- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Yézi: 10 év
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
IzI
senior tag
válasz
Benhill #9344 üzenetére
Én biztos nyaggatni fogom őket minden nap.Elég nehezen viselem,mivel egy szg alaplapról van szó és anélkül nem megy a gép
Ez a függőség
Megtehettem volna,hogy 2x berendelek alapl. majd vissza küldöm.Gondoltam 2-3 hét alatt lemegy,azt addig kibirom.
Egyébként van valami jogszabály 30napos javításra,ha utánanem történik semmi? Tudjak valamivel nyomást gyakorolni rájuk. -
Benhill
senior tag
Én első komolyabb garis ügynél, több mint egy hetet vártam a 30 nap után, nem akartam siettetni őket, de nem reagáltak semmit. Ezután írtam nekik mi a helyzet a termékkel, és kb 3 percen belül jóváírással elintézték.
Szvsz amúgy alza dönti el pénzt vagy csere terméket ad-e, tőlem legalábbis még sose kérdezték meg. Hol ezt hol azt adtak.
-
IzI
senior tag
Volt már vkinek olyan,hogy lejárt a garis javítási idő és nem írtak semmit? Meg 4 napom van,amiből 2 ünnep és egyelőre semmi. Tudok bármit csinálni, ha lejár idő?
-
-
válasz
MaxxDamage #9338 üzenetére
likvidáld környezetbarát módon
-
válasz
MaxxDamage #9324 üzenetére
Ma hozta is a futár az új/bontatlan Mikrót.
Ismét egy jó tapasztalat az Alzával. -
torma1981
veterán
válasz
Tikakukac #9329 üzenetére
Jó de az nem magyarázza az eltűnt, bontott dolgokat. Messze nem minden jó áron ment ami bontott, még sincs fent. Itt semmi botozás nincs. Még egyszer, gondolom csak nálunk botoznak nem???? Azért tünt el külföldről is az 5090, 5080 annó. Biztos itt vették meg az össeset.
-
emre33
addikt
Alza+ kód, 20%:
NGZVWCG242QQ -
Lexxor
újonc
válasz
torma1981 #9327 üzenetére
Gép előtt dolgozom és amikor kártyára volt szükségem én is próbáltam elkapni vmit alzán úgy hogy folyamatosan figyeltem a felbontott részleget. Voltak jó dealek de olyan szinten botozva van hogy konkrétan 5 másodperc alatt amíg lerendeltem már el is vitték. Van másban is felbontott viszont kártyákat jóval egyszerűbb resellelni mint bármit szerintem. Vettem is kártyát hardverapron olyantól aki mondta is hogy ezt csinálja és konkrétan másodperceken múlik a deal. Volt már 4070 90.000Ft-ért is és még sorolhatnám. Aztán sokan adásvételi nélkül veszik meg úgy meg az alza nem is gariztatja a kártyát mert csak az eredeti tulajnál fogadják el garira.
-
bul07
nagyúr
válasz
torma1981 #9327 üzenetére
Én nem az írtam hogy nem megy, hanem ott lehet kevesebb a gond a kupecek dolgaival. Mondjuk tisztességesen leírják hogy ők kupecek és milyen termékeket árulnak, így a vevő tisztában van azzal hogy mennyire van átverve.
Jó pár éve én megszívattam pác ilyen nem korrekt eladót.
Kínából rendelt pendriveokat árultak magyar ár alatt kicsivel.
Na én meg fogtam és pár száz forintot ráraktam az kínai árra és úgy árultam garancia nélkül, sőt még a kínai eladót is linkeltem hogy tőle van és akár onnan is megrendelhetik.
Így is jó sokat adtam el. És nem egy milyen korrekt eladó üzenetet is kaptam, hogy minden információt megadtam a hirdetésben.
Egy két hónapon belül úgy letörtem a pendrive árakat hogy csak na...
Az ilyen bontott/használt cuccnál is az lenne a korrekt hogy eredeti számla összeg már szerepel a hirdetésben és egyéb pontos adatok(na meg hogy későbbi visszatérítés esetén lehet szívás hogy az számlán szereplőnek utalják vissza a pénzt, és hogy csak annyit amennyi a eredeti számlán szerepel), hogy az esetleges vevő ezzel számoljon és tudja. Ja persze ha lehúzásra megy az eladó nem fogja ezt oda írni korrektül. -
torma1981
veterán
-
válasz
MaxxDamage #9323 üzenetére
Most meg változott és megoldottnak tekinthető.
Csere darabot kapok és a régit nem is kell le adni, be küldeni.
Korrektek mint mindig! -
válasz
Tikakukac #9322 üzenetére
2022.10. Hónapban vettem egy Mikrót és garancia kiterjesztést 5 évre.
Jeleztem feléjük, hogy nem igen melegszik fel a tányér közepe, a széle meg forró lesz.
Elvileg csere lesz, de majd kiderül.El kell küldenem nekik, MPL cimirat kitöltést is meg lehet csinálni ahogy olvastam(?)
-
-
Benhill
senior tag
alzanal nincs felbontott videokártya vagy csak én nem látok?
-
Tikakukac
titán
Tedd próbára és nézz meg még pár videokártyát. Mint ahogyan mondjuk Dellnél is full atom totál másképp megy a gari és az egész háttérfolyamat egy 5k és feletti szériánál, mint alatta.
Úgyhogy de, lazán lehet ez a jellemző. Maximum neked nem az. Gondolom nem dolgoztál még kiskerben-nagykerben vagy hasonló értékesítésben. Elég cifra
-
VGYke
addikt
válasz
Tikakukac #9308 üzenetére
Nem akarom tovább reszelgetni a f*ng@t, de az biztosan nem jellemző, -amiről a fenti bejegyzés szól-, hogy Asus esetében tízen valahány terméknél a vásárlás napjával indul a gyártói garancia és 3 év, de pont ennél a videókártyánál a gyárból történő kiszállítástól számítódik és 7 hónap.
-
nyikszi
őstag
válasz
nyikszi #9256 üzenetére
Megjött a tablet. Szlovákiában járt és a Lenovonak küldték el, alaplap csere volt (google lens a barátom
). Szépen visszacsomagolva kaptam meg, kb. 6x akkora dobozban
Plusz pont a Lenovonak, hogy mindent visszatettem a dobozba, de a kábelt nem tudtam melyik volt így azt kihagytam, de azt is mellékeltek külön
-
Tikakukac
titán
Nincs olyan hogy akkor indul a gyári garancia amikor kijön a gyárból, hülyeségeket ne írogass! De ha azt hiszed neked van igazad, használd a keresőt, vagy a ChatGPT-t!
Kereső sem kell hozzá, a ChatGPT-t inkább hagyjuk. Ilyen tényleg van, sőt, inkább ez a jellemző. Nem tekertem vissza, hogy most épp mi a gond, de ezt te tudod rosszul. Számládon van egy időpont, onnan indul a garid. Ha refurb vagy egyéb okosság van az külön megállapodás. Hogy mit dob egy adott termékre egy oldal, nos, eladatlan laptopokra is tudok neked hozni olyat, ami web szerint 7-8 hónapos, holott még el sincs adva. Kit érdekel, a számlád a legerősebb doksi minden szempontból. Mindig -
ciricica
junior tag
Most már nyugodj már meg. 56-szor el lett mondva, hogy az alza majd intézi.
Most az, hogy egy termék be van regelve és ott automatikusan indul a gari szerinted új keletű? Nem. Qva sok olyan termék van, ahol már akkor indul a GYÁRTÓI gari ahogy elhagyja a raktárat. De a bolti eladási dátum a mérvadó.
Amíg van számlád az alzától addig védve vagy. Semmilyen nyöszörgés nem lesz. Vagy kapsz egy csere kártyát vagy vissza kapod a pénzed. Ennyi.
Ez valszeg egy csere kártya volt. Újra értékesítve lett. Te megvetted. -
VGYke
addikt
válasz
raziel01 #9296 üzenetére
Írtam a gyártónak. Rendkívül érdekes válasz érkezett: "
Az Ön által említett eszközre összesen 24 hónap garancia érvényes, amelyből 7 hónapot mi biztosítunk gyártóként, a fennmaradó 17 hónap pedig a kereskedő, az Alza felelőssége."
Ezt alá is támasztja a VGA garancia lekérdezése:
Van jó sok Asus termék regisztrációm:
A mostani VGA-n kívül,mind egytől egyig 3 év Asus garanciával rendelkezett.
Pl.:
Ez azért elgondolkodtatott !!!
És akkor megy a csodálkozás, hogy olyan nyöszörgősen megy a garanciális ügyintézés. Persze, ha már a gyártó nem foglalkozik a termékkel. -
Santi22
aktív tag
válasz
AlexiStukov #9298 üzenetére
Én nem hagynám a GPU dolgot, az egy közel fél millás kártya, nem valami párezres vacak.
Ne add fel, vannak itt tapasztaltabb kollégák, akik vittek már végig ilyen ügyet békéltetőnél sikeresen, biztosan tud valaki segíteni.Nyilván ha neked kellene a GPU és azonnal, akkor az szívás, hogy neked addgise lesz kártyád, de akkoris bele kellene állni az ügybe szerintem.
-
axioma
veterán
válasz
AlexiStukov #9298 üzenetére
fyi nekem igaz bank, de akkor adott masfajta (kedvezo) valaszt, amikor a bekeltetotol megjott a meghallgatasi idopont kituzese - ketlem, hogy veletlen lenne
ettol fuggetlenul mas szereplo mukodhet mashogy, de ha nem latjak egyertelmunek hogy nyernek, akkor a valaszolas, megjelenes, egyeb adminisztracio koltsegei allnak szemben a kartalanitasod koltsegevel -
AlexiStukov
csendes tag
Megvannak a fejlemenyek a 2 termek (5600x es 7900xtx alza granaciaztatas) ugyeben.
CPU: csereltek - roviden ennyi
GPU: ujbol elutasitva, dokumentaciot tovabra sem kuldtekhogy ki hogyan vizsgalta meg es milyen megallapitasra jutott.
Tobb opciot is vegiggondoltam / korbejartam:
-Beketeto testulet: OFF tul hosszu es semmit se tudnak garantalni
-Polgari peres ugyved: olyan sokba kerul hogy egyszeruen nem eri meg
-Javitas: fuggetlen szervizben javitas maradt az egyetlen opciom. Ez sem olcso de meg mindig toredeke az ugyvedi koltsegnek es belathato idon belul (2-3het) mukodokepes termeket kapok amire garanciat valla hogy menni fog (kerdes h vajon milyet)
Summazva vegul is elbuktam az GPU-s ugyet hiaba bizonyitottam az igazamat annak ellenere hogy ok semilyen modon nem tudjak az oveket. Szomoru.
-
-
VGYke
addikt
Hmmm. Valamit nem értek. Vettem egy Asus VGA-t.
A honlap szerint, 24 hónap garancia jár hozzá (nyilván, ez a törvény)
A termékszám alapján regisztráltam a kártyát az Asus honlapján, de ott az fogadott, hogy már nincs a kártyára garancia:
Egy másik helyen ránézve, azt láttam, hogy már 2023-ban lejárt
Nyilván nem tegnap gyártott kártya, de bontatlan csomagolásban újként árulták.
Szerintetek akkor most van garancia a kártyára, vagy nincs garancia?
-
VGYke
addikt
Sziasztok! Alzánál a számla a jótálás kezdetét igazoló dokumentum? Vagy kellett volna külön garancia papírt kapnom? Egy kb.187 ezres VGA-ról van szó.
-
omfgk
veterán
válasz
DeathAdder #9288 üzenetére
Nekem is dobott egy ilyet.
A bankkártyás fizetés miatt van valami elbaszódva.
Ugyanaz megrendelve boxnál fizetéssel jó. -
DeathAdder
veterán
válasz
AlexiStukov #9285 üzenetére
egyszerűen nem értem mi ez a szöveg, nem enged rendelni semmit
van másik accom megvettem azon. mindenesetre érdekes
-
pethYeti
addikt
Csak nekem nem enged semmilyen terméket foxpostba kérni? Olyat se amit korábban engedett, de igazából bármit próbáltam nem hozza, csak az AlzaBoxot
-
AlexiStukov
csendes tag
válasz
DeathAdder #9279 üzenetére
Nallam mindket termek eseteben es korabbi tapasztalatobol kb 2 munkahet volt az atlag.
-
IzI
senior tag
Hi
Beküldött termék javítása,általában mennyi idő,kihuzzák a végéig vagy változó?
Alaplap 3usb csatija rossz,10 napja náluk van és már elvonási tünetek kezdenek jelentkezni -
DeathAdder
veterán
Ilyennel találkozott már valaki?
kb. semmit nem értek a szövegből.. ha rámegyek a fizetésre, vár vár vár.. aztán visszadob a kosár tartalmához
próbáltam üríteni, ismét beletenni de ugyanez
-
Tikakukac
titán
válasz
AnonymusX #9277 üzenetére
Valószínűleg azért kapod mert átmész a garis topikba, ahol 20 éve nonstop pörög ez a téma és hónapokig megy a vita arról, hogy hol görbült el a proci lába, miközben neked géped az nincs ám, hacsak nem veszel full feleslegesen egy másikat addig.
Lásd nálam is 2 hónapig taknyolt az Alza egy hibás ramon. Aznap mikor leadtam vettem másik kitet, mert sokra megyek a cserével ha a hülyék olyat adnak amivel random fagy a lap
-
AnonymusX
őstag
válasz
Tikakukac #9275 üzenetére
Ezt mindig megkapom, akárhányszor kifejtem a véleményem. Ahhoz, hogy szétszedje egy jogász, addig a pontig el is kell jutni. Én eddig a vitás helyzeteimet mindig el tudtam intézni az Alza ügyfélszolgálatával. Őket kell meggyőzni először, és ha nem sikerül, jöhetnek az egyéb opciók.
-
AnonymusX
őstag
válasz
AlexiStukov #9269 üzenetére
Lehet ilyen elméleteket gyártani, de legalább van valami a kezedben, és akkor ennek megfelelően kérni az Alzát vagy a szervizt, hogy mutassanak hasonló videót, ahol látható, milyen állapotban vették ki a csomagból.
-
AlexiStukov
csendes tag
válasz
AnonymusX #9268 üzenetére
Cpunal (ryzen) meg elhiszem h a szallitasnal megserulehetett elhajolhatott a laba(doboz szelen van a cpu a kis muanyagjaban ugye) es az alap gyari dobozaban adtam le ahogy en is kaptam. Viszont a gpu eseteben ahol egy karton dobozban van egy kartondoboz amiben kb 3-4cm vastag szivacsreteg kozepen alakra kivagott kis helyen antisztatikus zacskoban a gpu rajta a pcie sint vedo muanyaggal mar nehez ezt elkepzelni. Legalabb is nekem
Ez a teljes proccest felvenni videora/fenykepezni nem tul eletszeru nekem szinten + mi bizonyitja h en mondjuk beletettem hibatlanul es ezt kep vagy video formajaban rogzitem aztan mikor vegeztem kinyitom es osszebarmolom...szinten nem eletszeru. Az meg hogy nem nezik meg a boltban nekem uj. Ennyi erovel egy fel tegla is lehetne a gpu dobozban majd amikor a szerviz/gyarto megreklamalja h nincs benne a termek en johetek a video/fenykeppel h kerem en ugy tettem bele
Viccet felreteve nekem fura most az alza es nem is feltetlen veluk van szerintem a baj (bar van ott is ezzel a termek csekk hianyaval) hanem inkabb a szervizpartner/gyarto vagy ahova viszik az adott termeket. Jelen esetben az amd-t mondtal mert mind ket termek amd. -
AnonymusX
őstag
válasz
AlexiStukov #9257 üzenetére
Alzánál valamiért mostanában gyakoriak az elhajlott cpu-k vagy alaplapi foglalatok. Érdemes fotózni, ha pedig személyesen viszed vissza, akkor még ott is.
Röhej egyébként, hogy az Alza csomagolást nem használ bizonyos termékeknél, de ha egyszerre többet küldesz vissza a rendelésből, akkor meg elvárják, hogy csomagold egybe őket. Az ilyen csomagolás hiánya vezethet oda is, hogy úgy kapod vissza a terméket, hogy rosszabb, mint volt.
-
Tikakukac
titán
válasz
AlexiStukov #9265 üzenetére
Mind a két sztori teljes kapufa, a gond, hogy kimarad az a lépés alza felől, hogy termék csekkolás. Ők is csak küldik instant tovább.
Mert ha lenne termék csekk, akkor nincs kérdés, ha náluk átment a sztori és a gyártónál már hiba van, akkor a felelősség a kiskeren lesz.
-
Tikakukac
titán
válasz
AlexiStukov #9257 üzenetére
Nincs új a nap alatt, telelefonok amik sosem láttak vizet rendszeresen lesznek beázva, mire a szervizes asztalára kerül.
Mindenki képzeletére bízom a dolgot
-
válasz
AlexiStukov #9257 üzenetére
A VGA gyártó utasította el a gariztatást, nem az Alza.
-
válasz
AlexiStukov #9257 üzenetére
Neked most sem az alzával van problémád, ők csak közvetítők az említett két ügyben.
-
omfgk
veterán
válasz
AlexiStukov #9257 üzenetére
Proci ügy az elég sima. Elferdült láb esetén istant bukó a gari.
Ahogy egy lap esetén is. Más boltnál is. Nincs olyan kereskedő a világon akin ez átmenne.
-
Nikaré
őstag
válasz
AlexiStukov #9257 üzenetére
Ilyen tapasztalatom még nincs, remélem nem is lesz.
Azért majd írd, mi lett a GPU ügy folytatása. Főleg a független szakértői véleményezés miatt is gondolnom fontosnak. -
AlexiStukov
csendes tag
Sziasztok!
Megosztanam tapasztalataimat az alzaval kapcsolatban, kivancsi vagyok ki hogy velekedik rola.
Regota vasarolok nalluk es kifejezetten ajanlottam oket masoknak is. Csak jo tapasztalatom volt veluk kapcsolatban. Gyors szallitas es jo ugyintezes legyen szo garanciaztatasrol vagy barmi masrol. Viszont az elmult hetekben ez sajnos nagyon megvaltozott.
2 termeket is vissza kellett kuldenem.
1. Ryzen 5600x. Februari vetel meghallt benne a memoria vezerlo. Ez 100%. Eredeti dobozaban stb stb visszavittem a boktba ahol a szukseges dolgok kitoltese utan az alkalmazott atvette. Nem nezte meg, nem bontotta ki atvette es kesz. 2 het mulva jott az email hogy elutasitottak mert serult a termek masnap cimre futar ki is hozta elferdult labbal.(1db lap volt kisse elhajolva). Tekintve h a foglalatbol egybol a tarolojaba es onnan a dobozba kerult en sertetlenul adtam le. Fenykepet nem keszitettem rola de azt urtak ha visszahajlitom legarizzak. Most 2. furdukoban van. Oke oke szallitas kozben megserulhetett alairom....
2. Xfx rx 7900xtx merc 310 black
Tavaly szeptemberi vasarlas. Ment is szepen par hettel ezelott viszont elkezdett szurke kepet kek fuggoleges csikokkal adni vagy fekete kep/gep uhraindulas. Mar az egesz gepet kicsereltem korulotte de nem segitett ugyhogy valszeg a gpu a hibas. Vissza is vittem ugyanugy mint az emlitett cput.(Az akkor meg pont az elso fordulos gariban volt) Az ugymenet ugyanez volt ennel a termeknel is elvesz nem nezi meg majd ertesitjuk. Kb 2 hettel kesobb jott is az email hogy mehetek erte. Ott szembesultem vele higy elutasitottak mert fizikailag serult a termek. Na itt mar kezdtem nepoccenni. Leirasban a pcie sin kopasa volt megnevezve amin valoban lett is egy kb 0.5mm karc a legvegen(pineket nem erinti).
Mindket esetben a gyarto szakembere allapitotta meg ezeket a seruleseket (elvileg az amd nek kuldik oket). Most elvittem fuggetlen szakvelemenyt is kerni rola ahol megallapitottak h ennek semmi koze az egeszhez mukodeseben nem befolyasolja. Ram/memori vezerlo hibara gyanakodnak. Hozza kell tennem hogy a hiba random jott elo valamilyen szinten hasznalhato volt a kartya am miutan visszakuldte az alza mar gyakorlatilag hasznalhatatlan vol es teljesen mas hibakat produkalt es a doboza is eleg viseltes allapotban erkezett vissza. Emailben tettem panasz az alzanal valamit a szakertoi velemenyt is csatolom/vissza viszem a termeket.Szerintetek mi varhato ebbol? Volt e mar valakinek hasOnlo tapasztalata itt?
Kicsit hosszura sikeredett de elore is koszi -
nyikszi
őstag
Beraktam az automatába és 2 óra múlva írtak, hogy átvették kivizsgálásra. Bubit tettem rá nyilván. Jó gyorsak voltak, magam se lettem volna sokkal előrébb
A jegyzőkönyv: "A termékek láthatóan sérültek, mechanikusan vagy... Nem"
Remélem adnak egy ugyanilyet, mert baromira drágák lettek. Közel se tudnák ennyiért venni másikat.
-
Tikakukac
titán
válasz
nyikszi #9252 üzenetére
Én 3 hete buktam egy 70 ezret, mert szállítás közben lezúzták a cuccomat.
Amiben jön eredeti doboz, azok bulk szállításra vannak. Tehát a tableted jön még 14 darab másikkal vagy ahogy kiadja egy naaagy dobozban és akkor szállítódnak ide-oda. Amikor ezt külön kiveszed, onnantól ez nem megfelelő egyedi szállításra és ha csomagkárod van, nem fizetnek egy petákot sem.
-
Tikakukac
titán
-
nyikszi
őstag
Gariztatnék egy tabletet. Mehet vissza boxon keresztül vagy inkább vigyem vissza személyesen? Ha box, akkor írjam rá, hogy törékeny? Inkább attól tartok, hogy a futár dob egyet rajta és megreped/eltörik. Bár úgy emlékszem, ott se veszik át személyesen, csak egy fakkba lehet berakni? Előre is kösz a választ.
-
emre33
addikt
Alza+ kód, 20%:
NGZVWCG242QQ -
-
harry3
őstag
Mennyire jellemző az Alzára, hogy sunyiskodik?
Rendeltem egy telefontokot, de konkrétan 3 helyen is pontszerű részen ki volt fényesedve a festés. Én úgy gondoltam ez használt, mivel ez a fajta tok amúgy is egy külső zacskóban érkezik, ami nem volt meg. Mondom jó elállok, és rendelek egy másikat. Ugyanazon a helyen van kifényesedve, igaz ez csak egy részen. Magát a tokot amúgy fel lehet bontani és visszacsomagolni úgy, hogy észre sem veszik. Az a sanda gyanúm, hogy azt hiszik nem volt kibontva, közben pedig használták őket vagy tudják és szándékosan eladják. Tudom nagy problémám van, de az a baj, hogy nem kis tétel... -
válasz
FireKeeper #9240 üzenetére
Cserélni fogják, meg kell várni. max 27 nap
-
AnonymusX
őstag
válasz
FireKeeper #9240 üzenetére
Szia!
A szöveg alapján én úgy értelmezem, hogy a cseretermék úton van a boltba, és gondolom majd szólnak, ha mehetsz érte.
-
FireKeeper
nagyúr
sziasztok
sztori: (szerintem) hibás terméket reklamációval visszavittem, de az üzeletben csak bevették, nem cserélték helyben. viszont ez a kép egy kicsit elbizonytalanít, az a része hogy "az eset termékcsere formájában megoldásra került". ez most azt jelenti hogy majd cserélve lesz és csak várnom kell, vagy menjek be hogy srácok én amúgy még nem kaptam semmit btw?
-
Colinka
tag
Ha már Alza plusz.
20% kedvezmény az éves előfizetésből.Ajánló kód
kVc2mAPCgFUZ -
bul07
nagyúr
5nap múlva lejár a tagságom
A tagságod ennyi idő múltán automatikusan meghosszabbításra kerül: 5 nap, 2025. 05. 06. napon 1 év időre, 5990 Ft áron.
Na most, nem kellene hogy automatikusan hosszabbítson, mert ha lejár akkor majd megveszem ha ép rendelni akarok valakinek a kódjával.
Hogy tudom ezt elérni?Tagság megszüntetése gomb van. De nem tudom hogy mit csinál. Mert nem megszüntetni akarom hanem hogy ne újítsa meg automatikusan.
Rányomhatnék egy nappal a lejárta előtt, de tuti elfogom felejteni.Fizetés fülnél ott a bankkártya adataim, lehet módosítani, de nem tudom hogyha módosítom egy hibás adatra hogy ne tudja levonni mi történik. Akkor lehet hogy a rendelés fizetésénél is módosítja a kártya adatokat.
Ti hogy csináltátok?
-
Santi22
aktív tag
válasz
Bigemperor #9202 üzenetére
Én ehhez csak annyit fűznék hozzá, hogy minden tapasztalat fontos, a tied is, nem csak a dicséretek.
Előtte én emagos voltam és amikor bejött az alza nekem pl nem tetszett az erőszakos marketingjük meg az idegesítő reklámjuk, igyekeztem kerülni az alzát kizárólag emiatt.
Aztán amikor emagnál diával és a nehézkes ügyintézéssel nem tudtam megbarátkozni, a kiszállítások időnként túl sokat csúsztak és elárasztották hamis szeméttel mindenféle noname cégek az oldalt, ezek után fordultam el tőlük és pártoltam az alzához és nem bántam meg.
Nekem az egyetlen kicsit negatívabb élményem annyi volt, amikor egy meghibásodott automata miatt 3 napig keringették a csomagomat és minden nap megpróbálták a meghibásodott automatába tenni, de jött az sms, hogy csúszik a kiszállítás (akkor még nem tudtam, hogy hibás az automata és azért). A 3. nap végén felhívtak, mondták az automata meghibásodást és hogy elkészítenek nekem egy új rendelést másik automatába, ha nekem úgy jó meg kapok bánatkupont, így is lett és meg is jött oda rendben a csomag.
Utólag kiderült, hogy egyébként a meghibásodott automata sem hibásodott meg igazából, nem az ő saruk volt, hanem az épület üzemeltetőjénél volt valami technikai malőr és egyszerűen nem kapott áramot egyik automata sem, ami az adott épületen rajta volt, ugyanúgy nem ment pár napig ott az emagé, a foxposté, packeta stb. sem, amíg azt ott helyre nem hozták.
Úgyhogy igazából ez sem az alza hibája volt, maximum lehettek volna rugalmasabbak, hogy hamarabb megkérdezik jó-e nekem másik automatába, nem keringetik 3 napig a csomagot. Foxpost pl hasonló esetben azonnal szól vagy jön az sms, hogy mittudomén pl tele az automata, de van városban másik automata úgyhogy oda kézbesíti.
Szóval ja nekem ennyi, amúgy mindig minden flottul ment, de attól még érdekel mások tapasztalata legyen az pozitív vagy negatív, ezért olvasom ezt a topikot. -
válasz
Hegyirabló #9229 üzenetére
Szerintem közelebb áll a valósághoz a kellene, mivel nem mindig tudsz érvényt szerezni az igazadnak és ha igen, akkor sem feltétlenül lesz következménye a másik félre nézve.
-
lowzor
veterán
válasz
Bigemperor #9230 üzenetére
Egyszer én is megjártam amúgy az Asus garival. Anno a majdnem vadiúj, 2 hónapos GTX 1060 Strix-em megdöglött, és egy javított, melegedős, hangos, iszonyatos állapotú borzalmat küldtek helyette. Először le akartak rázni azzal, hogy jó az, amit küldtek, mert végül is működik, de több hónap harc után az Aqua-val kaptam egy normális példányt.
-
Tikakukac
titán
válasz
Hegyirabló #9229 üzenetére
Oké, ezzel nincs is baj, csak ahogyan a 10 évig tartó full értelmetlen pereskedésből sem lesz mondjuk lakható házad, úgy ebben az esetben is kitörölheted azt a bizonyost, ha egyszer hónapokig áll a géped egy ilyen manőverrel.
-
Bigemperor
senior tag
válasz
echterion #9227 üzenetére
Írtam ismét az Asus-nak és nagy nehezen most úgy tűnik mégis hajlandóak kijavítani ingyen -persze nem akarják elismerni hogy náluk keletkezett a hiba,csak az ügyfél elégedettség megőrzése végett- az alaplapot, írtam az Alzanak,mert hozzájuk került vissza, miután nem vettem át a hibásan visszaküldött alkatrészt, hogy küldjék meg a szerviznek. Köszönöm,aki segített,hogy ne hagyjam annyiban és én is legyek durván rámenős, sokára ugyan,de remélhetőleg rendeződik végre.
Sajnos a jelenlegi szabályozás és a szervizelés itt tárgyalt nehézségei és anomáliái nem segítik a hasonló helyzetek megoldását. -
Tikakukac
titán
válasz
Hegyirabló #9216 üzenetére
Ja, hát nagyon sok minden nincs, aztán mégis van.
Erre szoktam volt mondani, hogy jogászéknál simám lehet kék a hó, mert az van leírva valahova, de ha csak fehér akar esni, akkor most azzal mit kezdjek
-
echterion
nagyúr
válasz
Bigemperor #9202 üzenetére
A te ügyed nem az alzán múlik elsősorban, hanem a szervízen. Ha ők azt mondják, nem, akkor nem tud az alza vagy akármelyik kereskedő mit tenni. Nem fogják saját számlára neked kicserélni, te sem tennéd az ő helyükben.
De igen, bele kell állnod az alza-ba, ha akarsz valamit, mert vele vagy jogviszonyban és bizonyítsák be, hogy te okoztad a hibát. Nyilván a szervíz ezt nem fogja tudni megtenni (alza hozzájuk fog menni úgyis), menj békéltetőhöz, aztán reménykedj a legjobbakban. Sokáig tart, de én nem hagynám annyiban amúgy, mert azért nem olyan nagy erőfeszítés ez, ha az ember le tudja venni róla a frusztrációs részt. Legrosszabb esetben ugyanott leszel, ahol most vagy. -
ciricica
junior tag
válasz
Hegyirabló #9223 üzenetére
Amúgy te vágod, hogy mi miatt lett visszaküldve az alaplap amiről egyébként szó van?
-
Hegyirabló
veterán
-
ciricica
junior tag
-
ciricica
junior tag
válasz
Hegyirabló #9216 üzenetére
Nem tudom, hogy ezt te honnan másoltad vagy hol olvastad, de itt valami kever van a szezonnal.
-
Hegyirabló
veterán
válasz
Tikakukac #9203 üzenetére
Nem akarnék beleszólni, de még mindig nincs ilyen, hogy jótállás megvonás. A jótállást egy kormányrendelet biztosítja, és nem az Alza vagy bármilyen bolt szívbéli jósága miatt van. A jótállást elvenni is csak hatóság veheti el, ilyen esetben bírósági eljárás során, akár független igazságügyi szakértők bevonásával. A vevőnek kedvezőtlen bírósági ítélet kimondhatja, hogy a jótállás érvényét vesztette, megfelelő indoklással ellátva, hogy miért. Szép is lenne, ha egy jogi vagy közigazgatási végzettséggel nem rendelkező bolti eladó vagy műszerész közölné, hogy megvonja a jótállást, mert ő úgy döntött. A jogszabály teljesen egyértelmű, más kérdés, hogy általában a kereskedők szeretik saját szájízük szerint értelmezni. Továbbá van egy olyan kitétel is a törvényben, hogy a jótállás teljes ideje alatt a kereskedőn van a bizonyítási teher, hogy a termék NEM volt már eleve hibás, sértült, stb, amikor a vásárló birtokába adta.
Egyébként én is szívesebben vásárolok multinál, mert sokkal kevesebb a gond velük, mint KKV-el. -
Bigemperor
senior tag
válasz
Tikakukac #9213 üzenetére
Pontosan így van,hogy bizonyítja bárki hogy a fotó/videó után már hermetikusan lezárta és úgy adta át a roppant óvatos és mindent dokumentáló futárnak,aki a csomagot az egész út alatt bekamerázott helyen tárolja és a teljes szállítás nyomon követhető,majd ugyanígy a roppant figyelmes és szintén testkamerát viselő,mindent pontosan dokumentáló szerelő azt átveszi és igen gondosan,mindent aprólékosan rögzítve kibontja és megállapítja a hibát? Nonszensz
-
Tikakukac
titán
válasz
Tikakukac #9211 üzenetére
Ja igen a fotózás témakörre:
Volt olyan eset amikor volt fotó a bekerült gépről, de a szerviz azt mondta, hogy a sérülés simán történhetett a kép készülte után.Ami amúgy igaz is, mert lehetséges. Meg az, hogy a szervizben alulfizetett emberek barbár munkát végeznek.
Döntse el mindenki mit hisz én dolgoztam ebben pont eleget ahhoz, hogy tudjak ide írni több oldal horrort.
-
Bigemperor
senior tag
válasz
Tikakukac #9211 üzenetére
Konkrétan azzal akartak itt bizonygatni,hogy egyik felvételen egy csávót minimum 3 méterről vett egy kamera hogy szed elő dobozból dolgokat és pakolgat át egy asztalra. A másik videón pedig valamivel közelebbről az elővett eszközöket kiszedte az antisztat zacskokbol és még tovább pakolgatta. Az én állítólagos alaplapomrol két fotó készült ezen túl, természetesen amin a pin tű elhajlás van, arról az égvilágon senki sem mondja meg hogy milyen alaplap,azt meg pláne,hogy az enyém az,szóval azért ez elég érdekes...
-
Tikakukac
titán
válasz
kezdő laikus #9209 üzenetére
Fotózd le a cuccot 50 makróval, a dobozt a papírt, csinálj videót ahogy beteszed stb.
Legyen az, hogy a szerviz megcsinálja a kibontós videót kamera alatt és akkor nincs kérdés.
A Telemax hányszor megbukott azzal, hogy garis telóban voltak belsős véletlen fotók mondjuk a budiban
-
Bigemperor
senior tag
válasz
kezdő laikus #9209 üzenetére
Jujj,vannak bajok, meg elnyomott frusztráció,de a megfelelő fogalmazási készség nem hátrány mert akkor lenne értelme is a fentieknek..."meg merik írni hogy biztos fizetett ügynökök"....????? Arról nem beszélve hogy szándékosan elferdíteni amit írtam és saját szájíz szerint értelmezni is minimum nem elegáns.
Amint írtam,nincs sok képem mert egyrészt eszembe sem jutott hogy ilyen lehet (bármily meglepő egy kezdő laikusnak,de alaplapot hála istennek nem kellett gariztatnom sosem ezelőtt), másrészt valóban nem is fordítottam erre kellő időt sajnos. Szóval,ja, ez user error, ettől még nálam nem volt ilyen hiba, amúgy pedig senkit nem kívánok semmiről meggyőzni, szóval le lehet szállni arról a bizonyos magas lóról.
Tény hogy Alza esetében sem kolbászból van a kerítés,ha csak a pozitív dolgot látja valaki akkor nagyon nagy tévedésben leledz. -
kezdő laikus
tag
válasz
Bigemperor #9206 üzenetére
"Egy laikus ezesetben szerinted mit tesz,amikor terel mindkét érintett?"
Másokra mutogat, akiknek jó tapasztalatuk volt és meg merek írni, hogy biztos fizetett ügynökök...
"Vágom,de elismerték gariban a javítást! A pin tű hiba hogyan lett és miért kussoltak róla az árajánlat adásakor,hogy az kerül ennyibe? Ja és Asus szerint majd Alza helytáll a Békéltető előtt mert ő csak gyártó?!wtf"
BTW, én mint igazi laikus lefotóztam amit visszaküldtem, esetleg betehetnéd te is a beküldés előtti képet a pinekről, hogy lesöpörd az esetleges kédéseket a te sztoriddal kapcsolatban. -
lowzor
veterán
válasz
Bigemperor #9204 üzenetére
A CPU foglalatról mindig videót kell csinálni, mikor pakolod el a lapot gariztatásra küldés előtt, hogy nálad még hibátlan volt.
Olyanról is olvastam itt korábban, hogy valaki felbontott lapot vett, aztán már el voltak hajolva a pinek a foglalatban, amikor kézhez kapta, de az Alza ráterhelte, hogy biztos nála hajlottak el. Bizonyíték meg nyilván nincs, hogy nem így történt. -
Bigemperor
senior tag
válasz
4Grider #9205 üzenetére
Azt én pontosan tudom,csak arra utaltam,hogy megy az egymásra mutogatás. Egy laikus ezesetben szerinted mit tesz,amikor terel mindkét érintett? Azért ez nem oké, itt már megborul a rendes garancia elmélete. Nem Alza sajátosság, ők általában még a korrektebbek közé tartoznak, de láthatóan már asszimilálódnak,ez itthon igenis jellemző,ez a közeg.
-
4Grider
félisten
válasz
Bigemperor #9204 üzenetére
A békéltető elé azt cibálhatod, akivel jogviszonyban vagy. Ha az alzától vásároltál, akkor ővele vagy a vásárlási szerződés miatt jogviszonyban.
Én cégként vásárolok tőlük is (évi 1-2 milliós nagyságrendben) és rengeteg más cégtől is 10 milliós nagyságrendben. Felszopás vagy sem, de a tapasztalatom az, hogy itt rendes garanciát kapok. -
Tikakukac
titán
válasz
Bigemperor #9202 üzenetére
Az Alza alapvetően baromira megérdemelni a felcibálást.
A te eseted nagyon nagyon nagyon más. Mechanikai sérülés esetén 99%-a a boltoknak azonnal garit von, gyártóval egyetemben.
-
Bigemperor
senior tag
válasz
Bigemperor #9187 üzenetére
Olvasva ezt a rengeteg, már-már fizetettnek tűnő Alza felcopkodasokat,azért én árnyalnám a képet. Jelenleg az Alza az alaplapi problémám (akit érdekel el tudja korábbról olvasni) kapcsán hátradőlve vissza akarta hibásan küldeni a terméket, majd nagy nehezen elküldött az Asus felvételeket a (mint kiderült Asus külső) szervizből,amiken a világon semmi nem látszik, főként nem a rejtélyes okokból hirtelen előállt új, CPU foglalatot érintő hibáról. Most konkrétan ott tartunk,hogy az Asus képviselet elvileg mégis garanciával cserélné az általam megjelölt hibát és pénzt kérne a nálam még meg nem lévő hiba javításáért,ld CPU foglalat. Kezdek kissé mérgessé válni...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- One mobilszolgáltatások
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Programajánló: közeleg az idei Bacsis-tuning Retró Számítógép kiállítás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Egérpad topik
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- További aktív témák...
- Új Dobozos Asus TUF GAMING F15 Gamer Vágó Laptop 15,6" -30% i7-13620H 32/1TB RTX 4070 8GB 144Hz
- HP EliteBook 850 G8 Fémházas Multimédiás Laptop 15,6" -40% i5-1145G7 16/512 Iris Xe FHD EU-HUN
- Samsung 42" Full HD plazma TV eladó olcsón
- ÁRCSÖKKENTÉS Panasonic Viera 37" TH-37PV8P plazma TV eladó (2 HDMI)
- IBM/Lenovo Thinkpad T60
- LG 65C3 - 65" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- AKCIÓ! Csere-Beszámítás! Manli RTX 3070Ti 8GB GDDR6X Videokártya!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i7-8GEN I 16GB I 256SSD I 14" WQHD HDR I Cam I W11 I Gari!
- HP ProBook 430 G4 Pentium 4415U (bios jelszavas)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged