- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- R.I.P. Aláírások
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- gerner1
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fall-N
veterán
Attól függ. Kolléganőm Csepel Budapest biciklijén kicseréltem múlt héten a bowdenezést és a fékpofákat. Az első tök jól ment és sikerült (Saccon V-fékek vannak rajta), a hátsón nem lett tökéletes. Az egyik gond, hogy az alacsony átlépésű váz miatt elég girbegurba módon lehet csak elvezetni a bowdenházat, ami nem tesz jót sosem, másrészt ez egy 7s lánc váltós változat. Emiatt a hátsó kerék, hogy beférjen racsnistól kicsit balra van gyárilag. A V-fék jobb oldala ezért nehezen ér be a felnihez, ami nagyon nem optimális és a fékbetétet sem lehet annyira ferdén rögzíteni, így nagyon nem ideális ahogy ráfog. Eggyel több kúpos alététet tettem alá, így már jobban állt, de fékerő elveszik a bowdenezés miatt. Így nyugodtan írhatom, hogy szinte beállíthatatlan a V-fék hátul normálisan.
Aki ezek után azt mondja nem jobb a tárcsafék.
Komolyan a mechanikus fajtával nincs ennyi gond.
[ Szerkesztve ]