Autós topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [GoodSpeed:] A Windows 11 23H2 telepítő esete az Intel Ethernet Controllerrel-I225-V 2,5 Gbps
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [FLATRONW:] RIP Youtube Vanced
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Hachiko95
aktív tag
205 lehet keskeny mostani viszonylatban, de régen elég széles volt. Régi autókon 165-185 volt általános.
Biztos van előnye a keskenyebb gumiknak nem véletlen használják a rally-ban, keskenyebb dolgok jobban vágnak, belevág a hóba, jégbe.
#288023macilaci78
Ugye ezek a sebességhatárok elég rég óta vannak, lényegében a régi autókra voltak kitalálva, azok sokkal közelebb mentek a határhoz. Most pedig szinte a 300-500 lóerős átlagautók korát éljük, miközben nem lehet gyorsabban menni, sőt egyre több mérőkamerát telepítenek.
Ezért is lett biztonságosabb és egyben unalmasabb a közlekedés/autózás.