- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Asszociációs játék. :)
- Az én válaszom a 2010-es választásokra!!
- Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Bambanő háza tája
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
f27
senior tag
válasz
Runner_fxr #63616 üzenetére
Pedig valahol pont az volt a celom,hogy bringa kinezetu legyen 100%-os tekeresi lehetoseggel.
DH szintre emelve mindezt,es lehetoleg hegynek felfele is ugy hasitani mint lefele .
A kozep motoros gepeknel az a baj hogy lancon keresztul viszi att a nyomatekot.
Ha egy erosebb motorra meg te is ratekersz akkor mar olyan brutal feszito ero megy att a lancra es a fogaskoszorura,hogy kb hetente elszakadna,nyulna a lanc es a koszoru.
Tetszik nekem is a kozepmotoros verziok.
Viszont a te bringad kb annyival kevesebb,mint amenyivel kevesebb akku is van benne.
Azert en kozel 2KWh-s 20C-s akkuval megyek a te 360Wh-? 2C-s akkuddal szemben.
A motor sulya kb azonos mert a bosch televan fogaskerekekkel stb.Viszont ez a bringa kicsit motoros fillinget is ad,igy kicsit nagyobb erdeklodesi kore is tud lenni.
Az viszont tuti,hogy a gyari
KTM -is olyan konnyu tekerni,mintha csak sima cross bringa lenne.
Az enyemet kicsit nehezebb,de nem veszes meg.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Lenovo 3000 és IdeaPad notebookok
- Ukrajnai háború
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- WordPress tartalom kezelő rendszer (CMS)
- Okos Otthon / Smart Home
- Megnyitotta kapuit a hardvercsárda
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Iqos cigaretta
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest