Az a helyzet, hogy eléggé szűk csövön nézed a dolgot. Megint.
Tételesen:
- "ez mellett vitezy-nek vannak ilyen nagyonfontos nagy tervei, hogy a 28/37 jarjon ki a Nepszinhaz utcabaol a ter kozepere 10Mrd-ert, emrt akkor fuuu lesz" Ez azért jó, mert nem fog áramlani a tömeg az egyébként is zsúfolt Nagykörúton keresztben -> jobb lámpaoptimalizációt lehet elérni,
- "annyibol inkabb vennenek 100-120db vatta uj buszt a BKV-nak, lecserelve a buszallomany 10%-t, aztan a gézanéni meg majd setal 60m-l tobbet a Corvin-tol" Egyik nem zárja ki a másikat
-"masik ilyen grandiozus terv a Lajosmizsei vasut, 100km, abbol szo szerint 5km van Bp-n belul, 95km megy megyei, de erre van 400Mrd...
csak itt sem ertem a BFK, mint BUDAPEST(!!!!!) fejlesztesi kozpont, miert egy pest meg bacs kiskun megyei lakosnak fejleszt barmit is?
azt fejlessze a P meg a BK megyei onkori nekik, meg fizesse az a ra eso reszt a projektbol, ha fontos nekik" Lajosmizsei vonal tipikus elővárosi vonal. Szeretsz szopni a dugóban? Na, ha jó lesz a vonat, akkor a sok vidéki (tudod, azok a köcsögök, akik Budapestre járnak dolgozni és a munkahelyük oda fizeti a TAO-t, meg ott generálnak jelentős GDP-t, pl. mikor esznek, isznak, bevásárolnak, stb.) vonattal fog bejárni melóba, nem pedig kocsival. És ez azért jó, mert akkor az olyan megrögzött autósok, mint Te is kevesebbet szopnak. Tudom, most sincsen nagy dugó, amikor Te közlekedsz. Ellenben az ilyen terveket, koncepciókat nem 3-5 évre tervezik, és mire ez elkészül, addigra bizony még több autó lesz Budapest útjain...