Király...
...és egyébként melyik nőd a szerencsés anya?
Király...
...és egyébként melyik nőd a szerencsés anya?
Erre a hírre te is benéztél?
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Online szeretem, nem vagyunk már a kőkorszakban
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Pfú, azért ilyen időben a HÉV elég kemény bír lenni.
a T5C5K-s Tatra is faja volt, mondjuk csak ket megllora kellett a Florian terrol az Arpad hid pesti oldalaig
nezetm is hogy jo hogynem autoval mentunk, mert a 3 savban allt, csorgott elore az Aprad hid is fel negykor
azert az uj vilik es buszok lenyegesen komfortosabbak azzal, hogy van es megy is a klima rajtuk
mondjuk a felujitott metron nemtom miert nemvan
az a par kozepen elhelyezett teto szellozoventi az nem ad olyan legmozgast, mint a regi kocsik tetokikepzesen menet kozben kenyszerbearamlasu levego tudott, amikor teton a nyilasok egyik oldala mindig a menetiranyba allt
több drón kell ;P
Ez meg ragasztos kokorszak.
Lehet online rendelni, de az valami hazhozszallitos ceg akcioja....
FőDudu
Vagy inkabb melyik Anya a szerencses nod?
Kekfiu is oregszik, lassan mar csak milf kategoria lesz nala is
FőDudu
Horvat palyat nem ismerem, itt Koperig van autopalya, onnan 12km a hatar es onnan kB 2 km a horvat palya.
Hetvegen erre nem erdemes jonni, nap kozben tuti 1 oras intenziv szopas az a 12KM.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Akkor kaposváron tuti van a kedvenc kutamnál, ott meg cseh matrica is akad
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Én váltottam az eddigi milfekről, az aktuális nem milf... majd megoldom hogy az legyen
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Mi van veled? Neres brigad bekenhagyott?
FőDudu
Az a remek metrókocsi beszerzés okán olyan meleg.
Mert valakik nem gondolkodtak anno, hogy olyan beszerzés kellene, hogy az összes metró szerelvény egységes legyen, és klímás, és ugyanaz a vezérlő cucc meg ami kell, az mind egységes legyen / lehessen, adott időszakra elhúzva, részletekben fizetve ésatöbbi.
Mert akkor lenne most klímás csoda a kőkori szovjet helyett, meg akkor az M3 metró is lehetne önvezető, meg ilyenek. Cserébe hangosan zúg, és kavarja a forró levegőt.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Szerintem az nyert, aki többet adott vissza zsebbe.
Göteborgban annyi fekvőrendőr van és olyan fos az útminőség, hogy szerintem ez lenne a legjobb mindenes megyek krumpliért a boltba motorkerékpár.
Nem a beszerzés miatt, hanem az üzemeltetési spórolás miatt.
közepes öngól úgy embeddelni egy ilyen videót, hogy nem lehet nagyítani
de nagyban is elég mutatós, és persze ehhez kell a negatív, sokat ront az eredményen, ha mindenféle kópiák maradnak csak elérhetők.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Atkattintasz a vimeora az eredetileg feltoltott 2GB-os fajlt is le tudod tolteni.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Az is biztos benne van, de mennyivel jobb 2 féle rendszert özemeltetni, mint egyet?
Ha már megvették a M2 és M4 vonalakra az Alstom kocsikat, szerintem a M3 vonalra is lehetett volna hasonlót. Több oka is van, amiért jó / jobb lenne:
- Már tesztelve van
- Klímás
- Két vonalon ezek mennek
- A vonalak közt a szerelvények felcserélhetőek, a szerelvények alkatrészei ~azonosak. De tuti,. hogy több a közös, mint amennyit a Metrowagonmas szerelvénye tartalmaz
- Megcsinálták miattunk az összes nyomorult NKH előírást
- Azonos SW üzemelhet
- Megy magától...
Ha jól/jobban írták volna ki annakidején a közbeszerzést, lehetett volna egyforma szerelvény mindenütt. Szerintem az orosz cucc fogyaszt annyit, mint az Alstom.
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
A franc se tudja miert veszek ezek ilyesmiket a ruszkiktol, de annyi penzbol amibe vegul ezek a "felujitott" metrok kerultek uj Alstomot is kaptunk volna. Vagy sokat csorgatnak vissza a zsbekbe vagy valami csunyasaggal zsaroljak oket, de kilora eladnak megint nekik minket. Oszt meg az unokaink is fizetni fogjak a hulyeseguket. Bar a teljesen felesleges szerbiaba vezeto vasutat meg kinai penzbol csinaljak. Oszt anno nokiasdobozokon sirtunk, ma meg mar ket nagysagrenndel durvabban toljak.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Az indokokat nem tudom...
De az biztos, hogy amikor az M2 beruházás indult, vagy amikor az M4et átadták, már lehetett tudni, hogy az M3 vonal is katasztrofális állapotban van. Cirka a városvezetés egésze képben lehet(ne), hogy ~30-40 éve (ugye az M2 felújítás tervezése nem most volt) nem nyúlt hozzá senki.
Azaz képben kellett volna lenni, hogy lesz M4 meg M3 felújítás, és akkor lehetett volna ilyen hosszab távr agondolkodni, mondjuk 20 évre, hogy "majd el fog költeni" a városvezetés 20 év alatt rengeteg pénzet metróra / felújításra. A keret lehetett volna 'N' forint / év, ebből ha kell, akkor x összeg "visszajár". Azaz 20 éves közbe szerzést kellett volna végigverni, olyan ajánlatokat kérni, ami ennyi időre OK, sz*patni a nyertest az NKH-s szabályokkal (fékrendszer ésatöbbi) -ebből lehetett volna "visszaszerezni" pénzt, de ha kész, akkor ez a 3 vonal egységes, egy rendszer.
Dudu tudna mesélni, mennyire jó, hogyha betojik valamije, csak fogja, és kicseréli egy másik, működő ugyanolyanra.
Szerintem egy rendes, hozzáértő társaságki tudott volna írni ilyen közbeszerzést. Azt akkor 20 év távlatából kéne / lehetne csak vitatkozni, hogy XY nem úgy / nem akkor teljesített. XY meg már 6 láb mélyen, betonban pihen 18 éve. Vagy Brazilíában koktélt szürcsöl. Pina Collada-t.
Ez az orosz csoda viszont itt, ezen a szélességi fokon / hosszúsági körön az emberiség elleni merénylet. Szibériában biztos örülnének ennek a melegnek, amit ez a metrókocsi képes sugározni. Az még OK, hogy nincs klíma, de hogy a ventillátor is fűt... (a neddő teljesítmény hővé alakul)
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Te arról az országról beszélsz, amelyik képes volt ~6m föld alá alagutat fúrni...
[ Szerkesztve ]
Abban nem is az az igazan tragikus, hogy kidobtunk egy csomo penzt a felesleges alagutakra, hanem az hogy egy alagutat karbantartani sokkal dragabb mintha sima ut lenne.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Inkább földet hordtak az útra, hogy legyen alagút
De igen, arról.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
32 fokos levego, 29 fokos viz, 5 fokos sor. Kell ennek tobb?
Esetleg nemi jegkockas limonade sok mentaval....
Gyerek delelott tiz ota kb 5 percet volt a medencen kivul. Igaz a baratnoi itt vannak es megy a buli...
Szerencsere eleg nagy a medence ahhoz, hogy gumimatracon es felfujhato Villam McQueen-en kergessek egymast.
Fi rele bekotve, ele egy Sonoff, igy szepen tavvezerelheto a szivattyu.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
#comic pictures
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Ehhez 23 fokos víz, vízipuska és fröccs kell. Meg kinek mi. Szomszédokkal én is elbántam, hárman jöttek ellenem vízipisztollyal.
Na, imánk meghallgattatott, de pozitív szemléletűként azt mondom, ezekből is csak valami újabb szar fog kisülni:
Csökkentené a fluktuációt, de az eddig működő megoldások már nem hatékonyak, a munkavállalóknak már a csocsóasztal, a babzsákfotel és a gyümölcsnap sem elég vonzó?
Tudja, hogy a középvezetők megerősítése és képzése kulcsfontosságú, de nem áll rendelkezésre elegendő idő és büdzsé arra, hogy mindenre kiterjedő képzésben részesüljenek?
Szeretné tervezni és mérni a megrendelt képzések értékét, hogy átláthatóbb legyen, hogyan járulnak hozzá a képzések az üzleti eredményekhez?
Napi téma Önöknél az agilitás, a digitális transzformáció, az ügyfél- és munkavállalói élmény, mindennapi gyakorlatba ültetésük újra és újra kihívást jelent?
Hisz abban, hogy a klasszikus IT szakmai képzések (ITIL, DevOps, Scrum és hasonló módszertanok, keretrendszerek) hasznosak, a szervezetben mégsem hozták el a kívánt kultúraváltást?
Fontosnak tartja a készségfejlesztést és a szakmai továbbképzést, de néha úgy érzi, túl sok időt vesz el a munkaidőből a munkatársak képzése?
A tenger jó, az Alessandrotól kapott vino frizzante már behűlt, valami jó vacsorát kell hozzá belőni.
#comic pictures
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Massza meg a nyár. Itt ülök Agárdon a sorban. 19 órakor azt írta a vaze, hogy a 3 km meglesz 30 perc alatt. Most így egy órával később vissza van 2,3 km, és már csak 21 perc.
Tónvónjó
Talponallo burgeresem ujitott kicsit.
Jo volt a vacsi....
FőDudu
R.I.P hazaeres idoben.
Ma delelott tapolcan boklaszt7nk. Csonakazas, bob, kaja, seta, kacsa es hattyu etetes.
Delutan visszamentunk a barlangfurdobe. Ott is elvoltunk par orat. Lanyom kiterulve, mint a beka. Jo nap volt. Mar a bobozaskor azt mondogatta, hogy ez a legjobb nap a vilagon En meg rettegtem epp, mert vontattak fel a bobot, es ugy ereztem nem jo otlet De tuleltuk.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Én egy tplink hs100-as konnektorba dugható bigyót használok. Droidról szépen be lehet állítani az időzítéseket.
ROhaggyon meg, vettem egy új vízforgatót, 67k huss. A másikhoz megpróbálok zserezni majd tömítés készletet, mert erős inkontinenciában szenved. Oszt majd jó lesz tartaléknak, mindkettő 6m3/h-t tud.
Vettem Gewiss vizallo dobozt, abba Sonoff, Sonoff utan fi rele, fi rele utan konnektor a szivattyunak.
Sonoffot meg taviranyitjuk mobilrol.
FőDudu
Kinley Mijoto az pont olyan cucc
mentas limonade
hibbbatlan
max az hibadzik benne, hogy bar ket eve gyartjak nalunk, de csak a kizarolag ettermekbe kerulos 250ml-s uveges formatumban
a tobbi Kinley iz meg mind van 500ml PET-ben is, de meg a 1.5 literesben is... de meg az a zero tonic is
senki nem erti a raciot ebben,mert a teruleti kepviselok kb barmennyire fel tudnanak venni belole rendelest, ha lenne annyi
aszondta az illetekes muki erre az allstaff meetingen, hogy azert jobb az a kiszereles, mert azon aranyosan tobb a nyereseg
de sokkal lassabb az a sor ami azt gyartja es sokkal kevesebb helyen kaphato
foleg hogy a zero tonic miatt a tonic iz 2x is gyartva van parhuzamosan
az egyik helyett siman mehetne az a mojito is a 500ml-s PET-be
"de a piackutatasaink es elemzeseink szerint meg,...." 'nyad
több drón kell ;P
csak tegnap még nem volt átkattintható
istálló? gazemberség? hupákolás?
Ez valami online oktatasos okoitas beharangozoja?
Lattam mar hasznalhatot ebbol s mufajbol is....
FőDudu
En ma szegelynyiroval elvagtam a szivattyu csovet. Ideiglenesen kacsaszalag, aztan Obibol vettem kek szinu 32mm-es csovet. Kemeny 3,5 Euro volt egy meter.
Problem solved.
Vettem meg egy 38/32mm toldot es meg 3m csovet. Skimmer csovere radughato a hosszabbito es lehet az aljat porszivozni.
Persze gyerek inkabb a fej nelkul csinalta, igy este is uszkalt meg egy orat.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Halistennek annyi mentank van, hogy nem gyozzuk meginni....
Mint a csalan, olyan durvan bokros.
Jo belole a limonade.
FőDudu
Bakker, haromnegyed tiz es meg vilagos van. Meg par napig hosszabbodik a nappal, aztan ujra rovidulnek majd.
FőDudu
Jó cucc lehet...
Csak ezzel az a baj, hogy nekiáll valaki, és ha jó, akkor csinálni kell, ami meg már nem biztos, hogy jó... hosszú távon, úgy értem.
Mi lakóközösségileg grilleztünk, de csak ilyen amatőr múdszerekkel, 2 villanygrill, meg egy nem nagyon működő elektromos kőgrill. 2 hét múlva némi gyerekjáték felújítás a kertben, akkor folyt, köv.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Ma délelőtt kis játszótér, aztán délután egyszerűen eldőltünk. A gyerekek még nyomták volna, de asszony lerakta őket és közéjük feküdt. Én ledőltem a szófán, aztán 3 óra múlva újra lett kép és hang. 17:30-tól vendégségbe voltunk hivatalosak a falu másik felébe. Volt gyerekmedence, így vittünk "úszóruhát" a purgyéknak. És bringával mentünk. Úgy értem asszoy is. Izgalmas volt, de jól ment neki. Pár évet nem bringázott előtte. A gyerekek rollerrel és 3-kerekű "mopeddel". A fiam most úgy szétcsapta magát, hogy megy magától aludni, nem is kell berakni az ágyba. Álomszép.....
28 fok volt ma, de néha esett hozzá kis zápor, így a páratartalommal nem volt gond
Tegnap este 7 korul toltottem le onnet atkattintas utan. Fura.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Milyen telefont vegyunk rovat. Apamnak kene valami ujabb. Elso generacios MotoX-e van azt lenne jo levaltani valamire.
Van samsung tablete amit szeret, mellette anyamnak szinten. Legalabb tudnanak egymasnak segitrni.
Tippek?
S10edge+ultra inkabb ne. Legyen a marka kimondato. Ne legyrn huvelyes sajomi.
Samsungnak van A szeriaja, A40-50-60 es igy tovabb, meg kell nezni mekkora kell nekik. Azokkal szerintem nagyon nem lehet mellenyulni.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Pedig a Xiaomi val se nyúlnál mellé, és árban eléggé nyomottak.
Esetleg OnePlus, talán a 6os ára esett, hogy megjelent a 7es. Árban ez persze drága, de pöpec teló.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Semmiképp, Samsungból csak flagshipet. Előző 2-3 generációt olcsóért mérik, mind jó, de csak az S széria.
nekem az A7-s van kari ota, teljesen jo
azt 70k korul most meg lehet venni mar
MM-ban vettem, nem szolgaltatonal
egy S5-m volt elotte, hat az vmi tetumodon lelassult idovel
több drón kell ;P