Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Egy korszak vége
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- ATI vs. NVIDIA kezdetektől napjainkig II.
- Digitális Állampolgárság Program
- Karácsonyi pofára esés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Kellemes Karácsonyi Ünnepeket!
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz sebgutkopf #178335 üzenetére
Nekem ez még értelmesnek tűnik 3x9-hez szokva, mert 34T hajtókarral így ugyanolyan pörgetős felfelé, mint 32T hajtókarral az 50T, vagy 3x, 2x rendszereken a (elöl)22-(hátul)34T. Cserébe mivel elöl nagyobb lánctányért lehet rakni, pl. 34T-t vagy nagyobbat, lassan aszfaltos lejtőkön is ugyanolyan sebességig lehet belehajtani, mint 2x-3x rendszereken (elöl)40-(hátul)11T-vel. Szóval aki mondjuk 3x rendszerről vált 1x12-re, az előnyök mellett már szinte semmilyen sebességen, sehol nem kell kompromisszumot kössön a régi rendszerhez képest . Itt össze is hasonlítottam: 22-30-40T + 11-34T (ez az egyik legelterjedtebb klasszikus felállás 3x-en) vs 34T + 10-52T vs 32T + 11-50T, [link] .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest