Sto étá?
Ezeket nem is értem mire szolgálnak? Mit kell csinálni?
Sto étá?
Ezeket nem is értem mire szolgálnak? Mit kell csinálni?
engem telefonon le is pattintottak, hogy futóművet nem állítanak.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Nem kell, ha nincs baja. Ezek ilyen egyes modulszintű vezérlőben történő memóriaresetek, aztán újrakalibrálja magát a töltésvezérlő, meg az egyéb, és nem az eddigi előzményekből felépített hite alapján csinálja a töltést, hanem a kurrens valós állapotot számolja újra.
Olyan baja nincs amiről tudnék. Tölt és merül szépen. Ez a része nagyon jól működött, elképesztően sokáig ment egy töltéssel és igen hamar töltődött. Arra tudok gyanakodni, hogy a HW (alaplap, VGA és proci) gyakorlatilag nem fogyaszt áramot, így minimális akksi kapacitással is sokáig futhat, de amikor töltöd akkor cserébe a minuszkuláris akksi hamar fel tud töltődni. Már-már Lotus-filozófia...
Tegnap este feltöltöttem, aztán lefotóztam a system information ablakot. Azt is ahol az akksit mutatja (hány ciklus és mennyi kapacitás maradt) és az általános about ablakot is. Legfrissebb Mojave van rajta most, szerintem akkor én készen állok a letörlésre.
Este újra előveszem a video tutorialt, aztán végigmegyek a lépéseken. Kap a gép egy nedves törlőkendős tisztítást, aztán lefotózom és hajrá.
Ilyen gyorsan? Semmi dilemmázás, több irányból megközelítés, többször átgondolás és végül döntés?
https://www.ferfiakonyhaban.hu
impulzusvásárlás.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Volt egy szabadnapja. Ez nem céges projekt, hogy csak úgy büntetlenül el lehet baszni a rendelkezésre álló időt.
Most nem. A Thinkpad Lenovo X-series az egyszerűen jó.
És most sokkolódsz alighanem: a Turnigy 9X megdöglése és a Taranis Q X7 megvásárlása között sem telt el 4 óránál több asszem....
Nem azt irtad, hogy nem volt kep?
System Management Controller mi a banatert lenne felelos, ha nem az eszkozok mukodeseert?
Minden ujratelepites elott javasolt.
FőDudu
Kevered, ezt simán csak nem szerette. A képtelen gép az IBM volt.
6 nap Magyarországon. Meg vagy 3000 km utazás. Ma meg kéne dolgozni.
enperát nehéz azért követni
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Mérnök szegény, megesik
Kb mint én amkor fülhallgatót nézegetek, finom kutatás, review zajszűrés, mérlegelés hetekig
És utána egy impulzusvásárlás, mert tetszik a színe?
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Nem autó ez. hogy szín alapján vegyem. Ez komoly téma!
Az egy X230 volt, még itt van a polcon mint projekt számomra. Meg akarom javítani majd valamikor. Asszony vett egy X280-at a MacBook helyett.
Kiléptem minden appból, letöröltem az office részeit, meg asszony Garmin és bankos utilitijét. Volt de-authorize, meg minden.
Most disk utility letörölte a partíciót, aztán megy fel a friss Mojave. Utána akkor letörlöm szépen, lefotózom és kész.
Az eves limitemet maris tullepted.
FőDudu
#dragaszagaink
Megérkezett az egy héttel ezelőtt rendelt futárzsák.
Pont olyan, mint enpera zsákja, csak jobb. Meg szebb.
Most féláron adják (Nova?).
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Azt hittem van kocsid.
A biciklisfutarkodas Az ilyen larva allapot a ferfi eleteben, utana Mar autoval jar es sort iszik
FőDudu
Gratula! Ez tényleg jó zsák.
Nézem a honlapjukat, az egyik rivjú összehasonlítja az enyémmel. Sárga vs sárga.
[ Szerkesztve ]
Van autó, igen. De ez bringázáshoz kell, még ha nem is futárkodni. Kellőképpen vízálló, és ez fontos tényező itt vidéken.
@enpera: amikor mutattad a zsákodat, akkor találtam rá magam is az összehasonlító videóra, és az alapján döntöttem. Ráadásul ez már a v2, felhasználói visszajelzések alapján módosítottak pár dolgot a videóban szereplő verzióhoz képest.
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Azért egy MacBook meg egy Thinkpad leírva is eléggé eltér.
A neje gépe huncutkodott, azt azt cserélte le erre a thinkpadra. Mert az egyik OSX, a másik meg nem. Meg legutóbb, ahogy emléxem, a MacBoookot be se tudta kapcsolni, mert kikapcsolt, amikor meg ment, akkor nem sikerült elsőre belépni, meg ilyenek.
Szóval nem vészes a követés, szerintem. Pláne, hogy vissza is lehet olvasni, de ezek nekem anélkül is mentek.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Köszi még egyszer!
Most készen is van. Még lefotózom az install előtti képernyőt is majd, hogy lássa a nagyérdemű milyen állapotban van a gép. Aztán megy fel apróra, mint a szél. Van hozzá töltő med a dongle amivel tud USB-t is használni. Meg egy nagyon szép kinai "boríték" jellegű tartótáska.
Nem bántam meg az Ortliebet, de ha most vennék akkor én is Cadence mellett döntenék. A ruháim, a kaja és a szerszámok + laptop (plusz sampon és törcsi) éppen befér. Semmi más nem megy bele. Tehát csak kommutingra pont jó nekem, de ha bármit kell venni hazafelé akkor kábé beszoptam.
A laptopzseb hiánya nekem nem gond, mert a laptop egy puha védőtokban van, tehát mindegy. De ha csak úgy á lá nátürell akarsz laptopot vinni, akkor abban is jobb a Cadence.
Óh, igazán nincs mit.
De ezek neked is zsigerből összejöttek volna. Szerintem.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Ha vizes az ido en ki sem megyek. Nalam jobban kevesen utaljak az esot.
Talan ezert nem ertem mire kell vizallo zsak
Ez a majus rohadtul esos volt. Most kezdek magamhoz terni az eso okozta depressziobol.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Hát sajnos nem....
Pedig az eső csak víz ami az égből hullik. Kell neked is valami rendes táska, aztán tudsz dzsalni fel-alá az esőben. Egy jó Billingham futártáska például.
Vigyázat, mert akár fotóstáska is lehet....
Hat, en konkretan aztam mar romma bringan. Az eso jo. Tegnap is szep csendes zapor volt mikor hazaertunk, nagyon jol esett.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Rendes bringásruha esetén nem számít. Farmerban, sportcipőben és pamutpólóban számít.
Gimis voltam. Volt rajtam polo meg valami rovidnaci. Bennem meg par sor. Jot tett
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Nem bringáztam, de jöttem haza ~200 métert, és az alatt áztam el úgy, hogy épp akkor nem ittam semennyit, de mégis. Csavarni lehetett mindenemből a vizet. Ruha, cipő, alsógatya, nadrág stb. Az nagy eső volt, azóta párszor esett hasonló, néha a sajtóban is benne van a környék, hogy kábé minden tűzoltó autó a környéken vizet szivattyúzik, mert minden garázs ami a föld felszíne alatt van, az derékig úszik a vízben.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
És akkor most mit tennél, a héten idehaza kuksolnál a szobában és kb.ennyi? Ma jól jártam, csak addig esett míg a villamoson ültem. Múlt héten viszont durvára vettem.
Buziskodsz itt a simulós cicanaciddal, a rendes bringásruha az micisapka, kék kantáros nadrág, gumicsizma
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
A kellekeket se felejtsd el.
Kapa vagy gazpalack vagy egy zsak kukorica/tap.
FőDudu
Nalatok (varoslakoknal) levegon lenni muveszet.
Nalunk a termeszet kozeleben ez alap. En csak kihagyom az esos napokat. Bent is lehet eleg sok dolgot csinalni
Nem kell az esoben szivni ahhoz, hogy ne unatkozzak.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Akkor nem lesz meg a napi 8000 lépésem
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Teljesen igaz. A az igazi kerékpáros ninja viselet.
A különféle bringás futamokon mindig van valaki, aki kerékpározásra teljesen alkalmatlan ruhában nyomja végig a futamot. Esetleg nehezítve valami standard bringával.
- 50 km-es futamon láttam menyasszonyt és vőlegényt sima városi bringával. A nő magassarkúban nyomta!
- 120-as futamon indult egy angol témájú tweed öltönyös úriember kalappal és pipával egy kis összecsukható városi bringával
- 300-as futamon van aki vidéki gázpalackos és féldisznós acélvázas (igazából svéd katonai) bringával megy. Se váltó, se semmi. És lenyomják.
Szóval a MAMIL-ruházat nem feltétlenül szükséges.
"Nagyjából 10-11 ezer parkolóhelytől szabadul meg a holland város, a többség helyére virág és egyéb növény kerül, de megnövelik a kerékpártárolók számát is. A terv egyébként nem egyszeri, évről évre kevesebb parkolóengedélyt adnak ki, évi 1500-zal csökkentve a számot. A belvárosban eddig is csak pénzért lehetett parkolóhelyet váltani azoknak is, akik a belvárosban laknak, ezen változtatnak."
Amszterdamban virágokat ültetnek a parkolóhelyek helyére
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
csak nehogy valami vadlibsi itt is ezt kezdje el követni
Népligetnél is szó nélkül megszüntették a p+r, valami építkezés miatt, pikkpakk
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Naja, bejáróknak a szelén meg akkor parkolók vannak, mint állat és mivel arányaiban kicsi a hely így gyorsan be is lehet jutni. Bár a dugó széle azokat is kezdi elérni. Ez mondjuk hétvégén is fizetős, de olcsó. A napi díjat nem tudom arányosítani. X.
Velenceben is ez van, megis inkabb elkerulni kell mint odamenni a nyar kozepen.
FőDudu
Azt mindig el kell kerülni. Helyiek el vannak a kis szaraikkal, akik amúgy turizmusból élnek és ezért el is árasztották a turisták. Igaz Amszterdam is korlátozni akarja a reklámait.
Ez nem P+R, ez a belvarosi fizeto ovezet. Csak ugy vehetsz kocsit oda ha veszel hozza parkolot is. Es most ezeket szamoljak fel, tehat kevesebb auto lesz a varosban. Azt tovabbra is le lehet rakni a varos szelen es lehet bent biciklizni meg tomegkozlekedni. P+R-t csak itt a balkanon szamolnak fel. A Jozsef Attila lakotelep szelen is volt egy, most ott all nappal uresen.
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
TAXIknak már 10 évvel ezelőtt is volt korlátozásuk, hogy milyen engedéllyel mit szabad, hol közlekedhetsz és hova mehet be. Mondjuk egy ilyen kis csipszar várossal példálózni nehéz, mert kicsi a "belváros", viszont sok embert vonz. Ehhez képest meg értelmes a kozlekedés. Ha Budaörs-Csömör távot 1 óra alatt le lehetne gyaloglni és még villamos is lenne, akkor lehet az ottani kollégák sem járnának autóval ide dolgozni.
Mondjuk Budaors Csomorre pont ott a nullas, be se kene jonni a varosba miatta. Nem az egesz varost kell automentesiteni , hanem a kiskoruton majd a nagykoruton belul. Azert az a resz mar jol tomegkozlekedheto.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Budaörs-Csömör vonalon az M0 sajnos időben és benzinben sem spórolás a Hungáriához képest általában. Rossszul terveztet, modellezett a közlekedésünk, és nem használnak sem útvonalbővítésnél, sem parkolótervezésnél valós statisztikai adatokat, pedig "csak" meg kéne venni a Googletől vagy legalább valami flottakezelőtől némi mintát, mikor honnan hová mennek sokan, miért, stb.
Arányok miatt mondtam. De még Zugló is belefér, az sem egyszerű megoldás, távra rövidebb. De akkor legyen Cinkota egy része és XIV ker széle, az 10 kilométer, pont annyi, mint Amsterdamban a keresztben a teljes körgyűrű.