Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [mefistofeles:] "Kezdő Gamer gép" őrület.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [MasterDeeJay:] Egy kis upgrade a gépemhez. IBM M122 billentyűzet
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Picco:] mi tortenik az ITCafeval?
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [Klaus Duran:] A Tökéletes Egércivilizáció Kísérlet
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
tknof1871
őstag
Üdv! szekvenciális váltókar a kormányon, elhasználódás, javítás, csere
A szekvenciális váltókarok idővel megkopnak, nem stabilak a pozíciójukban. Azt hiszem leginkább a végállásukban amikor a legjobban megfeszül a váltó bowdenje.
Ha már nem fog a SL-MY20 Shimano SIS váltókar stabilan az 1-es pozícióban állni, lassan átcsúszik az 1-es és 2-es közé, (ettől a lánc már le akar jönni az 1-es lánckerékről de még nem tud átugrani a 2-esre) akkor milyen lehetőségeim lesznek a probléma megoldására? A váltókar átállítása frikciósra az megvan. Ezen túl mi van még? Úgy látom új SL-MY20 váltókart nem lehet venni mert már nem gyártják.
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió