Nekem elég sok, bármi baja van az autónak én oda viszem.
Kicsit furcsa a stílusuk, illetve elég nehéz őket elérni, de egyébként nekem nem volt még bajom velük.
Legutóbb borzasztóan el voltak havazva, nem tudom hogy most mi a helyzet velük.
Nekem elég sok, bármi baja van az autónak én oda viszem.
Kicsit furcsa a stílusuk, illetve elég nehéz őket elérni, de egyébként nekem nem volt még bajom velük.
Legutóbb borzasztóan el voltak havazva, nem tudom hogy most mi a helyzet velük.
Nehéz ma olyan szerelőt találni, aki:
- ne lenne nehezen elérhető
- ne lenne baromi elfoglalt
- ne lenne fura a stílusa
De azért kösz, megpróbálom őket hétfőn felhívni. Milyen oradijjak dolgoznak amúgy?
(#6603) MasterMark válasza Steve_Brown (#6596) üzenetére
Hogy keressem fel? Googléban nemigazán találom. Valami elérhetőséget tudsz?
Switch Tax
Jól, gyorsan, és olcsón dolgozunk. Ebből kettőt választhat
A fojtószelep, szívószelepek, stb takarításra gondoltam amit párszor beszéltünk.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Huh, ez most jó kérdés. Asszem 18 ezer, de nem vagyok benne biztos.
Hát ha lenne erről egy videó hogyan kell csinálni, akkor megpróbálnám, de így leírás alapján nem merek nekiállni, azt sem tudom mi hol van a motorban...
Edari: Akkor mint máshol kb.
Van több is, de annyi, hogy a légszűrőről fojtószelepre menő csövet utóbbi helyen félreveszed.
Egyedül kitámasztod a gázt 2500on, ha ketten vagytok mehet gázfröcsökkel.
[link] , [link] , [link] , [link]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Kösz, megpróbálom. Motip spray van itthon, de az karburátor tisztító, vegyek EGR-st inkább gondolom.
Nézd meg mit írnak róla, ha szívó oldalintisztításra ajánlott, mehet. Ha tudsz angolul, az eredetit olvasd vagy a honlapot, a magyar ferdítés sok hülyeséget összehord sokszorm
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Ok [link]
Nem, ez nem jó rá. Én ezt szoktam, ott leírja a menetét (minden gyártónak van ilyen spréje).
Szívó motornál egyszerűbb, csak a f.sz-re menő csövet veszed félre. Most ilyet kapott múlt héten a piros is (az turbós, gdi), ma meg a tankba mellé a párját.
Cleaning of air intake manifold, air flow sensor and inlet valves
- Warm up engine. Remove the air filter.
- Run engine up to 2000 rpm.
- Spray 200 ml product in short burst into the air intake manifold.
- Rpm will drop during spraying. Allow the revs to pick back up before resuming.
- If necessary, actuate the throttle to avoid stalling.
- Let the engine idle for a few minutes with occasional throttle actuations, but do not
exceed 3000 rpm.
- Leave the engine running for at least one minute after the last acceleration.
- Stop the engine. Put filter back in place
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Köszi szépen, veszek valahol a hét elején.
Még két dolog, hogy biztosra menjek: a zöld nyíllal jeölt irányba és helyen kell majd befújni a sprayt és a pirossal jelölt csatlakozót le kell vegyem?
Szereld ki a légszűrőházat , úgy fújd majd be a zöld nyíilnál !
Így van, ahogy FeZ is írja.
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
Nagyon messzire kerüld el, mármint ha pár hónapig tudod nélkülözni az autódat és állandóan hívogatni akarod akkor menj. Elérhetetlen, emailre, sms-re nem válaszol, ha kimentem személyesen vagy ott volt vagy nem. Google értékelések nem kamuk sajnos.
Igen, olvastam a google-on, elkerülöm inkább... Megpróbálom a fehérvári Citrocar-t,va futóművet ott tették rendbe februárban, csak akkor nem tudtak foglalkozni a dadogással. Ők akkor szimpik voltak.
Mc Pite: Rendben.
[ Szerkesztve ]
Mennyi?
+1 érv amellett, hogy megtanuljon az ember autót szerelni.
Eszement árak vannak...
Talata Tomi Kispesten 19k
Sajnos ilyen árak vannak. Márkaszervizben pl. 37e-40e Ft/óra a szerelés díja.
Ez azért nagyon komoly, mert drágább mintha megvennéd magadnak te a szerszámokat és megcsinálnád. Egy átlagos szerelő 3 munkaórája drágább mint vennie egy Lexia klónt otthonra.
Megcsináltam a sprézést, aztóna 2 X indítottam, egyelőre nem dadogott (mondjuk ez nagyon nem jelent semmit, mert ilyen korábban is volt), de most már világít a Check engine lámpa és az induláskor megjelenik az "Antipollution fault" felirat is. Amúgy mentem vele 15 km-t, szépen ment. Lehet túl sokat spréztem, vagy nem tudom, de ahogy olvasom, ilyen hibaüzenet gyakori, majd kivetetem a egy szerelővel.
Ha egyszer beadja, de már nem áll fent a hiba ami miatt beadta, akkor még 2 indításig be fogja adni aktív hiba nélkül is. Szóval magától el fog tűnni a hibajelzés, ha az eredetileg észlelt hiba már nem áll fent.
Kösz, harmadik indítására már nem jelzi ki.
Mert másban ez nem így van ?
A villanyszerelő 3m-el odébb teszi a villanyórát 200e Ft-ért. Bakker, 2 óra meló ha van, bármikor megcsinálom magamnak. Nyilván engedélyeztetni nem tudnám, csak példának írtam. A burkolót felhívtam, hogy mennyiért dolgozik ? Teraszt kellene csinálni, de csak burkolni, mert már felvertem meg megcsináltam alá a vízszigetelést ahogy én akartam. Azt mondja, hogy 25e / m2. Jó, de meg sem nézi ? Nem. 35 nm-es teraszt, számold ki ! max. 4 nap alatt meg lehet csinálni a száradások miatt. stb. stb.
Bocsi rossz helyre küldtem.
[ Szerkesztve ]