Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#103751) qnadam válasza Phülöp (#103750) üzenetére


qnadam
veterán

szaktopik, ott szerintem már többen láttak ilyen eszközt közelről.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#103752) Phülöp válasza qnadam (#103751) üzenetére


Phülöp
addikt

jah, csak itt jobb helye van a sörnek, azért kezdtem nálatok :)

A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

(#103753) Jahno válasza Vodike (#103589) üzenetére


Jahno
őstag

Tudja fene akkor milyen volt és merre, vagy most mennyire régi számokból ment a felhozatal, de nagyon rendben voltak.

Kicsit tartottam is tőle, de aztán helyretettek fejben. Jó buli volt, voltak rendes pitbulák is, meg színes taréj és minden. Lassabb számra még rendesen keringőztek is (ami aztán átment lépegetős lökdösős speciálba') . Ilyen keringőset utoljára Nautilus próbált (ott láttam), aztán hamar feladta és inkább egy koreográfiában egyszerűbb koncepciót adott elő, de ez lehet igaz sem volt... Azóta nem nagyon hallgattam Pitbullt, csak most gyorsan pár számot YTról. Érdekes, hogy a lakodalmas hangzásvilágot lecserélték, bár alapban a hangosítás is kemény metálos volt, meg erre Gödöllő/Hatvan felé főleg bevonzódik a hárdkórrepp és minden.

Szerintem kitettek magukért, megérte. És meglepő módon a két előzenekar is rendesen tolta bár egyik jó szarul adott elő Bikini számot, de annyi belefér, már én is hangulatba' vótam.

(#103754) hobizoli


hobizoli
nagyúr

[link]

vótmá? :U

több drón kell ;P

(#103755) zetor2000


zetor2000
senior tag

Irodaszék vásárlás előtt vagyok.
Ezek a HermanMiller cuccok tényleg ennyire jók, vagy csak egy túlárazott márka?

Alapvetően egy kényelmes, hosszan tartó ülőalkalmatosságra vágyom, ami kellően alkalmas hosszabb ücsürgésekre is. Gondolok itt olyanra, hogy néha a hétvégét gép előtt töltöm, mert vagy szórakozotat a gép, vagy sajnos használni kell.

A mindenféle leírások alapján és a pénztárcámba nézve egy "refurbished" Mirra az, ami befér. Ez 600€+100€ a szállítás. Megér ez ennyit, vagy van idehaza valami jobb opció, ami hasonló kényelmet ígér?

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#103756) npera válasza zetor2000 (#103755) üzenetére


npera
újonc

Melóban egy Håg Capisco talán 8020 van alattam.

Az ülőlap szerintem egy másik modell, mert nem végig szövet, hanem műanyag és szövet itt-ott. A hátamnak nagyon jó, lehet rajta sokféleképpen ülni, vagy akár "térdelni" is, ha a dereka vagy háta nem teljesen oké valakinek.

Vannak különféle magasságú modellek, amikkel akár "állva is lehet ülni", vagyis támaszkodni rajta.

(#103757) WiZARD válasza zetor2000 (#103755) üzenetére


WiZARD
addikt

Én másfél éve vettem egy Aeron Remastered-et és egyedül azt bánom hogy nem évekkel korábban vetem meg. Csak ajánlani tudom.

(designcabinet.biz -től rendeltem én is, jobb árat adtak mint a magyar forgalmazók)

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#103758) WiZARD válasza npera (#20989) üzenetére


WiZARD
addikt

"ha a németek beindulnak, akkor be vannak indulva"
Mint iparági bennfentes portás szerinted kb mikor várható?

Mert jelenleg úgy tűnik, még mindig csak ébredeznek és krízis meetingelnek, hogy a beindulást tervezzék :DDD
https://www.businessinsider.de/wirtschaft/kampf-gegen-gruenheide-vw-chefs-wollen-wolfsburger-stammwerk-radikal-umbauen-um-gegen-tesla-und-china-cars-zu-bestehen-a/

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

(#103759) npera válasza WiZARD (#103758) üzenetére


npera
újonc

Nem tudom pontosan. A nagy áttörés akkor jön el az elektrifikációban, ha az alábbiak teljesülnek:

- saját elektromos gép dizájn és lehetőleg gyártás. De elektromágneses dizájn mindenképpen.
- saját inverter dizájn. Ha veszed, akkor már egyből hátrányban vagy, hogy a motor core nagy része vagy egésze black box és jó esetben bizonyos funkciókat nyit meg a Tier1 számodra. A különféle megmagyarázhatatlan derating funkciók pedig jó esetben greyboxok, leginkább blackboxok.
- saját motor core SW, saját SW a "szuperszámítógépben", legyen az nVidia cucc vagy hasonló.

Ha a fentiek megvannak, akkor a HW-t teljes mértékben ismered és kioptimalizáltad, a SW pedig alfától omegáig ismert és optimalizált.

Még egy dolog van, ami haza tud vágni mindent: legacy. Ha korábbi elemeket használsz nem BEV platformokból, akkor saját magad alatt vágod a fát.

A VW még nem saját inverterrel nyomul azt hiszem, most szedtünk szét éppen egyet, de még nincs szétkapva az inverter. Az elektromos gépet viszont ők csinálták.

Gabibácsi nem tudom mennyire mozgott ilyen köröben, de a SW tesztelése sem csak úgy megy, hogy durr neki, aztán teszteljük.

Különféle rétegek vannak a szoftverben is, a legalsó réteg leginkább úgy értelmezhető, mint egy Windows driver, ami közvetlenül fér hozzá a HW-hez. Ezért az iterativ tesztelés és feedback körök is rétegenként és absztrakciós szintekre csoportosítva futnak. Olyasmire gondolok, hogy model in the loop, SW in the loop, HW in the loop és hasonlók.

Amennyire értem a VW helyzetét grundoltak egy külön SW-részleget, de hirtelen a semmiből nehéz egy logikusan felépített, jó topológiával megszerkesztett és tökéletesen letesztelt rendszert összepakolni. Náluk is van "szuperszámítógép", de annak a szoftvere láthatóan nagyon gyerekcipőben jár még, mert máskülönben nem ilyen gyászos lenne az UI (kérem várjon állandóan, meg ugráló térkép és hiányos integráció).

Szerintem maximum 2 éven belül átírják az egész szoftvert alapjairól, ami lehet nem lesz látványos a felszínen, de lehetővé tesz egy csomó funkciót, ami részben látható, részben "csak" javít az egész kocsi működésén.

(#103760) npera


npera
újonc

Kababnak volt egy TP3 kanopija, amit TPU-ból nyomtatva egy nagyon egyszerű és könnyű alternatívát kapott az ember a NewBeeDrone v2 Canopy helyett.

Ez a Caddx Ant Lite kamerára épül, de én egy Foxeer Toothless 2 Nano kamerát akarok ráeszkábálni, így rajzoltam egy 12 mm-es lencsével rendelkező kamerát is fogadó hasonló cuccot. Sublerrel lemérve az első printet. Mint az állatok, tudom....

Ha ez megvan, akkor átforrasztom a Toothless 2 Nanót a 2-cellás gépre, aztán fantasztikus képminőségben lehet majd repkedni. Amint eláll az eső. Ami még napokig nem áll el, szóval ízirájder van egyelőre.... :U

[ Szerkesztve ]

(#103761) zetor2000 válasza npera (#103759) üzenetére


zetor2000
senior tag

Az szerintem nem szokott nagy baj lenni, ha egy megszokott UI nem változik a felhasználó felé látványosan. Ha a felszín mögött rettenetes fejlesztés van, aminek az az eredménye, hogy a VW szoftvere nem mondja 2 percenként, hogy "kérem, várjon", hanem "csak működik", akkor ott a fejlesztés jó irányba ment. De ezt még nem tudjuk.

Az, amit mostanában mutogatnak a YTn, hogy mennyire középkori a rendszer sebessége, az azt mondatná velem is, hogy a sw tervező részleget gatyába kéne rázni. Mert Jobs óta tudható, hogy az egyik elsődleges dolog az a felhasználói élmény. Ha kérem várjon van, az nem jó. Ha nyomod a gombot, és a cucc csinálja, amit kell, akkor az jó. Az a fószer párszor visszadobta a terméket, mert nem felelt meg az elvárásainak. A végén lett egy 2-3 gombbal teljesen jól használható zenelejátszó - iPod. A Classicon volt talán 5-6 gomb, amiből 1-2 nyomogatódott rendszeresen. A VWnél meg gondolom szűk volt az időkeret a mindenre is, nemhogy egy folyékonyan, megakadásoktól mentes felhasználói felületet desztilláljanak. Örültek, hogy ezt is kiizzadták.

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#103762) zetor2000 válasza WiZARD (#103757) üzenetére


zetor2000
senior tag

Azt én is nézegettem, de sajna a keret nincs meg rá. Mindenesetre a Mirra-ról hasonló véleményeket láttam / olvastam, meg most érdeklődtem levélben náluk, azt most várom a választ. Szóval egyelőre marad a refurb vonal.
Hazai forgalmazót igazából 1et láttam, aki ér is valamit, de az meg nagyon kiesik nekem a mindennapi közlekedésből.
Aztán persze lehet, hogy az lesz, hogy megeszem az összes nem létező küszöbömet, és lesz egy egyedi Aeron valami. Van configurator... :D De az árkülönbözet az a Lyally kategória.

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#103763) Samott válasza zetor2000 (#103761) üzenetére


Samott
addikt

Azt hiszem az autogyartoknal az is szuk keresztmetszet, hogy az ilyen dolgokra brutalisan elavult vasakat vesznek (mert ha sporolsz 2 eurot darabjan az egymillio autoval szamolva ket millo megtakaritas). Es ezek a gyartasi ciklus alatt vegkepp muzealis cuccokka valnak.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#103764) Sipi- válasza Samott (#103763) üzenetére


Sipi-
tag

De nem is lehet egyszerű a több éves fejlesztési ciklus végefelé azt mondani, hogy akkor most cseréljük ki a 4 éves HW-t egy idei modellre.

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#103765) Samott válasza Sipi- (#103764) üzenetére


Samott
addikt

Persze, csak ne csodalkozzunk ha akad minden.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#103766) eattila válasza Sipi- (#103764) üzenetére


eattila
csendes tag

Viszont fel lehetne ra keszulni, hogy tobb eves fejlesztesi ciklus vegere elavul a vas.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#103767) -NoVa- válasza eattila (#103766) üzenetére


-NoVa-
őstag

Szerintem már felkészültek, csak több év mire átfut az eredménye :)

(#103768) zetor2000 válasza Samott (#103763) üzenetére


zetor2000
senior tag

Valszeg a gyárak többségénél van valami költségvetési bizottság, ami megmondja, mekkora büdzsénél mekkora a profit, és optimalizálnak. Ebből az szokott kisülni, hogy egy olcsó szrt tesznek bele, és jó drágán adják el.
A TV gyártóknál is csak nézek, hogy ezt az elavult szrt adják az embernek drága pénzen, pedig van nekik megfelelő vas, csak az elmegy a telefonokba / tabletekbe. Pedig azok is drágák, nem csak a TVk. Gondolok itt az LG / Samsung / Sony TVkre. Amilyen ergya hw van azokban, és ahhoz képest mennyire drágák...

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#103769) zetor2000 válasza Sipi- (#103764) üzenetére


zetor2000
senior tag

De olyat lehetne, hogy megsaccoljuk, mekkora erőforrásigénye van a milyen rendszernek, és nézünk egy ahhoz valót a piacon. Ha nincs, meg lehet keresni valami gyártót, hogy de csináljon nekünk.
Ha megvan a nagyjábóli hw, akkor azt lehet úgy faragni, hogy jó / jobb legyen. Nem feltétlen kell 10 évre előre gondolkodni, de egy 5 évet talán át lehet hidalni. A kezdeti bukót majd behozza a darabszám, meg a gyártott hw mennyiségi kedvezménye / későbbi jóárasodása.

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#103770) Grillo válasza zetor2000 (#103755) üzenetére


Grillo
senior tag

Cégben vannak Mirrák, tök jók, mondjuk én szeretem, ha van fejtámla is, de pár műszakot szerintem kibírnék rajtuk egyben is.

(#103771) -NoVa- válasza zetor2000 (#103768) üzenetére


-NoVa-
őstag

És akkor a Renault ezt megoldotta a kos hátsókerekes farmotoros gyöszében, és nem rakott képernyőt az autóba, csak telefontartó konzolt. Zseniális ám, egy BT párosításon túl pont nem érdekel az autó saját infotainment dolga.

(#103772) Samott válasza zetor2000 (#103769) üzenetére


Samott
addikt

Meg ugye az iphone mar ot eve is eleg gordulekeny volt, tehat a jo UI-t meg lehet csinalni regi vason is.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#103773) hobizoli válasza Sipi- (#103764) üzenetére


hobizoli
nagyúr

nemtom baszki, de tiz eve egyik evrol masikra eltuntek azok a TV-k, amikben hutoventi volt az elektronikara, meg a HD Ready TV-k aran 2 ev mulva mar egy meterlepcsovel nagyobb fHD-t lehetett kapni... vagy akar olcsobban is

es az egy 120-150k-s TV 30-40" kepatloval, nem egy 8-10+++ millios autoban levo 8-10"-s kvarcjatek kijelzocske
ma ugyanennyiert 150cm 4K-s egyseget vehetsz a 40%-l szarabb EURHUF ellenere is


meg vhogy nem tudom elkepzelni azt se, hogy PC CPU-ra van vegtelen gyartokapacitas, pedig 100x komplexebb db egy chip abba, mint egy hozza kepest egy hoki kijelzot meghajto akarmi

miert nem raknak bele vmi almas/droidos tabletet beagyazva a muszerfalba?
abbol nincs hiany
jol scrolloz-nak, 4G, GPS alapbol van benne...

amikor egy Lamborghini-nek anno Nissan 300ZX fenyszoroja volt gyarilag, csak letakartak egy darab muanyaggal a fenyszoro tetejen a Nissan logot...
kiszednek a tabletet is a gyari hazabol, max a szervizesek mondanak meg mi van benne


vagy hany nanommeteren megy gyartas, hogy egy-egy szilicium wafer-bol ennyire keves db jon ki?
180nm, ami 15-20 eve volt a PC-knel? 45nm-n 15-20x ennyi jonne ki

több drón kell ;P

(#103774) zetor2000 válasza Samott (#103772) üzenetére


zetor2000
senior tag

Anno npera vázolta, hogy az autókban egy "szuperszámítógép" van. Ennek a feladata mindenféle alrendszerekből jövő / oda menő adatok kiszolgálása, rendszerezése akármi. Azt hogy ez csinálja e az UI-t, amit a humán erő nyomkod, azt nem tudom. Ha igen, akkor szerintem ezt ettől el kéne venni / meg kéne erősíteni, mert az id3ban például - ahogy 1-2 YT videón van - szörnyű lassú.
Igen, egy iPhone kellően erős ahhoz, hogy _bármit_ elfuttasson, amit egy telefonon kellhet. De mivel a CPU nem sokban tér el a tabletben lévőtől, a tablet is elég tápos. És akkor icipicit feljebb ott az iPad Pro, ami gci erős. A probléma talán a "nem kellően átgondolt" szoftverekkel lehet. Azokkal, amik a szuperszámítógépen futnak. Ha nem (jól) optimalizált a kód, akkor baj van. Azt akkor lesz lag mindenfelé. Gondolom a Tesla is ezért épített saját vasat az autóiba, mert ott ismert a hw képessége, és lehet rá jó kódot faragni. Persze egy kellően lelkes csapat is kellhet az ilyen dolgokhoz.

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#103775) zetor2000 válasza -NoVa- (#103771) üzenetére


zetor2000
senior tag

Azt is lehet, hogy a fedélzeti mindentudó akármi az a felhasználó dolga. Sokan úgy se szeretik a beépített navit / audió izét, hanem sajátot használnak. Ilyenkor a polgár vesz egy akármit, és azt használhatja. És igen, max egy BT. kihangosító kábé pont elég lenne az alapvető feladatra, mert azon átjön a média is, azaz telefonra is jó, meg zenét / rádiót is lehet rajta hallgatni. Kijelzőnek meg ott a user féle csodatermék, és nem lehet szidni a gyártót, hogy ezt a vackot építette bele.

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#103776) eattila válasza -NoVa- (#103767) üzenetére


eattila
csendes tag

Circle of life… :D

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#103777) Samott válasza zetor2000 (#103774) üzenetére


Samott
addikt

A UI-t eleve el kellene valasztani a letfontossagu reszektol. Ne versengjen mar a hangeroallitas a motorvezerlessel az eroforrasokert.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#103778) blueboi69 válasza hobizoli (#103773) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Neked ezek alapján még sosem volt androidos telefonod, különben nem mondanál ekkora hülyeségeket. :U

(#103779) hobizoli válasza zetor2000 (#103768) üzenetére


hobizoli
nagyúr

a 15 millios arcedulas ID3-nal ne ezen alljon le ruppotlankodni, amivel a juzer elso korben kapcsolatban van

szedjek ki azt a diszvilagitos szinvaltos LED faszsagot (is), aztan azoknak a koltsegen rakjon be vmi epkezlababb cuccot a UI-re
vagy mondja azt hogy: dikk, paraszt, +300k-et egy 8core 16GB RAM-s nagykijelzos technika van benne

amugy az uj elektromos Fiat500-ban is miert tudtak megoldani ezt huszad akkora se koltsegbol "fejlesztve"?
mert tuti nem volt az FCA-nak erre annyi ammoja, mint a VAG-nak
erdekes annak nem szaggat a 10"-s kijelzoje, pedig ujonnan azzal upgrade-lve is ~10 misibol megall az alapmodell

az elektronika "bonyolultsaga" meg sw-e meg nem az auto meretetol fugg, mert az csak plusz vas hatrafele benne

több drón kell ;P

(#103780) hobizoli válasza blueboi69 (#103778) üzenetére


hobizoli
nagyúr

mindig droidos volt, csak nem a hoki 40kHUF-s kategoriaju...

több drón kell ;P

(#103781) hobizoli válasza Samott (#103777) üzenetére


hobizoli
nagyúr

de ha csak egy van, akkor az jobb, mert a szerviz majd egyben csereli masfel millioert, barmelyik resze is kotlik meg

:DDD

:U

több drón kell ;P

(#103782) hobizoli válasza zetor2000 (#103774) üzenetére


hobizoli
nagyúr

ne rohogtess mar ezzel, a VAG nem tudja, hogy mit tud a sajat hardvere? :U

több drón kell ;P

(#103783) zetor2000 válasza Grillo (#103770) üzenetére


zetor2000
senior tag

Köszi, ez egy értékelhető válasz. :)
Amin most ülök, az teljesen alkalmatlan a hosszabb távú ülőmunkára, de a szükség ezt adta. Lé meg nem volt elég eddig (se), de most ennyit tudok áldozni rá.
És igen, ennyiért (~250-300K Ft) rettenetesen sok olyan van, ami akár jó is lehet, de ha meg lehet venni a legjobbak egyikét, akkor azt szeretném. Ha felújítva van csak rá zsé, akkor úgy...
Fejtámla nekem annyira nem hiányzik, azt tartja a nyakam :D

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#103784) zetor2000 válasza hobizoli (#103782) üzenetére


zetor2000
senior tag

Nem biztos, hogy saját a HW, hanem egy előregyártott valami. De erről én vajmi keveset tudok. Pár oldallal előrébb npera vázolta, hogy az nVidiának van/volt ilyen "szuperszámítógépe", meg minden is hozzá, azt aki amit megvett belőle, azzal tudott főzni.
Meg az is lehet, hogy mindenféle autóipari beszállítóktól veszik, mert az "készen van", csak használni kell... de ezek csak az én feltételezéseim.

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#103785) Jahno válasza Samott (#103777) üzenetére


Jahno
őstag

El is van, ezért van 28ezer különböző kompútár és ilyesmik... Ezért nem iPhone és ezért sem olyan egyszerű. Mert ugye egyre több adattal kell melózni.

(#103786) zetor2000


zetor2000
senior tag

Na, addig nézegettem a YT-t, amíg szembe jött ez:
NeueChair
12 év gari, 610€, és nem sokkal tér el a HM Aerontól, ami ~800-1000€+ (úgy értem, annyival drágább). Használtan is 800€ körül van, 1év garival. Ez meg vadiújan 200€-val olcsóbb, és 12év a gari... nagy a dilemma. :D Mondjuk ez nem fed akkorát, mint a HM gari. Itt a kopó-fogyó dolgok 1-3-5 évig garisak csak.
Megvárom a bolt válaszát, hátha lesz benne valami érdemi. De ez kezd megvenni.

[ Szerkesztve ]

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#103787) npera


npera
újonc

Túl kicsik a szokványos napszemüvegek az arcodon? Besüt a Nap a szemüveg széle mellett? Ne aggódj, ilyen problémád többet sosem lesz.... :C

(#103788) zetor2000 válasza npera (#103787) üzenetére


zetor2000
senior tag

Ez kicsit Daft Punkos... csak kevesebb a sisak. :)
Ez meg Gabibácsi figyelmét (is) felkeltheti:

[ Szerkesztve ]

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#103789) eattila


eattila
csendes tag

A második képi demonstráció inkább kedvemre való :D Amúgy mit párásodhat ez :D :D

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#103790) Samott


Samott
addikt

Bringas kontent, ha valakit erdekel: az Eurosporton Paris-Roubaix van, es hat esett az eso, franko kis tuleloverseny lett belole. :)

Igazi ferfiak... :)

[ Szerkesztve ]

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#103791) eattila válasza Samott (#103790) üzenetére


eattila
csendes tag

Valami baj van a linkkel.... Kimásolva látszik. Ez ilyen. Sárvédővel is hasonlóan néznének ki sárban.

[ Szerkesztve ]

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#103792) Jahno válasza Samott (#103790) üzenetére


Jahno
őstag

Hétvégi kutyás is inkább hasonlított vízisíre:

(#103793) Grillo válasza Jahno (#103792) üzenetére


Grillo
senior tag

Az a lényeg, hogy a kutyák élvezték :DDD

(#103794) Jahno válasza Grillo (#103793) üzenetére


Jahno
őstag

Némelyik nem mindig, de volt olyan is, hogy megtorpant valami víz előtt, gazdája is megállt, hogy felmérje mit szeretne a dög, de már nem volt idő semmire, négylábú bedobta a hasast, gazdája meg kb. így repült utána :-D Lehetne egy külön "vágjál hülye fejet" versenyt rendezni.

Persze amelyik kutya nem hajlandó belemenni, azt ölben át lehet vinni. Csivavák előnyben, de sokan simán felkapták a méretesebb dögöket is.

Volt amelyik kimászott a vizes árokból, gondolkozott egy kicsit és visszaugrott úszni még egy kört. Vagy inni :U Végén még nézőnek is elmegyek ide-oda :W

(#103795) Samott


Samott
addikt

Beertek:

:DDD

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#103796) eattila válasza Samott (#103795) üzenetére


eattila
csendes tag

Ez igy mokas :) Ezt pont nem neztem.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#103797) eattila


eattila
csendes tag

Valami van a levegoben. A lanyom tegnap megint hagyta magat fotozni :) Legalabb lett par friss kep ;)
Setaltunk is egyet az erdoben. Javareszt uttol messzebb. Jo volt.

[ Szerkesztve ]

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#103798) Samott


Samott
addikt





(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#103799) blueboi69 válasza zetor2000 (#103786) üzenetére


blueboi69
csendes tag

Ilyet nem lehet itthon kapni? Nekem pont számlával kéne, viszont max 600euro-ért.
Pont székeket keresgélek én is, olvastam a napokban, hogy te is hasonló cipőben jársz.

SpinaliS-t néztem még. Azokat nem nézted?

(#103800) WiZARD válasza blueboi69 (#103799) üzenetére


WiZARD
addikt

designcabinet ad számlát, eu-s adószámmal nettó áron :)
bár refurb aeron még úgy is 770 EUR, de a Mirra csak 500

(gondolom a secretlab is ad számlát)

Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.