mert emulátoros bzui vagy inkább fogjunk egy c64-et és ragasszuk hozzá azt a kijelzőt
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
mert emulátoros bzui vagy inkább fogjunk egy c64-et és ragasszuk hozzá azt a kijelzőt
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
2 hét múlva. És akkor meglessük a monitorokat is, mert a feleslegtől megszabadulnék.
okéja, akkor épp nem lesz nálam semmi maca, max egy cseh
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Bevittem a gyerekeket és asszonyt a természettudományos múzeumba nézelődni, ha már ömlilk az eső. Hazafelé egy Ford Kuga majdnem végigzúta a kocsi bal oldalát. Van egy folyó alatt átmenő alagút, odafelé 4 sáv vezet. 3 átmegy az alagúton, 1 pedig elmegy a városból kifelé. Már odafelé egyfolytában csalinkázik mindenki, hogy jobb pozícióba kerüljön. Viszont az alagút előtt 2-300 méterre megőrül mindenki és elkezd ide-oda cikázni.
Mondom: 3 sáv átmegy az alagúton, tehát tök felesleges helyezkedni.
Megyek a középső sávban, hogy aki akar gyorshajtani az el tudjon suhanni a belsőben. Kábé 20-30 körül csorogtunk, mivel ugye mindenki csalinkázik ide-oda és feltorlódik hátrafelé a sor emiatt. Megy mellettem egy zsír új Kuga, aztán egyik pillanatról a másikra egyszerűen ráhúzta és sávot váltott. Index előtte nem volt, a kormány lehúzásával egy időben pittyentett egyet az indexxel. Ha nem állok bele a fékbe, akkor lezúz. Mikor még csak húzta rám, akkor a fékezéssel egy időben már dudáltam, de totál leszarta. Utána mellémentem balról folyamatosan dudálva, egy félig kopasz középkorú fószer ült benne és nézett előre mereven, mintha mi sem történt volna. Kedvem lett volna 8-napon túl gyógyulóra pofozni kábé, nem alapfokon húzott fel.
Ezt ugattam a haveromnak, de az csak ment előre ezerrel.
Lusta vagyok. Vagyunk 3-an a cégnél, oszt miért ne használjuk?
Letöltési linkek nem mennek, de c64hq-ról megoldottam. Ki is próbáljuk.
ami nalunk van az irodaban gep azt csak i-nullasnak hivjuk
biztos jo nagy otlet benne a single channel RAM meg a 32bit-s oprendszer is
több drón kell ;P
Nem tudom nalatok mi a szokas, de felenk ha koran indexelsz akkor ra szoktak gyorsitani, hogy ne ferj be. Szoval igen, ha van hely akkor index pillanataban mar savot is kell valtani.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
ez nem igaz szerintem, manapság én egyre javulónak látom ezt, és egyre több az udvarias sofőr is
én ha nem teszi ki az indexet direkt gyorsítok és nem engedem be, meg ledudálom a gecibe (mert egy bunkó fasz, és akkor én is az leszek)
ha kiteszi, lassítok és integetek/villogok hogy jöjjön, minden esetben
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Minap egy audistát leptem meg. Mentünk a belsőben 110 körül, mögöttem púposkodott, de ilyenekre én nem adok, max kap egy kis ablaktörlést, h töröljön az is. Lett egy kis hely jobb oldalt, jött neki az isteni szikra, h majd megelőz jobbról. Parasztság, vagy sem, de számítottam rá, visszavált, padló, és az elöttem levő seggébe bemásztam. Szerencsére az audis mögött levő is kapcsolt, úgyhogy ott maradt a kamion mögött.
Azt te vagy en meg a gyorsforgalmin jarok, ahol harom autobol ketto taxi. Mas kornyek, mas tapasztalat.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
jó , de a taxis megint más létforma, gyakorlatilag a legszarabb/legagresszívabb/legtötymörgőbb vezetők egyben
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Nincs jól beállítva az ablakmosód?
A szelvedorol mindig felfele tavozik a spricni vize, arra viszi a menetszel.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
max a permete
amúgy engem nem zavar, meg én tartom is a jobbra tartsot
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Azaz, pláne 100 feletti sebességnél. Szépen terít hátrafele, ilyenkor ezzel nem spórolok.
Nekem, ha spriccelek, akkor beindul a lapát is, mely eloszlatja a szélvédőn és letörli azt..
[ Szerkesztve ]
de leslie leszedte a lapátokat, hogy kevesebb legyen a fogyi
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
En vagyok a hulye hogy lekentem a szelvedot azzal a szar Rain-X-el. Olyan gyorsan ritkan megyek hogy levigye a menetszel az esot de azota a lapat csikorog meg ugral neha. Szoval en is leszedem hamarosan...
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Es akkor onnet viszi el a menetszel hatra.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
nekem egybol nem indul be, csak ~1sec-l keslelteve
es a 3 torles utan 4-5sec-l torol meg egyet
több drón kell ;P
Detto. Fiat.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Az igaz, hogy sosem voltam még magam mögött, de nem gondolom, hogy bárkit is le tudtam volna fröcskölni vele..
A törlés után minimális permet maradhat, a spricc pedig mind a szélvédőmön landol.
Kis sebességnél kb a közepe felé lő, nagynál az alja fele inkább és azt már felúszva keni/törli el..
Dettó fiat nekem is
[ Szerkesztve ]
Ezzel szemben, ha mész valaki mögött, aki bő vízzel, rendesen szélvédőt most, akkor még a második autó is kap belőle. Tudom, mert szoktam anyázni, mikor tiszta autóra kapom az áldást.
Így már mindent értek
De nem azért, mert szarul van beállítva az is?
Én is mindig bő vízzel mosok.
ezt az a muki mutogatta be, akinek ez a promocios akarmi a terulete
mindenki elmondta a mondokajat, de a tobbeiknek csak slide-k voltak
azzal a resszel nem volt gond
amig volt a kerdesek-valaszok resz, addig a projektorra a kovetkezo eloado gepe csatlakozott be
jott a srackarika az o prezijevel, a slide-s resz az jo volt nala is, ahogy mindenkinel o elotte is, de a video haaaat az meg nem igazan annyira
nincs kulon IT-s staff ehhez ott dedikalva
a padloban vannak a rejtett csatik, oda radugodik a kabel, a notin bekapcsol a videokimenet vmi Fn+akarmi bill kombinacioval, aztan usgyi
ez azert meg szokott menni mindenkinek kulon technikai support nelkul is
itt vmi a kodolassal lehetett too much a hardvernek vagy meg azon gondolkodtam utana, lehet a desktop gepen elotte faszan ment neki ez is, aztan itt csak lejatszotta prezijet a halon at arrol a geprol a notin
van a teremben egy Wifi AP is amugy, szoval az sem kizart, hogy azon jott a dolog a halozatrol
több drón kell ;P
Vannak pahasztok, akik ilyenkor beleállnak a gázba, de a többség azért lassít és beenged. És ezért is tartom extra bunkó dolognak a SUV-al ráhúzást. Egy ukrán LADA bezzeg kikerülte volna, aztán letaranolja és utána szuká biljáty
"nincs kulon IT-s staff ehhez ott dedikalva"
Meg is lett a baj..
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Mert a lapatrol menetkozben hova tunik a viz? Ugyanugy felfele-hatra viszi a szel.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Én úgy vettem észre, hogy a nagy részét a szélvédő felületén eloszlatja a többit pedig az oldalán elvezeti.
De mondom sosem voltam magam mögött. Majd egyszer megkérek valakit, hogy kövessen
Viszont olyat már láttam, hogy valakinek szarul volt beállítva és sprickolt az mindenhova, csak a szélvédőre nem..
[ Szerkesztve ]
Na de az ablakod szaraz lesz a torles utan, az uveg nem szivacs hogy beszivja a raspriccelt vizet. Es ha haladsz akkor az biza hatra kerul.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Most jöttem haza a családdal a múzeumból. Ömlik az eső reggel óta, a belvárosban van a múzeum. Good luck with that....
Odafelé nyugodt volt az út, bár mulattam egy mögöttem jövő kis Hyundai i10-en. Állt egy buszmegállóban, aztán index nélkül becsűrte egy SUV elég nagyon kis marginállal. Utána az ott lüktetett a seggében. Van egy csomó fekvőrendőr utána, én lelassítottam azokon. Olyankor a kis Hyundai bejött a seggembe lüktetni, de aztán olyan tetű módon gyorsított, hogy a SUV meg őt "tolta" utána. De végül megoldódott a vergődése, mert egy villaparkból becsűrte elé a kocsit egy V70-es. Akkor karma volt neki is.
A belvárosban araszolás, aztán családot felvettem. Hazafelé ugyanaz a 3-sávos alagút. Kábé 5x vágtak be elém, de hagytam ki helyet és nem volt gond.
Ilyen frontos időben megőrülnek az emberek teljesen, legjobb nagyon türelmesnek lenni.
Erre emlékszem régről, ez kegyetlen nagy mester. Gondolom közben üvöltött mint az állat és ő volt az összes autóversenyző egy személyben. Éppen megcsípi az álló kocsi ajtaját, szóval azt is fizethette ki vélhetően....
Sokféle lehetőség van. Alapvetően jöhet a mosófolyadék régi lamináris spriccelőkből vagy porlasztósból is. Jöhet a motorháztető tetejéről vagy az alsó pereméről. Vagy közvetlenül a törlőlapát éléből modern gépeken.
És ez csak a szélvédő. Lehet különféle fényszórómosó installáció is, azok is különféle módon mosnak. És utána jön a kocsi alakja, a sebessége és adott esetben az oldalszél. Elég sok változó szabja meg, hogy mennyi víz jut hátra a mögötted haladóra.
Előbb utóbb biztos, bár lehet, hogy a szél is szárít addigra sokat, ugyanis nálam az első szélvédő után nem közvetlenül az engem követő autó van, hanem a tető vonala indul..
[ Szerkesztve ]
Én azért értékelem, hogy autópályán is képes felmosni a szélvédő felső felére is, nem csak utólag jut oda a lé. Cserébe álló autónál kap a tető is, de teríti az egészre, nem csak egy részére.
Viszont a tolólapos követőknek ott a fényszóró nagynyomású mosó, arról komoly párafelhő jut a levegőbe:
[link]
Nekem is jut oda, de a lapát által..
A szel csak terit rajta, azon a par meteren nem fog elparologni. Amit a szelvedodre nyomsz az elobb-utobb moged kerul.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
És akkor mikor dolgozik a bogároldó adalék?
Mondjuk rendes szélvédőnél csak előrenyúlsz és a kesztyűddel letörlöd:
Bőven adagolom, kicsit megvárom míg felúszik és utána törlök egyet-kettőt manuálisan..
A szépen lassan valamennyi mögém kerül vs. a másikat büntetőn telibespriccelem, -amiből ugye az egész indult- közt érzek némi átmenetet..
[ Szerkesztve ]
Mert nem szepen lassan es nem valamennyi. Hanem szinte mind es vagy a spriceleskor a menteszel altal vagy torleskor a lapatrol szinten a menetszel miatt kerul moged. Ha tokeletesen van beallitva a spricni akkor is megfurdeted a mogotted jovot. Mert a viz nem vesz el. Es csak moged kerulhet ha haladsz.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Igazából ha egy mögötted levő autóra megy egy kis mosófolyadék az lehet irritáló de nem különösebben komoly dolog. Ha viszont bringás mellett haladtok el, akkor érdemes picit várni és csak később mosni. Állati kellemetlen amikor egy modern kocsi erősen permetezős szélvédő- és fényszórómosója beterít lével....
Jó látom nem érted, hogy óriási a különbség a kettő közt..
Én még nem láttam volna, hogy bárki is mögöttem szélvédőt törölt volna, amikor én is.
De eskü legközelebb le fogom tesztelni valami haverral..
"Állati kellemetlen amikor egy modern kocsi erősen permetezős szélvédő- és fényszórómosója beterít lével...."
Azt elhiszem, de Leslie -ha jól emlékszem- sima szélvédőmosásról beszélt nem ilyen permetezős cuccról..
[ Szerkesztve ]
márkafüggő
9 éves Golfom szépen permetezett, új modern Leaf meg kb olyan bénán spriccel mint 15 éve az akkor 10 éves 306osom...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****