- eBay-es kütyük kis pénzért
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- Digitális Állampolgárság Program
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Android másképp: Lineage OS és társai
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
Attól függ. Kolléganőm Csepel Budapest biciklijén kicseréltem múlt héten a bowdenezést és a fékpofákat. Az első tök jól ment és sikerült (Saccon V-fékek vannak rajta), a hátsón nem lett tökéletes. Az egyik gond, hogy az alacsony átlépésű váz miatt elég girbegurba módon lehet csak elvezetni a bowdenházat, ami nem tesz jót sosem, másrészt ez egy 7s lánc váltós változat. Emiatt a hátsó kerék, hogy beférjen racsnistól kicsit balra van gyárilag. A V-fék jobb oldala ezért nehezen ér be a felnihez, ami nagyon nem optimális és a fékbetétet sem lehet annyira ferdén rögzíteni, így nagyon nem ideális ahogy ráfog. Eggyel több kúpos alététet tettem alá, így már jobban állt, de fékerő elveszik a bowdenezés miatt. Így nyugodtan írhatom, hogy szinte beállíthatatlan a V-fék hátul normálisan.
Aki ezek után azt mondja nem jobb a tárcsafék. Komolyan a mechanikus fajtával nincs ennyi gond.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- Hardcore café
- Panasonic LCD és LED TV-k
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Gumi és felni topik
- Microsoft Office és Office 365 topic
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Apple asztali gépek
- További aktív témák...