott) készülékeivel, akkor lehetne azt mondani, hogy a szolgáltató cseszett el valamit.

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#6915) Oliverda válasza dchard (#6914) üzenetére


Oliverda
félisten

"Ha ez nem történik meg, a Yettel csinálhat amit akar, nem tudja a saját oldaláról ezt megjavítani"

Feljebb leírtam, mit tehetne: tisztességesen kommunikálja, hogy xy készülékekkel lehetnek problémák. Azt a kérdést pedig talán inkább hagyjuk, hogy miért tették expliciten elérhetővé olyan készülékek számára, amelyek támogatása még nem tökéletes...

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#6916) sitq74 válasza Oliverda (#6899) üzenetére


sitq74
kezdő

Ugyan ezen keresztülment a Telekom is, hogy hol elérhető voltál VoWiFi-n, hol nem, és ráadásul az értesítő SMS is ugyanilyen rapszódikus volt.

(#6917) 4Grider válasza sitq74 (#6916) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ő már egy párszor leírta, hogy neki mindig tökéletesen működött a Telekomnál a VoWiFi, soha nem volt hónapos kiesése mint nekünk.

(#6918) yanna válasza 4Grider (#6917) üzenetére


yanna
őstag

Aki tud, az tud.

(#6919) domper2015 válasza 4Grider (#6917) üzenetére


domper2015
senior tag

Hónapos nem volt a Telekomnál, de néha dadogás az volt napokig. Nem jött SMS és néha hívás se. Igazoló sms esetén WiFi le és ott is volt az üzenet. Ez volt idén februárban is.

(#6920) mjuti


mjuti
tag

Sziasztok, Snapdragonos Redmi Note 11-en ( spesn ) megy vkinek a vodás VoWIFI? tkom, yettel pipa, voda nem megy, kapcsoló van & aktív, szolgáltatás aktív. 14.0.4.0. ( TGKEUXM ) köszönöm

(#6921) dchard válasza mjuti (#6920) üzenetére


dchard
veterán

Nem elég a kapcsoló sem az aktív szolgáltatás. Voda vowifi profil hiányzik a SW-ből. PDC tool-lal próbáld meg aktiválni a DT_Hungary_Commercial nevű profilt. Nekem Mi 11 lite 5G NE-n így működik (szintén snapdragon).

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#6922) mjuti válasza dchard (#6921) üzenetére


mjuti
tag

Köszönöm, megpróbálom
QPST-t és Qualcomm usb drivert kell telepítenem? még mindig megy root nélkül is ugye?
diagnosztikai mód mivel aktiválható most?

(#6923) dchard válasza mjuti (#6922) üzenetére


dchard
veterán

A PDC tool a QPST része, qualcomm usb driver is kell, de nem a sima diag porton történik ez, hanem a " "Qualcomm HS-USB WWAN Adapter 9091"-on. Én is ezzel szívtam hogy nem volt egyértelmű: nem a sima diag port kell (mint minden máshoz qualcomm-on).
Developer mód kell hozzá, adb-n az alábbi paranccsal oldható meg:
setprop sys.usb.config diag,serial_cdev,rmnet,adb

Azt hiszem root nem kell hozzá, de ezt nem tudom biztosra kijelenteni.

[ Szerkesztve ]

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#6924) mjuti válasza dchard (#6923) üzenetére


mjuti
tag

Köszönöm, sokat segítettél ezekkel az infókkal, így már egyértelműbb.
A DT_Hungary_Commercial nevű profilnál all sub vagy 0 és/vagy 1 is, továbbá cserébe valamit törölnöm is kell? Ha igen, nem fog elmenni a tkom és yettel volte és vowifi?

(#6925) dchard válasza mjuti (#6924) üzenetére


dchard
veterán

Azon a SUB-on kell cserélni, amiben a vodás kártyád van, nem mind a kettőn. Többen írták, hogy a row_commercial profilt törölni kellett, különben a módosítés nem volt végleges és újraindítás után visszaállt. Én első körben nem törölném, de kipróbálnám hogy megmarad-e.

A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]

(#6926) mjuti válasza dchard (#6925) üzenetére


mjuti
tag

Köszönöm, amint lesz rá időm megpróbálom. :R

(#6927) mzso


mzso
veterán

Helló! Olyan létezik, hogy ha berakok egy második Vodás SIM-emt akkor sem azzal, sem az elsővel nem működik már a 4g hívás? Nekem nagyon úgy néz ki.
Irritáló ez a vesszőfutás, korábban engedélyeztettem a fő SIM-re és eddig működött is, most beaktiváltam egy második SIM-et. Erre már az elsővel sem megy... Még akkor is ha visszaállítom az adathoz preferáltra az elsőt.
Sem a tárcsázó nem írja ki, hogy volt hívás mint eddig. És a hálózat ikonnál is eltűnik a 4g...

Szerk.: Újraindítás után az elsővel ismét megy. A másodikkal nem, hiába van engedélyeztetve a Pixel IMS-sel.

[ Szerkesztve ]

(#6928) csaszi75 válasza mzso (#6927) üzenetére


csaszi75
senior tag

Külön-külön próbáld...
Csakis 1 db SIM legyen a SIM1 slot-ban, s úgy ellenőrizd a szolgáltatásokat/beállításokat.

(#6929) mzso válasza csaszi75 (#6928) üzenetére


mzso
veterán

Úgy látszik, már újraindítás után jó az eredetivel.
Gondolom a másodikat meg a Vodafon-nal kellene engedélyeztetni, hiába engedélyeztettem a 4G hívást Pixel IMS segítségével.

(#6930) PLaci58 válasza mzso (#6929) üzenetére


PLaci58
őstag

Az ügyfélszolgálattol kell kérni a VoLTE bekapcsolását.

"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"

(#6931) PLaci58


PLaci58
őstag

Lenne egy problémám és nem találtam jobb fórumot hozzá.
Adott két androidos telefon, Messenger alkalmazás, két külön Messenger fiók, de azonos Natolt internet. Lehet, hogy az azonos ip cím miatt nem lehet Messengeren hang vagy videóhívást létrehozni a két telefon között? Üzenetek mennek. Kifelé, más Messengerek hívhatók mindegyik telefonról. Érdekes, hogy windowsos gépről tudunk beszélni az androidos telefonnal ugyanazon a neten.

[ Szerkesztve ]

"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"

(#6932) 4Grider válasza PLaci58 (#6931) üzenetére


4Grider
nagyúr

(#6933) MDanny válasza dchard (#6925) üzenetére


MDanny
senior tag

Bocsánat, meg tudnátok írni, hogy pontosan mivel csináltátok az adott beállítást? Sajnos nekem legutóbb a Redmi 7-esen sikerült ilyen, már a Redmi Note 8 is, így most a Xiaomi 11 Lite 5G NE és a POCO F3 is azt írja, hogy nincs jogosultságom a setprop-os parancssor végrehajtására. Mit kellene letölteni? Lehet régi Minimal ADB-vel csinálom vagy ezek a készülékek root nélkül reménytelenek. Köszönöm előre is!

Xiaomi 11 Lite 5G NE 8/128GB EEA (Yettel VoLTE + Vodafone VoLTE), POCO F3 8/256GB EEA (Telekom VoWiFi); DIGI 1000/300 FTTH, Telekom 250/10 ED3 + Telekom TV M, Direct One Plus HD TV

(#6934) Oliverda


Oliverda
félisten

Úgy fest, a Yettelnek végre sikerült kijavítania az VoWiFi-s SMS problémát.

"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

(#6935) goop válasza Oliverda (#6934) üzenetére


goop
őstag

Igen, meg a telekomos net alatti bejövő-kimenő hívás gondokat is.

[ Szerkesztve ]

(#6936) TRob1


TRob1
veterán

Sziasztok!
VoWifi gondom lenne. Otthon nincs térerő a házban, de még az udvaron se nagyon. Tehát VoWifi. Eddig egy Poco X3 NFC-m volt, fogjuk rá hogy nagyjából rendben volt rajta. Most van egy Redmi Note 12 Pro 5G (páromnak egy Note 11 5G), és állandóan "eltűnik" a VoWifi róluk. Tehát többnyire nem vagyunk elérhetők telefonon. Újraindítom, megjelenik, de aztán valamikor megint elmegy és nem jön vissza, csak újraindítás után.
Lányom iPhone 8-a is kb ilyen, mindeközben kisebbik lány Redmi Note 8T-je meg mindig jó.
Telekom Gigabit net, Xiaomi AX3000 Mesh hálózat... (telefonok is telekom sim, 2 előfizus, 2 domino)
Valakinek valami tippje? Előre is köszönöm!

¤ R'n'R ¤

(#6937) TomPack válasza TRob1 (#6936) üzenetére


TomPack
őstag


Ez a beállítás alapból mobilhálózatra van állítva.
Átállítottad "Wi-Fi előnyben részesítése"-re?

(#6938) Doky586 válasza TRob1 (#6936) üzenetére


Doky586
nagyúr
LOGOUT blog (1)

(#6939) TRob1 válasza TomPack (#6937) üzenetére


TRob1
veterán

Igen, arra van állítva. (Habár szerintem mindegy is, hisz mobilhálózat úgysincs :) )

¤ R'n'R ¤

(#6940) TRob1 válasza Doky586 (#6938) üzenetére


TRob1
veterán

Köszi, de mit sem ér ez a lista, hisz asszonyé meg nagyobbik gyereké benne van és ledobja, kisebbik gyereké meg nincs, és mindig jó.

Ui: Jah, és a Poco sincs benne, az meg kb mindig jó volt. Vagy ez az a lista inkább amiken tuti nem jó? 🤔

[ Szerkesztve ]

¤ R'n'R ¤

(#6941) 4Grider válasza TRob1 (#6940) üzenetére


4Grider
nagyúr

A mesh hálózatban a komponensek kábellel vagy wifin csatlakoznak egymáshoz/routerhez? Mert nálam is volt ilyen gond Samsungokkal meg egy szifonnal, végül a kábel oldotta meg a problémát...

(#6942) TRob1 válasza 4Grider (#6941) üzenetére


TRob1
veterán

Wifi.
Akkor asszem próbálok egy kábeles összekötést. Köszönöm.
Mondjuk elég gáz ha ez lesz a megoldás és nem tud úgy működni normálisan a Mesh ahogy kitalálták. De hát a mai világban semmin se kell meglepődni. :(

¤ R'n'R ¤

(#6943) martonl válasza TRob1 (#6942) üzenetére


martonl
senior tag

Tudtommal a mesh arra van kitalálva, hogy nagyobb terület többb sugárzóval egy wifi hálózattal legyen lefedve. Az nincs megszabva, hogy a sugárzóknak egymással wifin kell kommunikálniuk. Stabilabb, ha vezetéken van megoldva. Nyilván körülményesebb is a dolog természetesen, de csak egyszer kell megcsinálni jól.

[ Szerkesztve ]

(#6944) TRob1 válasza martonl (#6943) üzenetére


TRob1
veterán

Tiszta sor. Na de ha kitalálták hogy gombnyomás, meg vezeték nélkül és oké minden, akkor azért nem lenne rossz ha oké is lenne minden.
Mondjuk tegnap egyiket kikapcsoltam, de akkor se mászott vissza VoWifire mikor csak egy volt.

¤ R'n'R ¤

(#6945) 4Grider válasza TRob1 (#6944) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha egy wifi adó esetén is jelentkezik a probléma, akkor még van egy pár dolog, amit a VoWiFi vpn csatornáinak stabilitása érdekében célszerű meglépni.
Az alap, hogy minél kevesebb címfordítás legyen.
Ha tehát a szolgáltató nem ad valós publikus ip címet (tehát natol), akkor lehetőleg érd el, hogy adjon (vegyen ki a cgnatból). És a saját lan-on is törekedni kell arra, hogy ne legyen több címfordítás, azaz ha a szolgáltatói eszköz natol, akkor a saját routered lehetőleg ne natoljon.
Egyértelműen minden natolást végző eszközön ellenőrizni kell az ipsec vpn átengedést.
A leggyakoribb hiba a kettős natolás mellett az, hogy a szolgáltatói eszközön (egyszeres NAT mögött) ugyanúgy WLAN eléréseket használnak, mint a második NAT mögött lévő saját eszközön, így a vpn csatorna ugyanazon publikus ip cím mögött de kétféle útvonal között ugrál.

(#6946) TRob1 válasza 4Grider (#6945) üzenetére


TRob1
veterán

Uhhh!
Köszi szépen! Ilyesmit vártam már az első kérdés óta. :) Az igaz hogy kb semmit nem értek belőle, de majd guglizok. :DDD (Rohadtul nem értek a hálózatokhoz, szolgáltatói routert már el sem érem mióta belőtte a Xiaomit. :B De eddig nem volt gondom, működött a Nas, a tv-k, ... stb, tehát inkább nem is kísérleteztem.)

¤ R'n'R ¤

(#6947) Lackooo84


Lackooo84
nagyúr

Voda VoLTE elment boré'....

The Truth is out there...

(#6948) Landsmann válasza Lackooo84 (#6947) üzenetére


Landsmann
addikt

Nekem működik.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#6949) Lackooo84 válasza Landsmann (#6948) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nekem még azóta se

The Truth is out there...

(#6950) csaszi75 válasza Lackooo84 (#6949) üzenetére


csaszi75
senior tag

Restartoltad párszor a telód?

(#6951) Lackooo84 válasza csaszi75 (#6950) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Az nem segített viszont áttéve egy másik telóba a simet az igen. Egyből jött az a hülye szolgáltatói sms is. Utána visszatettem az eredetibe és már ott is jó volt. Érdekes.

The Truth is out there...

(#6952) 4Grider válasza Lackooo84 (#6951) üzenetére


4Grider
nagyúr

A szolgáltatói sms-nek mi köze a VoLTE-hoz?

(#6953) csaszi75 válasza 4Grider (#6952) üzenetére


csaszi75
senior tag

Gondolom csak küldenek olyanról SMS-t, hogy aktiválták a VoLTE-t a számra.. biztos valami kavarás volt a számával..

(#6954) Lackooo84 válasza 4Grider (#6952) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Nem mondtam, hogy ahhoz van köze. Csak érdekes, hogy tegnap óta így nem ment a telómon a volte, most kivettem, betettem másik telóba, majd vissza, és jó lett. És még ez az sms is jött ami akkor szokott jönni, amikor egy telóba először teszed be a simet (RCS csevegéssel kapcs).

The Truth is out there...

(#6955) 4Grider válasza Lackooo84 (#6954) üzenetére


4Grider
nagyúr

Milyen telefonmodellről van szó? Gondolom nem egy Samsungról...

(#6956) Lackooo84 válasza 4Grider (#6955) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Dehogy... szart nem veszek. Pixel 8 pro.

The Truth is out there...

(#6957) 4Grider válasza Lackooo84 (#6956) üzenetére


4Grider
nagyúr

A szarokon ment egész nap a VoLTE...

(#6958) csaszi75 válasza 4Grider (#6957) üzenetére


csaszi75
senior tag

:))

(#6959) Lackooo84 válasza 4Grider (#6957) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Ja, a szaron csak a yettel cuccai nem mennek. ;] Amúgy nem a telefon hibája volt a másik digi simen végig volt(e).

[ Szerkesztve ]

The Truth is out there...

(#6960) csaszi75 válasza Lackooo84 (#6959) üzenetére


csaszi75
senior tag

Akkor ahogy gondolod is, egyértelműen telefon szoftver hiba lesz...
A DUAL SIM-esek esetében simán ledobja a láncot egyik-másik pixel..
https://www.reddit.com/r/GooglePixel/comments/17dr3te/new_pixel_8_pro_losing_mobile_connectivity/

S van olyan Pixel user, aki szar Samsungra váltott :D
"Pretty sure it's the tensor modem that chipset sucks I finally switched to Samsung I really dislike Samsung ux and I miss the google features bit the phone just works all the time, which is what you need in a phone. Imo the pixels software and ux is unmatched the modem is completw trash "

(#6961) 4Grider válasza Lackooo84 (#6959) üzenetére


4Grider
nagyúr

A yettelnek/vodának/telekomnak milye nem megy a Samsungon? Van mind a három kártyám a hulladékban, szívesen megnézem neked, hogy mi nem müködik...

(#6962) Lackooo84 válasza 4Grider (#6961) üzenetére


Lackooo84
nagyúr

Hát nemtom akkor miért ment a sírás hetekig, hogy nem megy a samukon a vowifi. :D

The Truth is out there...

(#6963) donjohnson válasza Lackooo84 (#6962) üzenetére


donjohnson
addikt

hogy kapcsolódik a te hibádhoz az 1-2 hónappal ezelőtti dolog, amikor sok embernek nem ment?
most senki nem írja rajtad kívül.
gondolkozz.
árulja valamelyik hazai szolgáltató a pixel telefonodat?
van hozzá normális támogatás itthon?
ha nincs, akkor ne csodálkozz, hogy nem működik úgy ahogy szeretnéd.

ThinkPad P51 | ThinkPad X250 | http://www.youtube.com/watch?v=Hp6UjOL0s2Q

(#6964) 4Grider válasza Lackooo84 (#6962) üzenetére


4Grider
nagyúr

Talán azért, amiért szifonokon sem ment (igaz, azt gyorsabban javították, a Samsunghoz kellett bő egy hét). Az egész VoLTE/VoWiFi szabványosítása egy vicc. Nem véletlen, hogy sok évvel a VoLTE bevezetése, és évekkel a 3G kivezetések után a VoLTE roaming még mindig nincs általánosan elterjedve.

(#6966) martonl válasza Matildka (#6965) üzenetére


martonl
senior tag

Hálózatot nem írtad. Yeti és Telekom fognak menni, Voda úgy tudom nem megy rajta.

[ Szerkesztve ]

(#6967) 4Grider válasza martonl (#6966) üzenetére


4Grider
nagyúr

Az S10 már nem egy mai darab. Biztos, hogy megkapta a yettel vowifi profilt?

(#6968) martonl válasza 4Grider (#6967) üzenetére


martonl
senior tag

Hogy pont az "e" megkapta-e azt férfiasan bevallva nem tudom. Sima 10-esen megy az biztos, mások is írták, én is tapasztaltam. A legutolsó XEH szoftverben van. Viszont a hálózati preferencia nem állítható, csak ki-be kapcsolható a vowifi. Mivel az "e" és a sima (meg a Note 10 sorozat) szerintem szoftveresen egykutyák, ezért jó eséllyel abban is benne van.

(#6970) 4Grider válasza martonl (#6968) üzenetére


4Grider
nagyúr

Én sem véletlenül írtam "e" nélkül. Ha viszont az S10 megkapta, jó eséllyel a másik is megkapta.

(#6971) 4Grider válasza Matildka (#6969) üzenetére


4Grider
nagyúr

Melyiknek van nagy lába?

(#6972) Landsmann válasza 4Grider (#6971) üzenetére


Landsmann
addikt

A havasi embernek. :)

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#6974) martonl válasza Matildka (#6973) üzenetére


martonl
senior tag

Világért sem szeretnék beleszólni, de én inkább választanék a 20+ sorozatból. Nem sokkal nagyobbak, viszont biztosabbak ezek a szolgáltatások. Nem beszélve arról, ha egyszer elmennél Vodához, akkor bukod a dolgot ezzel a telóval.

(#6975) 4Grider válasza Matildka (#6973) üzenetére


4Grider
nagyúr

Plusz emlékeim szerint az S10 sorozat a gyenge belső antennáiról és a hamar merülő akkumulátorairól is híres volt (mi legalábbis elég hamar selejteztük azokat a készülékeket). Ráadásul olyan régi sorozat, hogy azóta már legalább kétszer amortizálódott minden készülék.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.