Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#103201) JonesC válasza blueboi69 (#103198) üzenetére


JonesC
csendes tag

Aki ötvenes táblánál 90-100-al előz, azt a záróvonal sem fogja megállítani.

(#103202) Samott


Samott
addikt

Tükörradiál:

:DDD

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#103203) blueboi69 válasza JonesC (#103201) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Azért ennyire nem vadállatok :) Nem is emlékszem a környéken mikor láttam olyat, hogy valaki záróvonalon előzzön, ezért is jutott eszembe ez, mint megoldás.

(#103204) eattila válasza blueboi69 (#103198) üzenetére


eattila
csendes tag

Az se fogna meg az orulteket. Szerintem. De amugy mazlitok volt.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#103205) Sipi- válasza blueboi69 (#103203) üzenetére


Sipi-
tag

Záróvonal nem kerítés... Javasolt körforgalmat.

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#103206) blueboi69 válasza Sipi- (#103205) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Az itt nem opció, az tuti.
Fix kamerát is beszéltük a szomszédokkal legutóbb.

(#103207) zetor2000


zetor2000
senior tag

Harley-Davidson canga valakinek?

[ Szerkesztve ]

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#103208) blueboi69 válasza zetor2000 (#103207) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Sztem jól néz ki!

(#103209) -NoVa- válasza npera (#103195) üzenetére


-NoVa-
őstag

Pedig a Subaru jó. Ösze is foglaltam egy videóban a rajongásom.

Apropó, van pont egy eladó nálam...

(#103210) zetor2000 válasza blueboi69 (#103208) üzenetére


zetor2000
senior tag

Nekem is bejön. Tetszik, hogy a váz az hajaz a motorokéra. Nem törik meg a keréktől ferdén felfelé jövő, a kormány felé menő cső. A hátsó rugók is tetszik az ülés alatt. Ilyet csinált régen a Csepel is a "tanyabike"-okra. :) Valami motoros, ellenzős lámppa kellene még rá, és akkor teljesen patent lenne. Ez, ami most van rajta, ez nem annyira ok.

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#103211) npera válasza zetor2000 (#103207) üzenetére


npera
újonc

Remélem ötvözték a "potato-potato" alapjáratot és a Softtail öngerjesztő beriszálását, ami az igazi Harley karaktert adja :C

(#103212) Bujdy81 válasza blueboi69 (#103198) üzenetére


Bujdy81
csendes tag

"nem lehetne e ide záróvonalat festetni, mert az megoldana sokmindent."

Sajnos az a szakasz már odaköltözésetekkor is ilyen volt, csak kevesebb volt a súmákker a gyenge burkolat miatt.

Amúgy a záróvonal pont nem old meg semmit, mert egyrészt:
- nem tudsz hazamenni szabályosan, csak Nadap felől,
- aki lakott területen 90-nel előz, az leszarja a záróvonalat.

Ami segíthetne, az a rendszeres trafizás és/vagy VÉDA.

De utóbbi sok pénz, előbbire pedig - azt pletykálták - nincsen óra, mert a tavaszi kijárási tilalom biztosítás felfalta a zsaruk túlóra keretének jelentős részét... :(

(#103213) blueboi69 válasza Bujdy81 (#103212) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Haza tudnék menni, mert ilyenkor a záróvonal mellé szoktak rakni szaggatottat azon a 3-4méteren, ahol a betorkolló út van, hogy azért kanyarodni lehessen bármelyik irányba.

Legjobb lenne záróvonal + kamera.. Egyébként a felüljáró túloldalán rendszeresen szoktak lenni rendőrök, tuti lenne kapacitás arra, hogy itt is, 500m-rel arrébb is figyeljenek. Az a baj, hogy aki befelé jön az is jön mint az állat, pedig lakott terület tábla és 50-es tábla is van.

(#103214) Sipi- válasza npera (#103199) üzenetére


Sipi-
tag

Vicces, hogy mindegyik komolyabb biciklifelújításnál előkerül a bekamerázott homokfújó gép :DD

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#103215) eattila válasza Sipi- (#103214) üzenetére


eattila
csendes tag

A homokfúvás népszerű. Van már homokfúvó játék is....

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#103216) npera válasza Sipi- (#103214) üzenetére


npera
újonc

Az a vicces, hogy a korábbi lottó 5-ös utáni házprojekt listámon nem volt homokfúvó gép és kemence, meg festősarok elszívóval, de most már van :C

(#103217) npera válasza Samott (#103202) üzenetére


npera
újonc

Túl sok volt a nyomaték? 1.9 PD TDi esetleg?

(#103218) -NoVa-


-NoVa-
őstag

(#103219) Samott válasza npera (#103217) üzenetére


Samott
addikt

Szerintem csak igyenytelen gazda. Ha mar gumi: Best Tire Repair Kit?

Kicsit tultolta a tesztelest. :) Nem gondoltam volna hogy mar hazilag is van ilyesmi, azt hittem defektes gumival irany a gumis. Meg esetleg az a habos felfujos cucc amig elersz oda.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#103220) Jahno válasza npera (#103216) üzenetére


Jahno
őstag

Éppen a kültéri villanyos dobozokat nézegettem, mikor régi kocka haver hasonló témában bekérdezett, mondván kellene valami 3F csatlakozás egy gépnek, de inkább több is. No mondom meséljen már maga szintén nemnormális mert ez biztos nem málnaPC vagy PLC.

"Lesz egy gyalum, annak kell a 3x16A, most akarom kiépíteni a csatlakozást, ehhez kell. A jövőre való tekintettel olyat vennék, amin van még 1-2db 3 fázisú aljzat, hátha a vezérkar megadja a kilövési engedélyt más gépekre is :)
Borzasztó sok amper nem fog pörögni, max 1 gép egyszerre, szóval a 3x16A bőségesen elég, csak kellene több csatlakozás. "

Így megy ez.

(#103221) NauTiLUS_HUN válasza blueboi69 (#103196) üzenetére


NauTiLUS_HUN
újonc

Ilyet ne mondjon aki vidékre költözött kertes házba! :D

(#103222) Phülöp válasza -NoVa- (#103218) üzenetére


Phülöp
addikt

Petike?

A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

(#103223) -NoVa- válasza Phülöp (#103222) üzenetére


-NoVa-
őstag

Koprodukció, mindenesetre kb emlékeztet valamire:

A földre félretett Dyson porszívóra a klasszikusból nem emlékszem, de jót mosolyogtam.

Kicsicsaj amúgy jó arc, ha csak úgy magában rajzolgat, akkor mostanában ezt a szintet üti meg:

Ellenben ha az öccsével együtt, akkor félreteszi az arányérzéket meg a technikai kísérletezést, és abszolút jó gyerekrajzokat firkál, nem szítja a feszültséget, hogy a kicsi olyat nem tud.

(#103224) Samott


Samott
addikt

Ugy nez ki a Simple fizetes megint osszesz.rta magat. Nezem, hogy biztos nalunk van gond, de az app oldalan is panaszkodnak. Az ugyfelszolgalat szerint lassulas tapasztalhato. Pedig egyaltalan nem mukodik. :)

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#103225) qnadam válasza -NoVa- (#103223) üzenetére


qnadam
veterán

ha megnézed, a tied jobban szélesvásznú, a kicsicsajé viszont open matte verzió, valószínűleg azért nem látszik a dyson a kép alján.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#103226) npera


npera
újonc

Nova, Blueboi, izgalmas. Még mindig léteznek külön szerelhető ESC-k, egész pofás cuccok is készülnek.

Például ez: Tekko32 F3 Metal ESC (65A)

Fémházas FET-ek vannak rajta, 65A-t tud folyamatosan átnyomni. És a még szoftveresen le sem kezelt magasabb sebességű DSHOT protokollokat is tudni fogja, mert olyan gyors proci van rajta.

Csak egy PDB kell alá, aztán huss.....

(#103227) blueboi69 válasza npera (#103226) üzenetére


blueboi69
csendes tag

És ez amúgy miért jó? Mármint értem, hogy ha leég egy esc, akkor nem kell az egészet kidobni, de ezen kívül?

(#103228) npera válasza blueboi69 (#103227) üzenetére


npera
újonc

Ja, röviden. Igazából a diszkrét ágakkal szét tudsz választani egy pár zavart (elektromágneses zavarok), ami egy 4:1-es lapka esetén nem egyszerű. Viszont a filtereket nem tudod olyan könnyen összpontosítani, szóval a 4:1 sem teljesen hülyeség.

A diszkrét ESC-vel többet kell forrasztani (jóval többet), ami mókás lehet. Vagy gyűlölöd. Ez is attól függ :C

Közben találtam egy videót, ami elindította a nyálelválasztást.

Runcam Micro Sparrow 2 Pro vs Micro Eagle és még 2 másik kamera összehasonlítás. A Micro Eagle már egy ideje birizgálja a fantáziámat. Ezen "gigantikus" lencse volt és a szenzor mérete is legendás az FPV kamerák között. 1/1.8". Még a Runcam Eagle 2 Pro kapott ekkora szenzort, az is egy legenda.

A Micro Sparrow 2 és a 2 PRO a maga idejében hatalmas felzúdulást keltett a CMOS-artifaktok miatt (CCD-ről érkezve fura volt mindenkinek), de az is egy nagyon érdekes kamera.


Ott van rajta a veréb is :C


Mivel találtam újonnan Ebayen, ezért ez most egyből egy dlágaszág is, mondhatnám.... :B

(#103229) blueboi69 válasza npera (#103228) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Kellemes összehasonlító videó! Whislistre felraktam a kamerádat, meg majd megpróbálom elpasszolni a meglévőt runcam-et.

(#103230) npera válasza blueboi69 (#103229) üzenetére


npera
újonc

Melyiket?

Runcam Eagle 3?
Foxeer Falkor 3?
Runcam Micro Eagle?
Foxeer T-Rex?

:K :C

(#103232) npera válasza Jahno (#103220) üzenetére


npera
újonc

Ugye? Otthonra szerintem teljesen jó a 11 kW-os doboz, brutál nagy akksis gépekhez és felejtős gazda mellé (utolsó pillanatban jut eszébe tölteni) meg 22 kW-os.

Én holnap megpróbálok egy PS2-vel egy kábé 70 perces vegyes úton fogyasztást optimalizálni. Aztán benchmarking nap a pályán.

(#103233) npera


npera
újonc

VW ID3 kábé 22k km és 1 év alatt vesztett 9% kapacitást.

A csávó saját elmondása szerint is "ridegtartotta" az akksit:

- gyakran 10% alá merítette
- szinte csak 100 kW-os DC-töltéssel töltötte
- 100%-ra töltötte DC-vel amikor csak lehetett

Végső soron júzerként mindent megtett, hogy hazavágja és úgy tűnik sikerült is. 9% kapacitás 1 év alatt szép teljesítmény.

(#103234) WiZARD válasza npera (#103233) üzenetére


WiZARD
addikt

Nem vigyázott rá, csak használta. Villanyautós FB csoportban is van egy srác E-tronnal, rendszeresen Ionity-n tölti, neki is aránylag durva a degradáció.
És még hány ilyen user van/lesz... Amikor sokaknak az előírt olajcsere is kimarad, akkor majd pont az akkura fog extrán odafigyelni.
Na meg ebben a gyártók se sokat segítenek:
-ha csak 20-80% közt használja user, akkor máris az eleve szűkös hatótávnak mindössze 60%-a áll rendelkezésre.
-DC töltést reklámozzák, egyik fő marketingfogás. Nem meglepő ha valaki használja.

(Leafet igyekszem alapvetően 20-80% közt használni, de amikor tudom hogy menni kell akkor muszáj 100%-ra töltenem, és ha tudom hogy hazaérek 5-10%-kal akkor nem fogok útközben csak azért megállni és rátölteni hogy ne 5%-on érjek haza. )
Régebbi Leaf-nél volt opció, amivel 80%ra lehetett korlátozni a max töltést. Ha jól rémlik akkor USA hatótáv mérés miatt vették ki, mert azt mondták ha user úgyis csak 80%-ra tölt, akkor ezzel kéne a hatótávot megadni :DDD
Ez azóta változthatott, mert Teslánál még mindig van ilyen opció.

ID3 pont most kapott valami update-et amivel gyorsult a DC töltés. Azzal talán még hamarabb lehet majd gyilkolni.
Taycan meg kapott olyan update-et, amivel a DC töltés sebességét lehet korlátozni. Állítólag a userek kérték. Hát persze :D

Azt meg ne is kérdezd mikor lesz Tesla, mert a magyarországi helytartóik elég bénák, és senkinek nem tudják átadni a szeptemberre ígért autókat. Amiket Tesla nyilván máshova átcsoportosít, hogy a Q3 számok maximalizálva legyenek, így következő kör az november/december. Állítólag számlázási/bürokrácia gondok vannak.
Csak abban reménykedek, hogy addigra az Y-ba rakott 60 kWh akkut meg fogja kapni a 3-as is, hisz nincs értelme egymás mellett 55ös és 60as akkut gyártani.

[ Szerkesztve ]

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#103235) eattila


eattila
csendes tag

Cica beteg. Vagyis orvos szerint valami ideg serules. Lehet gerincserv. Visszuk rtg-re.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#103236) Phülöp válasza eattila (#103235) üzenetére


Phülöp
addikt

Napasztmek.
Jobbulást a jószágnak.

A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

(#103237) eattila válasza Phülöp (#103236) üzenetére


eattila
csendes tag

Koszi. Mai doki szerint gerincserv, de idegi serules tuti. A jobb hatso laba nem reagal reflexvizsgalatra. Es renyhe is.
Ha szerencsenk van csak szteroid kura. Ha nem akkor mutet.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#103238) blueboi69 válasza WiZARD (#103234) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Apám meg Ioniq-ot akar venni. Kép alapján jó autó és egész jó extrák is vannak benne.
Arról esetleg hallottál valamit?

(#103239) blueboi69


blueboi69
csendes tag

Smax kep
nem a legjobb, koszos is az auto, kaputelefonnal keszult, de mar joideje igergetem

(#103240) blueboi69 válasza eattila (#103235) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Jobbulást a kismancsnak! Mitől lehet ez egyébként?

(#103241) -NoVa- válasza blueboi69 (#103239) üzenetére


-NoVa-
őstag

Jó cucc.

A Volvot reggel bedobtam a szervizbe, aztán holnapig lehet tippelni, megáll-e félmillió alatt, vagy nem. Kopó fogyó izék vezérmű, vízpunepa, olaj, járulékos mindenfélék, szélvédőmosó szivattyú, meg a múltkori checkengine, ami még akár bármennyibe is kerülhet.

(#103242) WiZARD válasza blueboi69 (#103238) üzenetére


WiZARD
addikt

Villanyautós csoportban van egy rajongó tábora, akik szerint a létező legjobb elektromos autó. Szerintem picit elvakultak, de amúgy tényleg nem rossz. Van akku temperálás, nagyon alacsony a fogyasztása, DC töltése meg kifejezetten gyors. Akku degradáció a fanboyok szerint 0. Valójában valószínűleg van egy aránylag nagy puffer ami fogy, így az elérhető nettó kapacitás tényleg nem csökken még 200k km körül se. Extrái tényleg jók, üléshűtésre nagyon irigy vagyok. Amit hiányolok belőle az a távoli vezérlés, de lehet nélküle élni.

Szerintem csúnya, de ha tetszik akkor hajrá.

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#103243) blueboi69 válasza -NoVa- (#103241) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Nem irigyellek, én valszeg elég szomorú lennék, ha többszázezret kéne költeni az autóra...

(#103244) blueboi69 válasza WiZARD (#103242) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Köszi szépen!
Szerintem nem csúnya, neki meg kifejezetten tetszik. Élőben még nem láttam, de a héten megyünk nézni/venni egyet.

(#103245) blueboi69


blueboi69
csendes tag

Nagy dilemmám most, hogy vegyek e 4évszakos gumikat az smax alá.
Amit kinéztem, az Bridgestone, szárazon a 2. nedves aszfalton viszont jobb mint egy nyárigumi, havon viszont pocsék.

De igazából az aggaszt picit, hogy egy jó nyárihoz képest száraz aszfalton 7m-rel hosszabb a fékútja... Ez ugye egy brutálkritikus fékezésnél az autó épségét jelenti (totálkár vs koccanás nélküli megállás).
Namost ha van egy ilyen fékezés és nem tudok megállni a 4évszakossal, akkor szídni fogom-e magam, hogy egy nyárival megálltam volna vagy nem fogom tudni, hogy a nyárigumival megálltam volna-e.
Igazából költség miatt is váltanék 4évszakosra, meg a tárolás miatt is. Smaxhoz nincs is most másik felnim, azt is kéne venni, vagy átszerelni mindig tavasszal/ősszel.
A fiesta alatt 4évszakos van de azzal amúgy sem megyünk gyorsan.
Vagy minden kivédhető defenzív vezetéssel...
Úgy vélem, hogy ráfutásos autópályás baleseteknél is ugyanúgy nyárival is összemennek autók.
71dB a gördülési zaj. Az hangosnak számít?

(#103246) -NoVa- válasza blueboi69 (#103243) üzenetére


-NoVa-
őstag

Kb egy évtizede megvan, és 160k km-el ezelőtt volt vezérműcsere utoljára, annyira nem váratlan :)

(#103247) qnadam válasza blueboi69 (#103243) üzenetére


qnadam
veterán

szokták mondani, ha jó autót szeretnél, akkor valamilyen formában mindenképp ki kell fizetned. vagy egyben, amikor megveszed, vagy kisebb részletekben, amikor szervizelni kell :)

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#103248) qnadam válasza blueboi69 (#103239) üzenetére


qnadam
veterán

csinos személygépkocsi!
nappal szemben telefonnal, az bátor :D

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#103249) blueboi69 válasza qnadam (#103248) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Köszi :)

Amúgy most itt nézem, hogy pocsék a kép, telefonon állati jól néz ki, lehet van valami tömörítés itt a feltöltéskor. Na sebaj.

(#103250) blueboi69 válasza qnadam (#103247) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Igen, valóban....
A legrosszabb, amikor a drágán vett autót is szervízelni kell :D

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.