- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Android másképp: Lineage OS és társai
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- btz: Internet fejlesztés országosan!
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nikaré
őstag
válasz
macilaci78 #93300 üzenetére
Erre nem is gondoltam, megnézem, köszönöm!
fradi81
Köszi! -
Nikaré
őstag
MT Braker SV Chento lett a bukósisak választás.
Köszönöm nektek az ajánlást!Másik kérdés.
Ehhez szükség lesz maszkra.
Erre is van ajánlásotok? -
zombei
aktív tag
válasz
bytesizelife #93294 üzenetére
Mikor visszaolvastam jöttem rá, hogy kimaradt, hogy fék dobot fújtam le vele.
Kipufogóra én ami épp a kezem ügyébe kerül olyan hőállót szoktam, viszont láttam már több helyen a fekete domestos-os ecsetelgetést, azt valaki próbálta már ? -
#TOTTI
őstag
válasz
bytesizelife #93295 üzenetére
Neosil silicon remover, meg a saját húlyeségem AF Maxiclene aktív habos tisztító a beült helyekre + ecset.
-
TeeBee73
veterán
Nagyon OFF:
Tegnap, szülinapom volt, úgy gondoltam, megyek egy kanyart Tőserdőig a Sendával. (Nem gyári, megpiszkált.)
Hazaérve szállnék le a kapu előtt, egy laza körívessel, és becsípőpődött a dererkam, magamra borítottam az egész excákjgot.
Volt olyan szerencsém, hogy csak a nadrágomon lett némi hiba,
Eset tanulásga: 50 felett Choppert vezess, vagy tornázz rendszeresen. -
Nikaré
őstag
válasz
macilaci78 #93273 üzenetére
Nem tudom mennyire puhább a padka?!
Csak írtam, ahogy jött.
Thx -
Genesistibi
tag
Briggs motor szerelésben tudna valaki segíteni? A karburátor rudazatoknál van problémám, folyton fullgázon megy a gép. Köszi előre is!
-
Gabis
őstag
válasz
macilaci78 #93282 üzenetére
Akkor pontosítok. Nem az endúrós sisakra gondolok, hanem inkább túra sisakra sild-el. Olyat is láttam, aminek az orr két oldalán még mélyebb volt a "kivágás" így szerintem bal és jobb oldalra lefelé nagyobb a látótér, ami nekem pl. navira rápillantásnál is jól jönne.
-
macilaci78
nagyúr
Semennyire, ha leveszed. A legtöbb ugyanis levehető. Nem az árnyékolás, vagy a dizájn az elsődleges funkciója, hanem az erdőben a gallyak elterelése.
Nem a nap, vagy az eső miatt aggódnék, hanem a szélzaj miatt. Nem tudom, milyen hangja lehet országúti tempónál a shieldnek, vagy annak hiányában a rögzítési pontjának.A másik, hogy az endúró sisakok állrésze előrefelé nyújtott és alul nyitott, több levegőt enged be, ami az offroad motorozáskor jól jön, nem úgy a téli hidegben.
-
válasz
macilaci78 #93277 üzenetére
Igen, ez így van. Nem mindegy, hogy milyen magasról esik...
-
Gabis
őstag
válasz
macilaci78 #93279 üzenetére
Ezt nem is vitatom. Mindegyik zakóból tanultam, kiveséztem magamban. Igazából egy túraendúrós sisakban gondolkozom a jövőben. Ha esetleg van itt valakinek olyan, mennyire fogja fel az esőt, napfényt a kinyúló sild?
-
Gabis
őstag
válasz
macilaci78 #93277 üzenetére
Az igen
Tavaly estem egy párszor. A napszemüveg mechanizmusa nem működik, csak kézzel tudom lehúzni (de amúgy sem használom sokat), a plexi egyik pinlock rögzítő pöcke kitört, az beragasztottam mert sivízott, meg kisebb karcok vannak rajta.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
sityupityu #93276 üzenetére
Valahonnan úgy rémlik, hogy 1 méter a határ, ami ettől többet zuhan, az cserés.
-
-
vendingo
veterán
válasz
sityupityu #93274 üzenetére
Első scorpionom egy exo 1000 volt, alacsonyról ejtettem le, csak még benne volt a fejem. :(
-
-
vendingo
veterán
válasz
sityupityu #93271 üzenetére
Nekem volt felsőpolcos scorpionom, most erős középkategóriás van, egyik hangosabb mint a másik. Soha többet... Még füldugóval is zajos.
-
-
Nikaré
őstag
Sziasztok!
Bukósisak típus ajánlását kérem tőletek, robogóhoz lenne (125m³)
Előny a gyorskioldó és a beépített napszemüveg. Budapest területe lenne az ideális beszerzés.
Limitálták 50-60 ezer pengőig. -
NYPD
aktív tag
Sziasztok, eljött az ideje az Agilityn a hátsó felni cserének, megette a fék. Valószínűleg bontott gyárit fogok keresni, van erre esetleg valahol adat, vagy valakinek okossága, hogy mekkora anyagvastagságnak kellene lennie ott belül, ahol a pofa fog, amire azt lehet mondani, hogy jó állapotú? Nem szívesen vennék olyat, amiben van még max 2-3k km és ugyanúgy elfogy. Dobfékes, 12-es.
-
bytesizelife
tag
-
Gabis
őstag
Kivettem a karbit, de szét nem szedtem. Átnéztem a csöveket, csatlakozókat, majd visszatettem. Mentem jópár kört, bevásároltam, semmi baja. A henger felöli karburátor csatlakozásnál nem volt meghúzva a bilincs és ennyi, mást nem vettem észre. Valami banális összeszerelési gebasz lehetett, nem tudom.
-
Gabis
őstag
válasz
Zoli bácsi #93262 üzenetére
Köszi szépen, reggel ezzel kezdem. Igen, tankolás után jelentkezett a dolog.
-
Zoli bácsi
őstag
Mivel tankolás után kezdődött, addig jó volt (úgy értelmezem), én először valami üzemanyag rendszeri dugulásra gyanakodnék.
Először levenném a tanksapkát, nem-e szellőző furat dugult el, ilyen hibajelenséget szokott adni.Benzincső nincs megtörve?
Én úgy szoktam eldönteni sok az üzemanyag, vagy kevés, hogy leállítás után azonnal kikapom a gyertyát. Elég egyértelmű a látványból. -
Gabis
őstag
Sziasztok!
Scarabeo, Dellorto 17,5 karbi. Szokásos évi pucolásra szétszedtem. Kapott egy új tűszelepet, illetve középre raktam a súbertűn a zégert (eggyel fentebb volt). Elindultam tankolni. 100 méter után beugrott, hogy az automata szivató elektromos kábeleit nem dugtam össze. Félreálltam, megcsináltam, mentem a kútra (kb. 2 km). Visszafelé olyan 500 m után elkezdett fulladni, majd nem ment tovább. Alapjárat van, de ahogy húzok neki gázt, elkezd fulladni és leáll. Ha várok olyan 10 percet, akkor nem fullad le rögtön, csak kb. 5-10 m után. Sokat kaphat? Kis gázadásba még nem szólhat bele a súber nem? Ha a szivató adná meg magát, akkor alapjáraton is dús lenne nem? Tudtok ötletet adni mielőtt megint szétkapom? -
Zoli bácsi
őstag
Fene tudja mit csináltam ebben a melegben......
Főút előtt nekem stoptábla, kocsival megálltam, pillanatra. Elnéztem már előtte balra, jobbra, mindegyik oldalról 2-300m-re láttam autót, akik saccra betartották nagyjából a nekik előírt 60km/h korlátozást. Pillanatra megálltam, majd kifordultam balra. Már majdnem a felezőhöz ért a kocsi orra, mikor egy motor elpöfögött, jobbról. Észre sem vette mi történik, gondolta ügyesen időzítve utána fordultam. Rossebeket.Nem vettem észre.
SZürke ruha, eléggé kifakult láthatósági mellény fehér sisak, biztos be volt kapcsolva a lámpája is.
Kevesebb mint egy másodpercen múlt, hogy nem hajtottam eléje.
Ekkora hülyeséget nem szoktam csinálni. Szerencsém volt. Nem értem hogyan nem láttam.(Asszony szerint stoptábla rúdja takarta ki)
Tanulságot levontam, jobban figyelek. Hamar meglehet a baj. Ebben a melegben lanyhul a figyelem. -
vendingo
veterán
-
KTMHobby3
tag
válasz
vendingo #93256 üzenetére
El hiszem amit írsz, csak azt nem értem, milyen 125-ös lehet az, ami nem tud legalább 100-at? Az én 150-esem, tirisztoros gyújtással 115-öt ment, sőt Bulgáriában a 91-es benzinnel még 125-öt is. Persze óra szerint, de egy kamion se akart megelőzni. Igaz, ez elég régen volt.
-
vendingo
veterán
válasz
KTMHobby3 #93255 üzenetére
Engem 125-tel többször is le akartak tolni a kamionok, pár alkalommal félre kellett állni, mert féltettem az életem. Szerencsére nem ez volt a jellemző. Autópályán el se tudom képzelni mi lett volna.
Jelenleg 250-es mocival szoktam pályázni, itt már nem hogy felveszem a ritmust, de sokszor gyorsabb is vagyok a többi közlekedőnél. Tavaly voltam horvátországban, előbb leértem a kis mocimmal, mintha kocsival mentem volna. 115-130 között mentem pályán, ami nem sok, dugóban, torlódásokban rengeteg időt visszahoztam. Több mint fél órával korábban értem a kempingbe, mint ahogy a gmaps kalkulálta. -
KTMHobby3
tag
válasz
bytesizelife #93254 üzenetére
Ez igaz. De ez nem jelenti azt hogy a lassabb motorost le kell tolni az árokba. Én autós, meg motoros is vagyok, ezért nagyon figyelek a motorosokra.
-
KTMHobby3
tag
válasz
sityupityu #93248 üzenetére
Ne haragudj, de akkor azt kell gondolnom hogy egy 125-el autópályán biztos halál vár rám?
Jó pár éve a fiam egy 50-es Simsonnal a Horvát autópályán ment sok kilométert, 60-all, semmi problémánk nem volt. Autóbáj díjat sem kértek tőle. Fényképek vannak róla. -
vendingo
veterán
válasz
bytesizelife #93251 üzenetére
Arra reagáltam, hogy nem lesz semmi baja az állandó nyelezéstől. Pályázásról 2-3 hozzászólással korábban megírtam a véleményem.
-
válasz
KTMHobby3 #93244 üzenetére
Azért amit már más is írt, hogy az az erőltetett tempó ami a motor határát súrolja az baromira nem tesz jót neki. És ha egy minimum tempót nem tartasz, akkor tényleg letolnak. Régen más világ volt. Azóta az autók is sokkal gyorsabbak és erősebbek lettek, és bár a sebességhatárok annyira nem változtak, viszont azáltal hogy erősebbek, a közlekedésnek is teljesen más dinamikája lett mint régen.
-
vendingo
veterán
válasz
bytesizelife #93245 üzenetére
Sokat túráztam 125-tel. Simán vitte tartósan a 100-at, de ha jött egy domb, szembeszél volt, egyből csökkent a sebesség. Ha meg egyszerre mind a kettő volt, akkor örültem, ha 60-nal bírtam menni. Pályára szerintem se való.
Kertek alatt, néha főúton viszont a világ végére is elvisz. -
KTMHobby3
tag
válasz
bytesizelife #93243 üzenetére
Aztán miért nem? Nem tudja a limitet? Jó pár éve egy 150-essel jártunk a Balti tengertől a Fekete tengerig. Bejártuk Európát, semmi gond nem volt vele. Ami volt, azt meg megoldottuk.
-
bytesizelife
tag
válasz
Zoli bácsi #93241 üzenetére
Sose mennék 125-össel pályára (Japánban pl. nem is engedik, ezért jelent meg a 155/160cc kategória).
-
TeeBee73
veterán
válasz
Zoli bácsi #93241 üzenetére
Ezen röhögtem én is a minap.
A Sendám (igaz, 70-es Airsal alu henger+Tecnigas puffogó rendszer,) de szerintem, ezt a kínai csodát állva hagyja lámpánál,, végsebességre meg kb. ugyanannyi. Jó, fogyasztásban ez a 4T előnyben van. -
Zoli bácsi
őstag
Érdekességképpen.
[link] Youtube videó link. 125 köbcentivel AUTÓPÁLYÁZNI 400 kilométert?
Itt a bizonyíték, hogy jobb a Keeway, mint a Honda. Egy 125-ös Keeway elég a pályára is, amíg a 350-es Honda kevés hozzá.
Természetesen tréfa, utalva a minap linkelt Honda tesztre. -
bytesizelife
tag
válasz
Zoli bácsi #93226 üzenetére
Ez igazából arra való, hogy a csomagtartóban tárolod, és azokon a helyeken, ahol lehetetlen a parkolás, az utolsó 2-3 km-t ezzel teszed meg autó helyett. Arra szerintem tök jó.
-
bytesizelife
tag
válasz
sityupityu #93227 üzenetére
Súlypont és manőverezhetőség szempontjából ég és föld, hogy állsz vagy ülsz. Ezt simán bevállalnám, a roller meg elég volt egyszer.
-
-
-
dinnye2023
újonc
Nemrégen van meg a Piaggio Liberty 50 2t robogóm. Felújítottam, minden jó lett, egy kivétellel, az első teleszkóp nincs a helyzet magaslatán. Szétszedtem, kitakarítva összeraktam, bele a szükséges mennyiségű olajjal. Olvastam, hogy a robogó első futóművek elég rosszak, de ennyire? Gyakorlatilag szétráz, minden huppanót megérzek.
Van valakinek tapasztalata - megoldása, hogy ezen hogyan lehet javítani, vagy ez ilyen? -
nyogo83
Topikgazda
válasz
thomas76 #93232 üzenetére
Mit jelent, hogy nem teljesen folyamatos? A variator gorgopalya nincs megkopva? A csuszkak jok, nem szorulnak/kikopottak?
A gyari kuplungrugoja altalaban fekete vagy fem szinu. A kek kisrugo az gyartotol fugg, hogy milyen. Van amelyiknel az a kozepes erossegu (pl Malossi) van amelyiknel a legerosebb(pl Pollini) ehhez a Piaggio blokkhoz. Altalaban ez a kek 4500-5000-es fordulaton dolgozik, amig a leggyengebb (de gyaritol meg igy is erosebb) meg 2500-4000 korul. A gyari ez alatt van.
A kontrasztrugo ha jol remlik szinten fekete szokott a gyari lenni. -
#TOTTI
őstag
válasz
sityupityu #93233 üzenetére
Tisztábban dolgozok mint ő.
[kép]
-
válasz
macilaci78 #93231 üzenetére
Elképzelhető, hogy nem tud róla...
-
thomas76
csendes tag
Sziasztok!
Alakul a kis Liberty de meg mindig nem az igazi.
2012 Liberty 125 eseten meg tudjatok mondani hogy milyen szinunek kellene lennie a kontrasztrugonak es a kuplungrugoknak a variatorban.Uj gorgo es szij es teljes pucolas utan meg mindig nem teljesen folyamatos a váltás....sérülest nem lattam egyik alkatreszen sem!
A kuplungrugok kekek a kontrasztrugo vmi sotet,nem szines.... -
macilaci78
nagyúr
válasz
sityupityu #93230 üzenetére
Itt nem is, de mit szólt az asszony?
-
-
#TOTTI
őstag
válasz
sityupityu #93228 üzenetére
Nem akarok szemetelni, de ma össze is raktam.
[kép] -
-
válasz
bytesizelife #93225 üzenetére
Ezek kb rollerek üléssel és lábtartóval megspékelve, kiegészítve egy dobozzal, ahova mindezeket betologatod. Én csak ennyit látok benne. A kinézetük (ez csak az én véleményem) meg több mint fura. Egy hasonló méretű rolli a kormányt lehajtva kb ugyanekkora lesz doboz nélkül. Nem látok nagy piacot bennük.
Ismerősöm által két nagyon komoly rollit is ki tudtam próbálni (amúgy inkább terep rollik voltak) baromi komoly futóművel, kétszer ekkora kerekekkel. A szélességéről már ne is beszéljünk. Meg az egész rolli eleve nagy volt. Az a kategória, ami tuti, hogy bukósisakos lesz ha még nem az.
Igen komoly gyorsulás, és 100 környéki végsebesség. Annak ellenére, hogy van terepmotoros múltam, és a mostani közúti motorozásomat is inkább dinamikusnak nevezném a túrázás helyett azt mondom, hogy kb életveszélyesek voltak. Legalább is amit tudtak.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
bytesizelife #93225 üzenetére
A mi útjainkon ezekkel a kerekekkel?
-
bytesizelife
tag
Ha már mikromobilitás: az megvan, hogy a Honda megcsinálta a Motocompo elektromos utódját, Motocompacto néven? Koffer formára összecsukható, csomagtartóban elfér. Európába persze nem hozzák.
-
zombei
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #93221 üzenetére
Tiéd szebb amúgy, ez egy kicsit már a modernebb vonalakat próbálja ötvözni a retroval. Az első villa, és a szöge, plusz a blokk formája retro, de hátrafelé már tiszta modern. Laposabb villa szöggel, fordított telóval, meg egy sor kettes blokkal már a többi mai motor közül sem tűnne ki semmivel. Benellin hiába faragnál, az tömény retro, de jó értelemben. (Formára csepp tankos Jawa 634-emre emlékeztet, ejj azok voltak még a szép idők.
)
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #93221 üzenetére
Hasonló súlyú az SH-m, az 20 kW, nem 20 LE...
Olvasva a cikket: A város az ő terepe, gondoltam – és valóban, ott a lámpánál simán elindult az autók előtt, de valahogy olyan lett a váltó kiosztása, hogy ötvenben a kettes soknak érződik, úgy ráz és zörög, de ha hármasba váltottam, akkor meg kevés lett. - épp, mint a Kiánk.
Amúgy fb-kommentek közt nagyon lehúzták a cikket, nem a motort, hanem a cikk minőségét...
...érkeztem a menetrend szerinti busz mögé... - Igen, ilyen nekem is volt Zalaegerszegről hazafelé jövet. Szépen, egyesével előztünk. De volt, amikor én bátrabb voltam és a 6. helyről mentem a 2. helyre, pedig ez a 27,2 veszett póni se egy nagy tüzijáték és persze nem is 170 centi vagyok...
Krúzolni, andalogni biztos jó ez a motor, de akit idegesít a váltogatás, annak a kan macska is qrva.
Én sem értem, miért félt az M0-tól. 110 a megengedett, sok helyen még 90-es tábla is van, meg persze sok-sok teherautó. Lehet ott menni 80-90-es tempót is biztonságosan, van több sáv, ha előzni akar, vagy épp őt akarják előzni. Ez olyan műhisztinek tűnik.
-
Zoli bácsi
őstag
Az én gépemhez hasonló, Honda verziós klasszikus tesztje a Totalbike-on: [link]
Nekem csalódás a teszt, a cikkíró valahogy nem érzett rá a gépre.
Állítólag várólisták vannak rá a Hondánál.
Ugye ezeket a gépeket nem nekünk szánták, ennek, és az én Imperiale-omnak a piaca az Indiai népesség. De Euróbában is sok embernek tetszik, megveszik, azért hozzák ide.
A hosszú löketű léghűtéses egyhengeres nem a sportosság, gyorsaság mintaképe, nem is állította senki. Bár nekem nem Honda van, de teljesítményben szinte ugyanolyan motor, bátran állítom, hogy városban is teljesen jól használható, öregurasan használva is tudja tartani az átlag autó gyorsulását. Országúton lazán hozza utazóba a megengedett sebességhatárt, való igaz hogy itt már meg kell gondolni az előzéseket.
Sokkal élhetőbb mint egy 125-ös, 80-ról jobban megindul, és nem fogja meg a szél, meg az emelkedő (megfogja, csak alig érezhető 125-ös után).
És most jön a lényeg. Alig eszik többet mint egy 125-ös, Honda megkockáztatom hogy beéri annyival, mint egy nyolcadliteres robogó. Ára is alig több.
Egyszerűek, a blokk meg a hajtás túl van méretezve. Arra akarok kilyukadni, hogy ez a blokk valószínű még akkor is békésen dohog, amikor a pörgősebb, kihegyezett teljesítményű kistesók a bontóba punnyadnak, vagy a második hengerszettet szerelik rájuk.
Eljárt ezen technika fölött az idő, tudom, meg persze felettem is.
De ezt azért nem tudom szó nélkül hagyni, hogy egy 21 lóerős motort gyakorlatilag a forgalomban használhatatlannak minősítenek.
Nem a motorral van baj, valahogy a fejekben lett. Lehet az enyémben, elismerem. -
macilaci78
nagyúr
válasz
Don.Corleone #93219 üzenetére
A biztosítót kérdeztem volna meg. Ha neki nem tetszik, az sokkal drágább...
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz
macilaci78 #93216 üzenetére
update rendőr cimborám utána kérdezett, nála nagyobb embereknél, kikerekedett szemmel néztek, hogy "ez mi?"
Szóval kötöttem egy mikromobilitási/egyéb eszközt, igazából a kritérium passzol rá. Rohan a világ, és a technikai fejlődést nehezen érik utol, bár hozzá teszem amit én vettem olasz paripa, a hazájában szerintem több 100 ezer szeli az utakat, de ez itthon ismeretlen.
-
Yodafon
őstag
Első 100 kilcsi. Ebből 39-et én tettem bele 🥰🥰🥰
-
Anaconda
tag
Sziasztok!
Beállt féknyeregre van ötletetek?
Nem bírom kiszedni a munkahengeről a dugattyút, fog mint az őrült. Dupla munkahengeres így a rendszerrel sem tudom kinyomatni...
A gumi tömítés lehet bedagadva, ahogy ráfogtam papagájfogóval éreztem hogy a gumi van nagyon megszorulva. -
macilaci78
nagyúr
válasz
Don.Corleone #93214 üzenetére
Nekem az alvázszámot nem engedte beírni abban a formátumban, ami a motoron van: kötött volt a karakterszám, kellett volna még vagy 5 karakter. Egyszerűen elírtam annyi nullát, amennyivel elfogadta. Rendőr igazoltatott, nem volt gond, meg nyilván a *11*-es sorszám és a 0000000011-es sorszám ekvivalens.
Na de benzint bepipálni csak azért, mert nincs elektromos a legördülő listában nem feltétlenül jó indok.Amúgy nekem is igazított a mentett ajánlatomon a hölgy. Szóval rálát a rendszerre és adminisztrátorként nyilván meg tudja b@szni a rendszert.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Zoli bácsi #93213 üzenetére
Augusztus közepén vagyok szabin, külföldön, ebben az időszakban támasztom le.
Két szaki van a kalapban, sajnos az elsődleges, akit ajánlottak, balesetet szenvedett azon időszak alatt, amikor első ízben nála volt a gép. Mostanra hagyta el a mankót, de maradandó egészségkárosodást szenvedett. Most már vállal szerelést, de a motoremelőre a tulaj teszi fel a gépet és ő is hozza le, mert a szerelő még nem tudja annyira terhelni a lábát.
A másodlagos szaki is jó, ő fejezte be a munkát, azóta voltam már nála egy olajcserén is, de ő is tudja, hogy csak tartalék. Ismerik egymást amúgy. Tőle van már egy kb 400-450k-s ajánlatom tavaszról, ami a legrosszabb forgatókönyvet tartalmazza, ha mindent is cserélni kell.Nyilván bontás nélkül csak a legrosszabbra lehet készülni.
Hosszú távra tervezek vele, rászánom a lóvét, utána pedig a gondos időszakos szervizre. Remélhetőleg egyértelmű lesz annyira az ok, hogy elsőre sikerül elhárítani és sokáig egy fejfájásmentes motorom lesz.
Aztán ha kész, leműszakiztatom, ne kelljen februárban muszájból vinnem.
-
Don.Corleone
aktív tag
válasz
macilaci78 #93211 üzenetére
Köszi szépen!
Elsőre nem dobta ki ezt a topicot, teszek ott is egy próbát!
Igazából ha segédmotor vagy mikromobilitási eszköz ugyan úgy 5060 Ft-t dobott ki, itt inkább a rendőr úrra lennék kíváncsi, mennyire köthet bele ha igazoltatna. Futok egy kört a biztosítónál is!
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
macilaci78 #93212 üzenetére
Olajfogyasztás okát megnézték/kiderítették már?
Múltkor mintha azt mondtad volna, hogy megy szakemberhez. -
macilaci78
nagyúr
Ja, a minap 16.001 km-nél tankoltam az SH-ba.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
Don.Corleone #93210 üzenetére
Elektromos autók, motorok topik, esetleg e-roller topik.
Én végigkattintanék egy elektromos mikromobilitási eszközt, megnézném az ajánlatokat és a szimpatikus biztosítót felhívnám megkérdezni.Szombaton az SH-ra egy casco-t kattintottam végig, bejelentkezve, valós adatokkal a netrisk-en. Tegnap hívott a biztosítótól egy hölgy érdeklődni, hogy mizu? Egyrészt átbeszéltük, másrészt kaptam 5k engedményt, de végül visszatettem a talonba. Az avultatással kapcsolatos kérdésemre nem tudott felelni.
-
Don.Corleone
aktív tag
Sziasztok! Vásároltam egy elektromos segédmotort és szeretnék biztosítást kötni rá. viszont mint segédmotor ott elektromos lehetőség nincs mint opció csak ha "e-mikromobilitási" eszközt választok ott lehetne megadni a teljesítményét, de utóbbiban nem vagyok biztos hogy nem a roller és egyéb társaira vonatkozik, próbáltam bújni a google-t de sajnos nem találtam egyértelmű választ. Ti mit kötnétek, köttök egy ilyen elektromos segédmotorra? Bátorkodom hozzátok fordulni és tisztelettel köszönöm a segítő helyreigazításotokat!
-
Yodafon
őstag
Hello
Tutto Motonal mennyiert tisztitanak karburatort? Ugy hallottam oradij van. Belefer naluk 1 oraba?
Ugyanez lenne a kerdesem fojtas kivetel esetere is. -
macilaci78
nagyúr
válasz
wik_406 #93205 üzenetére
A kérdező viszont A1 kategóriára kérdezett rá.
-
Zoli bácsi
őstag
válasz
sityupityu #93203 üzenetére
Igen, nekem kb 17 km.
Kinéztem, még a felvonulás előtt. Sok motoros volt, de veterán gép nem sok, inkább bámészkodók. Hát nekem ott az árnyék nélküli placcon hosszúnadrágban eléggé melegem lett. Motorral mentem, egyedül. Azért az enyémet is megnézegették. Régi motoros ismerős, aki még nem látott ezzel, megdicsért, na végre hozzám való motort vettem.(Közel 2m vagyok, és 4XL a felső ruha méretem, bár a motoros kabátom 7XL-es)
Elfelejtettem lefotózni, a régebben csodált Yamaha Sr500 mellett parkoltam. Így hogy mellé állítottam az Imperiale-t, egész kicsinek tűnt. Régen mekkora motornak láttam.....
A kedvencem, Pannónia, utánfutóval:
Persze a kicsik is képviseltették magukat háttérben a szürke-ezüst Simson szúrta a szememet, ezüstben nem volt ez a típus gyárilag soha, 80-as évek végén az S51 Endurok jöttek ebben a színben.:
Ez a szép Danuvia minden évben kint van.
-
wik_406
tag
válasz
macilaci78 #93204 üzenetére
Ez is az.
Wik -
válasz
Zoli bácsi #93200 üzenetére
Jó neked, tök közel van hozzátok. Elmennék én is, de annyit nincs kedvem most motoron ülni...
-
Khaosz55
addikt
válasz
macilaci78 #93199 üzenetére
Amikor vettem a motort a kereskedésben azt mondták hogyha nem nagykorú akkor macerás mert még valami gyámügyes papírt is intézni kell. Mindegy csinálok egy papírt a polce.hu-n van is nyomtatvány erre az esetre, két tanúval....
-
wik_406
tag
válasz
macilaci78 #93199 üzenetére
En most megneztem az aszf-et ahol nekem van a kotelezoje a robinak (k&h), es ok nem irnak semmit errol. Neked melyik biztositonal volt ez?
Wik
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen TV-t vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Nintendo 3DS és DS topic
- Milyen légkondit a lakásba?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Exkluzív órák
- Villanyszerelés
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- HP ProBook 430 G4 Pentium 4415U (bios jelszavas)
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
- 125 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 (ELKELT)
- Dell és HP szerver HDD caddy keretek, adapterek. Több száz darab készleten, szállítás akár másnapra
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest