Hirdetés
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- AuraSync kibeszélő topic
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Egy korszak vége
- Digitális Állampolgárság Program
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz FőDudu #203444 üzenetére
Minden normálisabb kerék és gumi tubeless kompatibilis manapság, de gyárilag mindegyikbe belsőt raknak, aztán az user ha megveszi, úgy használja ahogy akarja. Néhány gyártó az új bringa mellé a dobozba berakja a tubeless szelepet és szalagot is. Ha tubelessre adod a fejed, akkor minimum stan's, schwalbe, joe's tejet érdemes venni.
#203445 maximilian4: nem értek a karbon villákhoz, de simán el tudom képzelni, hogy nem hajlik úgy, mint egy 28 vagy 30-as becsúszós teleszkóp . De úgy érzem nálad valamilyen beállítás probléma lesz ez.
#203448 bardi: 65 kiló vagyok és a BR-M446 Alivio, vagy akár 315, 365 féket nem érzem elég erősnek, szal ezzel nem értek egyet . Igen, fejre lehet állni ezekkel is, törtem el már miatta a bordám, de amikor 15-25%-os lejtőn terepen 40 körül vereted és hirtelen lassítani kell, akkor hamar kiderül mennyire jó a féked. Na ilyen helyzetekben egy belépő fék nagyon korlátoz, mert ha nem harap elég jól, egyszerűen nem merek annyira gyorsan menni lefelé. Ergo ha jön valami akadály, rock garden amire nem számítok, vagy bármi ilyesmi, a fék miatt nem tudok lelassítani eléggé időben és elesek.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest