Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#104301) Jahno válasza blueboi69 (#104299) üzenetére


Jahno
őstag

Nálunk gyakrabban kell, mert ott írjuk alá és vesszük át a céges cuccokat.

(#104302) Samott válasza blueboi69 (#104300) üzenetére


Samott
addikt

Nincs meg ilyen. Mindenki csak talalgat.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#104303) -NoVa- válasza qnadam (#104287) üzenetére


-NoVa-
őstag

"Everyone takes such awesome pictures!"

Azt ők sem tudják, esetleg senki sem találta meg náluk, de az áldozatok valahogy mégis kibogarásszák, szóval jó az úgy.
Valami oklevelet a végén küldhetne, hogy túléltem a NAV befizetési tortúráját, pecsét, jutalom.

(#104304) qnadam válasza blueboi69 (#104299) üzenetére


qnadam
veterán

gyakran én se, de ezek szerint mégse elég ritkán :))

eh.
az eBEV-portálon keresztül a SZOLGÁLTATÁSOK/Adószámla és pótlékadatok/Adószámla menüpont alatt az adószámla-lekérdezéshez kapcsolódó VPOS fizetést kell választani („CEF lekérdezéshez kapcsolódó VPOS fizetés”)

tök triviális, nem?

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#104305) -NoVa- válasza qnadam (#104304) üzenetére


-NoVa-
őstag

A második kávé és az első redbull után, a harmadik kávé előtt már meg is volt. És még dél sem volt, mire már új személyit is csináltattam, még az 5. kávé előtt, csak úgy odamenve sorszámot húzva fél óra alatt. Álmos egy nap.

(#104306) -NoVa-


-NoVa-
őstag

(#104307) qnadam válasza -NoVa- (#104303) üzenetére


qnadam
veterán

HHÁ! sikerült, kérek egy medált. meg se lepődtem, hogy a simple felület bekérte a számlázási adataimat. még a végén kapok egy áfás számlát is a gépjárműadó befizetéséről :C

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#104308) -NoVa- válasza qnadam (#104307) üzenetére


-NoVa-
őstag

Elsőre dobta a simple felületét? Nekem van 2 előzményszámlám, ahol simán azt mondta, hogy a bank visszautasította a mindent is, de semmi retry, vagy mégis fizetném, vagy valami, hanem az úgy le van zárva. Csináljak újat.

(#104309) Samott


Samott
addikt

Ez mekkora: 30 milliárdból 3 percet csökkenhet a menetidő a Szeged-Hódmezővásárhely vonalon

Vagyis a mostani 37 perces vasúti menetidő 34 percre csökkenhet. Összehasonlításképp: a két város között a leggyorsabb busz 30 perc alatt teszi meg a távot. :DDD

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#104310) qnadam válasza -NoVa- (#104308) üzenetére


qnadam
veterán

elsőre dobta. viszont mivel nem volt elég pénz a számlámon (a főnök elfelejtett utalni a cégesről... ja, hogy az is én vagyok?), ezért utalás után próbáltam újra, de arra a csomagra már azt mondta, hogy sikertelen, és se retry, se semmi. de aztán rájöttem a trükkre, az új lekérdezéshez új fizetési csomag is készül, azzal már sikerült.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#104311) qnadam válasza Samott (#104309) üzenetére


qnadam
veterán

ezt nem akarják megérteni azok, akik annyira nyomják, hogy legyen káposztásmegyeren metró: a végállomástól újpest-központig 15 perc a villamos menetideje, ha ezt sikerülne lenyomni 5 percre (amit fizikai lehetetlenségnek tartok), akkor lehetne vele 10 percet spórolni, de a gyakorlatban az szerintem inkább 5.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#104312) hobizoli válasza Samott (#104309) üzenetére


hobizoli
nagyúr

lézer faszsaga...

vmi tizenparmilliardrol indult, ahhoz kepest jol megszaladt a ceruza

több drón kell ;P

(#104313) hobizoli válasza qnadam (#104311) üzenetére


hobizoli
nagyúr

de az meg mindig tobb idonyereseg, mint ez

5 uj megalloval szamoltak kapmegyerre, azt a metro azert sokkal elobb megteszi, mint a vili azt a ~10 a mostanit a vegallomasatol a metroig-t


ez mellett vitezy-nek vannak ilyen nagyonfontos nagy tervei, hogy a 28/37 jarjon ki a Nepszinhaz utcabaol a ter kozepere 10Mrd-ert, emrt akkor fuuu lesz

annyibol inkabb vennenek 100-120db vatta uj buszt a BKV-nak, lecserelve a buszallomany 10%-t, aztan a gézanéni meg majd setal 60m-l tobbet a Corvin-tol

meg a szentendrei HÉV alagutba rakasa is 2 perccel csokkentene a menetidot... :DDD
de kit kell erdekeljen Bp-n egy szentendrei lakos?

masik ilyen grandiozus terv a Lajosmizsei vasut, 100km, abbol szo szerint 5km van Bp-n belul, 95km megy megyei, de erre van 400Mrd...
csak itt sem ertem a BFK, mint BUDAPEST(!!!!!) fejlesztesi kozpont, miert egy pest meg bacs kiskun megyei lakosnak fejleszt barmit is?
azt fejlessze a P meg a BK megyei onkori nekik, meg fizesse az a ra eso reszt a projektbol, ha fontos nekik

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#104314) Sipi- válasza Samott (#104309) üzenetére


Sipi-
tag

Az kimaradt a cikkből, hogy ezek a tram-trail-ek utána mennek be Szegedre és villamosként közlekednek X megállót. Tehát a két város között vonat, városban villamos.
Persze ezen is jól járt valaki, de megint nem én :O

[ Szerkesztve ]

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#104315) Jahno válasza Samott (#104309) üzenetére


Jahno
őstag

Buszt azért ne mindig hasonlítsuk hozzá, de a többi jogos. Ott azért nem kötött pálya, /darabra kicsit más az átviteli képessége is.

(#104316) npera válasza A. Crowley (#104284) üzenetére


npera
újonc

Vicces dolgok ezek, néha már csak röhögök az egészen én is... :C

(#104317) Samott válasza Jahno (#104315) üzenetére


Samott
addikt

De pont az a lenyeg, meg a busz is gyorsabb nala. Hat pont ezert epitunk villamost/vonatot hogy kivaltsuk a lassu buszt.

Helyi kommentelo: "Nem jó a nyomvonal, rossz helyen éri el Szegedet és hosszadalmasan megy keresztül rajta, aminek az az oka, hogy a rövidebb útvonal kisebb távon használta volna a meglévő vasúti és villamos pályákat, vagyis kellett volna építeni kb 2 km új szakaszt Szegedtől északra is, amit viszont nem tettek meg, mert a korrupcióra kell a pénz. Ennek a konstrukciónak megfelelő műszaki paraméterek esetén kb egy 12-14 perces menetidőt kellene tudnia."

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#104318) hobizoli válasza Jahno (#104315) üzenetére


hobizoli
nagyúr

ket csuklos busz siman elvisz mar annyi utast, es 250 millioba kerulnek
1.5 milliardert vesznek 6 ilyen busz parost es hello
az ennek a 70+ milliardnek meg mindig a toredeke

nem mellesleg nem csucsidoben eleg ha csak az egyik busz jar, es akkor sporolnak lefelezhetetlen tramtrainhez kepest, mert az akkoris egy darabban kenytelen menni, ha 15-n ulnek csak rajta egy delelotti uzemben
foleg hogy varoson kivul dizeluzemben jar az is, tuti tobbet zabal km-re vetitve, mint egy busz

meg a busz meg lehetne CNG/LPG-s is akar, huszonsok eve vannak ilyenek meg Bp-n is akar

több drón kell ;P

(#104319) blueboi69 válasza qnadam (#104311) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Autósként ha a gmaps/waze/navigáció valamilyen útvonalra 15percet jósol és van mellette kerülőút, ahol 5-10p lenne, akkor gondolkodás nélkül arra mennék. :C

(#104320) Samott válasza qnadam (#104311) üzenetére


Samott
addikt

Ugye ha atszallas van, az is ido. Jartam arra eleget, vartam a 12-14-es villamost nem keveset.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#104321) qnadam válasza Samott (#104320) üzenetére


qnadam
veterán

cserébe viszont ritkábbak lennének a megállók ha jól tudom, tehát ha peches helyen laksz, ez el is múlik hamar.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#104322) Jahno válasza blueboi69 (#104319) üzenetére


Jahno
őstag

Ott szokták beszívni a kerülőt, mikor waze arra optimalizál és bemész egy "látszólag jó ötletnek tűnt" típusú fekvőrendőrös jobbkezes sorozatba. Sosem tudni. Néha jó ötletei vannak, de néha pont ezt lehet beszívni, vagy régebbi mintára és más megszokott útvonalaira támaszkodik.

(#104323) qnadam válasza blueboi69 (#104319) üzenetére


qnadam
veterán

akkor választhatnád azt, hogy az egyébként is itt járó vonatnak legyen új megállója káposztás mellett (ez persze biztos nem egyszerű dolog, ha 30+ éve nem jön össze), onnan a vonat 15 perc alatt a nyugatiba is eljut.

meg talán olcsóbb is, nem kell a fél környéket évekre szétkapni hozzá, meg plusz járműtelepet építeni. legalábbis azt mondták, ha bővül a metró, a meglevő már nem elég hozzá. egyébként a járműtelep utca neve is jelzi, hogy mik voltak a nagy tervek anno :D

[ Szerkesztve ]

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#104324) Bujdy81 válasza blueboi69 (#104300) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Küldtem üzenet.

(#104325) -NoVa- válasza Jahno (#104322) üzenetére


-NoVa-
őstag

A Waze-nél számolhatsz azzal is, hogy kísérletezik, és néha szuboptimális útra elzavar 1-1 autót, hogy onnan is gyűjtsön forgalmi adatot. Aztán néha csöndes mellékutcák beszívják, amikor kiderül, hogy érdemes arra terelni a komplett Szentendrei utat 1 perc spórolásért, és lobbizhatnak az önkormánynál egy kivéve célforgalom tábláért.

(#104326) qnadam válasza -NoVa- (#104325) üzenetére


qnadam
veterán

meg azzal is, hogy 1-2 útvonalat nem hisz el nekem. ha rendszeresen gyorsabb, akkor se tervez arra, mert csak.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#104327) hobizoli válasza qnadam (#104321) üzenetére


hobizoli
nagyúr

csak a vegen jarna ugyanott, mint a 14-s vili, meg a 12-s vili amugy is ellatna a Rakospalota miatt azt a par kozos megallot UMSZKI elott elhaladva

ennel sokkal kisebb hasznu nyomoreksagokra is van penz itt....

mondjuk az is beszedes, hogy a vitezy peldaiban levo varosokban a bp-i metrohalozat sulyosan tobbszorose van a barmilyen villamos fejlesztes mellett is, es azt is fejlesztik tovabb, nem allnak meg
Madrid-ban csak 2000 ota 50km uj metrovonal epult a 200km++ melle, itt meg tartunk 39km-nel 1896 ota

de nezd meg a bécsi metrohalozatot is, 197x-ben nyilt meg az elso vonal, ma meg a bp-i duplaja van
ami igazan rohejes, hogy mar Bukarestben is 2x annyi van, pedig ott Csau utolso eveiben nyilt csak az elso vonal is
Praga 65km, az is a bp-i 1.5x-e, pedig csak 1.3millio lakosa van

több drón kell ;P

(#104328) Bujdy81 válasza Samott (#104309) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

A busz és a vonat nem azonos nép mennyiségre való elvileg.

Tehát a vonat vs. busz vitát nem a menetidőnek, hanem az utazóközönség nagyságának kellene eldönteni. Mivel nem tudom, hogy mennyien használnák a Szeged-Hódmezővásárhely vonalat, így nem tudom, melyik a jó opció.

Ami biztos, hogy a busz az autók/kamionok között megy, tehát ha áttérnek vonatra, akkor a közúti forgalom csökken.

Nem az a baj, hogy 30 Mrd ment el felújításra*, hanem az, hogy 80->100 lett a felújítás, nem pedig 80->160!

*: azért látható, hogy Karácsony mennyire alkalmatlan, mert vidéken 22 km épül meg 30 Mrd forintból, míg az alkalmatlan Karácsony alatt sinylődő fővárosban 360 Mrd-ból épül meg 7 km. Ja, és alkalmatlan.

(#104329) Bujdy81 válasza qnadam (#104311) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Plusz az átszállás ideje azoknak, akik most átszállnak, utána meg nem szállnának át! ;)

De itt is az a lényeg, hogy akkor kell metró, amikor az utasforgalom indokolja.

Egyébként Újpesten, ha jól emlékszem, még nem adták el a nyomvonal telkeit, tehát ott mehetne az új metrószakasz a felszínen is, és akkor már sokkal kisebb beruházás a bővítés, mintha elássák. Bár a kérekvasút is sokkal olcsóbb, mint a mélyben menő fúrt alagút...

(#104330) WiZARD


WiZARD
addikt

Kávézót megtalálta egyik netes kajarendelős kiszállítós cég, sales-es gyerek nagyon nyomult, mondtam ok, írjuk alá, próbáljuk ki, időm sincs foglalkozni vele, gyorsabb aláírni mint lerázni, nem kerül semmibe.
Szerződést át se olvastam alaposan, csak a lényegi részét néztem meg (nincs kötelezettségünk, bármikor felmondható).
Jött a hidegleves a számlával az első napról, meg volt időm utánaszámolni, meg némi visszajelzés egy vevőtől.
Már úton a felmondáshoz a papír tőlük. Végülis 5 napig működött :DDD

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#104331) Grillo válasza Sipi- (#104314) üzenetére


Grillo
senior tag

Ja, csak nagyobb az áramfelvételük, és ez kicsit kimaradt a fejlesztésből, így nem tudnak járni, amíg nem oldják meg ezt is.

(#104332) Bujdy81 válasza hobizoli (#104313) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Az a helyzet, hogy eléggé szűk csövön nézed a dolgot. Megint.

Tételesen:
- "ez mellett vitezy-nek vannak ilyen nagyonfontos nagy tervei, hogy a 28/37 jarjon ki a Nepszinhaz utcabaol a ter kozepere 10Mrd-ert, emrt akkor fuuu lesz" Ez azért jó, mert nem fog áramlani a tömeg az egyébként is zsúfolt Nagykörúton keresztben -> jobb lámpaoptimalizációt lehet elérni,

- "annyibol inkabb vennenek 100-120db vatta uj buszt a BKV-nak, lecserelve a buszallomany 10%-t, aztan a gézanéni meg majd setal 60m-l tobbet a Corvin-tol" Egyik nem zárja ki a másikat

-"masik ilyen grandiozus terv a Lajosmizsei vasut, 100km, abbol szo szerint 5km van Bp-n belul, 95km megy megyei, de erre van 400Mrd...
csak itt sem ertem a BFK, mint BUDAPEST(!!!!!) fejlesztesi kozpont, miert egy pest meg bacs kiskun megyei lakosnak fejleszt barmit is?
azt fejlessze a P meg a BK megyei onkori nekik, meg fizesse az a ra eso reszt a projektbol, ha fontos nekik" Lajosmizsei vonal tipikus elővárosi vonal. Szeretsz szopni a dugóban? Na, ha jó lesz a vonat, akkor a sok vidéki (tudod, azok a köcsögök, akik Budapestre járnak dolgozni és a munkahelyük oda fizeti a TAO-t, meg ott generálnak jelentős GDP-t, pl. mikor esznek, isznak, bevásárolnak, stb.) vonattal fog bejárni melóba, nem pedig kocsival. És ez azért jó, mert akkor az olyan megrögzött autósok, mint Te is kevesebbet szopnak. Tudom, most sincsen nagy dugó, amikor Te közlekedsz. Ellenben az ilyen terveket, koncepciókat nem 3-5 évre tervezik, és mire ez elkészül, addigra bizony még több autó lesz Budapest útjain...

(#104333) Bujdy81 válasza Samott (#104317) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

A busz nem feltétlen gyorsabb/lassabb, mint a villamos! A kapacitás miatt építünk villamost, nem a tempó miatt!

(#104334) Samott válasza Bujdy81 (#104328) üzenetére


Samott
addikt

Ez a nep mennyiseg se ennyire egyszeru. Ahogy zoli is irta van annyi busz ami elviszi a nepet. Raadasul az ilyen esetekben surubben is jarhat ami megint csak az utazokozonsegnek jo. Negyedorankent egy csuklosbusz jobb mint felorankent egy villamos.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#104335) Jahno válasza Samott (#104317) üzenetére


Jahno
őstag

Elméletileg gyorsabb, csak a közúti forgalmas dugótól is függ és azt sem árt csökkenteni. Valami hülye beáll elé (vagy jön a futóverseny :-D) rögtön 3 perc sokszorosát összekapja pluszban. Elolvasom majd a cikket is, de gyorsabb az utascsere, egyszerűbb csomaggal vagy bármivel mászkálni (jöhet a bicaj, roller, mindenféle más állatság, mert itt akár helye is van) és felőlem ötletelhetünk azon is, hogy kinek mi a komfortosabb.

(#104336) Samott válasza Bujdy81 (#104333) üzenetére


Samott
addikt

De itt igen, errol szolt a cikk. Mert a villamos elcseszett utvonalat kapott.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#104337) hobizoli válasza Bujdy81 (#104329) üzenetére


hobizoli
nagyúr

a Rakospalotai vasutallomas utan a felszinen menne a 14-s villamos vonalan

egyebkent az alagut tovabb is keszen van, mert oda gurulnak ki most is a vegallomasrol a szerelvenyek iranyt valtani
onnan meg kb picsa tavolsag a vasutallomas

a Rozsa utca Viola utca korul van a vege a fold alatt most, az ~600m az Árpad úti vasuti feluljarotol a Googlemaps szerint
azt a reszt kene a vasutallomasig megcsinalni a fold alatt tovabb, utana meg felszinen menne a 14-s vili nyomvonalan
ez is volt az eredeti terv amugy oda mar 35+ eve is

2019-ben 1-2 honappal az onkoris valasztasok elott Tarlos meg el is ment ezt ledemozni a Kapmegyerieknek
ja meg mondtak is ra egy 6 eves tervezest meg 5 ev kivitelezest :DDD

több drón kell ;P

(#104338) Jahno válasza Samott (#104334) üzenetére


Jahno
őstag

Nem biztos, hogy negyed óránként jobban járunk, ha pont 8ra és 10re kell beérneed aglomerációból dolgozóba.

Itt falun ez látszik is, nem férnek el a buszok egymástól az úton és a megállóban, mikor vonatot helyettesítenek, aztán megy a sakkozás, hogy melyik mikor várja a lámpaváltást, áll be már szembesávhoz, hogy tudjon fordulni. Erre is kisebb végállomások kellenének, mint pld. nálunk [link] Főleg ha ezt a részét most a Pógár Jenő beszántja és parkosítani fogja: [link]

Lámpánál meg semmi más nem megy át, csak 2 darab busz, vagy a másik irányba telezöldesnél még ennyi sem.

(#104339) Bujdy81 válasza WiZARD (#104330) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

"Szerződést át se olvastam alaposan"

Lenne egy nagyon jó üzleti ajánlatom neked! ;) :D

(#104340) Jahno válasza WiZARD (#104330) üzenetére


Jahno
őstag

Ki fizetett kinek és mi volt a vevői panasz? Nem a sallang érdekel, hogy Te sem olvasol el semmit, ez ilyen :-D

(#104341) Bujdy81 válasza Samott (#104334) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

Rossz a példa!

A "fél óránként" villamos nem lehet opció, oda persze, hogy tilos a villamos!

Maximum az 5 percenként busz vs. 10 percenként villamos lehet opció... És ott már bejátszik az is, hogy az 5 percenként menő buszon nem oszlik el egységesen a tömeg, a vonal végére simán utoléri az egyik a másikat, ha úgy jön ki a lépés...

(#104342) WiZARD válasza Jahno (#104340) üzenetére


WiZARD
addikt

A szerződés szerint minden üzleti titok...

A jutalék kicsit többre jött ki, mint ahogy tűnt az apróbetű nélkül. Én kaptam lét, csak kevesebbet mint gondoltam. - Emelhetnék árat, de nem akarom hogy az online kiszállítós árakat összemossák emberek a helyi árakkal és emiatt maradjanak el esetleg

Vevő panaszkodott, hogy lassan kapta meg. (és a log szerint tényleg) - Ez meg nyilván nem miattunk van, de nem akarom hogy a kávézóval kössék össze a rossz élményt.

[ Szerkesztve ]

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#104343) hobizoli válasza Bujdy81 (#104332) üzenetére


hobizoli
nagyúr

nezd mar meg azt a vonalat mennyien hasznaljak, itt szoktam allni a pirosnal az Ullion, amikor atdocog a soromponal, keresztben atlatok a kocsin, annyira van "tele"

napi tizezer utasert tapsolnak el annyi penzt, amibol uj metrovonalat lehet csinalni napi 150-200k utasnak

ha huszezren hasznaljak is akkoris mivan? boven keves az is

kozben meg bp-n belul muszaj vagy autoval menni, mert nem fersz reggel fel metrora rahordo a buszokra meg a villamos is takkra tele van

de a BFK-nak a Bp-tol 80km-re elo esetleges utas kenyelme a fontosabb, mint egy helyi lakose, aki ide is adozik
szuper egy banda, teeeenyleg

olyan tavrol autoval se jar ide senki eleve, mert arra keresne
tehat nem alternativa neki a Bp-t autoval elerni, mivel nem is jartak eddig ide egyebkent se tomegesen, vonat meg eddig se volt

több drón kell ;P

(#104344) qnadam válasza Bujdy81 (#104329) üzenetére


qnadam
veterán

nem adták el a nyomvonal telkeit, azon jár most a villamos :) bár a vasútállomás környékén ha a felszínen menne már a metró (elvileg ott menne), akkor felmerül az izgalmas kérdés, hogy a megmaradó 12-es villamos hogy lesz megoldva, mert a meglevő sínek mellett a metró már nem igazán fér el.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#104345) qnadam válasza WiZARD (#104342) üzenetére


qnadam
veterán

tehát leszerződtél egy kajás céggel, hogy a kávézód neve alatt szállítson kaját?

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#104346) Jahno válasza Bujdy81 (#104341) üzenetére


Jahno
őstag

15ös és 115ös busz amivel jártam egy időben, azok 20 perces követéssel mennek, szóval 15ös után 10 perccel jönne a 115ös, további 10 perc a 15ös és így tovább.

Lónyai utcánál volt amikor leszálltam a buszról, átmentem a kereszteződésen és átszálltam az előtte 10 perccel indulóra. Utána már suhantunk. Ugyanez valahol ott a Radnóti környékén visszafelé, mert olyan is volt, hogy leszálltam a 15ösről ami előtt már feltorlódott a 115ös és éppen csak megmozdulni bírt, de a sok barom miatt nem tudott kifordulni a kereszteződéshez és nem sokkal előtte ott volt az előző 15ös. Alig 100 méterre beérte az elvileges 20 perc követéssel. Most már nem csinálok logot, de látványosan nehéz tartani a menetrendet, csak felszálltam, idő nem számított, melóig fel is ébredtem. Aztán estére hirtelen lemegy a csúcs, ott rövidebb volt a menetidő és kihasználatlanság teteje, mikor egyedül ültem a járaton. Mármint a pilótán kívül :C Ezért bírom a HÉV/villamos/metrót, most már Csepel felé sem akkora szívás a korlátozás és kiszámíthatóbb.

(#104347) ezittketto válasza Jahno (#104295) üzenetére


ezittketto
csendes tag

egy másik böngésző?

(#104348) WiZARD válasza qnadam (#104345) üzenetére


WiZARD
addikt

szállítanak ezek már mindent is.
kutyakáját, kávét, pékárut, fagyit, stb

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#104349) Jahno válasza hobizoli (#104343) üzenetére


Jahno
őstag

28 és 37es? Szintén időpont kérdése. Azon is ültem üresen, meg elég megrakottan is. És pislogtam, hogy Csepelre bőven 1+ óra lenne vele az út, mert bemennék Blaháig, onnan Boráros, aztán HÉV, meg pótló, meg tököm. És ne indokoljam meg, hogy kocsival akkor este kb. 15 perc ez az út, amennyi időn belül a villanyos el sem indul.

(#104350) Samott válasza Jahno (#104338) üzenetére


Samott
addikt

Nem biztos, hogy negyed óránként jobban járunk, ha pont 8ra és 10re kell beérneed aglomerációból dolgozóba.

Ezt nem teljesen ertem, raadasul hazafele nem ilyen oramu pontosan jar az ember. hanem ahogy vegez. Es akkor jobb a nagyobb jaratsuruseg.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.