Hirdetés

2019. október 20., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2018-11-27 17:56:13

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobil szolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#98667) dptrsk válasza ForRedGlory (#98664) üzenetére


dptrsk
(Topikgazda)

Helyben panasz?
Ritkán járok személyes üfsz-re, többnyire, ha telefonos csatorna irányít oda, párszor már próbálkoztam személyes panaszfelvétellel:
-szájhúzás, direkt lassan gépelés (amit otthon megírtam volna 5 perc alatt, az ügyintézőnek 15-20 perc volt és nem azért, mert nem ment volna gyorsabban, csak látszott rajta, hogy nincs kedve ezzel foglalkozni...)
-írjam le papírra, bescannelve továbbítja, ő addig mással tud foglalkozni.
(persze volt pozitiv tapasztalatom is...)

A dupla panasz egy modern rendszerben nem okoz gondot, ha a személyesen továbbított és e-mailes panasz is egyértelműen beazonosítja az ügyfelet. A második panasz elolvasásakor és ügyfélhez rendeléskor össze lehetne vonni a 2 panaszt, persze, ehhez olyan rendszer kell, ami ezt támogatja.

A fórumtárs pedig azért ment be személyesen, mert nem érdeklődni akart, hanem helyrehozni azt, amit a (bevezetés óta bughalmaz) honlap elcseszett, másrészt nem 30 napos megoldást remélt, hanem azonnalit.
Ha nem lehet hosszabbítani flottát online miért engedi a rendszer vagy miért nem figyelmeztet, hogy csomagváltásra készül? Bár azt nem tudom mire, mert a korlátlan+korlátlan csomag 18900, a 21000 forint semmire sem passzol.

Copyright © 2000-2019 PROHARDVER Informatikai Kft.