Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • D.Orion

    veterán

    válasz sanzi89 #32757 üzenetére

    Ezen felül még az, hogy majd talán egyszer a váz is jobban el fog térni az outi résztől. Eddig még némelyik cyclocross gép váza kecsesebb-vékonyabb, mint egy outi váz. :DDD Főleg a lánc és tám villánál lehetett megfigyelni ezt a furcsaságot. Fejcsőnél is többségében csak annyi volt az eltérés, hogy nagyobb volt a távolság az alsó és felső cső találkozásánál cyclocross gépnél. De plusz anyagot ami erősítené a vázat azt nem lehetett felfedezni egy outi-hoz képest.
    Új a hajtás, így már nem lehet azt mondani, hogy tisztára outi. Csak kereket cserélek az otthoniban és van egy cyclocross gépem.
    Pluszba bejött a tárcsa is, már hidrásban. Igaz ezt megkapta némelyik outi is! :(((
    Szerintem :DDD a következő az lesz, hogy új kerékméretet raknak a cyclocrossba, mert a 28" az túl nagy terepre és nem elég tartós. Lesz egy 27" mert az még nincs? :D
    Tényleg a fékváltó karokat is újra fel kellett találni. Egy új családot megalkotni, új fejlesztési költségek. Hiszen, csak hátulra kell, de oda 11 sebességet kell tudni váltai és még a féknek is működnie kell.

    Egyébként nekem ebben a formában már tetszik a cyclocross. Így már pont olyan őrültnek tűnik a gép, mint maga a műfaj. Így már el tudnék képzelni egyet itthonra. :B Három tányérral kicsit furcsán néztem ezekre a gépekre.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés