Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Divinity:] Google Pay használata Magyarországon
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [PSti:] A fizetős víruskeresőknek leáldozott?
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/prohardver.gif)
LOGOUT.hu
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/jjeahh.gif)
jjeahh
nagyúr
Nekem ez még értelmesnek tűnik 3x9-hez szokva, mert 34T hajtókarral így ugyanolyan pörgetős felfelé, mint 32T hajtókarral az 50T, vagy 3x, 2x rendszereken a (elöl)22-(hátul)34T. Cserébe mivel elöl nagyobb lánctányért lehet rakni, pl. 34T-t vagy nagyobbat, lassan aszfaltos lejtőkön is ugyanolyan sebességig lehet belehajtani, mint 2x-3x rendszereken (elöl)40-(hátul)11T-vel. Szóval aki mondjuk 3x rendszerről vált 1x12-re, az előnyök mellett már szinte semmilyen sebességen, sehol nem kell kompromisszumot kössön a régi rendszerhez képest . Itt össze is hasonlítottam: 22-30-40T + 11-34T (ez az egyik legelterjedtebb klasszikus felállás 3x-en) vs 34T + 10-52T vs 32T + 11-50T, [link] .
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG