- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- WhrlpoolMind: Az eredeti lemez utánozhatatlan illata
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Boss81: Halott Torrentek keresése, törlése egyszerűen.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Steve_Brown
senior tag
válasz
molnarpeter #7459 üzenetére
Nem mechanikus a sebességmérő. Digitális az is. Szerintem valami testhiba lesz.
-
molnarpeter
nagyúr
Peugeot 206 1.4 HDI: néha minden elektromosság eltűnik, motor is leáll (gondolom a sebesség mérő mechanikus, csak az működik). Test kábel jó. Van valami gyakori oka?
-
MasterMark
titán
Ilyet akkor is tud csinálni, ha fékezel egy nagyot, és a felmelegedett tárcsán nyomva tartod a féket álló autón.
Ha nyomod a féket álló autónál, akkor ott elvezeti a hőt a betét amitől meghullámosodik a tárcsa.Ha tényleg új tárcsa volt, akkor ez menthető lett volna felszabályozással.
Tárcsa cserénél csak új betétekkel szabad összerakni, és ellenőrizni kell a féknyereg ne szoruljon, a dugattyú ne szoruljon, minden karban legyen tartva rendesen.
-
Tyrel
őstag
Végülis az lett a megoldás, hogy az új, kb. 8 hónapos, 10 ezret futott Valeo első féktárcsa szett ki lett dobva, és került a helyére egy Bosch... Most nem ráz, nagyon sima minden.
Ami nagyon érdekes, hogy a Valeo szett nem elfékezve lett, hanem "belerohadt a fékbetét". Mindkét tárcsán, több helyen is benne van a fékbetét körvonala. Ettől egyenetlen lett a felülete, és azért rázott.
A szerelő elmondása szerint ilyen akkor történik ha hetekig áll egy autó. Olyankor már ha kívülről ránézünk a tárcsára akkor is látszik, hogy tök barna/rozsdás a felülete. Elvileg olyankor szokott "belerohadni" a fékbetét.
Az nekem a marha nagy problémám ezzel, hogy az autó egyáltalán nem áll heteket, és a tartásának körülményei sem változtak az utóbbi években. Az igaz, hogy nem járok vele munkába minden nap, de rendszeresen, hetente többször elő van véve rövidebb utakra, kb. 2 heti rendszerességgel pedig hosszabb (2x260km) utakra is. Nincs agyon használva, de rendszeresen használva van.
Hogy a fenébe lehet ez, hogy mégis "belerohadt" a fékbetét a tárcsába? Egyébként nem fog be álláskor, nem ér hozzá. Az autó füves-földes területen áll, konkrétan így, de már 5 éve így van tartva és eddig nem jelentkezett ez a probléma.
A hátsó tárcsákon nem jelentkezett ez a probléma, pedig (nyilván) azonos körülmények közt vannak tarva + azokat még folyamat szorítja is az automata rögzítőfék.Okozhatta ezt a Valeo tárcsának valamilyen minőségi problémája? Vagy a fékbetétekkel lehet gond, vagy mivel?...
-
Maulgar
tag
Sziasztok! 3008 panorámatetőt javítatott már valaki? Mennyire tartós megoldás? Esetleg tudtok szervízt ahol bontott szélvédőt is tesznek be?
-
Van valakinek tapasztalata ezzel a szervizzel: Földvárszki Autószerviz ?
1.6 THP-t kellene koksztalanítani. Legalábbis azt hiszem ez a baja a rángatásnak, meg az erőtlenségnek. Egész pontosan fordítva: van akinek megoldotta a problémát a beavatkozás.
Ajánlottak Nagykanizsán egy szervizt olyan, aki meg is csináltatta, de az Szegedről két napi elfoglaltság. Ez közelebb lenne. -
Hauptmann
veterán
Valaki tudja ennek a patentnek a cikkszámát? 307 CC csomagtartó oldal-alső kárpit. Nem a 7568H0, és nem is a 896457.
-
lumpy92
aktív tag
válasz
molnarpeter #7441 üzenetére
Köszi, végül hozzájuk viszem! (Máshol se volt olcsóbb, de leginkább mindenhol drága
)
-
dik
őstag
válasz
Steve_Brown #7451 üzenetére
Nem lenni magyar? Akkor értem...
-
radi8tor
MODERÁTOR
A fórum nem piactér!
Az ezzel kapcsolatos vitáitokat privátban/telefonon/akárhol máshol beszéljétek meg! -
zeon.hu
nagyúr
C4 Grand Picasso
Bal első helyzetjelző nem megy.
Égő jó, foglalat jó, mivel áttettem a másik oldalra, ott működik.
Cserébe a másikat balra rakva szintén nem megy.
Mi lehet a gond?
Sima kontakt hiba lenne? -
válasz
molnarpeter #7441 üzenetére
Ha már a Golden Lea szóba került, szerintetek van értelme náluk kb. 100-at kifizetni a motortér tisztításra Puretech vezérműszív csere alkalmával?
Máshol dzsuvásan hagyják, ha látják, hogy már elkezdett belemálni a szíj?
Vagy ez csak plusz elővigyázatosság? -
lumpy92
aktív tag
Sziasztok!
2002-es Peugeot 206 sw-t vinnék Budapesten olajcserére (+gázolaj és levegőszűrő).
Tudtok ajánlani szervízt? Eddig vidéken szervizeltettem, de ideje átállnom... -
Tyrel
őstag
válasz
MasterMark #7437 üzenetére
Köszi, jövő héten viszem szerelőhöz, megpróbáljuk.
De miért csak fékezéskor ráz, ha centrír baja van? -
Tyrel
őstag
válasz
molnarpeter #7427 üzenetére
Az mi lehet, hogy fékezéskor /C4 Picasso/ remeg az első futómű és attól kicsit a kormány is, de kizárólag csak kb. 60-75 km/h közt. Ha pl. 110-nél fékezek nincs semmi, ha 50-nél fékezek akkor sincs semmi gurulni is tök szépen gurul, ill. simán fut.
Az első féktárcsákban max. 10 ezer km van, és újkorukban ill. rögtön a csere után nem csinálta ezt, csak pár hete. Úgy emlékszem talán Valeo tárcsák.
Elvileg nem fékezhettem el őket, nem jártam hegyvidéken és nem szoktam satuzni sem, nem kellett vészfékeznem már... régóta... A gumik kb. 2 évesek, sérülés nem látható rajtuk.
wtf
Centrírozva mondjuk nem voltak a kerekek mióta megvan ez a gumi, mivel nem cserélgetem (4 évszakos)... de ha ez lenne a baja, akkor minél gyorsabban megyek annál inkább rázna, nem? De simán végigmegyek 130 tempomattal az M6-on úgy hogy nem rezzen meg a kormány...
-
dik
őstag
13400km volt benne így igen 50% volt... Kb. egy beismerés a gyártól, hogy az egész egy kalap sz.r....
Nekem így is drága volt...
Nem tudtam meggyőzni a családot nem kell ez nekünk így beültünk a hintába. De még egy ilyen kaland és ki is szálunk gyors. Biztosan felravatalozom ezt a szemetet...1 éve nem volt itt és már közel 1 milla ráment... A régi Berlingónk egy csúcsgép volt ehhez képest...
Az is milyen már kuplungot elfelejtettek csinálni jót hozzá régiben olyan nem volt sosem csörömpöljön ez meg újkora óta szól benne. És mikor vissza vittük mit mondtak ja hát ez ilyen mindben... -
ftc
nagyúr
Viszonylag olcsón megúsztad.... enyém 510EUR(ez az anyagköltség fele - többit Peugeot fizette)+150 EUR munkadíj ebből még 30 EUR-t visszatérítettek... 90%-ot akkor fizettek volna ha a kocsim 0-30 000km-t ment volna és 6 éves lenne... 110 000km - 140 000km között 50% a visszatérítés utánna 30% s utánna 0%...
Sajnos nem tudtam Peugeot kihagyni, mivel ingyenes éves szervizem van nálunk, ezért csak ott tudok mindent csinálni....
-
dik
őstag
Én használom egy jó ideje a clearnoxot eddig nem jeletkezett probléma. Tartály csere 203 ezer volt ami elég húzós. Ha ismét széthullik eltakarodik a háztól az garantál...
Hiába a 4-4,5l fogyasztás ha egy ilyen adblue kaland vagy dpf beugrik. Szóval drága ez a disel téma...
B variáció amit még nem találtam meg egy profi személyt aki likvidálni tudja jól ezt a szemetet belőle az összes sallangal együtt egr és szabad csapatával együtt... -
ftc
nagyúr
válasz
molnarpeter #7430 üzenetére
2 év nyugalmam van...itt kiiratják a rendszerből
.
ClearNoX - lehet nem megy tönkre, de hosszútávon a gatyám rámegy... 60EUR itt a legolcsóbb helyen.
Körbenézek adalékoknál illetve megpróba maximális töltésen lenni - az a legolcsóbb...Autót jövőre meg eladom s még nem tudom mire cserélem...408-at nézegetem.
-
ftc
nagyúr
válasz
MC Pite #7425 üzenetére
Köszi,
szóval továbbra is azt mondom, hogy konstrukciós hiba... a lényeg kb mindig legyen benne 6-8l...
a régi 6 évet bírt a szerviz semmit se ajánlott csak cserét....kérdeztem tőéük mit lehet ellene tenni, nem kaptak semmilyen officiális tájékoztatást...
Ki is akadta mikor elém nyomták kinek mennyit fizet bele a PEugeot... -
vzozo
senior tag
válasz
molnarpeter #7427 üzenetére
Köszönöm, akkor a húsvéti szünnapok után foglalok is erre időpontot.
-
molnarpeter
nagyúr
Kopás futómű beállítás, remegés pedig kerék centrírozás
[Fahrwerkvermessung]
Rad auswuchten -
vzozo
senior tag
Ez inkább általános kérdés, mintsem PUG specifikus... Pár napja voltam kerékcserén (a nyári és a téli szett külön felniken van), és most azt tapasztalom, hogy kb. 120 környékén elkezd erősen rázni az autó.
A téli szettel nem volt ilyen gond, 200-ig is simán elment komolyabb veszélyérzet nélkül (német autópálya
.)
Amennyire látom, a gumik a belső részükön jobban kopottak. Futóművet kéne állítani vagy a felnin lehet valami mókolni? Egyáltalán mire kérjek időpontot a szervizben? Extra pont ha németül tudjátok mondani, mert az autós kifejezésekben laikus vagyok.
Köszönöm!
-
MC Pite
veterán
-
ftc
nagyúr
Kérdés - most volt egy gyönyörű Ad-blue tartály cserém.... van valakinek tapasztalata ad-blue adalékkal ami állítólag csökkenti a kristáyosodást....
U.I. - az utólagos garancia feltétel egy vicc
-
dik
őstag
Nem épp ez az, hogy a felsőt nem lehet betenni rendesen! A szakszervízben sem tudták megcsinálni csak betuszkolták gyűrödten ami nem jó. Itthon is csak egyszer bírtam nagy kínkeservesen egy aktív szenessel jól betenni amikor óvatosan a sarkait levágtam meg leragasztottam szigetelő szalaggal hátha jobban becsúszik a helyére.
Azt bánom kiszedtem bár volt benne kosz rendesen. B variáció nem teszek be semmit azt ott eszi meg a fene azt a szemetet...
Gondolom azért biztosan létezik rá valami módszetan amivel be lehet mind jól csak nem tudja nagyon senki...Sajnos. A lényeg aktív szenes merevebb a simánál így azzal esélyesebb a történet talán, talán, talán...
Gusztustalan egy mérnöki csoda. A régi Berlingónk egy csúcsgépvolt ehhez képest...
-
dik
őstag
Na ne csináld ennyire marha nem vagyok azért...
Az volt a kérdés a pollen szűrőt hogyan kell kicserélni szakszerűen, hogy be is férjen szépen a helyére. Ami a neten van videó rolla az egy kamu mert az életbe úgy nem megy be. Tehát pláne a felsőt hogyan kell betenni mert az alsó még csak sima ügy, de fölé a másikat!??? -
zeon.hu
nagyúr
1.8 benzin C4 Grand Picasso, milyen motorolaj kell bele,
5w30, 5w40-et látok neten, de egyik sem hivatalos infó. -
ptesza
senior tag
A pollenszűrő vagy más néven utaslégszűrő vagy aktívszenes szűrő az autó belső légtérben szűri a levegőt. Azt a kesztyűtartón keresztül lehet elérni. Ami a képen van az a motor által beszívott levegőt szűri. Ezt nevezi a köznyelv 'légszűrőnek. Olajcsere alkalmával szokták azt is a lusták minden másodiknál.
-
dik
őstag
válasz
75kokoko75 #7410 üzenetére
Persze, hogy azt irja hulljon szét minél előbb és menjél venni másikat. Szemét banda... Hihetetlen egy világ lett. Gyártani a szemetet ökör áron az megy... és persze közben óvjuk a környezetet... igen persze...
-
75kokoko75
aktív tag
válasz
janakbacsi #7407 üzenetére
Sajnos ezt írják mint ahogy a 30 ezres olajcsere intervallumot is. Nem várja meg aki jót akar
-
dik
őstag
Fez:
Erről a nyavajásról volt szó. Ez mit csinálna ott? Vákum és esetleg levegő szűrő eltömődöttség vagy mi lehet? Eddig úgy néz ki stabilan fogja a 2k ragasztó. Azt meddig meg majd elválik...
A kérdés még mindíg aktív miként lehet ezt a pollen szűrőt oda betenni abba a kis elcseszett lukba, hogy ne akadjon fel mindenben is.? -
dik
őstag
Össze kell nyomni azt a marhaságot mint kiderül, de úgy majd betojik az ember neki akkor szétjön. Egy fékcső darabka lett a belsejébe téve 2k műanyag rasztóval beleragasztva. Jobbat hirtelen nem tudtunk kitalálni. De kb. akkor egyet értünk úgy látom.
Ez már fél siker. Meddig bírja meg majd elválik... (Majd küldök egy motor és alváz számot mailben ha nem feledem és majd mondj már egy gyári új árat erre a levegőszűrő ház fedélre had kapjak sokkot.)
A gázolaj szűrő cserénél most kivételesen leszívtam a tartályból a gázolajat és kitakarítottam kár volt mert semmi nem volt az alján és utánna persze levegős lett. Néhány gyujtás le és fel majd indítás és leáll és így tovább mire észheztért egyszer csak. Majd most este indltam volna haza indul szépen majd alapjáraton jár a gép és egyszer csak leállt megint. Remélem az utolsó kis buborék volt benne. Utánna szépen jött haza. Eddig nem ürítettem le a tartáylt és ilyen nem is volt. Szóval többet sem fogom leüríteni nem ér annyit...
Na meg ezt a nyavajás pollen szűrűt, hogy a jó égbe lehet beletenni normálisan?
Tavaly egy jó órás szórakozás után sikerült egy aktív szenessel, de most nem kaptam olyat csak simát és ez nem olyan merev és persze a felső nem ment a helyére majd felmérgelt és beletoltam azt ott egye meg a fene egy vicc kategória. Hanyat homlok kitekeredve és betekedve kinlódás a köbön. Biztosan össze nyomorodott ez a szemét, de nem érdekel a szakszervízben sem tudták ezt a simát jól beletenni, de már értem miért...
Magyarul egy kalap sz.. ez az egész. Több francia nem lesz ezek ahogy mennek előre az időben úgy nem tudnak már autót csinálni(ja persze a többi sem). De értem én ne mókold otthon vidd szervízbe vagy vegyél újat, de az a baj sokhelyen azok sem tudjk jól megcsinálni ökör összegért pedig egy szakszervíztől nem ezt várja az ember... -
janakbacsi
őstag
jól látom a xsara picasso-m szerviz füzetében, hogy 240 000 km-enként kell benne vezérműszíjat cserélni? ez biztosan nem elírás? nekem kicsit soknak tűnik. 1.6 hdi motor van benne.
-
FeZ...
aktív tag
Szia !
Ebből most nem látom milyen a reteszelése, de általában mindegyik lejön rendeltetésszerűen is, bár igaz van amelyik szenvedős kissé. :-(
Hasonló baleseteknél egy vékony csövet szoktam nézni bele és azt ragasztom bele, már ha kijön a matek a méretekből. Aztán lehet magasabb szintű javítást is eszközölni, de annak a lehetőségéhez látnom kellene a helyét, jobban megvizsgálva. (pl . esztergáltatni egy olyat, aminek az egyik fele a gyorscsati apája, a másik pedig menet, már ha lehetne vágni olyat a régi helyébe, stb. stb. ) Ezt távolról nehéz megszakérteni sajnos. -
dik
őstag
Fez:
Ezt az átkozottat hogyan lehet kioldani? Letört szépen a levegőszűrő házról. Egyáltalán ez mi lenne valami vákum vagy minek rá?
Hogyan kellene ezt vissza ragasztani vagy mit kellene ezzel csinálni? Nem volt normális aki ilyenre csinálta meg ezt a mocsok Berlingot az tuti. Kezd betelni a pohár vele, de nagyon egy egyszerű szaros olajcsere és törik szakad mindenhol ez a bidli bazár műanyag kacattenger. Mondhatni ide állapot van nem kicsit... -
Tyrel
őstag
C4 Picasso MCP6 (ETG6) robotváltójának kuplungja kb. mennyit szokott kibírni? Mármint, valami átlagos csereperiódus statisztika érdekelne, ha valakinek van ilyenje...
-
Sziasztok!
6 éves Puretech olajban futó szíjas motor néhány hónap múlva esedékes a szíjcsere.
Most rakott bele a márkaszervíz Quartz Ineo RCP 5W30-as olajat.
Most itthon vettem észre, hogy a karbantartási tervben 2010 szerepel, mint elfogadott olaj.Reklamáljak, vagy jóaz?
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9800X3D 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Apple Watch SE 2 44mm, Újszerű, 1 Év Garanciával
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
- LG 27GR93U-B - 27" IPS - UHD 4K - 144Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDR 400
- Bomba ár! HP Elitebook 850 G7 - i5-10GEN I 8GB I 256GB SSD I 15,6" FULLHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest